فیلم و سریال

سریال آمریکایی عاشقانه مدرسه ای

بهترین فیلم و سریال های تینیجری ؛ سریال تینیجری جدید چی ببینیم؟

بهترین فیلم و سریال های تینیجری ممکن است بسیاری ندیده باشند. در این مقاله ما درباره بهترین و جدیدترین سریال های تینیجری صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

فیلم ها و سریال های تینیجری در تمام جهان طرفداران پروپاقرص زیادی دارد. در کشور ما نیز این مسئله صدق می کند. احتمالا بسیاری از شما سریال هایی مانند آمریکن پای یا های اسکول میوزیکال یا فیلم هایی مانند توایلات و یا هانگر گیمز را در دوران نوجوانی خود دیده اید و با آنها خاطرات زیادی ساخته اید.

معمولا در فیلم ها و سریال هایی که مخاطب آنها نوجوانان هستند، روابط عاشقانه و نبردهای اکشن به دلیل جذابیت این موضوعات برای این گروه به نمایش در می آیند. البته ناگفته نماند که ژانرها و موضوعات دیگری نیز همواره در طول چند دهه اخیر در این سریال ها و فیلم ها مطرح گشته است. به هر روی نمی توان از جذاب بودن و خاص بودن این ژانر گذشت. از این رو، ما در این مقاله تلاش می کنیم برای آشنایی بیشتر شما بهترین فیلم و سریال های تینیجری را معرفی نماییم.

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

خوشبختانه این روزها فیلم ها و سریال های کاملا جدید تینیجری وجود دارد که بسیار پرتحرک تر و اغلب با کیفیت تر از فیلم و سریال های تینیجری در گذشته است. بنابراین دست ما در معرفی بهترین ها بسیار باز است. در ابتدا سعی خواهیم کرد برخی از بهترین سریال های تینیجری را معرفی کنیم و در آخر چند فیلم عالی را نیز برای دیدن به شما پیشنهاد خواهیم داد. با تکراتو همراه باشید!

Dare Me

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

سریال Dare Me داستانی در مورد چیرلیدرهایی است که برخلاف داستان های کلیشه درباره آن ها، اینبار ما در این سریال درگیر مسائل مرموز و جنایات عجیب می شویم. متاسفانه باید بگوییم این سریال پس از یک فصل دیگر ساخته نشد ولی خب کم بودن آن نیز می تواند از جهت دیدن سریعش مفید باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کمدی 2021

Looking for Alaska

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

طرفداران جان گرین تقریبا یک دهه و نیم منتظر ماندند تا این رمان بالاخره به صفحه نمایش برسد. ابتدا قرار بود اقتباسی سینمایی از این رمان تهیه بشود اما در نهایت تبدیل به یک مینی سریال شد که توسط شبکه هولو توزیع شد. داستان این سریال درباره روابط دوستانه ای در یک مدرسه شبانه روزی آلاباما است. همچنین این داستان دارای آن پیچیدگی است که معمولا داستان های گرین دارد. این سریال را به دلیل داستان جذاب و کاراکترهای دوست داشتنی باید در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های زامبی 2021

All American

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

معمولا درام هایی که درمورد ورزش و ورزشکاران است در بین نوجوانان از محبوبیت خاصی برخوردار است. سریال All American داستان یک ستاره فوتبال آمریکایی در دبیرستان را نمایش می دهد که برای بازی در تیم بورلی هیلز استخدام می شود. البته روابط شخصی این ستاره با دوستانش در خارج از زمین فوتبال نیز نمایش داده می شود. به همین جهت این سریال را که انواع موضوعات جذاب برای نوجوانان نمایش می دهد را باید در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار داد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2021

Chilling Adventures of Sabrina

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

این سریال داستان شخصیتی به نام سابرینا (کیرنان شیپکا) جادوگری است که علی رغم قدرت خود درگیری های هویتی خاص یک نوجوان را دارد. این سریال جذاب و فانتزی که همزمان مسائل پر رمز و راز را با مسائل نوجوانانه ترکیب می کند، نمایش بسیار جذابی را برمی سازد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

Outer Banks

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

این داستان همه چیز دارد؛ رمز و راز، داستان های عاشقانه، جستجوی برای گنج. Outer Banks علیرغم پایان پرفشارشی که دارد، از داستانی جذاب بهره‌مند است شما را تا پایان سریال، میخکوب می‌کند.

Never Have I Ever

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

مجموعه ساخته شده توسط مندی کالینگ یک درام کامل و با داستانی عمیق است. در این داستان شخصیت دوی یک دانشجوی سال دوم است که در تلاش است هویت هندی خود همزمان با تطابق با جامعه ای که درحال زندگی در آن است، حفظ کند و این تنها بخشی از ماجرا است. ما بیشتر صحبت نمی کنیم تا شما خود با دیدن این سریال از جذابیت آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

Elite

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

داستان این سریال بسیار منحصر به فرد است. در سریال الیت گروهی نوجوان از طبقه اقتصادی و اجتماعی پایین به یک دبیرستان ثروتمند می روند. مسئله اما آن زمان بغرنج می‌شود که قتلی اتفاق می افتد. این داستان جذاب که داستانی بدیع و نوآورانه دارد قطعا باید در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار داد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

On My Block

داستان این سریال درباره چهار دوست در دبیرستانی در محله جنوبی لس آنجلس است. در این سریال دائما پیوند قوی آنها مورد آزمایش قرار می گیرد و آنها باید تمام چالش ها و پیچیدگی ها که یک نوجوانان همواره با آن مواجه می شوند را تجربه نمایند. قطعا از دیدن سریال On My Block پشیمان نخواهید شد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های عاشقانه 2021

The End of the F***ing World

داستان این سریال درباره دو نوجوان به نام جیمز (که فکر می کند یک فرد روانی است) و آلیسا ( که دختری خشن است) بوده که به یک سفر جاده ای می روند. خشونت در کنار شوخ طبعی کلاسیک بریتانیایی در این سریال به خوبی نمایش داده می شود. دیدن این سریال خالی از لطف نیست و زبان هزل آمیز و کنایه ای آن می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای 2021

Switched at Birth

تصور کنید که می فهمید والدین شما در واقع والدین بیولوژیکی شما نیستند. این همان اتفاقی است که برای بی شخصیت اصلی این داستان می افتد. او به صورت تصادفی درحالی که خون خود در آزمایشگاه دبیرستان آزمایش می کند، این موضوع را می فهمد. پس از آن اتفاقات بسیار عجیبی می افتد. این داستان جالب و البته گاها غم انگیز آن را در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2021

Riverdale

در این سریال گروهی از دانش آموزان دبیرستانی خود را وقف کشف چگونگی مرگ همکلاسی خود می کنند. درحالی که آنها مشغول تلاش برای جمع آوری سرنخ ها هستند، برخی از رازهای تاریک در مورد شهر کوچک خود و ساکنان آن را کشف می کنند. این مجموعه براساس کمیک های آرچی ساخته شده است و بازیگران اصلیش لیلی رینهارت و کل اسپروز هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

The Society

در این داستان ما با گروهی از نوجوانان مواجهیم که به دلیل طوفان سفر خود را کوتاه می کنند، اما وقتی دوباره به شهر خود می رسند، کاملا خالی است. آنها ضمن اطمینان از زنده ماندن باید با هم کار کنند تا بفهمند جه اتفاقی افتاده است. همواره داستان های آخرالزمانی برای مخاطب نوجوانان جذاب بوده است، این سریال که در این ژانر قرار دارد با پرورش داستان و شخصیت های بی نقصی توانسته این ژانر را به خود بپروراند و می توانیم آن در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کره ای 2021

Teen Wolf

این سریال درباره یک پسر دبیرستانی است که یک شب درحالی که بیرون از جنگل است متوجه می شود که مانند یک انسان معمولی نیست و خوی گرگینه دارد. اما در نهایت متوجه نمی شود آیا او انسان است یا گرگینه این تناقض او را بسیار اذیت می کند.

The Secret Life of the American Teenager

این داستان درباره دانش آموز دبیرستانی به نام امی است که متوجه می شود که به طور غیر منتظره ای باردار می شود و در طی پنج فصل نمایش، شما سفر او را از لحظه ای که اخبار را به والدینش می گوید تا با واقعیت جدیدش کنار بیایند تا اینکه دوباره عاشق می شود، دنبال می‌کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2021

13 Reasons Why

بهداشت روان مسئله ای بسیار مهم است که این مجموعه به طور مفصل وارد آن می شود. این سریال بسیار معروف که احتمالا نام آن را شنیده اید، داستان هانا (با بازی کاترین لنگفورد) را روایت می کند که در اثر خودکشی درگذشت و در 13 نوار ویدیویی دلایل خود را برای گرفتن این تصمیم نشان می دهد. بسیاری این سریال را ستایش کردند اما برخی از متخصصان در حوزه بهداشت روان از نحوه نمایش موضوعات حساس مانند خودکشی و تجاوز ابراز نگرانی کردند. به طورکلی اما نمی توان از موضوع مهم و تکان دهنده ای که این سریال مطرح می کند، گذشت البته از بازی های درخشان هنرپیشگان این سریال نیز نمی توان گذاشت. بنابراین قطعا باید این سریال را در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

پس از صحبت درباره بهترین سریال های تینیجری بد نیست کمی درباره بهترین فیلم های تینیجری نیز کمی با شما صحبت کنیم، چراکه نمایش های سینمایی تینیجری می تواند حتی بسیار جذاب باشد. در ادامه بهترین فیلم های تینجری را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 1400

Blockers (2018)

این فیلم داستان گروهی از دوستان نوجوان را روایت می کند که پیمانی را با هم می بندند که برای از دست دادن باکره بودن خود، رابطه جنسی برقرار کند. با اینحال والدین آنها متوجه می شوند و تلاش می کنند تا آنها را متوقف می کنند. این سریال ته مایه کمدی دارد و قطعا شما را سرگرم خواهد کرد.

Whip It (2009)

این داستان درباره دختری است که علیرغم خواست مادرش برای پیوستن به تیم سنتی شهر رویا خود را دنبال می کند و به تیم مقابل می پیوندند. این داستان جذاب که درگیری های والدین و فرزندان را به نمایش می گذارد را قطعا می توان در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های HBO در سال 2021

The Hunger Games (2012)

این فیلم را که قطعا نام آن را شنیده اید درباره شخصیتی به نام کتنیس اوردین است که پس آنکه خواهر کوچکترش به نمایندگی از منطقه خود در بازی های مرگبار گرسنگی انتخاب شد، داوطلبانه به آنجا می رود و برای زنده ماندن تلاش می کند. نباید از بازی درخشان جنیفر لارنس در این فیلم گذشت، شاید اصلی ترین دلیل جذابیت و معروف بودن این فیلم همین بازی درخشان لارنس باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ترکی 2021

Everything, Everything (2017)

در این فیلم آماندلا استنبرگ که نقش دختری به نام مادی بازی می کند، دختری بیمار است که مجبور شده است که در خانه بماند. دلیل ماندن او در خانه آن است که دنیای خارج به معنای واقعی کلمه می تواند او را بکشد. اما وقتی او همسایه جدیدش، اولی را ملاقات می کند و عاشق او می شود، حاضر می شود همه چیز را برای بودن در کنار او به خطر بیاندازد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه 2021

Moonlight (2016)

تمرکز اصلی این فیلم بر مسئله جنسیت است. داستان این فیلم درباره مرد سیاه پوستی است که پس از بیرون آمدن از زادگاه خود و شروع زندگی جدید باید با آنچه همیشه درگیر آن است، مبارزه کند و نمی تواند از آن فرار نماید. بیشتر از این صحبت نمی کنیم که جذابیت داستان لوس نشود.

The Edge of Seventeen (2016)

داستان این فیلم درباره دختری درباره نادین است که در دبیرستان مسائل پیچیده ای را تجربه می کند، این مسائل پیچیده برای او بدتر می شود زمانی که برادرش با بهترین دوست نادین قرار عاشقانه می گذارد. این فیلم که مصائب دختر نوجوان را به خوبی نمایش می گذارد را می توان در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

بهترین فیلم و سریال های تینیجری در یک نگاه

  • Dare M
  • Looking for Alaska
  • All American
  • Chilling Adventures of Sabrina
  • Outer Banks
  • Never Have I Ever
  • Elite
  • On My Block
  • The End of the F***ing World
  • Switched at Birth
  • Riverdale
  • The Society
  • Teen Wolf
  • The Secret Life of the American Teenager
  • 13 Reasons Why
  • Blockers (2018)
  • Whip It (2009)
  • The Hunger Games (2012)
  • Everything, Everything (2017)
  • Moonlight (2016)
  • The Edge of Seventeen (2016)

مطلب بهترین فیلم و سریال های تینیجری به پایان رسید. فیلم و سریال‌های تینجری با جذابیت‌های خاص خود نه تنها برای نوجوانان و جوانان، بلکه در تمامی بازه‌های زمانی طرفداران خود را دارند.ما در این راستا تمام تلاش خود را کردیم که با تنوع گسترده موضوعات بهترین فیلم و سریال های تینیجری را به شما معرفی کنیم تا شما با این راهنما بتوانید سریع تر و راحت‌تر به دیدن این مجموعه ها بپردازید. همانطور که مشخص است قطعا لیست بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری محدود به آنچه ما معرفی کردیم، نمی شود.

اما با توجه به محدودیت موجود تلاش شد حدالامکان بهترین معرفی گردد. به هر روی امیدواریم که توانسته باشیم در این جهت به شما یاری رسانیم. اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به ان نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های 2021
  • بهترین فیلم های مارول در سال 2021
  • بهترین فیلم های دی سی 2021
  • بهترین فیلم های مارول
  • بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021
  • بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021
  • بهترین فیلم های اکشن 2021
  • ترسناک ترین فیلم های 2021

منبع:

  • cosmopolitan
  • seventeen

نظر شما درباره بهترین فیلم و سریال های تینیجری چیست؟ به نظر شما چه فیلم و سریال‌های دیگری را می‌توان در این لیست قرار داد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

 






در این مقاله به معرفی بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی می‌پردازیم. اگر به دنبال انتخاب بهترین سریال عاشقانه هستید، مسیر درست را انتخاب کرده‌اید.

با تشکر از همراهی همیشگی شما عزیزان در مقاله‌ بهترین سریال های کره ای 2021 ، در نوشتار جدید به معرفی بهترین سریال های عاشقانه دبیرستانی خواهیم پرداخت. سریال های کره ای با طرح دوران مدرسه و دبیرستان، جذابیت بسیاری دارند. هنگام تماشای بهترین‌های آن‌ها، با توجه به لیستی که برای شما فراهم شده است، به آن دوران رفته و خیال آن روزها را خواهید کرد.

در ادامه مقاله بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی همراه ما باشید. لیستی از بهترین های دهه اخیر برای شما فراهم شده است.

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی

سریال های کره ای رمانتیک کمدی

در ادامه این نوشتار، جدول پخش سریال های کره ای مدرسه ای به ترتیب (نزولی) سال پخش برای شما لیست شده است.

نگاهی به اسامی سریال های کره ای که در مقاله بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی بررسی شده‌اند.

  1. پخش زنده
  2. ماجراهای پرستار مدرسه
  3. لحظه ای در هجده سالگی
  4. شهادت دروغ سولومون
  5. تو کی هستی
  6. تشویق کن
  7. محققان دبیرستان دخترانه
  8. پادشاه زرنگ دبیرستان
  9. پسر کارشناسی ارشد
  10. رویای بلند
  11. خدای درس
  12. پسران فراتر از گل‌ها

سریال های کره ای طرفداران بسیاری، به ویژه در ایران دارد. این سریال ها در سبک های مختلف و برای سنین مختلف تولید می‌شوند. از جمله پرطرفدارترین این سریال‌ها، سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی هستند. هدف ما در این نوشتار، معرفی بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی می‌باشد. امید است بعد از مطالعه مطلب،‌ انتخاب صحیحی برای تماشا داشته باشید.

سال ۲۰۲۰ ؛ سریال کره ای مدرسه ای

Live on

بهترین سریال های کره ای دبیرستانی ؛ سریال کره ای دبیرستانی, بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی
  • نام فارسی: سریال کره ای پخش زنده
  • کارگردان: کیم سانگ‌وو
  • ستارگان: یونگ دابین، ونگ مین‌هیون، نوه جونگ‌هیون
  • ژانر: درام، بلوغ، نوجوانی
  • زبان: کره ای
  • کشور: کره

خلاصه داستان : دانش آموز دبیرستانی، Baek Ho-rang (با بازی یونگ دا بین) در رسانه‌های اجتماعی به دلیل زیبا بودن و با کلاس بودن محبوب است. اما شخصیت جالبی ندارد و بسیار سرد است. و این باعث می‌شود که تعداد زیادی از افراد از او متنفر باشند.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های کره ای 2022
  • بهترین سریال های کره ای 2022

یک روز، او پیامی عجیب از یک فرستنده ناشناس را از رادیو مدرسه می‌شنود. مضمون پیام او را به یاد گذشته ناراحت‌کننده‌ای می‌اندازد. او همیشه در تلاش است که این خاطره را از همه مخفی نگه‌ دارد. بیک‌هو از یک حساب ناشناس نیز یک سری پیام‌های تهدیدآمیز دریافت می‌کند. آن‌ها او را با افشای گذشته‌اش برای عموم تهدید می‌کنند و باج می‌خواهند. او با پیوستن به گروهی از افراد چیره‌دست، در تلاش است که افراد باج‌گیر را پیدا کند.

سرتاسر سریال داستانی از عشق و دوستی در یک مدرسه اتفاق می‌افتد، که در آن شبکه‌های اجتماعی یک نیروی تعیین کننده است و همه با توجه به آن دیگران را مورد قضاوت قرار می‌دهند.

The School Nurse Files

بهترین سریال های کره ای دبیرستانی نتفلیکس, بهترین سریال های کره ای تینیجری, بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی
  • نام فارسی: سریال کره ای ماجراهای پرستار مدرسه
  • کارگردان: لی یونگ‌می
  • ستارگان: جانگ یومی، نام جو هیوک
  • ژانر: کمدی، فانتزی، فراواقعی
  • زبان: کره ای
  • کشور: کره
  • پخش این سریال از شبکه اینترنتی نتفلیکس (Netflix) صورت گرفته است.

خلاصه داستان : آن یون یانگ یک پرستار مدرسه است و قدرت دیدن خواسته‌ها، احساسات و روحیات انسان‌ها را دارد. این موارد به شکل “ژله” وجود دارد. برخی از این ژله‌ها می‌توانند اشکال خطرناک و هیولایی به خود بگیرند.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های کره ای نتفلیکس 2022
  • بهترین سریال های کره ای نتفلیکس 2022

یون یانگ همراه با یک معلم دیگر، به نام هنگ این پیو، به یک دبیرستان جدید منصوب شده است. جایی که حوادث مرموزی در حال وقوع است. هنگ این پیو مردی است با میدان انرژی ویژه در اطراف خود، که از او در برابر ژله‌ها محافظت می‌کند. یون یانگ در تلاش است تا این موارد مرموز را حل کند. از صیوری شما تا این قسمت از معرفی بهترین سریال های کره ای سپاس‌گزاریم.

سال ۲۰۱۹ ؛ بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی

At Eighteen

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای ؛ سریال کره ای مدرسه ای, بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی
  • نام فارسی: سریال کره ای لحظه ای در هجده سالگی
  • کارگردان: Shim Na-yeon
  • ستارگان: اونگ سئونگ‌وو، کیم یانگ‌جی، شین سئونگ‌هو
  • ژانر: دوران بلوغ
  • زبان: کره ای
  • کشور: کره

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های فرانسوی 2022 و 2021
  • بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی 1401 و 1400

خلاصه داستان : داستان حول محور کاراکترهای هجده ساله سپری می‌شود. چوی جون وو (با بازی اونگ سئونگ‌وو) دانش‌آموز جدید انتقالی است، که تازه به دبیرستان Cheonbong آمده است. او در خانه و مدرسه مشکلات بسیاری داشت، اما به دلیل تخلفی که اصلا انجام نداده بود، متهم و از مدرسه اخراج می‌شود.

پس از بلاهایی که سرش آمده بود،‌تصمیم می‌گیرد در مدرسه جدید با کسی ارتباط برقرار نکند. اما از سورپریزهای زندگی و دوران هجده سالگی بی‌خبر بود. در طی آشنایی با بقیه دانش‌آموزان، متوجه بیماری روحی دو نفر از آن‌ها می‌شود. او با ایجاد دوستی و تاثیر برآن‌ها حالشان را بهتر می‌کند و افسردگی آن‌ها از بین می‌رود.

سال ۲۰۱۶ ؛ سریال های کره ای دبیرستانی

Solomon’s Perjury

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای ؛ سریال کره ای مدرسه ای, بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی
  • نام فارسی: سریال کره ای شهادت دروغ سولومون
  • کارگردان: Kang Il-soo
  • ستارگان: کیم هیون‌سو، جانگ دونگ‌یون، سئو جی‌هون
  • ژانر: رازآلود، جنایی
  • زبان: کره ای
  • کشور: کره

خلاصه داستان : یک دانش‌آموز از یک دبیرستان نخبه در روز کریسمس می‌میرد. پلیس و مدرسه بعد از تحقیق، آماده بودند که این اتفاق را به عنوان یک خودکشی اعلام کنند، تا اینکه دانش‌آموزی ادعا کرد شاهد قتل بوده است.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین سریال های کره ای تاریخی 2022
  • بهترین فیلم های عاشقانه کره ای 2022

آن شاهد اندکی بعد دچار سانحه رانندگی شد. دانش‌آموزان به شدت نا آرام شدند. تحت فشار رسانه‌ها و ناامید از بزرگسالان اطراف که به درخواست‌ها و سوالات آن‌ها توجه نکردند. آن‌ها تصمیم گرفتند دادگاه مدرسه خود را برگزار کنند. جایی که هر دانش‌آموز نقش خاص خود را دارد. این حادثه بر سرنوشت بسیاری از دانش‌آموزان تاثیر خواهد گذاشت.

سال ۲۰۱۵ ؛ بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی

Who Are You

بهترین سریال های کره ای تینیجری
  • نام فارسی: سریال کره ای تو کی هستی (مدرسه ۲۰۱۵)
  • کارگردان: Baek Sang-hoon و Kim Sung-yoon
  • ستارگان: کیم سو‌ هیون، یوک سونگ‌جی، نام جو هیوک
  • ژانر: درام نوجوان، فیلم معمایی، جوانی
  • زبان: کره ای
  • کشور: کره ؛ بهترین سریال های کره ای تینیجری

خلاصه داستان : Go Eun-byul و Lee Eun-bi دوقلوهای یکسانی هستند، که بعد از اینکه یکی به سن ۵ سالگی رسید از هم جدا شدند. یون‌بی در خانه عشق زندگی می‌کند، یک یتیم خانه در Tongyeong، استان گیونگسانگ جنوبی. جایی که ساکنان جوان‌تر به عنوان یک چهره مادر به او نگاه می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین سریال های کره ای عاشقانه 2022
  • بهترین سریال‌ های کره‌ ای مدرسه‌ای 2022

با این حال، او این واقعیت را پنهان می‌کند که در مدرسه توسط گروهی از دختران پست، به سرپرستی کانگ سو یانگ، مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. در حالی که معلمان نیز چشمان خود را در برابر این ظلم می‌بندند. انگار نه انگار که اتفاقی افتاده است.

از سوی دیگر، گو یون بیول در دبیرستان Sekang تحصیل می‌کند؛ معتبرترین دبیرستان خصوصی در منطقه گانگنام سئول. بهترین دوست یون، هان یی‌آن، شناگر ماهر مدرسه است که از کودکی عاشق یون است. یون بیول با زنی زندگی می‌کند که او را به فرزندی پذیرفته است. با این حال، فقط یون‌ بیول از وجود دیگری آگاه است. برخلاف یون‌بی شاد، یون بیول خاردار و پنهانی است.

یون‌بی به دلیل آزاری که به او وارد می‌شود،‌ تصمیم به خودکشی می‌گیرد، اما توسط خواهر دوقلویش نجات پیدا می‌کند.

Cheer Up

بهترین سریالهای کره ای دبیرستانی, بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی
  • نام فارسی: سریال کره ای تشویق کن
  • نام دیگر: Sassy, Go Go
  • کارگردان: لی یون‌جین
  • ستارگان: یونگ یون‌جی، لی وون‌کئون، چا هاک‌یئون
  • ژانر: رمانتیک، نوجوانانه، درام
  • زبان: کره ای
  • کشور: کره

خلاصه داستان : این نمایش که در دبیرستان نخبه Sevit در سئول واقع شده، زندگی پنج دانش‌آموز را دنبال می‌کند. آن‌ها سعی می‌کنند در یک محیط شرور جایی که نخبه‌سالاری اتفاق می‌افتد، زنده بمانند.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین مینی سریال های کره ای 2022
  • بهترین سریال‌های کمدی کره‌ای

کانگ یئون رهبر باشگاه رقص خیابانی “Real King” است. گروهی از دانشجویان، به دلیل عملکرد ضعیف تحصیلی خود دور هم جمع می‌شوند. کیم یول رئیس “بیک هو” است؛ یک باشگاه نخبه متشکل از دانش‌آموزانی که جزء ۵ درصد برتر هستند. در سریال تشویق کن به مسائلی از جمله عشق، دلشکستگی، درد و دوستی پرداخته می‌شود.

سال ۲۰۱۴ ؛ بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی

Schoolgirl Detectives

بهترین سریالهای کره ای دبیرستانی ؛ سریال کره ای دبیرستانی
  • نام فارسی: سریال کره ای محققان دبیرستان دخترانه
  • کارگردان: Yeo Woon-hyuk و Yoo Jung-hwan
  • ستارگان: جین جی‌هه، کانگ مین‌آه، لی هیه‌ری
  • ژانر: رمانتیک، کمدی، نوجوانانه
  • زبان: کره ای
  • کشور: کره

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های عاشقانه 2022
  • بهترین سریال های عاشقانه 2022

خلاصه داستان : سریال در رابطه با پنج دانش‌آموز در دبیرستان دخترانه سئونام است.آن چی‌یول، دختری با کلاس و تازه‌ وارد مدرسه است. یون می‌دوع رهبر و معروف به عجیب و غریب مدرسه است. لی یی‌هی یک بازیگر، کیم ها‌ جی، متخصص محاسبات و چوی سونگ‌یون نانوا و همکار صلح است.

آن‌ها اعضای یک باشگاه کارآگاهی را تشکیل می‌دهند و برای حل رمز و رازهای اطراف‌شان در تلاش‌اند. مواردی از قبیل زورگویی، سقط جنین، خودکشی و همچین مسائلی که ممکن است بین جوانان رخ دهد.

High School King of Savvy

بهترین سریال های کره ای تینیجری
  • نام فارسی: سریال کره ای پادشاه زرنگ دبیرستان
  • کارگردان: Yoo Je-won
  • ستارگان: سئو این‌گوک، لی هانا، لی سو هیوک
  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • زبان: کره ای
  • کشور: کره

خلاصه داستان : لی مین سوک (Seo In-guk) دانش‌آموز دبیرستان و بازیکن هاکی روی یخ است. او و برادر بزرگترش هیونگ سوک، با وجود فاصله سنی نه ساله، شباهت زیادی به هم دارند.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم‌های کره‌ای 2021
  • بهترین سریال های کره ای 2021

مین سوک تلفنی عجیبی دریافت می‌کند که او را مجبور به کاری می‌کنند. او باید وانمود کند که یک مدیر عالی رتبه در یک مجتمع فناوری اطلاعات است. او با کمک یونگ سو سانگ نحوه کار در دنیای بزرگ‌سالان را می‌آموزد. یونگ یک شخص عجیب غریب است که مین سوک رفته رفته عاشق او می‌شود و…

سال ۲۰۱۲ ؛ بهترین سریال های کره ای دبیرستانی 

Ma Boy

بهترین سریالهای کره ای دبیرستانی ؛ سریال کره ای دبیرستانی
  • نام فارسی: سریال کره ای پسر کارشناسی ارشد (نام این سریال کاملا اشتباه ترجمه شده است. Ma Boy تحت اللفظی کلمه کره ای 마보이 است، که به معنای عزیزم است.)
  • کارگردان: لی جئونگ مین
  • ستارگان: کیم سو هیون، کیم سون‌وونگ
  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • زبان: کره ای
  • کشور: کره

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های کره ای نتفلیکس
  • بهترین سریال‌های کره‌ای نتفلیکس

خلاصه داستان : جانگ گئو ریم آرزو دارد که خواننده شود و او را به یک دبیرستان عالی موسیقی منتقل کنند. جایی که خواننده محبوب K-pop او، تی‌جون هم درس خوانده است.
او زمانی که هم‌اتاقی ایرنه می‌شود، نا امیدانه درگیر یک سری اسرار می‌شود. ایرنه مورد تحسین‌ترین دختر  مدرسه است، اما معلوم می‌شود که در واقع یک پسر است در لباس مبدل.

سال ۲۰۱۱ ؛ بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی

Dream High

بهترین سریالهای کره ای دبیرستانی ؛ سریال کره ای دبیرستانی, بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی
  • نام فارسی: سریال کره ای رویای بلند
  • کارگردان: لی یونگ‌بک
  • ستارگان: بائه سوزی، کیم سو هیون، اوک تکیون، هام ایون جونگ، جانگ وویونگ
  • ژانر: موزیکال، نوجوانی، کمدی، عاشقانه
  • زبان: کره ای
  • کشور: کره

خلاصه داستان : داستان این سریال رویای شش دانش‌آموز است که در دبیرستان هنر Kirin تحصیل می‌کنند. آن‌ها آرزو دارند در Kpop جزء بهترین‌ها باشند و در طی سریال، مسیر موفقیت آن‌ها نشان داده می‌شود.
درگیری‌ها، دوستی‌ها و عشق‌های افسانه‌ای آن‌ها در طی این روند به شکل جذاب و صمیمانه اجرا شده است. بازیگران سریال کاملا موفق عمل کرده‌اند.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری 2022
  • بهترین فیلم های عاشقانه هندی 2022 و 2022

گو هه می (با بازی بائه سوزی) در رشته موسیقی کلاسیک تحصیل می‌کند. او همیشه برای اینکه یک خواننده اپرا شود تلاش می‌کرد. اما برای پرداخت بدهی‌های پدرش، مجبور می‌شود هدف اصلی زندگیش را دنبال نکند. به جای آن برای خواننده پاپ شدن تلاش می‌کند.

سونگ سم‌دونگ ساده و خنگ است ولی توانایی بسیاری در موسیقی دارد. او در یک روستای دور افتاده زندگی می‌کند. جین گوک رابطه خوبی با پدر سیاست‌مدارش ندارد. پدر جین او را به عنوان فرزند قبول نکرده است و وجود او را از همه پنهان می‌کند.

این سه دانش‌آموز به همراه سه دانش‌آموز دیگر در تلاش‌اند تا ستاره پاپ شوند. همراه با این سریال زیبا، داستان‌های بسیاری را موازی با خط اصلی داستان خواهیم دید.

سال ۲۰۱۰ ؛ بهترین سریال های کره ای دبیرستانی 

Master of Study

بهترین سریالهای کره ای تینیجری, بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی
  • نام فارسی: سریال کره ای خدای درس
  • کارگردان: Yoo Hyun-ki
  • ستارگان: کیم سو رو، بی دونا، اه یون‌آه
  • ژانر: نوجوانانه , سریال های کره ای رمانتیک کمدی , سریال های کره ای عاشقانه
  • زبان: کره ای
  • کشور: کره ؛ بهترین سریالهای کره ای تینیجری

خلاصه داستان : وقتی کانگ سوک هو وکیل فرسوده و مسئولیت انحلال دبیرستان بایونگ مون را به عهده گرفت، او گذشته آشفته خود را در دانش آموزان مشکل‌دار که زندگی خود را بدون رویا زندگی می‌کنند، می‌بیند.

وی سپس به آن‌ها آموزش می‌دهد، و اعلام می‌کند که باعث پذیرفته شدن پنج دانشجو در دانشگاه Cheonha، معتبرترین کالج کشور می‌شود. همه، از جمله معلمان، دانش‌آموزان و مدیر مدرسه، او را دیوانه می‌خوانند. اما او به تلاش خود ادامه می‌دهد و…

سال ۲۰۰۹ ؛ بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی

Boys Over Flowers

بهترین سریالهای کره ای تینیجری, بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی
  • نام فارسی: سریال کره ای پسران فراتر از گل‌ها
  • کارگردان: جون کی سانگ
  • ستارگان: کو هائه‌سان، لی مین‌هو، کیم هیون‌جونگ، کیم بوم، کیم جون
  • ژانر: کمدی، رمانتیک، درام
  • زبان: کره ای
  • کشور: کره

خلاصه داستان : گئوم جان‌دی دختر یک خانواده‌ای است که مغازه خشک‌شویی لباس دارند. در خانه کوچکی با پدر و مادرش، گوم ایل‌بونگ و نا گونگ‌جو و برادر کوچکش، گیوم کانگ‌سان زندگی می‌کند. یک روز موظف می‌شود که سفارشاتی را به مدرسه ببرد. در راه دانش‌آموزی را می‌بیند، که به خطر اذیت‌های اف۴، در حال خودکشی است. گئوم او را نجات می‌دهد و مانع خودکشی می‌شود.

گروه Shinhwa یکی از بزرگترین مجامع بزرگ کره جنوبی است و ریاست آن برعهده Kang Hee-so متکبر است. پسرش Gu Jun-pyo (لی مین هو) رهبر F4 ، محبوب‌ترین و قدرتمندترین گروه پسران در دبیرستان معتبر Shinhwa است.

این خبر در تمام رسانه‌ها پخش می‌شود. دانش‌آموزان از خواندن این خبر بسیار خرسند می‌شوند. مدیران مدرسه نیز برای کاهش فشار رسانه‌ها، به گئوم بورسیه تحصیل در آن مدرسه را می‌دهند. توجه اف۴ به رفتارهای گئوم جلب می‌شود و در تلاش است تا …

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
  • بهترین فیلم های عاشقانه 2021
  • بهترین سریال های اسپانیایی 2021
  • بهترین سریال های ژاپنی 2021
  • بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی قبل از انقلاب
  • بهترین فیلم های عربی نتفلیکس
  • بهترین سریال های عربی نتفلیکس
  • بهترین سریال‌های هندی
  • جدول پخش سریال های ترکیه 2022
  • جدیدترین و بهترین فیلم های ترکی 2022
  • بهترین و جدیدترین سریال های ترکی 2022
  • بهترین سریال های ترکی نتفلیکس 2022
  • بهترین فیلم های ترکی نتفلیکس 2022
  • بهترین فیلم های ترکی عاشقانه 2022
  • بهترین سریال های ترکی عاشقانه 2022
  • بهترین فیلم های سینمایی ایرانی 1401
  • بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی 1401

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های کره ای دبیرستانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متدوال در رابطه با بهترین سریالهای کره‌ای تینیجری

پر طرفدارترین سریال تینیجری کره ای کدام است؟

سریال کره ای رویای بلند یکی از پر طرفدارترین‌ها است.

بهترین سریال تینیجری کره ای را از چه طریق می‌توان مشاهده کرد؟

این سریال‌ها را می‌توانید از طریق کانال تلگرامی فیگار با آدرس https://t.me/Figar_Protector مشاهده کنید.


ژانر رومنس یا عاشقانه از ژانرهای پرطرفدار و سرگرم‌کننده دنیای سینما و انیمیشن است که بهره‌گیری از آن، می‌تواند باعث جذب مخاطبان زیادی شود. این ژانر می‌تواند با کشش‌های عاطفی و صحنه‌های رومانتیک دل ما را به لرزه بیاندازد و ما را به دیدن ادامه فیلم و سریال موردنظر تشویق کند. محبوبیت بالای این ژانر باعث شده است تا تعداد بسیار زیادی فیلم، سریال و انیمه عاشقانه تولید شوند که در بسیاری از مواقع، داستان‌های مشابهی دارند و از کلیشه‌های تکراری پیروی می‌کنند. این امر سبب شده است تا مخاطبان این ژانر، روزبه‌روز نکته‌سنج و سخت‌پسندتر شوند و به‌راحتی گول ظاهر وسوسه‌انگیزش را نخورند. به همین دلیل، بسیاری از کارگردانان و فیلم‌نامه‌نویسان تلاش کرده‌اند که ژانر عاشقانه یا رومنس را در بسترهای متفاوتی روایت کنند تا از این راه، کلیشه‌ها را دور بزنند و رنگ و بوی تازه‌تری به این ژانر ببخشند.

ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که لیستی از 30 انیمه برتر عاشقانه را معرفی و علت محبوبیت آن‌ها را بررسی کنیم. قابل ذکر است که ما در این لیست، انیمه‌هایی را برگزیدیم که روابط عاشقانه میان دو جنس مخالف، محور اصلی داستان آن را تشکیل می‌دهد و ترتیب آن را براساس امتیازات سایت خارجی مای‌انیمه‌لیست (MyAnimeList) قرار داده‌ایم. هم‌چنین، به دلیل تعداد زیاد انیمه‌های عاشقانه، ما این لیست را به دو بخش انیمه‌های عاشقانه سریالی و سینمایی تقسیم کرده‌ایم تا بتوانید با توجه به علاقه خودتان، به هریک از آن‌ها مراجعه کنید. با کلیک بر روی هر یک از بخش‌ها، به بخش مربوطه منتقل خواهید شد. برای معرفی لیست بهترین انیمه‌های عاشقانه با ما همراه باشید.

  • بهترین انیمه های عاشقانه سریالی
  • بهترین انیمه های عاشقانه سینمایی

بهترین انیمه‌های عاشقانه سریالی

23. انیمه Vampire Knight

انیمه Vampire Knight

  • ژانر: درام، رمزآلود، خون آشامی، عاشقانه، ماوراءالطبیعی
  • کارگردان: Kiyoko Sayama
  • استودیو: Studio Deen
  • منبع: مانگای Matsuri Hino
  • سال ساخت: 2008
  • امتیاز مای انیمه لیست: 6.9

اولین خاطره یوکی زمانی است که توسط خون‌آشام اصیل‌زاده زیبایی به نام «کانامه کوران» از حمله خون‌آشام وحشی دیگری نجات می‌یابد. از آن شب به بعد، یوکی به عنوان فرزندخوانده‌ی رئیس آکادمی کِراس در کنار «زِرو کیریو»، پسری که خانواده‌اش توسط خون‌آشام اصیل‌زاده دیگری کشته شده‌اند، بزرگ می‌شود. حالا یوکی و زرو به عنوان نگهبان، از ایجاد هرگونه مشکلی بین گروه خون‌آشام‌ها به رهبری کانامه و دانش‌آموزان معمولی آکادمی جلوگیری می‌کنند تا راز خون‌آشام‌ها فاش نشود. انیمه شوالیه خون‌آشام، مثلث عشقی بسیار پیچیده‌ای میان شخصیت یوکی، کانامه و زرو با پایانی غیرقابل پیش‌بینی را روایت می‌کند. زیبایی منحصربه‌فرد شخصیت‌های کانامه و زرو و شخصیت‌پردازی‌های عمیق آن‌ها، شوالیه خون‌آشام را به محبوب‌ترین انیمه عاشقانه خون‌آشامی این لیست تبدیل کرده است.


  بهترین انیمه های خون آشامی تاریخ

22. انیمه Ao Haru Ride

Ao Haru Ride

  • ژانر: عاشقانه، درام، مدرسه‌ای، کمدی، زندگی روزمره
  • کارگردان: Ai Yoshimura
  • استودیو: Production I.G
  • منبع: مانگای Io Sakisaka
  • سال ساخت: 2014
  • امتیاز مای انیمه لیست: 7.6

«فوتابا یوشیوکا» دختری دبیرستانی است که پس از دوران سختی که در دوران راهنمایی گذرانده، می‌خواهد دوستان جدیدی پیدا کند و زندگی خود را تغییر دهد. او که در گذشته توسط دوستانش طرد شده و اولین سوژه عشقی‌اش به طرز عجیبی ناپدید شده است، حالا برای اولین بار در دبیرستان با عزمی راسخ، نماینده کلاس می‌شود، دوستان جدیدی پیدا می‌کند و آن پسر را بعد از مدت‌ها می‌بیند. اما او که در گذشته «کو تاناکا» نام داشت، با نام‌خانوادگی دیگری به نام «مابوچی» با او هم‌کلاسی می‌شود؛ درحالی‌که کاملا به فردی بی‌تفاوت و بی‌احساس تبدیل شده است. آیا مابوچی با این شخصیت جدیدش، هنوز هم مانند گذشته به فوتابا علاقه‌مند است؟ انیمه سواری در بهار جوانی، به‌زیبایی فرازونشیب‌های دوران بلوغ و احساسات نوظهور آن دوره را به‌تصویر می‌کشد و شخصیت فوتابا یکی از آن شخصیت‌های اصلی انیمه‌های عاشقانه است که افراد زیادی در جایگاه او قرار گرفته‌اند و با او هم‌ذات‌پنداری می‌کنند.

21. انیمه Snow White with the Red Hair

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Snow White with the Red Hair
معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Snow White with the Red Hair
  • ژانر: عاشقانه، فانتزی
  • کارگردان: Masahiro Andō
  • استودیو: Bones
  • منبع: مانگای Sorata Akizuki
  • سال ساخت: 2015
  • امتیاز مای انیمه لیست: 7.7

«شیرایوکی» دختری است که به دلیل زیبایی بیش ‌ازحد موهای قرمزش، به دور از دید مردم زندگی می‌کند و به مطالعه و فروش گیاه‌های دارویی می‌پردازد. روزی، شاهزاده «راجی» شیفته موهای او شده و به شیرایوکی دستور می‌دهد تا با او ازدواج کند؛ اما شیرایوکی به پادشاهی کلارینز فرار می‌کند و در راه با شاهزاده زیبا و جوانی به نام «ذِن» آشنا می‌شود. توانایی شیرایوکی در شناخت گیاهان دارویی، ذن را از مسمویت نجات می‌دهد و این فرصت، پای شیرایوکی را به قصر باز می‌کند و او می‌تواند به عنوان گیاه‌شناس در قصر آموزش ببیند. به مرور، احساسات لطیفی میان او و ذن شکل می‌گیرند که روزبه‌روز عمیق‌تر می‌شوند. اما زیبایی و نادر بودن رنگ موهای شیرایوکی و اختلاف طبقاتی او با شاهزاده ذن، مشکلاتی را بر سر راهشان قرار می‌دهد که دیدن انیمه سفیدبرفی با موهای قرمز را جذاب می‌نمایند.

20. انیمه My Love Story

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه My Love Story
معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه My Love Story
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، دخترانه
  • کارگردان: Morio Asaka
  • استودیو: Madhouse
  • منبع: مانگای Kazune Kawahara
  • سال ساخت: 2015
  • امتیاز مای انیمه لیست: 7.79

این‌بار داستان از زاویه دید پسری دبیرستانی به نام «تاکه‌ئو گودا» روایت می‌شود که به دلیل هیکل بزرگ و قد بلند خود، چندان شانسی برای جذب دخترها ندارد؛ زیراکه همه دخترها عاشقِ دل‌باخته دوست خوش‌تیپ او، «ماکوتو سوناکاوا» می‌شوند. روزی، زمانی که تاکه‌ئو به صورت قهرمانانه‌ای «رینکو یاماتو»، دختر ناز و فرشته‌‌مانند را از آزار و اذیت نجات می‌دهد، به سرعت عاشق رینکو می‌شود، اما شک می‌کند که او ممکن است به دوستش سوناکاوا علاقه‌مند باشد. آیا سرانجام رینکو عاشق پسر مهربان داستان ما خواهد شد؟ انیمه داستان عاشقانه من، دارای شخصیت اصلی کاملا متفاوت و بامزه‌ای است که ناخودآگاه کنجکاوی ما را به دیدن داستان عشقی او تحریک می‌کند و موقعیت‌های کمدی که بین او و دوست صمیمی‌اش سوناکاوا اتفاق می‌افتند، تماشای این انیمه را بسیار لذت‌بخش می‌نمایند.

19. انیمه Monthly Girls’ Nozaki-kun

  • ژانر: عاشقانه، کمدی، مدرسه‌ای
  • کارگردان: Mitsue Yamazaki
  • استودیو: Doga Kobo
  • منبع: مانگای Izumi Tsubaki
  • سال ساخت: 2014
  • امتیاز مای‌انیمه‌لیست: 7.90

چیو ساکورا یک دختر دبیرستانی شاد است که عاشق اومِتارو نوزاکی فراموشکار می‌شود، اما زمانی که عشقش را به او اعتراف می‌کند، او یک امضای غیرمعمول به او می‌دهد. به تدریج معلوم می‌شود که اومتارو نوزاکی، مانگاکای محترمی است که تحت نام مستعار «ساکیکو یومِنو» مانگاهای دخترانه (شوجو)، منتشر می‌کند. چیو طی ماجراهای طنزآمیز و سوءتفاهم‌هایی به یکی از دستیاران مانگای نوزاکی تبدیل و با بسیاری از همکلاسی‌های عجیب و غریب خود دوست می‌شود. چیو سعی دارد به نوزاکی در ساخت مانگایش کمک کند و امیدوار است روزی نوزاکی متوجه احساسات او شود. انیمه «ماهنامه دخترانه نوزاکی کون» تمرکز اصلی خود را بر موقعیت‌ها و شخصیت‌های بسیار طنزآمیز می‌گذارد و سوءتفاهم‌های مسخره و خنده‌داری را به تصویر می‌کشد که باعث محبوبیت بالای آن شده‌اند.

18. انیمه Wotakoi: Love is Hard for Otaku

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Wotakoi
معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Wotakoi
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، زندگی روزمره
  • کارگردان: Hiraike Yoshimasa
  • استودیو: A-1 Pictures
  • منبع: وب مانگای Fujita
  • سال ساخت: 2018
  • امتیاز مای انیمه لیست: 7.95

داستان این انیمه درباره دختری پرانرژی به نام «نارومی موموسه» است که تلاش می‌کند تا هویت اوتاکو و فوجوشی (افرادی که به ژانر یائویی علاقه‌مند هستند) بودن خود را از دیگر همکارانش مخفی کند. او در محل کار، با یکی از دوستان دوران راهنمایی‌اش به نام «هیروتاکا نیفوجی» همکار می‌شود که ممکن است با شناختی که هیروتاکا از او دارد، رازش را برملا کند. اما هیروتاکا خود اوتاکویی گیمر است که به جای افشای رازش، به او پیشنهاد می‌دهد که باهم قرار بگذارند. نارومی موافقت می‌کند و آن‌ها رابطه عاشقانه عجیب خود را شروع می‌کنند. انیمه «عاشق شدن برای اوتاکو سخت است» به دلیل ایده جالب اوتاکو بودن شخصیت‌ها و بیان مشکلاتی که در زندگی روزمره (از جمله عاشق شدن) با آن روبه‌رو هستند، یکی از انیمه‌های جالبی است که هر اوتاکویی به دیدن آن وسوسه می‌شود.

  معرفی برترین انیمه های کمدی

17. انیمه (Kimi ni Todoke (From Me to You

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Kimi ni Todoke
معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Kimi ni Todoke
  • ژانر: عاشقانه، زندگی روزمره، مدرسه‌ای، دخترانه، درام
  • کارگردان: Hiro Kaburagi
  • استودیو: Production I.G
  • منبع: مانگای Karuho Shiina
  • سال ساخت: 2009
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8

«ساواکو کورونوما» دختری است که به دلیل تشابه چهره و اسمش به شخصیت ساداکو در سری فیلم‌های ترسناک حلقه، در مدرسه به عنوان «ساداکو» شناخته می‌شود. اما او درواقع دختری خجالتی و شیرین است که دوست دارد دوستان زیادی پیدا کند و زندگی عادی داشته باشد. او مدتی است که به «شوتا کازه‌هایا»، پسر شاد و مهربانی که طرفداران زیادی دارد، علاقه‌مند شده و توانایی‌های او را تحسین می‌کند. روزی، شوتا تست شجاعتی را در کلاس تدارک می‌بینید و ساواکو را به شرکت در این تست تشویق می‌کند. ساواکو که از این فرصت برای تغییر زندگی خود استفاده می‌کند، با هر تجربه‌ای که به دست می‌آورد، ناخودآگاه شوتا را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. این انیمه روند آرامی را در روایت خود پیش می‌گیرد و سرفرصت همه اتفاقات و حوادث را شرح داده، بادقت شکل‌گیری احساسات شوتا و ساواکو را نسبت به یک‌دیگر نشان می‌دهد و صحنه‌های رومانتیک داستان را برای لحظات پایانی نگه می‌دارد.

16. انیمه ReLIFE

relife

  • ژانر: زندگی روزمره، عاشقانه، مدرسه‌ای
  • کارگردان: Satoru Kosaka
  • استودیو: TMS Entertainment
  • منبع: مانگای Sō Yayoi
  • سال ساخت: 2016
  • امتیاز مای‌انیمه‌لیست: 8.01

داستان این انیمه درباره آراتا کایزاکی 27 ساله و بیکار است که فقط به صورت پاره‌وقت در فروشگاه‌ها کار می‌کند. یک روز، مرد مرموزی به نام ریو یوآکه به او یک فرصت شغلی پیشنهاد می‌دهد اما برای به دست آوردن این شغل، کایزاکی باید در آزمایش ReLife: زندگی دوباره شرکت کند. این آزمایش که با هدف ایجاد فرصت برای تجربه دوباره جوانی و حل مشکلات زندگی افراد، طراحی شده، کایزاکی را 10 سال جوان‌تر نشان می‌دهد و او مجبور است به عنوان یک دانش‌آموز دبیرستانی یک سال به مدرسه بازگردد. او که در ابتدا گمان می‌کرد به دلیل تجربه قبلی‌اش در دبیرستان، می‌تواند به راحتی از عهده این آزمایش برآید، در روز اول مدرسه با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌شود. این انیمه تلاش کایزاکی را برای انطباق با سبک زندگی جدید پرتحرکش و جلوگیری از تکرار اشتباهات گذشته خود دنبال می‌کند. درحالی‌که او به مرور اطلاعات بیشتری از همکلاسی‌ها و برخلاف تصورش حتی رابطه عاطفی جدیدی نیز پیدا می‌کند.

  کدام انیمه فانتزی به تیپ شخصیتی مایرز-بریگز شما نزدیک‌تر است؟

15. انیمه Maid Sama!

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Maid Sama!
معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Maid Sama!
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، مدرسه‌ای، دخترانه
  • کارگردان: Hiroaki Sakurai
  • استودیو: J.C.Staff
  • منبع: مانگای Hiro Fujiwara
  • سال ساخت: 2010
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.03

«میساکی آیزاوا» اولین دختری است که رئیس شورای دانش‌آموزی دبیرستان شده و او آن‌قدر نسبت به پسران سختگیر است که پسرها به او لقب «رئیس شیطانی» را داده‌اند. میساکی که در دبیرستان کاملا موقر و درعین‌حال قدرتمند به‌نظر می‌رسد، یک راز شرم‌آور دارد و آن‌هم این است که به دلیل خانواده فقیرش مجبور شده تا در یک کافه با لباس پیشخدمت‌ها به کار پاره‌وقت مشغول شود. اما «تاکومی اوسویی»، محبوب‌ترین پسر مدرسه تصادفا میساکی را در کافه می‌بیند و به رازش پی می‌برد. او می‌تواند با افشای راز او، اعتبارش را در مدرسه از بین ببرد، یا از این راز استفاده کند تا به میساکی نزدیک‌تر شود. انیمه مبصر کلاس ما پیش‌خدمت است، نیز به دلیل شخصیت جذاب تاکومی اوسوی و ماجراهایی که با میساکی آیزاوا تجربه می‌کند، محبوبیت زیادی دارد.

14. انیمه Akatsuki no Yona

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Akatsuki no Yona
معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Akatsuki no Yona
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی، فانتزی، عاشقانه
  • کارگردان: Kazuhiro Yoneda
  • استودیو: Pierrot
  • منبع: مانگای Mizuho Kusanagi
  • سال ساخت: 2014
  • امتیاز مای‌انیمه‌لیست: 8.04

داستان انیمه یونا دختری از سپیده دم، زندگی پرنسس یونا را زمانی که هنوز زندگی مرفهی دارد، به تصویر می‌کشد. یونا که کاملا توسط دیوارهای قصر از مشکلات و واقعیت تلخ دنیای بیرون جدا شده و از آن‌ها ناآگاه است، زندگی‌ای آسوده و تجملاتی دارد. اما ناگهان با قتل ناگهانی پادشاه و خیانت پسرعموی محبوبش به نام سو وون، زندگی یونا در معرض خطر قرار می‌گیرد. یونا از آن روز به بعد مجبور می‌شود تنها به کمک سون هاک، دوست دوران کودکی و محافظش، از قصر فرار کند. او در بیرون از قصر متوجه فقر، درگیری و فسادی می‌شود که بر زندگی مردم حکم‌فرمانی می‌کند. حالا یونا با داشتن تنها یک افسانه مرموز به عنوان راهنما، باید راهی پیدا کند تا سرزمینش را به شکوه سابق خود برگرداند، درحالی که توسط نیروهای جدید پادشاهی تعقیب و دنبال می‌شود. او در این راه سخت تحت‌تاثیر از جان‌گذشتگی‌ها و فداکاری‌های هاک قرار می‌گیرد و علاقه‌ای بین آن دو شکل می‌گیرد که داستان این انیمه را تماشایی کرده است.

13. انیمه My Youth Romantic Comedy Is Wrong, As I Expected

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Oregairu
معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Oregairu
  • ژانر: درام، عاشقانه، زندگی روزمره، کمدی، مدرسه‌ای
  • کارگردان: Ai Yoshimura
  • استودیو: Brain’s Base
  • منبع: لایت ناول به نویسندگی Wataru Watari
  • سال ساخت: 2013
  • امتیاز مای‌انیمه‌لیست: 8.04

این انیمه که با نام Oregairu نیز شناخته می‌شود، داستان هاچیمان هیکیگایا، دانش‌آموز دبیرستانی بدبین و بی‌احساس است. او معتقد است که «جوانی شاد» یک باور مسخره است و هرکسی این‌گونه فکر می‌کند، تنها به خودش دروغ گفته. او روزی برای نوشتن مقاله‌ای برای تمسخر روابط اجتماعی مدرن، توسط معلمش به اجبار به عضویت کلوپ خدمات‌رسانی داوطلبانه درمی‌آید؛ کلوپی که هدفش کمک به دانش‌آموزانی است که برای رسیدن به اهدافشان به حمایت نیاز دارند و تنها عضو دیگر آن، ملکه زیبای یخی، یوکینو یوکینوشیتا است. حالا از آن‌جایی که هاچیمان و یوکینو از عقل و استدلال خود برای حل بسیاری از مشکلات دانش‌آموزان استفاده می‌کنند، آیا نگاه پوسیده هاچیمان به او در حل مشکلات کمک خواهد کرد یا مشکلات دیگری به وجود می‌آورد؟ این انیمه موقعیت‌های اجتماعی بسیار مختلفی را نشان می‌دهد که نوجوانان در دبیرستان با آن روبه‌رو هستند و با دید روانشناسانه و بیان کمدی‌اش طرفداران زیادی پیدا کرده است.

12. انیمه Kamisama Kiss

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Kamisama Kiss
معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Kamisama Kiss
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، ماوراءالطبیعی، فانتزی
  • کارگردان: Akitaro Daichi
  • استودیو: TMS Entertainment
  • منبع: مانگای Julietta Suzuki
  • سال ساخت: 2012
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.06

«نانامی موموزونو» آرزو دارد که زندگی مدرسه‌ای معمولی‌ای داشته باشد؛ اما پدر او که یک قمارباز شکست‌خورده است، بدهی زیادی به بار آورده و باعث بی‌خانمانی نانامی شده. درهمین‌حین، نانامی با مردی آشنا می‌شود که سگی دنبالش کرده است و کمک می‌خواهد. پس از کمک به او، آن مرد بوسه‌ای بر پیشانی نانامی می‌زند و به عنوان قدردانی، خانه‌اش را به او می‌دهد. اما نانامی متوجه می‌شود که خانه او یک معبد مقدس است که توسط دو روح مقدس و یک موجود روباه‌شکل به نام «توموئه» محافظت می‌شود. انیمه بوسه ایزدی، روایت طنزآمیز و شیرینی از فرازونشیب‌هایی که نانامی با توموئه طی می‌کند را بیان می‌کند تا نانامی بتواند فریضه خداگونه خود را به‌درستی انجام دهد. توموئه یکی از شخصیت‌های جالب داستان است که به مرور به عملکرد نانامی ایمان آورده و به او دلبسته می شود…تجربه‌ای که در زندگی چندهزارساله‌اش نتیجه‌ی غم‌انگیزی به همراه داشته است. آیا امکان دارد که نتیجه دلبستگی او این‌بار با گذشته تفاوت داشته باشد؟

11. انیمه Skip Beat!

skip-beat

  • ژانر: درام، عاشقانه، کمدی، دخترانه
  • کارگردان: Kiyoko Sayama
  • استودیو: Hal Film Maker
  • منبع: مانگای Yoshiki Nakamura
  • سال ساخت: 2008
  • امتیاز مای‌انیمه‌لیست: 8.11

کیوکو موگامی 16 ساله، شاد، کوشا و درعین حال ساده‌لوح، سخت تلاش می‌کند تا از کار و رویای دوست و معشوقه دوران کودکی‌اش که آرزو دارد ستاره مشهوری در صنعت سرگرمی شود، حمایت کند. اما بعد از سال‌ها کار و زحمت متوجه می‌شود که معشوقه‌اش به نام شو، او را بیشتر از یک خدمتکار نمی‌بیند! کیوکوی شوکه شده، دل‌شکسته و خشمگین با خود قسم می‌خورد که با ورود به دنیای بی‌رحم سرگرمی، انتقامش را از معشوقه سابقش بگیرد و او را در بازی و دنیای خودش شکست دهد. کیوکو در این راه با چالش‌های جدید و همچنین افرادی روبه‌رو می‌شود که او را از منطقه امن خود بیرون می‌کشند. انیمه ضربان به زیبایی دنیای زنی را نشان می‌دهد که یاد می‌گیرد چگونه برای کسب رضایت دیگران به سختی کار کند و خودش را به جایی برساند که بتواند خودش برای آینده‌اش تصمیم بگیرد و به همین دلیل یکی از انیمه‌های جالب در این لیست محسوب می‌شود.

 

10. انیمه The Pet Girl of Sakurasou

The-Pet-Girl-of-Sakurasou
انیمه The Pet Girl of Sakurasou

 

  • ژانر: درام، عاشقانه، زندگی روزمره، کمدی، مدرسه‌ای
  • کارگردان: Atsuko Ishizuka
  • استودیو: J.C.Staff
  • منبع: لایت ناول به نویسندگی Hajime Kamoshida
  • سال ساخت: 2012
  • امتیاز مای‌انیمه‌لیست: 8.15

داستان این انیمه درباره پسری به نام سوراتا کاندا است که به دلیل نگهداری از گربه‌های ولگرد از خوابگاه معمولی خود رانده می‌شود و به ناچار به خوابگاه ساکورا نقل مکان می‌کند. خوابگاه ساکورا، خوابگاهی وابسته به دانشگاه هنر سوئیمی، میزبان عجیب‌ترین و دردسرسازترین دانشجویان است. روزی، ماشیرو شینا، دختر زیبایی که هنرمند مشهور جهانی است وارد خوابگاه می‌شود اما او حتی نمی‌تواند از عهده کوچک‌ترین کارهای روزمره خود بربیاید. بنابراین سوراتا مجبور می‌شود تا از او مراقبت کند. سوراتا و ماشیرو به مرور با یکدیگر صمیمی می‌شوند، از لاک خود بیرون می‌آیند و اطرافیان خود را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند. این انیمه به خوبی روابط دوستی بین شخصیت‌ها، استعدادها و سخت‌کوشی‌هایشان و رابطه عاشقانه میانشان را به تصویر می‌کشد و باعث جذب افراد زیادی به خود شده است.

9. انیمه Toradora!

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Toradora!
معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Toradora!
  • ژانر: کمدی، مدرسه‌ای، زندگی روزمره
  • کارگردان: Tatsuyuki Nagai
  • استودیو: J.C.Staff
  • منبع: لایت ناول به نویسندگی Yuyuko Takemiya
  • سال ساخت: 2008
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.17

«ریوجی تاکاسو» یک پسر آرام دبیرستانی است که چهره خشنی دارد. از طرف دیگر، «تایگا آیساکا» دختری عروسکی و ریزاندام است اما برخلاف ظاهرش، روحیه‌ای مبارز و پرخاشگر دارد، به طوری‌که در مدرسه به عنوان «ببر» شناخته می‌شود. داستان از جایی شروع می‌شود که ریوجی به دوست تایگا علاقه‌مند و تایگا به دوست ریوجی دل می‌بندد و این دو زمانی که به احساسات یک‌دیگر پی می‌برند، باهم متحد می‌شوند و به هم‌دیگر کمک می‌کنند تا بتوانند با دوستان یک‌دیگر قرار بگذارند. اما این روند به آن راحتی که فکر می‌کنند پیش نمی‌رود و به نظر می‌رسد که به جای نزدیک‌شدن به سوژه‌ی خود، با هم‌دیگر صمیمی‌تر شده‌اند و علاقه مشترکی بینشان شکل گرفته است. انیمه تورادورا، تلاش‌ها و سختی‌های ریوجی و تایگا را در رسیدن به کسانی که دوستشان دارند را بیان می‌کند، اما درنهایت نشان می‌دهد که آن کسی که واقعا دنبالش بوده‌اند، تمام این مدت کنارشان بوده است.

8. انیمه Ouran High School Host Club

  • ژانر: کمدی، هارم، رومنس، مدرسه‌ای، دخترانه
  • کارگردان: Takuya Igarashi
  • استودیو: Bones
  • منبع: مانگای Bisco Hatori
  • سال ساخت: 2006
  • امتیاز مای‌انیمه‌لیست: 8.18

هاروهی فوجیوکا دختری است که به دلیل موهای کوتاه و لباس‌های گشادش معمولا با پسرها اشتباه گرفته می‌شود. او که با بورسیه به آکادمی معتبر اوران، مدرسه‌ای که برای دانش‌آموزان ثروتمند ساخته شده، انتقال یافته است، در جستجوی مکانی آرام برای مطالعه به اتاق موسیقی متروکه می‌رود و ناگهان با باشگاه میزبانی آکادمی برخورد می‌کند؛ باشگاهی که یک گروه شش نفره از دانش‌آموزان پسر خوش‌قیافه، برای سرگرمی مشتری‌های زیبا، شیرینی و چای سرو می‌کنند. او در برخورد اولیه، تصادفا گلدان عتیقه گران‌قیمتی را می‌شکند و مجبور می‌شود به عنوان پسر و یکی از کارمندان باشگاه کار کند تا بدهی خود را پرداخت کند. اگرچه دیگر کارمندان پسر خیلی زود متوجه جنسیت واقعی هاروهی می‌شوند اما با توجه به مهارت هاروهی در سرگرم کردن دختران، او به یک میزبان تمام‌وقت ارتقا پیدا می‌کند. انیمه کلوپ مهمانداری دبیرستان اوران، بهترین انیمه هارم برعکس این لیست است که به دلیل شخصیت‌های جالب هریک از کارمندان پسر و خاطرات تلخی که در پشت لبخندهایشان پنهان شده، تماشایی و لذت‌بخش است.

7. انیمه Horimiya

  • ژانر: عاشقانه، زندگی روزمره، کمدی، مدرسه‌ای
  • کارگردان: Masashi Ishihama
  • استودیو: CloverWorks
  • منبع: مانگای Hero
  • سال ساخت: 2021
  • امتیاز مای‌انیمه‌لیست: 8.22

در ظاهر، تصور کیوکو هوری و ایزومی میامورا یا یک‌دیگر، آخرین چیزی است که می‌تواند به ذهن دیگران برسد؛ زیرا هوری دختر محبوب، زیبا و باهوش است، اما میامورا پسری بی‌روح و دوراز دسترس به نظر می‌رسد. این درحالی است که این دو شخصیت در واقعیت بسیار متفاوت هستند. هوری در خارج از مدرسه، به دلیل کارهای خانه، زمان کمی برای معاشرت با دوستانش دارد؛ از طرف دیگر میامورا پسر خوشتیپی است که دارای خالکوبی‌های مخفی و گوشواره‌هایی است که او را همچون یک متخلفِ بامتانت نشان می‌دهند. این دو شخصیت با وجود داشتن روحیات متضاد، شباهت‌های عجیب و غریبی دارند که آن‌ها را به یک‌دیگر نزدیک‌تر می‌کند. آن دو به تدریج از پوسته خود بیرون می‌آیند و وجهی از خود را که از دنیای بیرون پنهان است، با یک‌دیگر به اشتراک می‌گذارند. انیمه هوریمیا از انیمه‌های جدیدی است که توانسته در رقابت با دیگر انیمه‌های عاشقانه جلو بزند و با ایده جدید خود، حس تازه‌ای به مخاطبان منتقل کند.

6. انیمه Fruits Basket 2019

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | Fruits Basket
معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | Fruits Basket
  • ژانر: عاشقانه، زندگی روزمره، کمدی، ماوراءالطبیعی، درام
  • کارگردان: Yoshihide Ibata
  • استودیو: TMS
  • منبع: مانگای Natsuki Takaya
  • سال ساخت: 2019
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.2

انیمه سبد میوه که بازسازی از سری 2001 آن است، داستان «تورو هوندا»، دختر یتیمی را روایت می‌کند که پس از آشنایی با «یوکی»، شاهزاده مدرسه‌شان، با «کیو» و «شیگوره سوما» نیز آشنا می‌شود و آن‌ها از تورو دعوت می‌کنند تا در خانه‌ و درکنارشان زندگی کند. تورو به تدریج متوجه می‌شود که این سه نفر از دوازده نفر خاندان سوما هستند که توسط روح حیوانات زودیاک چینی تسخیر شده‌اند و هرکدام می‌توانند به حیوانی خاص تبدیل شوند. با پیشرفت داستان، تورو با روحیه پرانرژی و مهربان خود، دردها و زخم‌های خانواده سوما را درمان می‌کند، در این فرایند شناخت بیشتری از خود نیز به دست می‌آورد و متوجه می‌شود که چقدر اطرافیانش او را دوست دارند و به او اهمیت می‌دهند. اما یک نفر در این میان، احساسات عمیق‌تری نسبت به تورو دارد که تمام این‌مدت آن را پنهان کرده است. بنابراین این انیمه برخلاف آن‌چه به‌نظر می‌رسد، در ژانر هارم قرار نمی‌گیرد. انیمه سبد میوه روند آرامی در بیان داستان دارد، اما از نیمه دوم از فصل دوم این انیمه، همه‌چیز رنگ جدی‌تر و هیجان‌انگیزتری به خود می‌گیرد و چشم‌ها به فصل سوم آن دوخته شده است.

5. انیمه Rascal Does Not Dream of Bunny Girl Senpai

انیمه Rascal Does Not Dream of Bunny Girl Senpai
انیمه Rascal Does Not Dream of Bunny Girl Senpai
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، مدرسه‌ای، روانشناختی، ماوراءالطبیعی
  • کارگردان: Sōichi Masui
  • استودیو: CloverWorks
  • منبع: لایت ناول به نویسندگی Hajime Kamoshida
  • سال ساخت: 2018
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.32

«ساکوتا آزوساگاوا» پسر دبیرستانی بی‌تفاوتی است که روزی سنپای مدرسه‌اش به‌نام «مای ساکوراجیما» را در لباسی خرگوشی در کتابخانه می‌بیند؛ اما عجیب است که هیچ‌کس در کتابخانه متوجه حضور او با چنین لباسی نمی‌شود! مای ساکوراجیما که از کودکی وارد حرفه بازیگری شده است، برای ساکوتا توضیح می‌دهد که برای فرار از توجه مردم، همیشه آرزو داشته تا جایی برود که هیچ‌کس او را نشناسد. اما روزی متوجه می‌شود که در بعضی از مناطق، واقعا کسی او را نمی‌بیند. ساکوتا که این پدیده را «سندرم بلوغ» می‌نامد، تصمیم می‌گیرد تا این معما را حل کند. انیمه بانی گرل سنپای رویا نیست، ایده جالب روانشناسانه‌ای را بیان می‌کند و در این بستر، رابطه رومانتیکی بین ساکوتا و مای شکل می‌گیرد که در کنار طنزپردازی متفاوتش، آن را به انیمه جالبی تبدیل کرده است. شخصیت رک و شوخی‌های بازیگوشانه ساکوتا درکنار چهره بی‌تفاوتی که دارد، یکی از ویژگی‌های جالب این انیمه است.

4. انیمه Kaguya-sama: Love Is War

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Kaguya-sama: Love Is War
معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Kaguya-sama: Love Is War
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، مدرسه‌ای، روانشناختی، سینن
  • کارگردان: Shinichi Omata
  • استودیو: A-1 Pictures
  • منبع: مانگای Aka Akasaka
  • سال ساخت: 2019
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.41

در میان ارشدهای رده‌بالای آکادمی شوچین، رئیس شورای دانش‌آموزی به نام «میوکی شیروگانه» و نائب رئیس «کاگویا شینومیا» برای هم‌دیگر زوجی عالی به‌نظر می‌رسند. این درحالی است که هر دونفر آن‌ها نیز به یک‌دیگر علاقه‌مند هستند. اما مشکل این‌جاست که هر دوی آن‌ها چنان مغرورند که فکر می‌کنند که اولین کسی که احساساتش را اعتراف کند، بازنده خواهد بود. انیمه کاگویا ساما: عشق جنگ است شاید به نظر داستان ساده‌ای داشته باشد اما کشمکش‌ها و نقشه‌های استراتژیک پی‌درپی این دونفر برای مجبور کردن دیگری به اعتراف علاقه خود، فضایی شبیه به میدان نبرد را به وجود آورده است که منجر به اتفاقات و سوءتفاهم‌های طنزآمیزی می‌شود. این انیمه در طول دو فصلش با داستان‌پردازی خوبی که دارد، هیجانش را از دست نمی‌دهد و حسابی مخاطبانش را سرگرم می‌کند.

3. انیمه Nana

  • ژانر: عاشقانه، موسیقی، زندگی روزمره، کمدی، درام
  • کارگردان: Morio Asaka
  • استودیو: Madhouse
  • منبع: مانگای Ai Yazawa
  • سال ساخت: 2006
  • امتیاز مای‌انیمه‌لیست: 8.48

نانا کوماتسو دختر 20 ساله ساده‌لوح و بیچاره‌ای است که به راحتی عاشق شده و به اطرافیانش وابسته می‌شود. اگرچه او رویاهای بلندپروازانه‌ای را برای یافتن شغل واقعی خود دارد اما در نهایت به دلیل تعقیب دوست پسرش، سوار قطار توکیو می شود و در آن‌جا، نانا اوساکی را ملاقات می‌کند. نانا اوساکی یک خواننده پانک راک بااعتمادبه‌نفس و رازآلود است که می‌خواهد به یک خواننده حرفه‌ای تبدیل شود. او برای این هدف، پیشینه روستایی خود و معشوقه‌اش را رها می‌کند و سوار قطار توکیو می‌شود. این دو دختر که نام مشترکی دارند، در نهایت در یک آپارتمان کنارهم زندگی می‌کنند و با چالش‌هایی که پشت سر می‌گذارند، از یک‌دیگر حمایت می‌کنند و پیوند دوستی عمیق‌تری میانشان شکل می‌گیرد.

انیمه نانا روایتی واقع‌گرایانه و پخته از دو دختری را بیان می‌کند که هرکدام اهداف بزرگی را درسر می‌پرورانند و سعی می‌کنند روی پای خودشان بایستند. این انیمه با زندگی عاشقانه، موسیقی، چالش‌ها و دل‌شکستگی‌هایی که به تصویر می‌کشد، ارتباط عمیقی با مخاطبان برقرار می‌کند و بلوغ عاطفی و روانی شخصیت‌ها را به زیبایی نشان می‌دهد.

2. انیمه Your Lie in April

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Your Lie in April
معرفی بهترین انیمه های عاشقانه | انیمه Your Lie in April
  • ژانر: عاشقانه، درام، موسیقی، مدرسه‌ای، پسرانه
  • کارگردان: Kyōhei Ishiguro
  • استودیو: A-1 Pictures
  • منبع: مانگای Naoshi Arakawa
  • سال ساخت: 2014
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.70

زمانی موسیقی جزو جداناپذیری از زندگی «کوسه آریما» محسوب می‌شد. او پیانونوازی حیرت‌انگیز بود، اما از وقتی‌که مادرش را از دست داد، از نظر روانی بسیار آسیب‌پذیر شد و دیگر نتوانست پیانو بنوازد؛ زیراکه نمی‌توانست صدای پیانونوازی خود را بشنود. دو سال بعد، کوسه هم‌چنان از دنیای موسیقی فاصله دارد و به دور از طرفداران و رقبایش، به همراه دوستان مدرسه‌اش زندگی بی‌رنگ‌ورویی را سپری می‌کند تا این‌که روزی با ویولونیست زیبایی به نام «کائوری میازونو» آشنا می‌شود. آشنایی با کائوری، دنیای کوسه را تغییر می‌دهد و باری‌دیگر به او انگیزه‌ای می‌بخشد تا با او در دنیای موسیقی هم‌سفر شود. انیمه دروغ تو در آوریل، دنیای عاشقانه زیبایی را در کنار موسیقی‌های دلنشین و لذت‌بخش ترسیم می‌کند و به لحاظ داستانی، آن‌قدر متاثرکننده است که اشک بیننده را سرازیر می‌کند.

1. انیمه Clannad: After Story

انیمه Clannad: After Story
انیمه Clannad: After Story
  • ژانر: عاشقانه، زندگی روزمره، ماوراءالطبیعی، درام
  • کارگردان: Tatsuya Ishihara
  • استودیو: Kyoto Animation
  • منبع: ویژوال ناول
  • سال ساخت: 2008
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.95

این انیمه دنباله سری انیمه Clannad است و داستان «تومویا اوکازاکی» و «ناگیسا فوروکاوا» را پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان بیان می‌کند. این دو در کنار یک‌دیگر رشد می‌کنند و تومویا که برای آینده خود برنامه خاصی ندارد، متوجه حمایت‌ها و کار گروهی قوی ناگیسا می‌شود. آن دو با فداکاری‌های بسیار اهداف‌شان را وحدت می‌بخشند و برای رویارویی با مشکلات شخصی خود تلاش می‌کنند که درنهایت این کار، روابط احساسی‌شان را عمیق‌تر می‌سازد و پیوندهای جدیدی را میانشان به وجود می‌آورد. این انیمه به سبب پویانمایی نرم و زیبای همیشگی استودیوی کیوتو انیمیشن، روایت دوست‌داشتنی و پایان‌بندی متاثرکننده‌اش، بدون‌شک در رتبه بهترین انیمه عاشقانه سریالی این لیست جای می‌گیرد.

بهترین انیمه های عاشقانه سینمایی

7. انیمه Nakitai Watashi wa Neko wo Kaburu

انیمه Nakitai Watashi wa Neko wo Kaburu
انیمه Nakitai Watashi wa Neko wo Kaburu
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، مدرسه‌ای، درام، ماوراءالطبیعی، فانتزی
  • کارگردان: Junichi Sato و Tomotaka Shibayama
  • استودیو: Studio Colorido
  • منبع: اورجینال
  • سال ساخت: 2020
  • امتیاز مای‌انیمه‌لیست: 7.35

این انیمه که با نام انگلیسی «A Whisker Away» نیز شناخته می‌شود، درباره دختری دبیرستانی و پرانرژی به نام میو ساساکی است که برخلاف ظاهر شادش، دارای مشکلات خانوادگی بسیاری است. او مأمن آرامش خود را در کنتو هینوده، پسر آرام همکلاسی‌اش می‌بیند و به شدت عاشق او است تا جایی که نمی‌تواند جلوی ابراز علاقه‌های بانمک و عجیبش را نسبت به او بگیرد. اما با همه این‌ها، هینوده از او فراری است. بنابراین میو به گربه‌ای تبدیل می‌شود که به واسطه آن می‌تواند رابطه نزدیکی را با هینوده برقرار کند و از محبت او برخوردار شود. اما به مرور متوجه می‌شود که با ظاهر گربه‌اش نمی‌تواند به رفع مشکلات هینوده کمک کند و میان دو انتخاب سخت گیر می‌کند. آیا او رابطه‌اش را به عنوان یک گربه با هینوده ادامه می‌دهد تا محبت او را داشته باشد یا هویت خود را فاش می‌کند و آن‌چه را که دارد به خطر می‌اندازد تا به هینوده به عنوان خود انسانش کمک کند؟

انیمه «یک صدف دور» شخصیت اصلی دوست‌داشتنی دارد که واکنش‌های بامزه، سرگرم‌کننده و متفاوتی به مشکلات اطرافش نشان می‌دهد. او نحوه ابراز علاقه جسورانه‌ای دارد و منطق مخصوص به خودش را پیش می‌گیرد. این انیمه همچنین جهان فانتزی رمزآلود و زیبایی را به تصویر می‌کشد که تماشای آن را بسیار لذت‌بخش ساخته است.

6. انیمه 5 Centimeters per Second

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه
معرفی بهترین انیمه های عاشقانه
  • ژانر: عاشقانه، زندگی روزمره، درام
  • کارگردان: Makoto Shinkai
  • استودیو: CoMix Wave Inc
  • منبع: اورجینال
  • سال ساخت: 2007
  • امتیاز مای انیمه لیست: 7.66

اگر دو نفری که یک‌دیگر را دوست دارند، نتوانند باهم باشند، چه می‌شود؟ «تاکاکی تونو» و «آکاری شینوهارا» دوستان دوران کودکی هستند اما شرایطی خارج از کنترلشان، بین آن‌ها فاصله می‌اندازد. آن دو قول می‌دهند که با هم در تماس بمانند، اما با گذر زمان فاصله‌شان بیشتر شده و تنها خاطراتشان برای یک‌دیگر باقی می‌ماند. تاکاکی و آکاری که در گذشته خود گیر کرده‌اند، نمی‌توانند خاطره جدیدی بسازند. آن‌ها به امید دیدار دوباره، زندگی روزمره خود را نیمه‌جان ادامه می‌دهند و هم به خود و هم به اطرافیانشان صدمه می‌زنند. این انیمه روایتی شاعرانه و زیبا از غم و اندوه این دو نفر و کسانی است که با آن‌ها ارتباط دارند. داستان آن مملو از اشارات و استعاره‌هایی به مفهوم عشق در فرهنگ و ادبیات ژاپنی است و سبک بصری فوق‌العاده این انیمه نیز شما را مسحور خود خواهد کرد.

  معرفی و بررسی آثار ماکوتو شینکای؛ احیای رویای خیال‌انگیز میازاکی

5. انیمه Hotarubi no Mori e

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه
معرفی بهترین انیمه های عاشقانه
  • ژانر: عاشقانه، درام، ماوراءالطبیعی
  • کارگردان: Takahiro Omori
  • استودیو: Brain’s Base
  • منبع: مانگای Yuki Midorikawa
  • سال ساخت: 2011
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.34

«هوتارو تاکه‌گاوا» دختر 6 ساله‌ای است که هنگام ملاقات با عمویش، راهش را در جنگلی گم می‌کند. او که کاملا از پیداکردن کمک مایوس شده است، ناگهان با روح جنگل نقاب‌داری به نام «جین» آشنا می‌شود. جین به هوتارو کمک می‌کند تا راهش را بیابد و در این مسیر توضیح می‌دهد که هوتارو نباید به او دست بزند، زیرا در این صورت او ناپدید می‌شود. پس از یافتن مسیر، جین به هوتارو هشدار می‌دهد که دیگر بازنگردد، اما هوتارو تابستان هرسال با هدیه‌ای به او سر می‌زند. به همین ترتیب، جین و هوتارو به مرور با یک‌دیگر صمیمی شده و احساساتی میانشان شکل می‌گیرد که باعث می‌شود شرط ساده‌ی لمس نکردن یک‌دیگر، به امری دشوار و غیرقابل‌تحمل تبدیل شود. این انیمه یکی از آن انیمه‌هایی است که کلیشه‌های ژانر رومنس را کنار می‌زند و بدون صحنه عاشقانه خاصی، یک داستان رومنس کوتاه، اما بسیار تاثیرگذار را روایت می‌کند.

4. انیمه Howl’s Moving Castle

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه
معرفی بهترین انیمه های عاشقانه
  • ژانر: عاشقانه، درام، ماجراجویی، فانتزی
  • کارگردان: Hayao Miyazaki
  • استودیو: Studio Ghibli
  • منبع: اورجینال
  • سال ساخت: 2004
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.66

سازه‌ای غول‌پیکر و سرهم‌بندی‌شده از قطعات فلزی نامیزان، تلوتلو خوران با صدای تندِ هیس‌هیس بخار آب و صدای درزهای دیواره‌های فلزی آن، به عنوان قلعه متحرک اسرارآمیز جادوگر «هاول»، جادوگری زیبا و اغواگر شناخته شده است که هر از چندگاهی در افق پدیدار می‌شود. «سوفی» دختر ساده‌زیستی است که انتظار زیادی از آینده خود ندارد و به کار سخت و دوختن کلاه در مغازه کلاه‌فروشی راضی است. روزی، سوفی در خیابان‌های شهر با افرادی سودجو درگیر می‌شود و هاول او را از آن موقعیت فراری می‌دهد. این ملاقات هرچند کوتاه و هیجان‌انگیز، جادوگر «وِست» انتقام‌جو را در حسادت ناشی از اختلافات گذشته او با هاول، تحریک می‌کند تا سوفی را طلسم و به پیرزنی زشت تبدیل کند. سفر شگفت‌انگیز سوفی برای کنار آمدن با شرایط عجیب پیش‌آمده، پناه بردن به قلعه غول‌پیکر هاول و داستان عاشقانه‌ای که به زیبایی می‌شکفد، این انیمه را به یکی از بهترین انیمه‌های عاشقانه این لیست تبدیل کرده است.

3. انیمه Violet Evergarden Movie

انیمه Violet Evergarden Movie
انیمه Violet Evergarden Movie
  • ژانر: عاشقانه، زندگی روزمره، درام، فانتزی
  • کارگردان: Taichi Ishidate
  • استودیو: Kyoto Animation
  • منبع: لایت ناولی به نویسندگی Kana Akatsuki و تصویرسازی Akiko Takase
  • سال ساخت: 2020
  • امتیاز مای‌انیمه‌لیست: 8.87

چندین سال از پایان جنگ بزرگ می‌گذرد. با ساخته شدن برج‌های رادیویی، تلفن‌ها به سرعت به راه می‌افتند و ارتباطات آسان‌تر می‌شود؛ چیزی که منجر به کاهش تقاضا برای «عروسک‌های حافظه خودکار» شده است. با این حال، وایولت اورگاردن پس از موفقیت‌های بسیار در نوشتن نامه، روزبه‌روز شهرت بیشتری به دست می‌آورد، اما این چیزی نیست که تمام مدت به دنبال آن بوده است. او با درک احساسات و معنای عشق، عاجزانه امیدی را دنبال می‌کند که مردی که اولین بار به او گفته بود «عاشقت هستم»، ممکن است پس از گذشت سال‌های زیاد، همچنان زنده باشد. انیمه سینمایی وایولت اورگاردن، همچون سری خود، دارای پویانمایی و سبک بصری بسیار درخشان و حیرت‌انگیز است و لحظات تاثیرگذار و گریه‌داری را به تصویر می‌کشد که با روندی واقع‌گرایانه به پایانی دلگرم‌کننده و شیرین منتهی خواهد شد.

2. انیمه Your Name

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه
معرفی بهترین انیمه های عاشقانه
  • ژانر: عاشقانه، درام، مدرسه‌ای، ماوراءالطبیعی
  • کارگردان: Makoto Shinkai
  • استودیو: CoMix Wave Inc
  • منبع: اورجینال
  • سال ساخت: 2016
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.91

«میتسوها میامیزو» دختری دبیرستانی است که در حومه شهر زندگی می‌کند و همیشه آرزو داشته تا به جای پسری دبیرستانی در شهر توکیو زندگی کند. درحالی‌که در شهر توکیو، «تاکی تاچیبانا» زمانی‌که با کار پاره‌وقت خود دست‌وپنجه نرم می‌کند، آینده خود را در رشته معماری می‌بیند. روزی، میتسوها در اتاق شخصی دیگر از خواب بیدار می‌شود و متوجه می‌شود که رویای همیشگی‌اش در بدن تاکی به وقوع پیوسته است. از طرف دیگر، تاکی نیز خود را در بدن میتسوها و در حومه شهر می‌یابد و این دو برای پیدا کردن پاسخی برای این پدیده عجیب، شروع به جست‌وجوی یک‌دیگر می‌کنند. انیمه نام تو، ایده متفاوت و طنزپردازی بامزه‌ای دارد اما از اواسط داستان با یک چرخش داستانی غافل‌گیرکننده، همه را شوکه می‌کند و تحول گسترده‌ای را در این ژانر به وجود می‌آورد که انتظارات مخاطبان را از این ژانر به مراتب بالاتر برده است.

  دانلود موسیقی متن انیمه Your Name

1. انیمه A Silent Voice

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه
معرفی بهترین انیمه های عاشقانه
  • ژانر: عاشقانه، درام، مدرسه‌ای، ماوراءالطبیعی
  • کارگردان: Naoko Yamada
  • استودیو: Kyoto Animation
  • منبع: اورجینال
  • سال ساخت: 2016
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.97

 در دوران ابتدایی، زمانی که دختری ناشنوا به نام «شوکو نیشیمیا» به کلاس «شویا ایشیدا»، جوان سرکش کلاس انتقال پیدا می‌کند، شویا و همکلاسی‌های بی‌فکرش به عنوان سرگرمی برای شوکو نیشیمیا قلدری می‌کنند. اما زمانی‌که مادر شوکو نیشیمیا این مساله را به مدرسه اطلاع می‌دهد، همکلاسی‌ها شویا را به عنوان مقصر اصلی همه اتفاقات معرفی می‌کنند. پس از رفتن شوکو نیشیمیا از مدرسه، شویا بی‌رحمانه از سوی همکلاسی‌هایش طرد می‌شود و او مجبور می‌شود که ادامه دوران ابتدایی و راهنمایی خود را در تنهایی سپری کند. شویا اکنون که سال سوم دبیرستان است، تصمیم می‌گیرد تا با ابراز تاسف از رفتار گذشته خود، به دیدار دوباره شوکو نیشیمیا برود و جبران خسارت کند. انیمه صدای خاموش، روایت تاثیرگذاری از احساس گناه جوانان مدرسه‌ای، برخورد متفاوت آن‌ها با این احساس و رابطه تازه و دوست‌داشتنی که بین شویا و شوکو نیشیمیا شکل می‌گیرد را بیان می‌کند که در عین سادگی، بسیار جالب و دل‌نشین است. ایده ناشنوا بودن دختر داستان و مشکلاتی که او در زندگی اجتماعی و مسایل عاشقانه خود تجربه می‌کند، این انیمه را به بهترین انیمه سینمایی این لیست تبدیل کرده‌اند.

  معرفی و بررسی انیمه A Silent Voice

دنیای انیمه‌های عاشقانه بسیار گسترده و متنوع است. ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا علاوه بر انیمه‌های عاشقانه قدیمی‌تر، نمونه‌های جدیدتری را نیز معرفی کنیم؛ نمونه‌هایی که تاحدودی روایت متفاوت‌تری از سایر انیمه‌های رومنس پیش گرفته‌اند. اگرچه انیمه‌های عاشقانه دیگری نیز وجود دارند که طرفداران بسیار زیادی دارند، اما متاسفانه در این مقاله جای نگرفته‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به انیمه‌های Wolf Girl and Black Prince ،Nisekoi ،say I love you و بسیاری دیگر اشاره کرد. هم‌چنین، انیمه‌هایی دیگری نیز وجود دارند که در عین اکشن بودن، اشاراتی به روابط عاشقانه شخصیت‌های داستان دارند، هم‌چون انیمه‌های Sword Art Online ،Guilty Crown ،Darling in the Franxx و غیره. اما از آن‌جایی که تمرکز اصلی این انیمه‌ها بیشتر بر ژانر اکشن قرار دارد، در این لیست آورده نشده‌اند و این امر برای دیگر ژانرهای انیمه که حال‌وهوای عاشقانه دارند، نیز صدق می‌کند. درنهایت، انتخاب 30 انیمه برتر از میان انیمه‌های رومنس امری بسیار دشوار است و در هرصورت ممکن است که نسبت به دیگر انیمه‌های ژانر عاشقانه کم‌لطفی شود. با این حال، در صورت انتشار انیمه‌های جدید و تغییر در رتبه‌بندی انیمه‌های برتر عاشقانه، این لیست به‌روزرسانی خواهد شد.

مطلب مرتبط: بهترین فیلم های عاشقانه

عشق در انیمه
عشق در انیمه

شما درباره انیمه های عاشقانه چه فکر می‌کنید؟ آیا جای انیمه عاشقانه خاصی در این لیست خالی است؟ نظرات‌ خود را با ما درمیان بگذارید.


با معرفی بهترین سریال های تینیجری همراه ما باشید! سریال های تینیجری یا به زبون خودمون نوجوانانه پسند، سریال هایی هستن که اغلب همونطور که از اسمشون پیداست، مخاطب اصلیشون نوجوانان و جوانان هستش و به موضوعاتی که برای این قشر جذاب هستند، می پردازن.

بهترین سریال های تینیجری

یک عادت غلطی بین مردم جا افتاده که لفظ تینیجری رو برای تمسخر سریال ها و گفتن اینکه اصلا این سریال هدف خاصی نداره استفاده میکنن ولی خب بنظرم این حرف اشتباهه. سریال های تینیجری شاید مفاهیم پیچیده ای مثل سریال یا داستان پرشگفتی ای مثل نداشته باشن، اما سعی میکنن که اکثرا مفاهیم ساده ای مثل خانواده، دوستی، تلاش و پشتکار، امیدواری و … رو در سریالشون به نمایش بزارن که با توجه به مخاطبانی که دارن، می‌تونه شدیداً مفید باشه. و این رو هم بگم که دست کم گرفتن داستان سریال های تینیجری، میتونه یکی از بدترین اشتباهات زندگیتون باشه!

یک نکته دیگه هم درباره سریال های تینیجری اینه که اگه کسی سریال بین نباشه، سریال های خوب تینیجری میتونن براش جذاب باشن و اون رو بندازن روی دور سریال ها؛ البته که سن فرد مورد نظر رو هم باید مد نظر داشته باشید.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس


Freaks and Geeks / فریک ها و گیک ها

  • امتیاز: 8.7
  • سال انتشار: 1999
  • تعداد قسمت: 18 قسمت 44 دقیقه ای
  • سازنده: پاول فیگ
  • بازیگران: جیمز فرانکو، ست روگن، لیندا کاردلینی

“فریک ها و گیک ها”، شاید نام گیج کننده ای داشته باشه اما جزو بهترین سریال های تاریخ تلویزیون هست. این سریال که پخش آن پس از یک فصل کنسل شد (بله، سریال “فرندز” در آن زمان در حال پخش بود) و بینندگان به نسبت کمتری از دیگر سریال های شبکه پخش کننده داشت، به جایگاهی رسیده که مثل فرندز هواداران بی شماری داره، اونم با یک فصل.

بهترین سریال های تینیجری تلویزیون اونایی هستند که به دور از تصویر کاذب و خوش و آب و رنگ دبیرستان، به دغدغه های این سن بپردازن، خب این سریال یکی از بهترین محصولاتی‌ست که چنین کاری میکنه. داستان سریال درمورد دختری ست که میخواد برای به چالش کشیدن سبک زندگی و عقاید خودش، با افراد مختلف و عجیب دوست بشه. و حاصل این دوستی، وارد شدن مخاطب به ذهن نوجوانانی هستش که هرکدوم مشکلاتی دارند. در ضمن، این سریال یک “جیمز فرانکو” هم دارد!

همچنین بخوانید:


Vampire Diaries / خاطرات خون آشام

  • امتیاز: 7.7
  • سال انتشار: 2009
  • تعداد فصل ها: 8 فصل
  • سازندگان: Julie Plec, Kevin Williamson
  • بازیگران:  Nina Dobrev, Paul Wesley, Ian Somerhalder

خاطرات خون اشام یکی از بهترین سریال های تینیجری که واقعا برای شروع سریال دیدن عالیه. خون آشام ها همیشه از جذاب ترین و همزمان ترسناک ترین موجودات فانتزی بودن. حالا چی میشه اگه اون جنبه ترسناک رو بزاریم کنار و فقط روی جذابیتشون کار کنیم؟ احتمالا یه چیزی میشه مثل سریال «خاطرات خون آشام» که آرزوی تبدیل شدن به خوناشام رو تا صدر جدول آرزوهاتون بالا میاره!

داستان های مخلوط با جادو توی دنیای امروزی، همراه با خوناشام های شدیداً جذاب و داستانی که تا فصل چهارم واقعا فوق العاده پیش میره، فقط یک قسمت کوچک از جذابیت سریال رو تشکیل میده.

مرتبط:

جذابیت اصلی سریال برمیگرده به برادران سالواتوره که در مرکز داستان قرار دارن و شما رو دوباره با مفهوم خانواده روبرو میکنن؛ مفهومی که شاید به نظر کلیشه ای بیاد، ولی چون بدست دیمن و استفن سالواتوره اجرا میشه، شدیداً جذابه. البته باید بگم این سریال قربانی همون چیزی شد که شبکه CW به اون معروفه؛ کش دادن بیخود سریال هاش. تا فصل سوم سریال کاملا روی دور بود ولی از فصل سوم به بعد روند افت خاطرات خون آشام شروع شد تا نزاره خون آشام ها بیشتر از این توی دل ما نفوذ کنن.

البته بگم که سه فصل اول به عنوان یک سریال تینیجری کاملا ارزش وقتی که براش میگذارید رو داره و اگه با سریال ارتباط برقرار کردید، مطمئن باشید که تا آخر ولش نمیکنید. حداقل حرمت سالواتوره ها رو نگه میدارید.


Pretty Little Liars / دروغگوهای زیبای کوچک

  • امتیاز: 7.4
  • سال انتشار: 2017-2010
  • تعداد قسمت: 160 قسمت 44 دقیقه ای
  • سازنده: مارلیم کینگ
  • بازیگران: لوسی هیل، اشلی بنسون، ترویان بیلزاریو

“دروغگوهای زیبای کوچک” سریالی ست که تم نوجوانانه پسند رو با عناصر معمایی مخلوط میکنه و حاصل کار سریالی است که تا هفت فصل خود هم میتونه پرکشش و جذاب باشه. این سریال داستان پنج دختر رو تعریف میکنه که پس از گم شدن مشکوک یکی از دوستانشون، مدت زیادی رو بدون حضورش زندگی میکنند. اما وقتی همه چیز براشون عادی شده ، پیام هایی از طرف فردی به نام “A” دریافت میکنن. پیام هایی که نشون میده فرستنده شون رازهای اونهارو میدونه. حال مخاطب در دوراهی ای قرار میگیره که آیا واقعا دوستشون گم شده یا رازهای مخفی زیادی در میان هست؟

همچنین بخوانید:


Originals / اصیل ها

  • امتیاز: 8.2
  • سال انتشار: 2013
  • تعداد فصل: چهار فصل
  • سازنده: Julie Plec
  • بازیگران:  Joseph Morgan, Daniel Gillies, Claire Holt

تقریبا تمام طرفداران «خاطرات خون آشام» قبول دارن که بهترین دوران سریال زمانی بود که خون آشام های اصیل توی سریال حضور داشتن و از فصل سه به بعد، با کمرنگ شدن نقش اصیل ها توی داستان، افت سریال هم شروع شد. ولی خب شاید بشه گفت عذابی که سر افت کیفیت خاطرات خون آشام کشیدیم ارزشش رو داشت، چون از اونور اصیل ها توی سریال اختصاصی خودشون گل کاشتن! اصلا نمیشه جلوی دیدن سریالی که توی تمام قسمت هاش خوناشام های اصیل جلوی آدم رژه میرن مقاومت کرد! داستان هم با نقل مکان سه تا اصیل باقیمونده، به سمت شهر نیواورلانز شروع میشه. اما وقتی میرسن میبینن که حکومت اینجا دست افراد دیگه ایه. این سریال هم مثل برادر خودش، روی مفهوم خانواده تاکید زیادی داره و اینکه هیچوقت با اصیل ها درنیوفتید!


The 100 / صد

  • امتیاز: 7.6
  • سال انتشار: 2014
  • تعداد فصل: هفت فصل
  • سازنده: Jason Rothenberg
  • بازیگران:  Eliza Taylor, Bob Morley, Marie Avgeropoulos

بین این سریال های تینیجری فانتزی و درام و ابرقهرمانی، یک تقریبا علمی تخیلی هم معرفی کنیم. داستان سریال مدت ها بعد از یک آخرالزمان روی کره زمین شروع میشه، جایی که انسان های باقی مونده توی یک ایستگاه فضایی درحال زندگی هستن تا اینکه کم کم با بحران کمبود غذا مواجه میشن و تصمیم میگیرن تا صدنفر از جوانان مجرمی که توی زندان به سر میبرن رو به زمین بفرستن تا وضعیت زندگی در اونجا رو بررسی کنن. حالا این صد نفر ماجرا میرسن به زمین و با بازمانده های زیادی مواجه میشن که اصلا انتظارش رو ندارن. اینجا هم همون اتفاقات سریال های تینیجری دیگه میوفته اما با یک فرق اساسی؛ اینجا دیگه از دبیرستان خبری نیست!

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های آخرالزمانی که باید ببینید ؛ جایی که از قانون خبری نیست! 


The Flash / فلش

  • امتیاز: 7.6
  • سال انتشار: 2014
  • تعداد فصل: هفت فصل
  • سازندگان: Greg Berlanti, Geoff Johns, Andrew Kreisberg
  • بازیگران:  Grant Gustin, Candice Patton, Danielle Panabaker

ما به نمایندگی از کل سریال های ابرقهرمانی شبکه CW سریال فلش رو انتخاب کردیم، ولی خب اگه تصمیم دارید یکی از این سریال های ابرقهرمانی رو شروع کنید، بهتره که به فکر دیدن بقیشون هم باشید. چون هرازگاهی این سریال ها با همدیگه کراس اور هایی دارن که باور کنید یا نه جذاب ترین و مفرح ترین قسمت های هر فصل به همون قسمت ها اختصاص داره.

مرتبط: بررسی سریال The Flash ؛ هیجانی تکراری!

خود سریال «فلش» از و محبوبیت زیادی هم داره. به خاطر وفاداری نصفه و نیمه سریال به کمیک های فلش، میتونید حداقل انتظار بعضی قسمت های جذاب رو داشته باشد. البته فصل اول سریال از اون مدل هاست که هر قسمت یک ماجرا رو روایت میکنه و کنارش خط داستانی اصلی رو هم جلو میبره، ولی از فصل دوم که تمرکز روی داستان اصلی بیشتر میشه، کیفیت سریال هم بالاتر میره و با اشتیاق بیشتری میتونید اون رو ببینید. داستان سریال هم درباره بری آلن، کاراگاه پلیسه که یک شب مورد اصابت یک صاعقه اسرار آمیز قرار میگیره که باعث میشه سرعت و قدرتش تا حد زیادی افزایش پیدا کنه و اون رو تبدیل به سریع ترین مرد جهان کنه (بدون حساب کردن یوسین بولت).


Stranger Things / چیزهای عجیب

  • امتیاز: 8.7
  • سال انتشار: 2016
  • تعداد فصل: سه فصل
  • سازندگان: Matt Duffer, Ross Duffer
  • بازیگران:  Millie Bobby Brown, Finn Wolfhard, Winona Ryder

یه سریال مخصوص عاشقای دهه هشتاد میلادی! چه چیز دهه هشتاد میلادی براتون جذابه؟ تیپ لباس پوشیدن مردم؟ خود مردم؟ آهنگ های جذابی که گوش میدادن؟ همه این ها رو توی «چیزهای عجیب»  پیدا میکنید.

مرتبط: : فیلم های پیشنهادی برای طرفداران سریال Stranger Things

این سریال همه چیز برای کسانی که دنبال نوستالژی دهه هشتادی هستن رو داره، به علاوه اشارات مختلف به فیلم های اون زمان و همینطور یک داستان علمی تخیلی جذاب که داستان با اون جلو میره. طراحی هیولاهای سریال هم واقعا تحسین برانگیزه و میتونه به تنهایی دلیلی برای دیدن سریال باشه. داستان هم توی شهری جریان داره که یک روز پسری غیب میشه و کل شهر برای پیدا کردنش بسیج میشن (دارک هم داستانش همین نبود؟ کم کم دیگه این جریان داره تکراری میشه). راستی موسیقی متن سریال استرنجرتینگز یکی از ویژگی هاییه که باعث جذابیتش میشه. 


13 Reasons Why / سیزده دلیل که چرا

  • امتیاز: 7.6
  • سال انتشار: 2017
  • تعداد فصل ها: 4 فصل
  • سازنده: Brian Yorkey
  • بازیگران:  Dylan Minnette, Katherine Langford, Christian Navarro

نتفلیکس با این سریال به چنان موفقیتی رسید که نفهمید باید چیکارش کنه و حالا دیگه کاملا اون موفقیت رو خراب کرده. جوری که با شنیدن اسم «سیزده دلیل که چرا» بجز خاطرات مبهم خوش (تلخ؟) از فصل اول، چیزی یادمون نمیاد. از این حرفا که بگذریم و اگه فقط فصل اول رو حساب کنیم، واقعا این سریال گل سرسبد لیستمون به حساب میاد که دیدنش برای همه واجبه.

همچنین بخوانید:

توی این سریال هم به رسم سریال های تینیجری دیگه، با یک دبیرستان شلوغ و اتفاقات توی اون سروکار دارید؛ البته از نوع خیلی تاریک و واقع‌گرایانه تر! داستان از جایی شروع میشه کلی جنسن، یه نوجوان معمولی، نوارهایی رو پیدا می‌کنه که دختری به اسم هانا بیکر اون ها رو بجا گذاشته و توشون از دلایل خودکشی خودش صحبت کرده. همین به اندازه کافی جذاب نبود؟


The End of the F***ing World / پایان دنیای لعنتی

  • امتیاز: 8.1
  • سال انتشار: 2017
  • تعداد قسمت: 16 قسمت 22-16 دقیقه ای
  • کارگردان: جاناتان انتویستل، لوسی چرنیاک
  • بازیگران: الکس لادر، جسیکا باردن، جما ولان

“پایان دنیای لعنتی” رو میتوان از محصولات بسیار خوب تلویزیون انگلیس محسوب کرد. پایان دنیای لعنتی سریالی است که اگرچه مخصوص رده سنی نوجوانان یا به اصطلاح “تینیجرها” ساخته شده، اما مثل فصل اول “13 دلیل برای اینکه”، اصلا و ابدا دغدغه های رایج و تکراری محصولات مشابه رو نداره. داستان سریال درباره دو نوجوان با عقاید و طرز فکرهای متلاشی شده است که با هم همسفر میشن. حالا این همسفر بودن بهانه ای میشه تا نویسنده به کاوش درباره بخشی از مشکلات این طبقه از جامعه بپردازه.


riverdale / ریوردیل

  • امتیاز: 6.8
  • سال انتشار: 2017
  • تعداد فصل: 5 فصل
  • سازنده: Roberto Aguirre-Sacasa
  • بازیگران:  K.J. Apa, Lili Reinhart, Camila Mendes

فیلم های جنایی معمایی هم طرفدارای خودشون رو دارن که به هیچ وجه دست رد به یک فیلم یا سریال توی این ژانر نمیزنن. اما دیدن یک داستان جنایی معمایی به عنوان یک سریال تینیجری میتونه براشون تجربه جالب و جدیدی باشه. داستان با پیدا شدن یک جنازه در کنار رودخانه شهر ریوردیل شروع میشه و یکی از خط های داستانی اصلی سریال هم حل کردن معمای همین قتل بدست نوجوانان داستانه.

اما به رسم هر سریال تینیجری دیگه ای، روابط بین شخصیت ها و اتفاقات توی دبیرستان نقش بزرگی توی داستان دارن. تیم بازیگری سریال هم بااینکه اکثرا تازه کار هستن، ولی به خوبی از پس ایفای نقش هاشون برمیان و اتفاقا بیشتر محبوبیت «ریوردیل» هم به خاطر همین بازیگرانشه. در آخر این سریال به همه دوست داران سریال های تینیجری با معدود جاهای واقعا لوس توصیه میشه.

امیدواریم از معرفی بهترین سریال های تینیجری لذت برده باشید، مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید