تکنولوژی

بهترین هندزفری شیائومی

شیائومی، برندی چینی است که در زمینه تولید و عرضه محصولات دیجیتال فعالیت دارد. طی چند سال اخی ر، شیائومی توانسته با عرضه محصولات با کیفیت و با فناوری روز دنیا و همچنین قیمت مناسب ، با برندهای شناخته شده ای همچون سامسونگ رقابت کند. شیائومی ، یکی از بزرگترین شرکت های الکترونیکی است که در زمینه توسعه ، طراحی و تولید گوشی های هوشمند، لوازم الکتریکی و برنامه های تلفن همراه فعالیت می کند. یکی از محصولاتی که شیائومی تولید می کند، هنذفری و هدفون است که در این مقاله قصد داریم، شما را با بهترین هندزفری شیائومی آشنا کنیم.

انواع مدل از بهترین هندزفری شیائومی

 

• هدفون شیائومی مدل اسپورت (Sport)

هدفون شیائومی مدل اسپورت ، یکی از بهترین هدفون شیائومی بدون سیم است که دارای ظاهری جذاب و جدید است. این نوع از هدفون ها وزن کمی دارند و به راحتی درون گوش قرار می گیرند. ابعاد مناسب این هدفون و وزن کم آن باعث شده است که افراد بتوانند در هنگام فعالیت هایی همچون پیاده روی ، به راحتی و بدون نیاز به تلفن همراه ، موسیقی گوش کنند و یا مکالمه داشته باشند.

هدفون شیائومی مدل اسپورت به این صورت است که دارای کابلی یکپارچه است و دور گردن قرار می گیرد و به راحتی درون گوش قرار می گیرد. همچنین کابل یکپارچه این هدفون باعث می شود که در صورت عدم استفاده از آن ، آن را دور گردن خود بیندازید. محدوده ی عملکرد این هدفون بدون سیم ۱۰ متر است و نسخه ی بلوتوث آن ، ۴٫۱ است. این مسئله بدین معناست که فرد می تواند حداکثر تا فاصله ی ۱۰ متری از تلفن همراه خود ، بدون نیاز به تلفن همراه ، موسیقی گوش کند و مکالمه داشته باشد.

شارژ این کابل به وسیله ی کابل USB انجام می شود و در صورتی که باتری هدفون پر باشد، می تواند برای ۷ ساعت مکالمه ی مداوم یا ۷ ساعت پخش موسیقی مناسب باشد. منبع تغذیه هدفون شیائومی مدل اسپورت ، یک باتری داخلی لیتیوم پلیمری با ۱۰۰ میلی آمپر ساعت ، ظرفیت است. نکته ی دیگری که در مورد این هدفون باید به آن اشاره کنیم این است که میکروفون به صورت مخفی تعبیه شده است و دارای کیفیتی مناسب است. مکالمه ، گیمینگ ، کاربری عمومی و ورزش ، از جمله کاربردهای هدفون شیائومی اسپورت است.

• هنذفری بدون سیم شیائومی مدل مینی میلت (Mini MILLET J05LM)

بهترین هندزفری شیائومی مشکی رنگ

هنذفری بدون سیم شیائومی مدل مینی میلت ، یکی از جدیدترین و بهترین هندزفری شیائومی بلوثوتی این برند محسوب می‎ شود. از جمله ویژگی های این هدست می توان به تک گوش بودن ، وزن کم و کیفیت و ساخت عالی اشاره کرد. برخلاف ، هنذفری های دو گوشه که طراحی آن به گونه ای است که برای هر دو گوش طراحی شده است، طراحی این هنذفری بی سیم تک گوشه ، به گونه ای است که می توان برای هر دو گوش از آن استفاده کرد.

مقاومت در برابر آب ، از جمله ویژگی های جذاب این هنذفری است. همچنین قرار گیری این هنذفری به گونه ای است که محکم درون گوش قرار می گیرد و به راحتی نمی افتد. منبع تغذیه هنذفری مینی میلت دارای باتری با ظرفیت ۴۰ میلی آمپر ساعت است. همچنین شارژر مخصوص این هنذفری باعث می شود که از وارد شدن شوک و آسیب به هنذفری جلوگیری شود.

برای اینکه شارژ این هنذفری ، کامل شود ، به یک ساعت زمان نیاز است و پس از شارژ کامل ، می توان سه ساعت از هنذفری استفاده کرد. سایز گوش افراد متفاوت است و همین مسئله باعث شده است که برخی از افراد در هنگام خرید هنذفری ، نگران اندازه ی هنذفری باشند که در گوش آنها جا نشود یا بزرگتر از سایز گوششان باشد. هنذفری مینی میلت این مشکل را حل کرده است، زیرا دارای ۳ سایز سر گوشی است که با توجه به اندازه گوش می توان از آنها استفاده کرد.

همچنین از دکمه ای که روی این هنذفری تعبیه شده است، می توان برای پاسخ دادن به تماس های دریافتی ، قطع و پخش موسیقی و همچنین خاموش و روشن کردن استفاده کرد. مکالمه ، ورزش و گیمینگ، از جمله موارد استفاده هنذفری مینی میلت است.

• هنذفری شیائومی مدل ایر دات پرو ۲ شیائومی (Airdots Pro 2 Xiaomi)

بهترین هندزفری شیائومی اصلی

یکی از بهترین هندزفری شیائومی، هنذفری ایر دات پرو ۲ شیائومی است. کیفیت صوتی بسیار عالی ، شارژ سریع ، گوشی های سبک وزن و همچنین طراحی بسیار شیک از جمله ویژگی های این هنذفری بدون سیم شیائومی است. همچنین این هنذفری قابلیت این را دارد که طی یک ساعت ، شارژ شود و پس از آن بتوان به صورت بی وقفه موسیقی گوش کرد. به طور ایده آل ، عمر باتری این هنذفری ، ۴ ساعت است اما با استفاده از محفظه شارژ می توان عمر باتری هنذفری را افزایش داد.

• هنذفری شیائومی مدل ردمی ایر دات (Redmi Airdots)

قیمت پایین، همیشه تداعی کننده ی کیفیت پایین است. اما در مورد هنذفری بدون سیم ردمی ایر دات این مسئله، صادق نیست. بلکه شما می توانید با هزینه پایین از کیفیت صوتی بسیار خوب این هنذفری بدون سیم شیائومی استفاده کنید. شما می توانید با هزینه کم بهترین هندزفری شیائومی را خریداری کنید. علاوه بر این، این هنذفری شیائومی ، وزن کمی دارد و به دلیل نوک سیلیکونی که دارد، بسیار مناسب است.

از جمله دیگر ویژگی های این هنذفری می توان به عمر باتری مناسب آن اشاره کرد ، به طوری که در صورت تکمیل بودن شارژ آن ، می توان برای ۱۵ ساعت مکالمه از آن استفاده کرد. دارا بودن دکمه چند منظوره برای کنترل برخی از عملکردها، طراحی ساده و کیفیت صدای عالی از جمله دیگر ویژگی های هنذفری ردمی ایر دات است.

• هنذفری بلوتوث شیائومی مدل LYEJ02LM

هندزفری می

اگر به خاطر شغلی که دارید، نمی توانید زیاد گوشی در دست بگیرید، اما مکالمات تلفنی تان زیاد است، هنذفری مدل LYEJ02LM بهترین هندزفری شیائومی است که به کار شما می‌آید. این مدل از هنذفری بدون سیم شیائومی ، برای مکالمه و کاربری عمومی، طراحی شده است و بهترین هندزفری شیائومی برای شماست. لازم به ذکر است که این هنذفری ، تک گوشه است و به راحتی در گوش ثابت می شود و لغزش ندارد.

اگر در هنگام رانندگی و یا استفاده از هنذفری در شلوغی مشکل دارید ، مجرای خروجی صدا و لاستیک آن به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در این مواقع از آن بتوان استفاده کرد.

• هنذفری هیلو جی تی وان پرو شیائومی (Haylou GT1 PRO Xiaomi)

یکی دیگر از هنذفری های بدون سیم شیائومی که می توان از آن با عنوان یکی از بهترین هندزفری شیائومی یاد کرد، هنذفری هیلو جی تی وان پرو شیائومی است. مقاومت در برابر آب ، در هنگام باران و یا عرق کردن ، یکی از بهترین ویژگی های این هنذفری است. همچنین طراحی ارگونومیک این هنذفری باعث شده است که پس از ساعت ها استفاده از آن نیز مشکلی نداشته باشید و راحت باشید.

سبک وزن بودن و عمر باتری ۳ ساعت و نیمه ، از جمله دیگر ویژگی های این هنذفری است. در این مطلب سعی کردیم بهترین هندزفری شیائومی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از میان آنها یک انتخاب درست داشته باشید. اگر تجربه استفاده از هر کدام از موارد بالا را دارید لطفا در بخش نظرات با دوستان دیگر به اشتراک بگذارید. اگر در حال جستجو میان برندهای معتبر هدفون یا هندزفری هستید ، پیشنهاد می شود مقاله بهترین هدفون جی بی ال را مطالعه بفرمایید.

وب سایت رسمی هندزفری شیائومی :

https://www.mi.com

هشدار خرید کفش تقلبی  در لیست زیر می توانید انواع هندزفری شیائومی را مشاهده فرمایید.


هندزفری شیائومی

شیائومی به ساخت کالاهایی با کیفیت وامکانات بالا والبته قیمت پایین مانند هندزفری آن معروف شده است.


امروز تصمیم داریم تا دو مدل از هندزفری‌های بی‌سیم شیائومی رو با هم مقایسه کنیم. واضح و روشنه هندزفری و هدفون بی سیم همیشه از محبوبیت خاصی برخوردار بودند، زیرا  ما را وارد دنیای جدیدی می‌کنند، خواه از طریق گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم یا بازی کردن. دقیقاً به همین دلیل است که تولیدکنندگان این دسته از محصولات دائم در تلاش هستند تا تجربه ما را بهبود ببخشند. امروز قصد داریم به مقایسه هندزفری بی سیم شیائومی هایلو GT1 pro و T15 بپردازیم و بررسی کنیم که بهترین هندزفری هایلو کدام است. تا تفاوت‌ها و شباهت‌های آن‌ها را به طور دقیق بررسی کنیم. پس اگر در انتخاب این دو هندزفری مردد هستید، با مجله برقچی همراه باشید تا بتونید گزینه مناسب را انتخاب کنید.

فهرست:

  • تفاوت کیفیت صدا
  • نحوه ریست کردن
  • تفاوت طراحی
  • تفاوت درکاربرد
  • تفاوت عملکرد باتری

معرفی برند هایلو

شرکت شیائومی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی و لوازم جانبی دیجیتال در جهان می‌باشد که از سال ۲۰۱۰ میلادی شروع به کار کرده است. این شرکت که در چین بنا نهاده شده در زمینه تولیدات موبایل، هدفون، پاور بانک موفق عمل کرده است.


حتما بخوانید: معرفی ساعت شیائومی مدل mi band 4 و ویژگی های آن


مقایسه هندزفری بی سیم شیائومی هایلو GT1 pro و T15 در کیفیت صدا 

یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های برای مقایسه هندزفری بی سیم شیائومی هایلو GT1 pro و T15 ، می‌تواند همین کیفیت صدای آن باشد. هندزفری بی سیم شیائومی هایلو T15 و هندزفری بی‌ سیم شیائومی هایلو مدل GT1 Pro هر دو دارای باس خوبی هستند، اما کیفیت باس هندزفری بی‌سیم شیائومی هایلو T15 بالاتر است. در حالت کلی هر دو هدفون قابلیت حذف نویز را دارند و در فضای باز می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.
برای مکالمه هندزفری بی‌‌سیم شیائومی هایلو مدل GT1 Pro ، صدای پس‌زمینه را تاحدودی حذف می‌کند و این باعث می‌شود کیفیت مکالمه کاهش پیدا کند پس اگر بخواهیم مقصود را کیفیت صدا در نظر بگیریم هندزفری بی‌سیم شیائومی هایلو T15 می‌تواند گزینه بهتری باشد.

نحوه ریست کردن هندزفری بی‌‌سیم شیائومی هایلو مدل GT1 Pro و T15

برای ریست کردن هر دو هدفون بی‌سیم هایلو T15و GT1 Pro صرفا لازم است مراحل زیر را طی کنید:
1. ابتدا هدفون خود را از شارژ خارج کنید.
2. هر یک از گوشی‌ها را به مدت سه ثانیه لمس کنید تا خاموش شود(رنگ LED روی آن‌ها قرمز می‌شود).
3. این بار حسگر هر گوشی را به مدت بیست ثانیه لمس کنید(چراغ LED به حالت چشمک در می‌آید)
4. گوشی‌ها را داخل محفظه شارژ قرار دهید.
5. به سراغ بخش تنظیمات بلوتوث گوشی خود رفته و نام هدفون را از لیست دستگاه‌هایی که در گذشته متصل شده‌اند، حذف کنید.
6. گوشی‌ها را از محفظه شارژ خارج کنید سپس منتظر بمانید تا در حالت استریو به هم متصل شوند.
7. اخرین گام برای ریست کردن هدفون هایلو بی‌سیم شما، اتصال مجدد(pair) با موبایل می‌باشد.

مقایسه هندزفری بی سیم شیائومی هایلو GT1 pro و T15 در طراحی

یکی دیگر از موارد مقایسه هندزفری بی سیم شیائومی هایلو GT1 pro و T15 طراحی این دو محصول است. هندزفری بی‌سیم شیائومی هایلو T15 و هندزفری بی‌‌سیم شیائومی هایلو مدل GT1 Pro از لحاظ ظاهر و سبک طراحی تفاوت‌هایی دارند. هدفون هایلو T15 دارای سه چراغ LED داخل محفظه شارژ مستطیلی خود می‌باشد این در حالی است که هدفون بی‌سیم هایلو GT1 Pro چهار عدد چراغ LED در بیرون خود دارد که این چراغ‌ها نمایانگر درصد شارژ هدفون‌ها می‌باشند و وقتی همه آن‌ها باهم روشن باشند به عبارتی نمایانگر فول شارژ بودن هدفون بی‌سیم ما است .
روی هر گوشی یک چراغ LED وجود دارد که این چراغ‌ها موقع شارژ یا هنگامی که گوشی‌ها به دستگاه تلفن همراه شما وصل می‌شوند روشن می‌شود.


حتما بخوانید: اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی اپل 2020


هر دو هدفون هایلو T15و GT1 Pro دارای پیکربندی مشکی می‌باشند. همچنین برای راحتی شما دو سر سیلیکونی اضافه در سایز‌های مختلف به همراه تجهیزات دستگاه قرار داده شده است، در این صورت شما سه مدل سر سیلیکونی در سایز‌های کوچک و بزرگ و متوسط خواهید داشت.
قالب ظاهری هدفون بی‌سیم هایلو T15 و هدفون بی‌سیم هایلو GT1 Pro متفاوت است به این صورت که قالب محفظه شارژ هدفون بی‌سیم هایلو T15 مستطیل شکل است اما محفظه شارژ در هدفون بی‌سیم هایلو GT1 Pro بیضی و فاقد گوشه می‌باشد.
شکل گوشی در هدفون‌های بی‌سیم هایلو T15 کمی متفاوت است و بهتر روی گوش قرار می‌گیرد.

اختلاف وزن هدفون‌های هایلو T15و GT1 Pro خیلی کم است به طوری که هدفون‌های بی‌سیم هایلو T15 برند شیائومی 3.7 گرم هستند و هدفون‌های هایلو بی‌سیم GT1 Pro مربوط به برند شیائومی 3.9 گرم وزن دارند.

تفاوت درکاربرد هندزفری بی‌‌سیم شیائومی هایلو مدل GT1 Pro و T15

یکی دیگر از موارد مقایسه هندزفری بی سیم شیائومی هایلو GT1 pro و T15 کاربرد این دو محصول است. در هندزفری بی‌سیم شیائومی هایلو T15 می‌توان از هر گوشی به‌ طور مستقل بهره برد اما هندزفری‌های بی‌سیم شیائومی هایلو مدل GT1 Pro از قابلیت مونو پشتیبانی می‌کنند(بدین معنی که هر دو گوشی فقط می‌توانند از یک کانال بهره ببرند و امکان مستقل شدن ندارند) و این موضوع می‌تواند به انتخاب راحت‌تر شما کمک کند اگر به دنبال این هستید که هر گوشی را مستقل استفاده کنید می‌توانید از هندزفری بی‌سیم هایلو مدل T15 انتخاب کنید.
مشخصا مقاومت در برابر آب و رطوبت می‌تواند مشخصه مهمی برای انتخاب باشد که خوشبختانه هر دو هدفون بی‌سیم شیائومی مدل T15 و GT1 Pro این قابلیت را دارند و به هنگام ورزش و فعالیت یا موقع باران می‌توانید با خیال راحت از هندزفری بی‌سیم خود بهره‌مند شوید.

مقایسه حسگرهای هندزفری بی‌‌سیم شیائومی هایلو مدل GT1 Pro و T15

هندزفری بی‌‌سیم شیائومی هایلو مدل GT1 Pro و T15 حسگر‌های لمسی قوی دارند برای استفاده از قسمت لمسی می‌توانید به آن‌ها ضربه بزنید.
1. می‌توان از یکبار ضربه برای توقف و با یک ضربه برای پخش مجدد بهره برد.
2. می‌توان برای رفتن به موزیک بعدی روی گوشی راست دوبار ضربه زد.
3. می‌توان برای برگشت به موزیک قبل روی گوشی چپ دوبار ضربه زد.
4. برای پاسخ دادن به تماس‌ها کافی است دو ضربه روی گوشی راست یا چپ زد.
5. برای رد تماس باید یک ثانیه روی گوشی چپ یا راست نگه داشت.

برای کنترل صدا می‌توان از دستیار صوتی استفاده کرد. دستیار صوتی را در هندزفری بی‌سیم شیائومی GT1 Pro می‌توانیم با سه دفعه ضربه زدن روی هر کدام از گوشی‌ها فعال کنیم و در هندزفری بی‌سیم شیائومی T15 با سه دفعه ضربه زدن روی گوشی راست فعال می‌شود و اگر سه بار روی گوشی چپ ضربه بزنید هدفون شما به حالت gaming mood می‌رود.

تفاوت عملکرد باتری در هندزفری بی‌‌سیم شیائومی هایلو مدل GT1 Pro و T15

هدفون بی‌سیم شیائومی مدل T15 به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند از آن به عنوان یک پاور بانک هم استفاده کرد و پورتی به این منظور در بیرون جعبه دارد که باتری هندزفری بی سیم شیائومی هایلو T15 می‌باشد و این قابلیت را به ما می‌دهد تا شصت ساعت بتوانیم از عمر باتری بهره ببریم .
اما قدرت باطری در هندزفری بی‌سیم شیائومی مدل GT1 Pro تنها محدود به 800ma می‌باشد که طبیعتا عمر کمتری دارد و حدودا 26 ساعت کارایی دارد. البته لازم به ذکر است که عمر باتری بسته به میزان ولوم صدای موسیقی، متغیر می‌باشد.


حتما بخوانید: راهنمای خرید پاوربانک


تفاوت قیمت هندزفری‌های بی‌سیم شیائومی

هندزفری بی سیم GT1 Pro و T15 از نظر قیمت خیلی تفاوتی ندارند اما با توجه به باتری قوی‌تر هندزفری هایلوT15، این هندزفری مسلما کمی قیمت بالاتری دارد.

حرف آخر در مقایسه هندزفری بی سیم شیائومی هایلو GT1 pro و T15

اگر بخواهیم به طراحی توجه کنیم سبک طراحی هندزفری بی‌سیم شیائومی هایلو مدل GT1 Pro اصولا طرفدار بیشتری خواهد داشت اما اگر عمر باتری برای ما مطرح باشد یا بخواهیم از هر گوشی به طور مستقل با یک دستگاه بهره ببریم پیشنهاد ما به شما هندزفری بی‌سیم شیائومی هایلو T15 می‌باشد و البته در این مدل می‌توانید از محفظه شارژ خود به عنوان پاور بانک نیز، استفاده کنید که این، یک مزیت به حساب می‌آید. اما هندزفری بی‌سیم هایلو GT1 Pro هم مزیت‌های خوبی را با قیمت کمتر به شما ارائه می‌دهد.

همچنین شما می‌توانید با مرکز مشاوره و راهنمایی تیم برقچی با شماره 35000020-021 در تماس باشید تا مشاورین ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.


شیائومی یکی از برند ها تازه نفس در بازار گجت و موبایل میباشد. هندزفری‌های بلوتوثی شیائومی برای شنیدن موسیقی و مکالمه خیلی راحت تر از هندزفری های سیمی میباشد . کمپانی شیائومی در زمینه تولید گوشی و موبایل شیائومی، انواع اکسسوری ، هندزفری شیائومی ، ایربادز شیائومی و انواع هدست بلوتوث شیائومی، هدفون و هندزفری فعالیت میکند. برای اشنایی با معروف‌ترین انواع هندزفری بلوتوثی شیائومی ، هدست و ایربادز این برند قصد داریم انواع هندزفری شیائومی بررسی های کاملی انجام دهیم. به این ترتیب می‌توانید تا تصمیم‌گیری صحیح و مناسبی برای خرید هندزفری شیائومی داشته باشید. با توجه به گسترش فناوری هندزفری بلوتوثی اکثر کمپانی‌های تولید هندزفری سیمی را کاهش داده و به سمت عرضه هندزفری‌ های بلوتوثی حرکت کنند. شرکت شیائومی به عنوان تولید کننده برتر لوازم الکتریکی سعی کرده از این قافله عقب نماند و انواع هندزفری و هدفون بلوتوثی تولید و گسترش دهد که مخاطبان را به سمت خود جلب کند. در فروشگاه اینترنتی لیوزا می‌تواند انواع هندزفری بی سیم شیائومی را مشاهده و بهترین هندزفری را برای خود تهیه کنید.

انواع هدفون و هندزفری شیائومی

هدفون شیائومی ایرداتز

هدفون redmi airdots یکی از مقرون به صرفه ترین هندزفری های شیائومی میباشد. اگر قصد خرید هندزفری بلوتوث شیائومی با قیمت اقتصادی هستید ایرداتز ها میتواند گزینه خوبی باشند قیمت هندزفری های شیائومی متناسب با انتخاب شما میتواند متفاوت باشد البته ایرداتز 1 یکی از پرطرفدار ترین هندزفری های شیائومی بوده البته ارزان و اقتصادی نیز میباشد، ایرداتز ها از لحاظ طراحی بسیار شیک سبک و بصورت دوگوشی عرضه میشود که درون کیس قرار میگیرند. که میتوانید با استفاده این کیس شارژ در طول روز بدون نیاز به شارژر مجزا از ایرداتز خودتان استفاده و لذت ببرید. شما می‌توانید به‌صورت مدام تا 4 ساعت همراه با ایرداتز به موسیقی گوش دهید. این ایرداتز از فناوری حذف نویز پشتیبانی میکند که میتواند صدای محیط اطراف شما بصورت قابل فبولی کاهش دهد. همچنین کیفیت صدای این ایرداتز ها بسیار ایده ال و مطلوب میباشد. هندزفری شیائومی به راحتی با انواع گجت ها مانند تبلت گوشی و.. متصل میشود و سرعت تبادل اطلاعاتی مناسبی دارد. این هندزفری ها در روز های بارانی ، ورزش و عرق کردن ، مقاوم میباشد.

هدفون شیائومی ایر 2

هدفون شیائومی air 2 که به عنوان سری دوم هندفون شیائومی ایرداتز عرضه شده که جزء انواع هدفون بی سیم جدید شیائومی محسوب می‌شود. برخلاف سایر محصولات که در سری دوم گران تر عرضه میشود قیمت و خرید هندزفری شیائومی ایر 2 کمی از ایرداتز 1 نیز کمتر است. این به دلیل بی کیفیت بودن این ایرداتر ها نیست بلکه بدلیل رقابتی بودن و سیاست های کلی شیائومی میباشد. این هندزفری شیائومی از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می‌کند. به همین خاطر سرعت تبادل اطلاعات بسیار بالایی دارد. و به سرعت با سایر گجت ها جفت شده و تقریباً اصلاً قطعی ندارد که کاربران میتواند به خیال راحت از این هدفون شیائومی استفاده کنند.

هندزفری شیائومی از استاندارد های روز دنیا بهره برده و در مقابل رطوبت آب باران یا عرق بدن نمی‌تواند باعث ایجاد مشکل در عملکرد آن شوند. از همین رو کاربران این هندزفری را به‌عنوان یک هدفون شیائومی اسپورت می‌شناسند.

خرید هندزفری شیائومی

خرید هندزفری شیائومی Earphone بصورت داخل گوش هست و بیشتر با این نام شناخته میشود. و یکی از لوازم جانبی گوشی موبایل میباشد همچنین میتوانید در سایر گجت هم استفاده کنید. گوشی های هندزفری ها بر خلاف هدست و هدفون که بخشی از روی قرار میگیرند و یا بصورت کلی گوش را میپوشاند ، تشکیل نشده و گوشی های با اندازه کوچک میباشند که میتوانید کاملا داخل گوش شما قرار بگیرید و از طرف چپ و راست بدون سیم بلوتوث و یا با سیم متصل شوند هندزفری ها مانند هدفون و هدست جای زیاد نمیگیرد میتوانید به سادگی حمل کنید و برای استفاده روزانه تمامی افراد مناسب میباشد همچنین تقریبا همه هندزفری ها قابلیت هدست را هم دارند یعنی اینکه گوشی میکروفون دارند البته به اندازه هدست قوی نیست . و یک تفاوت عمده بین خرید هندزفری شیائومی این است که هندزفری شیائومی کاملا داخل گوش قرار میگیرید که در استفاده طولانی احساس خستگی نمیکنید و به گوش شما آسیب نمی رساند ولی گوشی های هدفون و هدست اطراف گوش را کاملا می پوشانند و این میتواند به گوش اسیب برساند برای استفاده طولانی مدت ، هندزفری ها بیشترین کاربرد را در بین سایر طرح ها دارد.

خرید هدست شیائومی

هدست شیائومی همان یا به نوعی هدفون میباشند که بر خلاف هدفون میتوان یک ارتباط دو طرفه برقرار کرد هدست علاوه بر گوش دادن میتوانید استفاده کنید همچنین میکروفونی برای ارسال صدا هم دارد. از لحاظ راحتی ، میکروفون هدست به بدین شکل طراحی و ساخته شده است و بصورت چرخشی حرکت میکند و هر کس با توجه به نیاز خود میتواند فاصله و موقعیت آن را با صورت خود تنظیم کند.

همچنین انواع هدست شیائومی وجود ارد که مستقیما به کامپیوتر یا تلفن متصل میشوند. به همین دلیل هدست ها مناسب ترین لوزام جانبی برای استفاده در مراکز تماس و همینطور سیستم های تلفنی و پاسخگویی ، پشتیبانی مبتنی بر VOIP کاملا مناسب میباشد. و یا میتوانید برای بازی های کامپیوتری آنلاین و ضبط فیلم آموزشی که در آن بازیکنان باهم ارتباط گفتاری داشته و در حین بازی باهم صحبت می کنند.

منبع : هندزفری شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید