تکنولوژی

بهترین ایرپاد های بازار


ایرپادها هدفون‌های بلوتوثی بی‌سیم هستند که توسط برای اولین بار شرکت اپل ان را طراحی کرد. در عرض دو سال، آنها به محبوب‌ترین لوازم جانبی اپل تبدیل شدند. اکنون می توانید این وسیله را با انواع برند های معتبر در بازار بیابید. چنانچه به ای وسیله کاربردی نیاز دارید و به دنبال بهترین مارک ایرپاد با قیمت مناسب می گردید این پست را دنبال کنید.

بهترین مارک ایرپاد با قیمت مناسب

ایرپاد صحبت با تلفن همراه حین رانندگی را آسان می کند و همچنین برای کسانیکه به دلایلی در طول روز زمان زیادی را مجبور به صحبت کردن با تلفن همراه هستند وسیله ای ضروری است. اکنون می توانید این وسیله را در انواع برند های معتبر دنیا همچون برند شیائومی، کیو سی وای، سامسونگ، ایرپادز و … با قیمت مناسب تهیه نمایید. خانم هایی که به دنبال بهترین هدیه برای روز مرد هستید، به خرید یک ایرپاد فکر کنید.

دسترسی سریع به مطالب

1. ایرپابد کیو سی وای مدل T5

 

این ایرپاد بی سیم جذاب با طراحی و قیمت مناسبی که دارد سهم بسیاری از خریداران را به خود تعلق داده است. اگر به دنبال ایرپاد با قیمت مناسب هستید این ایرپاد می تواند یکی از بهترین گزینه برای شما باشد. این هدفون بلوتوثی می تواند اتصال را تا فاصله ده متری از گوشی حفظ کند و با دکمه لمسی که به روی این هدفون ها تعبیه شده است شما می توانید بدون استفاده از گوشی به تماس هایتان پاسخ دهید و یا موسیقی هایی که میشنوید را مدیریت کنید.

داشتن استاندارد IPX5 یکی از ویژگی های ایرپاد است داشتن این استاندارد به معنای مقاوم بودن آن در برابر نم و رطوبت و عرق می باشد، بنابراین کاربران آن می توانند از ایرپاد در فعالیت های تعریق آمیز و یا حتی زیر باران از آن استفاده کنند.

باتری این ایرپاد 600 میلی‌آمپری است و تقریبا حدود 150 ساعت می تواند در حالت آماده باش قرار بگیرد. قیمت این ایرپاد بسیار مناسب می باشد و شما در زمان نگارش این مقاله می توانید با پرداخت 415 هزار تومان آن را خریداری نمایید.

2. ایرپاد شیائومی

  • ایرپاد شیائومی مدل Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic :

محصولات شرکت شیائوم به با دوام و خوش قیمت بودن معروف است. ایرپاد شیائومی مدل “Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic” تمامی انتظارات مصرف کننده را برآورده می سازد. جالب است که بدانید وزن این ایرپاد فقط 35 گرم است و همین ویژگی باعث راحتی شما حین استفاده از آن می شود.

  • ایرپاد شیائومی مدل AirDots TWSEJ02LM

یکی دیگر از محصولات شیائومی AirDots TWSEJ02LM می باشد که این هم می تواند جزو بهترین مارک ایرپاد با قیمت مناسب باشد. وزن هر کدام از گوشی های این ایرپاد 4.2 گرم است و تاچ پر قدرتی که در این ایرپاد تعبیه شده این امکان را برای کاربر به وجود آورده که با یک لمس کوتاه دستورات مختلف ایرپاد را به آن بدهد این ایرپاد با شکل ظاهری که ساخته شدن امکان افتادن گوشی از گوش را به صفر رسانده است.

جالب است که بدانید گوشی های این ایرپاد می تواند به یک گجت جداگانه وصل شوند و این خصوصیتی است که هیچ مارکی از ایرپادها آن را ندارد. باتری 40 میلی آمپری که در این ایرپاد به کار رفته است در صورتی که هر گوشی به یک گجت جداگانه وصل باشد تا 5 ساعت می تواند کارایی داشته باشد.

کیس این ایرپاد یک باتری 300 میلی آمپری دارد که توانایی تا 3 بار شارژ کردن گوشی ها را دارد. این کیس خود با 2.5 ساعت زمان به صورت فول شارژ می شود و گوشی ها نیز برای شارژ شدن به 1.5 ساعت زمان نیاز دارند. قطر درایور 7.2 میلیمتری آن نیز کیفیت صدای فوق العاده را به این ایرپاد داده است. امکان نویزگیر نیز در این ایرپاد به صورت کاملا حرفه ای تعبیه شده است و با حذف صداهای محیط پیرامون، مکالمه‌ی با کیفیت‌تری را ارائه می‌دهد. تمامی موارد ذکر شده باعث شده تا ایرپاد شیائومی مدل AirDots TWSEJ02LM جز لیست ایرپاد با قیمت مناسب ما قرار بگیرد. قیمت این ایرپاد در حال حاضر 589 هزار تومان می باشد.

3. ایرپاد نیا NB710

یکی دیگر ایرپادها با قیمت مناسب می توان به ایرپاد نیا NB710 اشاره کرد. قیمت آن در زمان نگارش این مقاله 507 هزار تومان می باشد.

چنانچه به دنبال بهترین مارک ایرپاد با قیمت مناسب هستید این ایرپاد نیز یکی از بهترین گزینه ها می تواند باشد. ایرپاد مدل NB710 بلوتوث نسخه 5 در آن تعبیه شده است و شما می توانید تا 5 ساعت با آن به گوش دادن موسقی ادامه دهید.

4. هدفون شیائومی Earbuds Basic S

این ایرپاد را با قیمت 740 هزار تومان می توان جز بهترین مارک ایرپاد با قیمت مناسب دانست و یک گزینه مناسب برای کسانی است که به بهترین ایرپاد زیر دو میلیون می باشد. این ایرپاد بسیار سبک با بدنه ای بسیار محکم تعبیه شده است و نسخه 5 بلوتوث در آن قرار گرفته است که اگر بلوتوث گوشی شما هم از همین ورژن باشد می توانید کیفیت صدای خوبی را تجربه کنید این ایرپاد ضد عرق بوده و در برابر نم و رطوبت مقاوم است.

این ایرپاد در حالت گوش دادن به موسیقی 4 ساعت و در هنگام استندبای 12 ساعت کار می کند. شما با صرف 2 ساعت زمان می توانید ایرپاد خود را شارژ کنید. نسخه گلوبال این ایرپاد با نام Earbuds Basic S و نسخه چینی آن با نام Redmi Airdots S شناخته شده است.

مطالب پیشنهادی: بهترین کادو ولنتاین برای پسرها

5. ایرپاد سامسونگ Galaxy Buds

شرکت سامسونگ زمانی که از گوشی های سری Galaxy S10 رونمایی کرد همزمان با آن از ایرپادهایی با نام Galaxy Buds رونمایی کرد. این ایرپاد با اتصال آسان و کیفیت صدای بالایی که دارد می تواند یکی از بهترین مارک ایرپاد باشد.

این ایرپاد با شکل زیبا و منحصر به فردی که دارد در هنگام دویدن و ورزش تند امکان اتاد از گوش آن بسیار کم است. این ایرپاد با کیس شارژ بیضی شکل خود همانند هدفون های سامسونگ با نام Gear IconX و حتی Ear Bud های دیگر شرکت‌ها است.

از دیگر ویژگی های خوب این ایرپاد می توان گفت که ورود ناچیز صدا از بیرون به داخل گوش و خروج صدا از داخل ایرپاد به محیط بیرون می باشد و یکی دیگر از ویژگی های آن شارژر بی سیم آن می باشد. قیمت این ایرپاد کنون 3 میلیون و 900 هزار تومان می باشد.

6. ایرپاد اپل مدل AirPods New Generation

همانطور که می دانید اپل، به عنوان بهترین مارک های دنیا شناخته شده است. ایرپاد «AirPods New Generation» یکی از بهترین نوع ایرپادهای نسل جدید اپل می باشد. این سری از ایرپاد ها که ر نوع خود بهترین هستند سری جدیدی از ایرپادها به نام ایرپاد توگوشی معروف هستند که میزان بیس و قدرت بالای آن مهم ترین ویژگی برای کاربران آن می باشد.

این ایرپاد به گونه ای طراحی شده است که می تواندی مدت ها در گوش خود نگهدارید و احساس خستگی نکنید شما با یک بار شارژ می توانید 5 ساعت از گوش دادن به وسیقی با این ایرپاد لذت ببرید.

اگر قصد خرید یک محصول حرفه‌ای برای گوش‌کردن به موسیقی یا انجام تماس‌های تلفنی دارید، این AirPods New Generation انتخابی مطلوب خواهد بود و می تواند بهترین هدفون ایرپاد برای شما خواهد بود که تجربه‌ی دنیای بدون سیم را برایتان به ارمغان می‌آورد. گفتنی است این محصول به چیپست Apple H1 جدید اپل مجهز شده است و با سنسورهای اپتیکال و شتاب‌سنج تجربه جدیدی از استفاده از ایرپادهای اپل را برای کاربر به‌همراه دارد. این محصول دارای امکان شارژ بی‌سیم نیست. گفتنی است این ایرپاد با مدل‌های MV7N2 و MR8U2 و با نام AirPods 2.1 هم شناخته می‌شود.

هر چند که ایرپاد های برند اپل از گران ترین ایرپاد ها میباشند اما در مقابل راحتی و کیفیت صدایی که ارائه می دهند، قیمت آن مناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید