قرص خواب مجاز در داروخانه

امروزه اختلال زود انزالی از مشکلات آقایان در روابط جنسی است. این یکی از شایع  ترین مشکلات جنسی در مردان است که دست کم نزدیک به چهل درصد   آن ها با آن دست به گریبانند. درست است که ممکن است زود انزالی مردان ریشه در اضطراب و استرس   آن ها داشته باشد ولی با انواع گوناگون قرص های تأخیری موجود در داروخانه ها  می توان تا حد زیادی این مشکل را رفع کرد.

همانطور که گفتیم قرص های گوناگونی در بازار وجود دارند که با برطرف کردن مشکل زود انزالی، به طولانی شدن مدت رابطه جنسی و افزایش کیفیت آن کمک شایانی می کنند. در این مقاله به بهترین قرص تأخیری موجود در داروخانه های ایران نگاهی گذرا  می اندازیم. پس با ما تا پایان همراه باشید.

معرفی بهترین قرص  تأخیری

انزال زودرس که از شایع  ترین مشکلات جنسی در مردان است  می تواند سبب اجتناب از فعالیت جنسی یا کاهش عزت نفس و اعتماد به نفس در مردان شود. تعاریف گوناگونی از این اختلال عرضه شده اما شاید متداول  ترین نشانه، انزال در کمتر از یک دقیقه و یا نود ثانیه است.

معمولاً مردان مبتلا به این اختلال ممکن است پیش از رابطه عصبی شوند. این اختلال با کمک دارودرمانی قابل درمان است. شما با مصرف قرص تأخیری می توانید احساسات بد را از خودتان دور کنید و یک رابطه جنسی لذت بخش داشته باشید. پس بهتر است شرم و خجالت را کنار بگذارید. با مشاوره و آموختن تکنیک های جنسی مناسب و نیز مصرف داروهای تاخیری مورد تایید وزارت بهداشت مشکلتان را به سادگی برطرف کنید.

بیشتر بخوانید:  از کجا بفهمیم کاندوم سالم است؟

کپسول دیلی کیم کیمیاگر

از بهترین قرص های تأخیری موجود در بازار که سبب بهبود روابط جنسی  می شود کپسول دیلی کیم کیمیاگر است. پیشنهاد  می شود یک تا دو ساعت پیش از رابطه مصرف شود. بهتر است این دارو زیر نظر پزشک استفاده شود. این قرص از مشتقات گیاهی ساخته شده و روابط جنسی را بهبود  می بخشد.

مشاهده قیمت کپسول دیلی کیم کیمیاگر

کپسول دایان مکث پلاس دایان فارما 20 عدد

کپسول دایان پاور پلاس دایان فارما Dayan Pharma Dayan Max Plus یک داروی کاملا گیاهی برای تقویت قوای جنسی و جلوگیری از انزال زودرس در مردان می باشد.

مشاهده قیمت کپسول دایان مکث پلاس دایان فارما 

قرص سرترالین از بهترین قرص های تأخیری

از داروهای ضدافسردگی مؤثر در درمان زود انزالی است. این قرص را باید به میزان 25 تا 50 میلی گرم و زیر نظر پزشک استفاده کنید. این قرص تأخیری در درمان اختلالات ناشی از مشکلات روحی موثر است.

 

مشاهده قیمت کپسول لیبیمکس باریج

کپسول افزایش توان جنسی سینورکس آرایکس

کپسول سینورکس آرایکس Sinorex RX یکی از انواع قرص های تاخیری در داروخانه برای آقایان می باشد که باعث افزایش توانایی میل جنسی می شود پس اگر به دلایل مختلف از جمله افزایش سن، آلودگی محیط و … میل جنسی کاهش بیابد استفاده می شود. سینورکس آرایکس از ترکیبات گیاهی تشکیل شده است که با خواص موثر خود به رفع این اختلال کمک می کند.این مکمل را می توانید از داروخانه آنلاین داروبیار تهیه و مصرف کنید.

مشاهده قیمت کپسول سینورکس آرایکس

قرص آفرودیت گل دارو

این مکمل تقویتی که در افزایش میل جنسی آقایان مؤثر است از ترکیبات کاملاً گیاهی و سالم ساخته شده است و عوارض جانبی از آن گزارش نشده است. عصاره های گیاهی موجود در آن سبب افزایش مدت زمان زنده ماندن اسپرم ها و نیز افزایش میزان حرکت   آن هاست.

مشاهده قیمت قرص آفرودیت گل دارو

این قرص با آزادسازی اسید نیتریک موجود در کورپوس کاورنوزوم تحریکات جنسی است. با آزادسازی این اسید آنزیم گوانیل سیکلاز فعال شده و سبب افزایش گردش خون  می شود که در درمان اختلالات نعوظ بسیار کارایی دارد.

بیشتر بخوانید:  قرص تاخیری بهتر است یا اسپری؟

قرص ویاگرا یا سیلدنافیل

ویاگرا یا سیلدنافیل یکی از نخستین و بهترین قرص های تأخیریِ ساخته شده است. با افزایش جریان خون در اندام جنسی مردانه، از بروز اختلال نعوظ جلوگیری کرده و در درمان زود انزالی کارایی بالایی دارد. یک ساعت پیش از رابطه بهتر است که مصرف شود. پیشنهاد  می شود روزانه بیش از یک دوز دارو مصرف نشود چون استفاده نامناسب از این قرص عوارض جانبی چون تاری دید و اختلالات شنوایی را به همراه دارد.

قرص تادالافیل مشابه قرص ویاگرا 

عملکرد تادالافیل مشابه ویاگرا است ولی با قدرت و کارایی بیشتر. چهل دقیقه پیش از رابطه همراه با آب خنک مصرف  می شود و این دارو در درمان اختلال دیر انزالی و نعوظ بسیار مؤثر است.

قرص داپیکو از بهترین قرص های تأخیری

این قرص یک تا سه ساعت پیش از رابطه و باید حتماً زیر نظر پزشک مصرف شود. داپیکو با مهارکننده بازجذب سروتونین به درمان زود انزالی یاری  می رساند.

قرص ارکتو

در ساختار این قرص صد میلی گرمی که کارکرد اصلی آن بهبود اختلالات نعوظ است سیلدنافیل وجود دارد. ارکتو یکی از بهترین ها جهت تأخیر مناسب انزال نیز شناخته  می شود.

قرص گیاهی دایان مکس

ماده اصلی سازنده این کپسول تمر هندی است. دایان مکس از بهترین داروها جهت درمان زود انزالی است که کمترین عوارض را برای بدن دارد و از ترکیبات تمام گیاهی ساخته شده است.

قرص زینگالایف

نه تنها به جهت تقویت جنسی، بلکه زینگالایف یکی از بهترین های تأخیری است که از ترکیب عصاره های گیاهی مانند خارخاسک، جینکو و جینسینگ ساخته شده است و در درمان زود انزالی و اختلالات نعوظ بسیار کاراست.

قرص وگادول از بهترین قرص های تأخیری

وگادول که برای درمان التهابات مفاصل نیز مورد استفاده قرار  می گیرد قرص تأخیری است که  می تواند در برخی از افراد که با بیماری خاصی مثل مشکلات قلبی، دست به گریبانند سبب عوارض ناخواسته ای شود. این قرص حتماً باید زیر نظر پزشک معالج مصرف شود.

قرص داپرولانگ

به دلیل دارا بودن داپوکسیتین در فرمولاسیون این دارو، نباید روزانه و مستمر استفاده شود. این قرص گزینه مناسبی برای افراد هجده تا شصت و چهار ساله است. این قرص از بهترین قرص ها جهت درمان زود انزالی است ولی بهتر است پیش از مصرف، با پزشک مشورت کنید تا سبب عوارض جانبی در بدن نشود.

بیشتر بخوانید:  کاندوم بهتر است یا قرص ضد بارداری

قرص داپوژیل

علاوه بر تأخیر در انزال، این قرص سبب کنترل بیشتر روی زمان انزال نیز  می شود. یک تا سه ساعت پیش از رابطه جنسی باید از آن استفاده کرد. همچنین هم با معده خالی و هم همراه با غذا  می توان این قرص را مصرف نمود.

قرص تادارکس از بهترین قرص های تأخیری

این قرص که بیشتر در درمان اختلالات نعوظ استفاده  می گردد سبب بهبود کیفیت برقراری رابطه و افزایش جریان خون در اندام جنسی آقایان  می شود. سی دقیقه پیش از رابطه جنسی مصرف شده و تنها روزی یک بار قابل مصرف است.

علاوه بر مصرف قرص تاخیری شما می توانید انواع اسپری تاخیری را نیز امتحان کنید. برای اینکه بدانید کدام نوع اسپری تاخیری بهتر است؟ می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

بهترین قرص تاخیری موجود در داروخانه داروبیار

امروزه با گسترش استفاده از اینترنت نیازی به مراجعه حضوری برای خرید دارو، محصولات بهداشتی و انواع مکمل ها و تجهیزات پزشکی ندارید. داروخانه آنلاین داروبیار امکان خرید دارو با قیمت رقابتی و تضمین اصالت کالا را برای کاربران خود فراهم نموده است. شما می توانید با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات، اقدام به خرید اینترنتی دارو، انواع محصولات بهداشتی و آرایشی، قرص ها، مکمل های دارویی و بدنسازی، تجهیزات پزشکی و ارتوپدی نمایید و در صورت نیاز می توانید به صورت آنلاین با مشاوران و متخصصان ما در تماس باشید.

داروبیار یک داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان است که در آن مشاورین مجرب و متخصص، شما را برای خریدی راحت و مطمئن کمک می کنند.

اختلال زود انزالی یکی از مشکلات جنسی شایع در آقایان است که همان طور که در این نوشتار به آن اشاره شد در کیفیت روابط زناشویی و جنسی بسیار مؤثر است. خبر خوب این است که  می توان با بهره گیری از بهترین قرص های تأخیری موجود در داروخانه ها در رفع این مشکل یاری گرفت.

نوعی

قرص لاغری از پرمصرف ترین و پرفروش ترین محصولاتی است که معمولا افراد برای تهیه آن به داروخانه مراجعه می کنند. چاقی نه تنها عوارض ناخوشایندی را به وجود آورده و عاملی برای ابتلا به برخی بیماری ها است، ظاهری نامطلوب و اندامی نامتناسب نیز ایجاد می کند که برای فرد آزاردهنده به نظر می رسد. قرص های لاغری معمولا در صورتی بهترین نتیجه را عاید مصرف کننده می کنند که در کنار مصرف آنها اصلاحاتی در رژیم غذایی و سبک زندگی نیز ایجاد شده و ورزش به عنوان یک فعالیت همیشگی به روال معمول زندگی افزوده شود. در این مقاله از میان قرص های لاغری موجود در داروخانه پرفروش ترین و بهترین قرص لاغری را به شما معرفی خواهیم کرد. قرص لاغری قوی و تضمینی در داروخانه کدام است؟

پرفروش ترین قرص لاغری در داروخانه

انواع قرص لاغری که در ادامه معرفی می شوند، در زمره بهترین ها جای دارند:

 قرص اسلیم کوئیک گل دارو، بهترین قرص لاغری

قرص اسلیم کوئیک سوخت و ساز چربی را در بدن افزایش داده و با کاهش اشتها موجب می شود تا فرد مقدار غذای کمتری را مصرف کند و در نتیجه چربی های دور شکم کمتر شود. این قرص روی مرکز اشتها در مغز تاثیر گذاشته و در انتقال حس گرسنگی وقفه ایجاد می کند. بذر کرفس، بذر شوید و چای سبز از موثرترین ترکیبات موجود در این محصول به شمار می آیند. مصرف قرص اسلیم کوییک همچنین چربی و کلسترول خون را نیز پایین آورده و احتمال بروز دیابت را کاهش می دهد.

 

عوارض مصرف قرص اسلیم کوئیک

در اوایل شروع به مصرف قرص اسلیم کوئیک در برخی افراد که دارای معده حساس هستند ممکن است علائمی همچون اختلالات گوارشی دیده شود که در اکثر موارد پس از مدتی کوتاه از بین می رود.

قرص آلتوهلث تریفالا فاران شیمی

کمک به کاهش وزن یکی از بزرگ ترین مزایای استفاده از قرص آلتو هلث است. از این قرص می توان به عنوان پرفروش ترین قرص لاغری یاد کرد. این قرص علائم روده تحریک پذیر را کاهش داده و در رفع یبوست نیز موثر است. یک عدد از این قرص یک یا دو بار در روز ترجیحا همراه با وعده غذایی باید میل شود. نباید خودسرانه مصرف را افزایش دهید. این محصول خاصیت ملین داشته و در آن از عصاره میوه سه گیاه آملا، بلریکا و چبولا به نسبت مساوی استفاده شده است.

 

عوارض قرص آلتو هلث

اگر به ترکیبات موجود در این قرص حساسیت نداشته باشید معمولا عارضه ای ایجاد نخواهد شد. در صورت بروز درد، کرامپ شکمی یا اسهال پس از مصرف کپسول التو هلث با پزشک حتما مشورت کنید. دقت داشته باشید که افراد کمتر از 18 سال نباید از این قرص استفاده کنند. در صورت دهیدراتاسیون شدید، درد شکمی با منشا ناشناخته، خونریزی مقعد، بیماری التهابی کولون، آپاندیسیت، روده آتونی، انسداد مجرای گوارشی این محصول منع مصرف دارد.

کپسول ژلاتینی نرم وانا سی ال ای نورم لایف

به منظور کاهش چاقی در بزرگسالان می توان از کپسول وانا سی ال ای نورم لایف استفاده نمود. در این مکمل از CLA استفاده شده که خاصیت چربی سوزی دارد. روزانه 1 عدد از این کپسول را باید مصرف نمایید. در این محصول از عامل ضد آتروژنیک موثر استفاده شده است. با استفاده از این کپسول می توانید موفق شوید تا سلول های چربی را در بدن خود کاهش داده و در نتیجه لاعرتر شوید.

 

عوارض کپسول وانا سی ای ای نورم لایف

اگر به ترکیب سی ال ای حساسیت نداشته باشید، عارضه ای برای شما ایجاد نخواهد شد. مصرف کپسول وانا CLA نورم لایف موجب کاهش فشار خون می شود. بنابراین از مصرف همزمان این ماده همراه با دیگر داروهای ضد فشار خون بپرهیزید.

کپسول لاغری سیمو اسلیم سیمرغ دارو عطار

به عنوان پرفروش ترین قرص لاغری می توان کپسول سیمو اسلیم را نام برد. عصاره سرکه سیب و برگ چای سبز ترکیبات موثر موجود در این مکمل را تشکیل می دهند که در کاهش وزن موثر هستند. حفظ سلامت دستگاه گوارش، خاصیت آنتی اکسیدانی و سم زدایی از بدن از دیگر مزایای این مکمل است. به طور معمول یک عدد کپسول دو بار در روز همراه با غذا باید مصرف شود؛ مگر آنکه پزشک دستور دیگری داده باشد. ترکیبات موثر در این کپسول سوخت و ساز چربی ها را افزایش داده و در نتیجه به لاغر شدن کمک می کنند.

 

عوارض کپسول لاغری سیمو اسلیم

کافئین موجود در چای سبز ممکن است اختلالات خواب در بیماران مبتلا به سندرم نقص ایمنی را تشدید کند و نیز می تواند دفع کلسیم از ادرار را افزایش دهد. دقت داشته باشید که افراد دارای اختلالات اضطرابی و نیز افراد مبتلا به دیابت و بیماری های قلبی وکبدی این فرآورده را باید با احتیاط مصرف کنند.

کپسول جانا اسلیم

کپسول جانا اسلیم به عنوان پرفروش ترین قرص لاغری می تواند در کاهش اشتها نقش داشته و از این طریق وزن را هم کاهش دهد. از مزایای قابل توجه این کپسول آن است که در تنظیم خلق و خو نیز نقش دارد. عصاره زعفران و صمغ آکاسیا ترکیباتی هستند که در این مکمل بکار رفته اند. روزانه 2 عدد از این کپسول را باید مورد مصرف قرار دهید. صمغ آکاسیا در این مکمل به شادابی پوست کمک می کند. در نتیجه بر اثر کاهش وزن دچار جوش و دیگر مشکلات پوستی نخواهید شد. کاهش توده چربی دیگر مزیت استفاده از کپسول جانا اسلیم است.

 

عوارض کپسول جانا اسلیم

تاکنون عوارض جانبی خاصی برای این مکمل ذکر نشده است. اما افرادی که داروهای ضد افسردگی استفاده می کنند، نباید از این مکمل را مورد استفاده قرار دهند زیرا ممکن است با داروهای تجویز شده برای آنها تداخل داشته و عوارض جانبی ایجاد کند.

کپسول زوبوکس های هلث

کپسول زوبوکس به عنوان پرفروش ترین قرص لاغری از طریق کاهش جذب کربوهیدرات ها و چربی ها باعث لاغری می شود. دیگر مزیت این کپسول آن است که با تاخیر در تخلیه معده و پر شدن فضای معده احساس سیری ایجاد می کند و در نتیجه فرد کمتر به سراغ غذا خوردن می رود. در افراد بزرگسال 2 کپسول Xobox با حداقل یک لیوان کامل آب، بیست دقیقه پیش از هر وعده غذایی باید میل شود. حداکثر میزان مصرف روزانه این قرص 6 عدد است. هر کپسول این مکمل حاوی 500 میلی گرم پودر گلوکومانان بوده که در لاغری نقشی چشمگیر دارد.

 

عوارض کپسول زوبوکس

در موارد نادر ممکن است بعد از مصرف این مکمل درد قفسه سینه، استفراغ و یا اختلال در بلع ایجاد شود. دقت کنید که مصرف کپسول زبوکس بدون مقدار کافی از مایعات می تواند منجر به گرفتگی گلو و مری شود. پس حتما به مقدار توصیه شده در کنار این مکمل آب بخورید.

قرص اسلیم مکس قائم دارو

پرفروش ترین قرص لاغری ، قرص اسلیم مکس قائم دارو نیز می تواند باشد. عصاره گیاهانی مانند تخم کرفس، رازیانه، زیره سبز و کاسنی در این محصول آن را از لحاظ تاثیر در لاغری در گروه بهترین ها قرار می دهد. قرص اسلیم مکس با کاهش توده چربی در بدن، کاهش اشتها و کاهش جذب مواد غذایی، لاغری را به همراه دارد. این فرآورده از جذب چربی در روده پیشگیری به عمل می آورد. قرص اسلیم مکس سوخت و ساز بدن را افزایش داده و در نتیجه کاهش وزن را در پی دارد.

 

عوارض قرص اسلیم مکس

افرادی که نسبت به داروهای گیاهی حساسیت دارند، با احتیاط باید به سراغ مصرف این محصول بروند. به هنگام استفاده از اسلیم مکس ممکن است برای برخی از افراد مشکل یبوست ایجاد شود که در این صورت شرکت سازنده اسلیم مکس مصرف کپسول رولاکس از شرکت قائم دارو را پیشنهاد می دهد. بهتر است جهت جلوگیری از این عارضه، همراه با خوردن اسلیم مکس مایعات به وفور استفاده شود. اشخاصی که از داروهای کاهنده فشار خون استفاده می کنند، باید با احتیاط کامل و زیر نظر پزشک به سراغ مصرف اسلیم مکس بروند.

کپسول اسلیم ونس بادی دینامیکس

با مصرف روزانه 2 عدد کپسول اسلیم ونس هر بار 20 دقیقه قبل از غذا می توانید به کاهش وزن قابل توجهی دست یابید. این محصول حاوی گیاهانی مانند زردچوبه، مورینگا و کاری بوده و در دسته چربی سوزها قرار می گیرد. جهت کاهش سایز بدن نیز می توان از اسلیم ونس استفاده کرد. این کپسول سبب افزایش متابولیسم شده و از تجمع چربی ها در بدن پیشگیری می کند. گیاهان به کار رفته در این کپسول خاصیت چربی سوزی اثبات شده ای دارند.

 

عوارض کپسول اسلیم ونس

این محصول چنانچه اشاره شد کاملا گیاهی بوده و دارای کمترین عوارض است البته اگر شخص به گیاهان موجود در آن حساسیت و آلرژی نداشته باشد. عارضه خاص دیگری بر اثر مصرف اسلیم ونس گزارش نشده است.

کپسول سلنداکر طبیعت زنده

به عنوان بهترین قرص لاغری به سلنداکر نیز می توان اشاره کرد که در کنترل وزن نقش بسزایی دارد. کپسول سلنداکر چربی سوز و کاهنده اشتها بوده و از ترکیباتی کاملا گیاهی مثل زردچوبه و کاری به دست آمده است. مصرف روزانه 2 بار از این محصول به کاهش سایز نیز کمک کرده و چربی های اضافی بدن را آب می کند. قرص لاغری سلنداکر فاقد مواد محرک و کافئین بوده و در بازه زمانی کوتاه کاهش وزن را به دنبال دارد.

 

عوارض کپسول لاغری سلنداکر

تاکنون عارضه جانبی خاصی برای این محصول گزارش نشده است اما در صورت داشتن کم کاری تیروئید، اختلالات کبدی، کم خونی، سرطان سینه و رحم و مشکلات هورمونی باید با احتیاط از آن استفاده نمود.

قرص گارسینیا کامبوجیا بنیان سلامت کسری

اگر به دنبال پرفروش ترین قرص لاغری هستید، قرص گارسینیا کامبوجیا را نیز می توانید امتحان کنید. این قرص در کنار رژیم غذایی سالم و انجام تمرینات ورزشی می تواند نتایج موثری در کاهش وزن داشته باشد. کاهش جذب چربی و کاهش اشتها از مزایای این قرص است که به لاغری منتهی خواهد شد. این محصول یک فرآورده طبیعی بوده که از نوعی میوه استوایی به دست آمده و در لاغری تاثیرگذار است. 1 ساعت قبل از هر وعده غذایی 1 یا 2 قرص از این محصول باید مورد مصرف قرار گیرد.

 

 

عوارض قرص گارسینیا کامبوجیا

این قرص عارضه جانبی خاصی ندارد مگر اینکه به ترکیب گیاهی موجود در آن حساسیت داشته باشید. اما در موارد نادر ممکن است در برخی از افراد مشکلات گوارشی مثل تهوع و استفراغ به وجود آورد و یا سردرد، سرگیجه و خشکی دهان ایجاد نماید.

قرص لاغری دایان فیت دایان فارما

فرمولاسیون موثر و کاملا طبیعی این قرص در مدت زمانی کوتاه به کاهش وزن کمک می کند. قرص دایان فیت حاوی سداب، زیره سیاه، رازیانه، بوره ارمنی، لاک مغسول، زنیان و مرزنجوش بوده و چربی سوز و کاهنده اشتها به شمار می آید. این محصول فاقد هر گونه مواد شیمیایی و افزودنی غیر طبیعی بوده و به حفظ تناسب اندام کمک می کند. با مصرف این قرص احساس گرسنگی کاهش یافته و به این طریق کنترل وزن میسر می شود. هم قبل از ناهار و هم قبل از شام باید از قرص دایان فیت استفاده کرد تا نتایج موثر آن مشاهده شود.

 

عوارض قرص لاغری دایان فیت

این محصول برای کودکان زیر 12 سال منع مصرف دارد اما برای بزرگسالان معمولا عارضه جانبی خاصی را به همراه نمی آورد. با این حال افرادی که سابقه فشار خون و ناراحتی های قلبی و مشکلات گوارشی دارند، تنها به توصیه پزشک مجاز به مصرف این فرآورده هستند.

کپسول کربو اسلیم هلث اید

کپسول کربو اسلیم هلث اید به عنوان بهترین قرص لاغری می تواند معرفی شود. این محصول ترکیبی از عصاره لوبیای قرمز، عصاره چای سبز و ماده معدنی کروم بوده و خاصیت چربی سوزی و کاهنده اشتها دارد. از فواید و مزایای کپسول کربو اسلیم به این مورد می توان اشاره کرد که گیاهخواران و بیماران مبتلا به دیابت، سلیاک و عدم تحمل به لاکتوز نیز می توانند از آن استفاده نمایند. این قرص در مهار جذب کربوهیدرات های مصرف شده موثر بوده و همراه با سرعت بخشیدن به متابولیسم بدن، به تنظیم قند خون نیز کمک می کند. افراد بالای 16 سال می توانند از کربو اسلیم جهت حفظ تناسب اندام خود استفاده نمایند.

 

عوارض جانبی کپسول کربو اسلیم

از سوی شرکت سازنده کربو اسلیم تاکنون گزارشی مبنی بر عوارض این محصول به ثبت نرسیده است اما اگر فردی به ترکیبات موجود در آن حساسیت دارد، از ادامه مصرف باید بپرهیزد. چنانچه از هر نوع داروی خاص استفاده می کنید، جهت پیشگیری از تداخل دارویی با پزشک مشورت کنید.

قرص لاغری هزال سینا فرآور

دیگر پرفروش ترین قرص لاغری که متقاضیان زیادی دارد، قرص لاغری هزال است. این محصول نیز صد در صد طبیعی و گیاهی بوده و چربی سوز و کاهنده اشتها محسوب می شود. زیره سیاه، مرزنجوش، سداب، زنیان، رازیانه، اشق و لاک مغسول ترکیبات موجود در قرص هزال را تشکیل می دهند. از مزایای مصرف این فرآورده همچنین می توان به کاهش کلسترول و تری گلیسرید و کاهش جذب قند اشاره کرد. این داروی گیاهی برای افرادی که کبد چرب دارند نیز کاملا مناسب است. روزانه 2 عدد قرص هزال نیم ساعت قبل از نهار و شام باید میل شود تا مزایای مصرف آن به خوبی آشکار شود.

 

عوارض قرص لاغری هزال

قرص هزال با توجه به ترکیبات گیاهی موجود در خود اغلب عوارضی را ایجاد نمی کند مگر اینکه بیش از مقدار توصیه شده مورد مصرف قرار گیرد یا اینکه شخص به مواد تشکیل دهنده آن حساسیت داشته باشد و واکنش های آلرژیک نشان دهد. مصرف قرص هزال همچنین ممکن است با افزایش مقدار ادرار و مدفوع در بدن ایجاد کم آبی کند. بنابراین همزمان با مصرف آن نوشیدن آب و دیگر مایعات را فراموش نکنید.

کپسول ارلیستات

این کپسول که تنها با تجویز پزشک قابل تهیه است، حاوی ماده موثره ونوستات بوده و از جذب چربی ها در بدن پیشگیری می کند. این کپسول مهار کننده آنزیم چربی لیپاز است و به این طریق سبب عدم جذب چربی ها می شود. اگر در کنار رژیم غذایی کم کربوهیدرات و انجام تمرینات ورزشی از کپسول ارلیستات استفاده کنید، بهترین نتیجه گیری را خواهید داشت. از این کپسول معمولا به عنوان بهترین قرص لاغری یاد می شود.

 

عوارض جانبی کپسول ارلیستات

قرص ارلیستات به عنوان بهترین قرص لاغری معمولا عوارض ندارد، مگر اینکه نسبت به آن آلرژی داشته باشید که در این صورت با اختلال در تنفس، تورم صورت، زبان یا گلو ممکن است مواجه شوید. در موارد نادر ممکن است با مصرف ارلیستات این عوارض جانبی نیز مشاهده شود: درد معده، احساس خستگی، تنگی نفس، مشکلات کلیوی، تورم پا، خونریزی در ادرار، از دست دادن اشتها و تغییر رنگ در ادرار.

ال کارنیتین بهترین قرص لاغری برای ورزشکاران

اگر ورزش می کنید و در کنار آن قصد لاغر شدن دارید، یکی از بهترین قرص هایی که می توانید مورد استفاده قرار دهید، ال کارنیتین است. کارنیتین در همه سلول های بدن یافت شده و از ترکیب دو اسید آمینه در بدن انسان ایجاد می شود. اما به صورت مکمل ورزشی نیز می توانید از آن بهره مند شوید. ال کارنیتین در تولید انرژی نقش داشته و در قالب مکمل به چربی سوزی کمک می کند. بیشترین بهره مندی را از ال کارنیتین زمانی می توانید دریافت کنید که در کنار مصرف آن و انجام تمرینات ورزشی از یک رژیم لاغری مناسب هم استفاده کنید.

 

عوارض چاقی چیست؟

از طریق بررسی شاخص توده بدنی یا BMI می توانید متوجه شوید که در دسته افراد چاق و دارای اضافه وزن قرار می گیرید یا خیر. جهت تعیین و محاسبه BMI مقدار وزن و اندازه قد حتما ضروری است. بزرگسالانی که دارای BMI بالاتر از 30 هستند، به انواع افراد چاق شناخته می شوند. چاقی با خطر ابتلا به بیماری های دیابت نوع 2، بیماری های قلبی و سرطان همراه است و حتما باید برای رفع آن اقدامات لازم را صورت داد.

سخن پایانی

در این مطلب به پرفروش ترین قرص لاغری و در واقع بهترین قرص لاغری در داروخانه ها اشاره کرده و سعی کردیم از میان محصولات موجود در بازار بهترین قرص لاغری را به شما معرفی کنیم. در پایان یادآور می شویم که در صورت استفاده از هر یک از محصولات بالا بهتر است تغییراتی را نیز در رژیم غذایی خود ایجاد نموده و حتما روزانه حداقل 30 دقیقه فعالیت ورزشی متوسط نیز داشته باشید تا در نتیجه گیری برای کاهش وزن و لاغری بتوانید موفق تر باشید. نظرات خود را در مورد قرص های لاغری حتما با ما در میان بگذارید.