سبک زندگی

سامانه دانلود نرم افزار ابلاغ الکترونیک قضایی برای اندروید

دانلود رایگان نرم افزار ابلاغ الکترونیک قضایی عدل ایران adlira .ir : این برنامه در راستای آسایش حال کاربران و ایجاد دولت الکترونیک فراهم شده است که با نصب آن و ثبت نام در سامانه ثنا به سادگی قادر خواهید که تمامی امور مربوط به ابلاغیه هایتان را انجام دهید.

در ادامه با بخش اندروید ماگرتا جهت دانلود برنامه ورود به سامانه ثنا همراه باشید.

از جمله خدماتی که می توان توسط نرم افزار ابلاغ الکترونیک قضایی انجام داد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

هم اکنون اشخاص حقیقی و حقوقی (دولتی یا خصوصی) می توانند پس از ثبت نام در سامانه ابلاغ الکترونیک با نصب این اپلیکیشن، اوراق قضایی خود را بر روی تلفن همراه مشاهده و دریافت کنند.

پس از کلیک بر روی دکمه زیر برای دانلود سامانه ابلاغ در صفحه جدید باز شده بر روی دکمه دریافت لینک دانلود کلیک کنید. اندروید مورد نیاز 4.0 به بالا و حجم برنامه 14 مگابایت می باشد.

سامانه ابلاغ با موبایل iOS هنوز منتشر نشده است، به محض انتشار نسخه ایفون آن برای ابلاغیه الکتریکی در این صفحه قرار می گیرد.

✅ مطلب پیشنهادی : دانلود اپلیکیشن ساتا ⚔️ دریافت فیش حقوق بازنشستگان نیروی مسلح

جهت استفاده از خدمت این برنامه شما ابتدا باید در سامانه ثنا (ثبت نام الکترونیک) ثبت نام نمائید. ثبت نام کامل شما به طور اینترنتی نمی باشد و لازم است به مراکز استان ها به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و یا دادگستری مراجعه کنید.

اما برای اینکه زیاد وقت شما گرفته نشود می توانید قبل از مراجعه حضوری از طریق سامانه ثنا اطلاعات اولیه را خود ثبت کنید.

✅ برای انجام این کار مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهید :

قدم اول – با کلیک بر روی دکمه زیر وارد سامانه احراز هویت ثنا شوید.

قدم دوم – صفحه جدیدی مانند تصویر زیر برای شما باز می شود که باید بر روی ثبت نام شخص حقیقی کلیک ک نید.

قدم سوم – برای استفاده از نرم افزار ابلاغ الکترونیک قضایی فرمی مانند تصویر زیر برای شما نشان داده می شود. اطلاعات خواسته شده خود (مانند کدملی و شماره شناسنامه) را به طور صحیح وارد کنید.

پس از کلیک بر روی ادامه ، توافق نامه‌ دریافت حساب کاربری برای شما نمایش داده می‌شود. آن را به طور کامل مطالعه کنید تا بعدها برای شما مشکلی پیش نیاید سپس بر روی تایید کلیک کنید.

قدم چهارم – وارد مرحله ورود مشخصات شناسنامه‌ ای می شویم. اطلاعات خواسته شده خود را همانند آنچه در شناسنامه است و به طور صحیح وارد کنید. سپس بر روی مرحله بعد کلیک کنید.

قدم پنجم – در این مرحله باید اطلاعات مربوط به راه های ارتباطی با شما را مانند شماره موبایل و … را وارد کنید. سپس بر روی مرحله بعد کلیک کنید.

قدم ششم – پس از پر کردن اطلاعات تماس و شناسنامه ای خود در این مرحله باید اطلاعاتی مربوط به آدرس محل سکونت خود و … را وارد کنید.

قدم آخر – در نهایت اطلاعات تکمیلی خود را وارد کرده و سپس یک عکس از خود را بارگذاری کنید و بر روی دکمه اتمام ثبت اطلاعات اولیه کلیک کنید. 

پیش ثبت نام شما در سامانه ثنا با موفقیت انجام شده است. حال برای تایید اطلاعات به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بروید و رمز شخصی خود را دریافت کنید. از این پس شما از طریق این رمز می توانید به تمام ابلاغیه های خود به سادگی رسیدگی کنید.

در صورت وجود هرگونه مشکل یا سوال در رابطه با نرم افزار ابلاغ الکترونیک قضایی و سامانه ثنا می توانید از طریق بخش نظرات با کارشناسان ما در ارتباط باشید✅.

دیدگاهتان را بنویسید