تکنولوژی

بهترین مدل هندزفری بی سیم شیائومی

وقتی پنج سال پیش اپل جک هدفون 3٫5 میلی متری را از آیفون 7 حذف کرد، موجی از اعتراض ها و نگرانی ها درباره این موضوع شکل گرفت. باوجوداین، سایر تولیدکنندگان گوشی های موبایل هم این روند را دنبال کردند و حالا دیگر اکثر گوشی های هوشمند از نعمت جک هدفون 3٫5 میلی متری بی بهره اند.

نمی خواهیم درباره دلایل یا مزایا و معایب جک هدفون صحبت کنیم. به هر صورت، حذف این درگاه باعث شد تا دنیای هدفون های بی سیم رونق بگیرد و امروزه بتوانیم با هر قیمتی، هدفونی بی سیم برای گوشی مان تهیه کنیم.

اگر سری به فروشگاه های اینترنتی بزنید، متوجه می شوید دریایی از هدفون های بی سیم از 100 هزار تومان تا چند 10 میلیون وجود دارند. متأسفانه 90 درصد این هدفون ها را مدل های غیراصل و چینی تشکیل می دهند؛ مدل هایی که تلاش می کنند با ظاهری مشابه هدفون های معروف، کاربران را گول بزنند و آنان را به سمت خود بکشانند. طبیعتا ما در هیچ شرایطی، خرید هدفون های بی نام ونشان یا به اصطلاح «فیک» را پیشنهاد نمی کنیم.

پیش از اینکه بهترین هدفون های بی سیم را در بازه های قیمتی مختلف معرفی کنیم، پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید هدفون را در زومیت مطالعه کنید تا با صفر تا صد اصطلاحات دنیای هدفون ها و هدست ها آشنا شوید.

بهترین هدفون بی سیم تا 200 هزار تومان

لنوو HE05

شاید باورتان نشود؛ ولی حتی با کمتر از 200 هزار تومان هم می توانید هدفون بی سیم جذاب تهیه کنید! هدفون های بی سیم اقتصادی لنوو ارزش خرید زیادی دارند و مدل HE05 هم از این قاعده مستثنا نیست. این هدفون بدنه ای سبک و ارگونومیک دارد و با هر بار شارژ می تواند حدود پنج ساعت موسیقی پخش کند. از نظر کیفیت صدا هم با  توجه   به اینکه لنوو HE05 چیزی حدود 150 هزار تومان قیمت دارد، صدای رضایت بخش و کم وبیش باکیفیتی ارائه می دهد.

خرید اینترنتی لنوو HE05

بهترین هدفون بی سیم تا 400 هزار تومان

بهترین هدفون بی سیم - کیو سی وای T5

کیو سی وای T5

شرکت QCY که سال 2009 تأسیس شد، یکی از زیرمجموعه های شیائومی و از نام های شناخته شده در تولید هدفون های بی سیم است. هدفون بی سیم T5 که یکی از هدفون های تمام بی سیم و اقتصادی QCY محسوب می شود، با قیمتی کمتر از 400 هزار تومان در بازار ایران وجود دارد. دکمه های این هدفون به صورت لمسی روی بدنه قرار دارد و با هر بار شارژ کامل، می تواند حداکثر 6 ساعت موسیقی پخش کند. ناگفته نماند بدنه T5 به لطف گواهینامه IPX5 تا حدی دربرابر نفوذ آب مقاوم است.

خرید اینترنتی کیو سی وای T5

بهترین هدفون بی سیم تا 500 هزار تومان

بهترین هدفون بی سیم - کیو سی وای T10

کیو سی وای T10

با هزینه ای حدود 500 هزار تومان می توانید هدفون کیو سی وای T10 را بخرید. همان طورکه گفتیم، QCY یکی از زیرمجموعه های شیائومی است که به طور تخصصی هدفون های بی سیم تولید می کند. مدل T10 یکی از هدفون های بی سیم میان رده این شرکت محسوب می شود که امکانات جذاب و کیفیت صدای راضی کننده ای با قیمتی اقتصادی دراختیارتان قرار می دهد. این هدفون چهار میکروفن دارد تا صداهای محیط اطراف را حذف کند و بتوانید در مکان های شلوغ هم مکالمه ای باکیفیت داشته باشید. نکته مهم دیگر اینکه T10 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و فقط با 10 دقیقه شارژ، تا یک ساعت موسیقی پخش می کند.

خرید اینترنتی کیو سی وای T10

بهترین هدفون بی سیم - جی وی سی HA-S20BT

جی وی سی HA-S20BT

اگر به خرید هدفون های بی سیم کوچک و به اصطلاح «تو گوشی» تمایل ندارید و به دنبال هدفونی جدی تر هستید، با همین قیمت می توانید جی وی سی HA-S20BT را بخرید. این هدفون کیفیت صدای مناسب، بیس کم وبیش قدرتمند، وزن سبک و از همه مهم تر شارژدهی زیادی دارد و با هر بار شارژ کامل می تواند حداکثر 11 ساعت مداوم موسیقی پخش کند. هدفون بی سیم JVC را می توانید در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و صورتی در بازار ایران و با قیمتی کمتر از 500 هزار تومان تهیه کنید.

خرید اینترنتی جی وی سی HA-S20BT

بهترنی هدفون بی سیم تا 800 هزار تومان

بهترین هدفون بی سیم - وان مور Triple Driver BT

وان مور Triple Driver BT

با قیمتی حدود 800 هزار تومان، یکی از هدفون های بی سیم جذاب از برند مطرح 1More را می توانید تهیه کنید. مدل Triple Driver BT یکی از هدفون های اقتصادی این برند است در دسته هدفون های به اصطلاح «دور گردنی» قرار می گیرد و به لطف پشتیبانی از فناوری انتقال LDAC، کیفیت صدای رضایت بخشی ارائه می دهد. باتری این هدفون هم با هر بار شارژ کامل که حدود یک ساعت طول می کشد، می تواند تا 7 ساعت به صورت ممتد موسیقی پخش کند.

خرید اینترنتی وان مور Triple Driver BT

بهترین هدفون بی سیم تا یک میلیون تومان

بهترین هدفون بی سیم - بیتس Flex

بیتس Flex

به مرز یک میلیون تومان که برسید، تعداد هدفون های فیک و بی نام ونشان به شدت کم می شود و می توانید سراغ برندهای مطرح و هدفون هایی جذاب بروید. هدفون بیتس Flex را می توانیم جانشین هدفون محبوب بیتس X بدانیم. این مدل هم از بندی انعطاف پذیر برای قرارگرفتن در دور گردن استفاده می کند و تراشه W1 برای همسان سازی سریع فلکس را به هدفونی ایدئال برای گوشی های آیفون تبدیل می کند. سَری های Flex مغناطیسی هستند و به هم می چسبند تا هنگامی که استفاده ای از هدفون ندارید، دور گردنتان رها نباشند. درنهایت، هدفون بی سیم بیتس فلکس فقط با 10 دقیقه شارژ تا 1/5 ساعت می تواند موسیقی پخش کند و با شارژ کامل، این مدت به 12 ساعت می رسد.

خرید اینترنتی بیتس Flex

بهترین هدفون بی سیم - سونی WH-CH510

سونی WH-CH510

اگر می خواهید تا یک میلیون تومان هزینه کنید و صدای هدفون های توگوشی و کوچک را نمی پسندید، سونی WH-CH510 را به شما پیشنهاد می کنیم. هدفون دور گوشی سونی صدای بلند و باکیفیتی تولید می کند. به علاوه، با دو بار فشاردادن دکمه ای که روی بدنه هدفون تعبیه شده است، دستیار صوتی گوشی تان (گوگل اسیستنت یا سیری) فعال می شود. البته اینکه چقدر این موضوع برای کاربران ایرانی مفید است، به نوع استفاده  تان از گوشی هوشمندتان برمی گردد. درنهایت، یکی از بخش های جذاب  این هدفون، شارژدهی فوق العاده آن است که با یک  بار شارژ کامل، می تواند حداکثر 35 ساعت مداوم موسیقی پخش کند. به علاوه فقط با 10 دقیقه شارژ کردن، 1/5 موسیقی پخش خواهد کرد.

خرید اینترنتی سونی WH-CH510

بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان

بهترین هدفون بی سیم - وان مور Stylish True Wireless

وان مور Stylish True Wireless

با قیمتی بین یک تا دو میلیون تومان، انتخاب های زیادی از برندهای مطرح پیش رویتان قرار دارد. اگر به دنبال هدفونی «کاملا بی سیم» می گردید، پیشنهاد می کنیم نگاهی جدی به هدفون وان مور Stylish بیندازید. لوکا بیگناردی، مهندس صدای برنده جایزه گرمی، کار تنظیم و به اصطلاح «کوک کردن» صدا در این هدفون را برعهده داشته است و اکثر وب سایت های مرجع در حوزه فناوری Stylish را به عنوان هدفونی برجسته با کیفیت صدای مطلوب و بیس قوی پیشنهاد داده اند. درباره باتری هم باید بگوییم با هر بار شارژ کامل می توانید تا 6٫5 ساعت از استایلیش استفاده کنید و با درصورت کامل بودن شارژ کیس آن نیز، می توانید چهار بار هدفون را با کیس شارژ کنید.

خرید اینترنتی وان مور Stylish

بهترین هدفون بی سیم - جی بی ال Live 500BT

جی بی ال Live 500BT

اگر به صدایی بلندتر، باکیفیت تر و قدرتمندتر از آنچه هدفون های کوچک ارائه می دهند، نیاز دارید، در این بازه قیمتی جی بی ال Live 500BT را پیشنهاد می کنیم. دو درایور 50 میلی متری این محصول صدای باکیفیت و بلندی تولید می کنند و با یک بار لمس می توانید حالت Ambient را فعال کنید تا بدون قطع کردن موسیقی صدای اطرافتان را هم بشنوید. حالت TalkThru هم با کاهش صدای موسیقی، کمک می کند بدون اینکه هدفون را از روی سرتان بردارید، با اطرافیانتان صحبت کنید. هدفون جذاب جی بی ال با هر بار شارژ کامل می تواند حداکثر 30 ساعت موسیقی پخش کند. گفتنی است فناوری شارژ سریع این هدفون هم کمک می کند تا با 15 دقیقه شارژکردن، حداکثر دو ساعت موسیقی گوش دهید.

خرید اینترنتی جی بی ال Live 500BT

بهترین هدفون بی سیم تا 3 میلیون تومان

بهترین هدفون بی سیم - آدیو تکنیکا ATH-SR30BT

آدیو-تکنیکا ATH-SR30BT

اگر بودجه خود را به رقمی بین دو تا سه میلیون تومان افزایش دهید، می توانید حتی سراغ هدفون های استودیویی یا مانیتورینگ بروید که کیفیتشان واقعا بی رقیب است. برند Audio-Technica به معرفی نیازی ندارد و یکی از نام های برتر در زمینه تجهیزات استودیویی محسوب می شود و هدفون های فوق العاده باکیفیت و جذابی دارد. با قیمتی نزدیک به سه میلیون تومان می توانید مدل بی سیم ATH-SR30BT را در بازار ایران پیدا کنید. این هدفون از نسل پنجم فناوری بلوتوث بهره می برد، کیفیت صدایش بسیار رضایت بخش است، به راحتی تا می شود و از همه مهم تر با هر بار شارژ کامل، حداکثر 70 ساعت شارژدهی می کند.

بهترین هدفون بی سیم - وان مور ColorBuds

وان مور ColorBuds

اگر ابعاد بزرگ هدفون قبلی را نمی پسندید و حاضرید کمی از کیفیت صدا بگذرید، پیشنهاد می کنیم نگاهی جدی به Colorbuds از برند 1More بیندازید. هدفون پرچم دار و کوچک و تمام بی سیم 1More کیفیت صدای بهتری در مقایسه با مدل های تمام بی سیم هم قیمتش ارائه می دهد. Colorbuds همان طورکه از نامش هم مشخص است، در رنگ های متنوع و جذابی در بازار عرضه شده است؛ ازجمله مشکی، سبز، زرد و صورتی. خود هدفون به تنهایی 6 ساعت شارژدهی می کند؛ ولی به کمک قاب شارژش می تواند تا 22 ساعت شارژدهی کند. از دیگر مشخصات وان مور ColorBuds می توان به وزن خیلی سبک و طراحی ارگونومیک، بدنه مقاوم دربرابر آب با گواهینامه IPX5، فناوری حذف صداهای مزاحم cVc 8.0 به کمک چهار میکروفن و… اشاره کنیم.

خرید اینترنتی وان مور ColorBuds

بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون تومان

بهترین هدفون بی سیم - جبرا الیت 65t

جبرا الیت 65t

با اینکه در بازه قیمتی بین سه تا چهار میلیون تومان می توانید یکی از هدفون های بی سیم سامسونگ یا اپل را تهیه کنید، می خواهیم شما را با یکی از هدفون های بی سیم تحسین شده دنیا آشنا کنیم. جبرا الیت 65t که در بازار ایران با قیمتی نزدیک به 3٫5 میلیون تومان فروخته می شود، هدفونی با بدنه ای ارگونومیک و ضد عرق و صدایی عالی و شارژدهی مناسب است که توانسته جوایز زیادی هم به دلیل طراحی و هم کیفیت صدایش به دست آورد. اپلیکیشن مخصوص این هدفون هم تنظیمات کامل اکولایزر را در اختیارتان قرار می دهد. البته اگر ظاهر خاص این هدفون را نمی پسندید، سراغ نسل دوم ایرپادز (برای گوشی های آیفون) یا گلکسی بادز پرو (برای گوشی های اندرویدی) می توانید بروید.

خرید اینترنتی جبرا الیت 65t

بهترین هدفون بی سیم بیش از 4 میلیون تومان

بهترین هدفون بی سیم - اپل ایرپادز پرو

برای گوشی های آیفون: اپل ایرپادز پرو

اگر هدفون چند 10 میلیون تومانی ایرپادز مکس را کنار بگذاریم، ایرپادز پرو همچنان بهترین هدفون بی سیم ساخت اپل محسوب می شود. برای کاربرانی که از گوشی های آیفون استفاده می کنند، هنوزهم انتخاب بهتری از ایرپادز پرو وجود ندارد. سیستم حذف نویز فعال این هدفون یکی از کارآمدترین ها در بین هدفون های بی سیم محسوب می شود. ازنظر کیفیت صدا نیز، ایرپادز پرو حداقل در این بازه قیمتی عالی به حساب می آید؛ بنابراین، اگر از آیفون استفاده می کنید و می خواهید حدود 5 میلیون تومان برای خرید هدفون هزینه کنید، بدون شک ایرپادز پرو را تهیه کنید.

خرید اینترنتی اپل ایرپادز پرو

بهترین هدفون بی سیم - سونی WF-1000XM3

برای گوشی های اندرویدی: سونی WF-1000XM3

برای کاربران گوشی های اندرویدی که نمی توانند از ایرپادز پرو استفاده کنند، بهترین کار این است که سراغ هدفون های فوق العاده سونی بروند. مدل WF-1000XM3 یکی از سیستم های حذف نویز فعال کارآمد را دارد و صدای 24 بیتی می تواند تولید کند. اگر کیف نگه دارنده آن را در نظر بگیریم، کلا می توانید با هر بار شارژ کامل، حداکثر 24 ساعت از WF-1000XM3 استفاده کنید. دکمه های این هدفون لمسی هستند و از دستیار صوتی الکسا هم پشتیبانی می کند؛ البته بعید است این ویژگی آخر برای کاربران ایرانی اهمیتی داشته باشد.

خرید اینترنتی سونی WF-1000XM3

بهترین هدفون بی سیم برای ورزش

موسیقی هیجان بیشتری برای انجام حرکات ورزشی به وجود می آورد و به نوعی جنبه انگیزشی دارد. هدفون ها بهترین ابراز هستند تا حین ورزش، بدون مزاحمت صدای محیط به موسیقی دلخواهتان گوش کنید. در کاربردهای ورزشی، هدفون های بی سیم محبوبیت بیشتری دارند و بهترینشان با داشتن طراحی راحت و متناسب با اندازه گوش صدای باکیفیت تری پخش می کنند. علاوه بر پخش موسیقی، با داشتن هدفون های بی سیم دیگر به بیرون آوردن گوشی برای پاسخ به تماس ها نیازی نیست.

هدفون های ورزشی با  توجه   به زبان طراحی خود حتی در سنگین ترین حرکات ورزشی از گوش خارج نمی شوند. عمر و زمان موردنیاز برای شارژ باتری آن ها نیز اهمیت زیادی دارد تا خللی در روند پخش موسیقی حتی در بازه های زمانی طولانی وارد نشود. از دیگر ویژگی های این دسته از هدفون ها به مقاومت دربرابر پاشش آب (ورزش در باران) و تعریق می توان اشاره کرد. در هدفون های ورزشی، پخش باکیفیت صدا و بیس مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا هیجان بیشتری به کاربران القا شود؛به همین دلیل، این دسته از هدفون ها عموما برای عاشقان حرفه ای موسیقی توصیه نمی شود.

در ادامه، بهترین هدفون های ورزشی را معرفی می کنیم. این هدفون ها به ترتیب از قیمت کمتر به بیشتر معرفی شده اند.

بهترین هدفون ورزشی تا یک میلیون تومان

بهترین هدفون بی سیم - وان مور iBFree Sport

وان مور iBFree Sport

مدل اسپرت از هدفون پرفروش وان مور iBFree که از هدفون های شناخته شده و اقتصادی در بازار ایران به حساب می آید، با اینکه کمی گران تر از مدل استاندارد است، درعوض گواهی IPX6 را یدک می کشد و کاملا دربرابر رطوبت و تعرق بدن مقاوم است. به علاوه، نسخه بلوتوث این هدفون به 4٫2 ارتقا پیدا کرده تا برد بیشتری در مقایسه با مدل معمولی iBFree داشته باشد. هدفون ورزشی و اقتصادی 1More کیفیت صدای رضایت بخش با بیس کم وبیش راضی کننده ای دارد و با هر بار شارژ کامل، می تواند حداکر 8 ساعت موسیقی پخش کند. وان مور iBFree Sport در رنگ های متنوعی مثل سبز، آبی، قرمز و مشکی عرضه شده است.

خرید اینترنتی وان مور iBFree

بهترین هدفون ورزشی تا 3 میلیون تومان

بهترین هدفون بی سیم - بوز SoundSport

بوز SoundSport

با قیمتی نزدیک به سه میلیون تومان، می توانید یکی از هدفون های ورزشی برند لوکس بوز با نام SoundSport را تهیه کنید. دو گوشی هدفون با سیمی که پشت گردنتان قرار می گیرد، به هم متصل شده اند و البته کل بدنه هدفون در مقابل رطوبت و عرق بدن مقاوم است. برای دسترسی به امکانات و نیز شخصی سازی این هدفون باید اپلیکیشن رایگان Bose Connect را روی گوشی نصب کنید. باتری این هدفون با یک  بار شارژ کامل، می تواند تا 6 ساعت شارژدهی کند. هدفون SoundSport کیفیت صدای مطلوبی دارد که البته از برند لوکسی مانند بوز کمتر از این هم نباید انتظار داشت. صرف نظر از بحث ورزش، SoundSport را می توانیم یکی از بهترین هدفون های دورگردنی هم بنامیم.

خرید اینترنتی بوز SoundSport

بهترین هدفون ورزشی تا 4 میلیون تومان

بهترین هدفون بی سیم - جبرا Elite Active 65t

جبرا Elite Active 65t

مدل اکتیو از هدفون تحسین شده جبرا الیت 65t یکی از هدفون های ورزشی جذاب  محسوب می شود. جبرا الیت اکتیو 65t طراحی منحصربه فردی دارد و کاملا در گوش کیپ می شود. مدت  زمان نگه داری شارژ این هدفون ها پنج ساعت است که به کمک قاب شارژشان می توانید حداکثر 15 ساعت از آن ها استفاده کنید. گواهی IP56 این هدفون هم کمک می کند تا دربرابر باران یا تعرق بدن مقاوم باشد. ازنظر کیفیت صدا هم، تفاوتی بین این مدل و جبرا الیت 65t وجود ندارد و می تواند صدایی بلند با بیس زیاد تولید کند.

خرید اینترنتی جبرا Elite Active 65t

بهترین هدفون ورزشی بیش از 4 میلیون تومان

بهترین هدفون بی سیم - بیتس Powerbeats Pro

بیتس Powerbeats Pro

پاوربیتس پرو را می توان مدل ورزشی ایرپادز پرو دانست. مثل اکثر هدفون های اپل، پاوربیتس پرو هم به تراشه H1 مجهز شده تا به سرعت به گوشی های آیفون متصل شود. البته این هدفون را به گوشی های اندرویدی هم می توانید متصل کنید. طراحی ویژه پاوربیتس کمک می کند حتی در ورزش های سنگین هم از گوشتان نیفتد. هدفون ورزشی و لوکس پاوربیتس پرو ضد آب و ضدتعریق است و با هر بار شارژ کامل تا 9 ساعت موسیقی پخش می کند (24 ساعت با کیف نگه دارنده) و در چهار رنگ صورتی، آبی، مشکی و استخوانی عرضه شده است. از نظر کیفیت صدا نیز، در بین هدفون های بی سیم ورزشی جزو بهترین ها به حساب می آید.

خرید اینترنتی بیتس Powerbeats Pro

بهترین هدفون بی سیم برای موسیقی

هرچقدر هم به پادکست یا بازی علاقه مند باشید، در بیشتر مواقع، اصلی ترین استفاده از هدفون برای گوش دادن به موسیقی است. گوش کردن به موسیقی تمرکز را افزایش می دهد و باعث آرامش می شود و به طورکلی زندگی را لذت بخش تر می کند.

طبیعتا برای تجربه بیشترین لذت هنگام گوش کردن به موسیقی، باید مبلغ زیادی هزینه کنید؛ ولی در هر بازه قیمتی، حداقل یک هدفون بی سیم وجود دارد که بتواند بهترین تجربه گوش دادن به موسیقی را دراختیارتان قرار دهد.

درادامه، بهترین هدفون های بی سیم برای موسیقی را معرفی می کنیم. ترتیب معرفی این هدفون ها نیز از قیمت کمتر به بیشتر است.

بهترین هدفون بی سیم برای موسیقی تا یک میلیون تومان

بهترین هدفون بی سیم - وان مور Triple Driver BT

وان مور Triple Driver BT

اگر به دنبال هدفونی بی سیم برای گوش دادن به موسیقی تا سقف یک میلیون تومان می گردید، انتخاب های زیادی نخواهید داشت؛ چراکه اکثر هدفون های بی سیم در این بازه قیمتی مدل های غیراصل هستند و کیفیت صدای مناسبی ندارند. بااین حال، برند شناخته شده وان مور که همیشه هدفون های خوبی در بازه های قیمتی مختلف ارائه می کند، مدلی اقتصادی را با نام Triple Driver BT عرضه کرده که در بازار ایران با قیمتی کمتر از یک میلیون تومان فروخته می شود. این هدفون سه درایور در بدنه ای ساخته شده از آلیاژ فلزی دارد و از فناوری LDAC برای انتقال صدا با سرعت 990 کیلوبیت بر ثانیه بهره می برد. کیفیت پخش موسیقی Triple Driver BT در این بازه قیمتی جزو بهترین ها محسوب می شود. به همه این ها قابلیت شارژ سریع را هم اضافه کنید که فقط با 10 دقیقه شارژکردن، تا 3 ساعت موسیقی پخش می کند.

خرید اینترنتی وان مور Triple Driver BT

بهترین هدفون بی سیم برای موسیقی تا دو میلیون تومان

بهترین هدفون بی سیم - وان مور Stylish True Wireless

وان مور Stylish True Wireless

اگر بودجه را تا دو میلیون تومان افزایش دهید، پیشنهاد ما Stylish True Wireless از شرکت وان مور است که یکی از هدفون های بی سیم و اقتصادی تحسین شده محسوب می شود. البته «اقتصادی» درباره قیمت دلاری آن است و برای خرید آن در بازار ایران باید چیزی حدود دو میلیون تومان هزینه کنید. درایورهای 7 میلی متری و تراشه ساخت کوالکام این هدفون صدایی رسا و باکیفیت تولید می کند. شرکت وان مور در ساخت این هدفون با لوکا بیگناردی، مهندس صدا و برنده جایزه گرمی، همکاری کرده تا صدای خروجی کاملا شفاف و دقیق باشد. باتری Stylish هم 6 ساعت شارژدهی می کند که می توانید آن را سه بار با قابش شارژ کنید و درمجموع 24 ساعت موسیقی گوش دهید.

خرید اینترنتی وان مور Stylish

بهترین هدفون بی سیم برای موسیقی تا سه میلیون تومان

بهترین هدفون بی سیم - آدیو تکنیکا ATH-SR30BT

آدیو-تکنیکا ATH-SR30BTBK

اگر بودجه را تا نزدیک سه میلیون افزایش دهید، می توانید سراغ هدفون های مانیتورینگ و حرفه ای بروید که دقیق ترین و شفاف ترین صدا را تولید می کنند. مدل ATH-SR30BTBK از برند مطرح Audio-Technica به لطف درایورهای منحصربه فرد 40 میلی متری و فضای ایزوله برای قطعات الکتریکی، صدای خیلی دقیق و شفافی تولید می کند. ویژگی دیگر این محصول آن است که با هر بار شارژ کامل ، می تواند تا 70 ساعت مداوم موسیقی پخش کند.

بهترین هدفون بی سیم برای موسیقی تا 6 میلیون تومان

بهترین هدفون بی سیم - آدیو-تکنیکا ATH-M50xBT

آدیو-تکنیکا ATH-M50xBT

اگر محدودیت قیمت را تا حدی بردارید و بخواهید با رقمی بین 5 تا 6 میلیون تومان، هدفونی بی سیم برای گوش دادن به موسیقی بخرید، ATH-M50xBT از برند آدیو-تکنیکا را به شما پیشنهاد می کنیم. عبارت BT در انتهای نام این هدفون نشان می دهد که این مدل دقیقا همان هدفون حرفه ای و فوق العاده ATH-M50x است که سیم را کنار گذاشته و از فناوری بلوتوث (نسخه 5.0) برای انتقال اطلاعات استفاده می کند. درایورهای بزرگ 45 میلی متری این هدفون می توانند محدوده فرکانسی گسترده ای از صدا را با دقت و شفافیت زیاد تولید کند. گفتنی است با هر بار شارژ کامل این هدفون، می توانید تا 40 ساعت به صورت ممتد به موسیقی گوش دهید.

بهترین هدفون بی سیم موجود در بازار ایران

بهترین هدفون بی سیم - سونی WH-1000XM4

سونی WH-1000XM4

اگر بخواهیم یک مدل را به عنوان «بهترین هدفون بی سیم موجود در بازار ایران» معرفی کنیم، باید به سونی WH-1000XM4 اشاره کنیم. این هدفون فوق العاده که با قیمتی نزدیک به 7 میلیون تومان در بازار ایران عرضه می شود، بهترین سیستم حذف نویز را با دو حسگر تشخیص نویز دراختیارتان قرار می دهد. کیفیت صدای این هدفون به معنای واقعی کلمه بی نظیر است. روی بدنه آن دکمه های لمسی قرار دارد که به کمک آن ها می توانید به تماس هایتان پاسخ دهید و صدا را کم وزیاد و حتی دستیار صوتی را فعال کنید. فناوری های تشخیص مکالمه و تشخیص پوشش هم به ترتیب صدای موسیقی را موقع صحبت کردن کم و به محض برداشتن هدفون از روی سرتان، موسیقی را قطع می کند. درنهایت، باید به این موضوع اشاره کنیم که سونی WH-1000XM4 با یک  بار شارژ کامل می تواند حداکثر 30 ساعت مداوم موسیقی پخش کند.

خرید اینترنتی سونی WH-1000XM4

پرسش های متداول

بهترین هدفون بی سیم با قیمت مناسب کدام مدل است؟

بهترین هدفون بی سیم با قیمت مناسب را می توانیم «کیو سی وای T10» و «وان مور Triple Driver BT» بدانیم. این دو مدل با قیمتی کمتر از یک میلیون تومان، تجربه لذت بخشی در اختیارتان قرار می دهند.

بهترین هدفون بی سیم دورگردنی کدام مدل است؟

انتخاب بهترین هدفون بی سیم دورگردنی کاملا به کاربرد و نیازتان برمی گردد؛ اما «بوز SoundSport» را می توانیم نزدیک ترین مدل به بهترین هدفون بی سیم دورگردنی معرفی کنیم.

بهترین هدفون بی سیم سامسونگ کدام است؟

بهترین هدفون بی سیم سامسونگ در حال حاضر مدل «سامسونگ گلکسی بادز پرو» است. این هدفون با قیمتی نزدیک به سه میلیون تومان در بازار عرضه شده و یکی از سیستم های حذف نویز کامل را در اختیارتان قرار می دهد.از دیدگاه شما کاربران زومیت، جای کدام هدفون بی سیم در این فهرست خالی است؟بیشتر بخوانید: سامسونگ گلکسی بادز 2 و بادز لایو را در رنگ جدید اونیکس معرفی کرد پیش خریدکنندگان گلکسی A53، هدفون گلکسی بادز لایو را رایگان دریافت می کنند هواوی هدفون بی سیم جدید FreeBuds 4E را با قابلیت حذف نویز فعال معرفی کرد احتمال معرفی نسل جدید گلکسی بادز در رویداد آنپکد آگوست 2022 سامسونگ کاهش سهم اپل از بازار هدفون های بی سیم در سال 2021 منجر به افزایش سهم سامسونگ شده است

دیدگاهتان را بنویسید