پزشکی و سلامت

خرید قرص خواب بدون نسخه

قرص  خواب آور یا آرامبخش، یک نوع داروست که جهت کمک به تجربه خوابی آرام مورد استفاده قرار گرفته و در نتیجه نیز به بهبود مشکلات مرتبط با آن کمک بسیاری می کند. این نوع از قرص خواب آور سریع معمولاً حاوی موادی موثری ست که بر روی سیستم عصبی فرد اثر گذاشته و باعث ایجاد آرامش در وی و تجربه خوابی عمیق و راحت می شوند. علاوه بر آن، این نوع از دارو معمولا جهت کاهش اضطراب، تسکین درد و رفع علائم افسردگی و… نیز از سوی افراد مختلف خریداری و مصرف می گردد.

قرص خواب آور سریع بدون نسخه، به قرص هایی گفته می شود که جهت کمک به تجربه خوابی آرام و البته بدون تجویز و الزام پزشک مورد استفاده قرار می گیرند. این قرص خواب آور سریع معمولا شامل موادی همچون ملاتونین، تریازولام، زوپیکلون، دیازپام و… هستند. اما بهتر است در کنار مصرف داروهای این چنینی و برای بهبود خواب خود، رعایت روش های بهداشتی موثر مانند تغذیه سالم، ورزش منظم، کنترل استرس و فراهم نمودن محیط مناسب خواب و… را نیز در نظر داشته باشید. در ادامه به معرفی 3 نمونه از رایج ترین انواع قرص خواب آور سریع بدون نسخه می پردازیم:

قرص نوراگل

در میان داروهای گیاهی موثر در درمان بی خوابی یا دیگر اختلالات مربوط به آن، قرص خواب آور سریع نوراگل به عنوان یکی از بهترین گزینه های ممکن به شمار می رود. این قرص خواب آور سریع به واسطه ترکیبات موثر خود، تاثیر قابل توجهی در کاهش اضطراب و استرس جریان یافته در فرد داشته و با توجه به اثربخشی بالای خود، به او کمک می کند تا یک خواب راحت و بدون دغدغه را تجربه کند. ( از دیگر خواص این قرص می توان به کاهش فشار خونِ ناشی از استرس زیاد اشاره نمود. )

در میان ترکیبات این قرص خواب آور سریع می توان از عصاره سنبل الطیب و بادرنجبویه، نام برد که خواص ضد استرسی و آرامبخشی بسیاری را به این دارو بخشیده  و محبوبیت آن در بازار داروهای گیاهی را به چندین برابر افزایش داده اند! بنابراین به واسطه حضور گیاهانِ موثر این چنینی، الگوی خواب فرد نیز به خوبی تنظیم خواهد شد. در همین راستا به بیان جزئیات دیگری پیرامون این دو گیاه مفید می پردازیم:

عصاره سنبل الطیب

عصاره سنبل الطیب با ورود به سیستم عصبی فرد به از بین رفتن عوامل مرتبط با بروز استرس و نگرانی در تو کمک بسیاری نموده و به همین دلیل، تبدیل به عاملی برای تجربه یک خواب راحت و بدون هرگونه آشفتگی می  شود. با توجه به وجود ترکیبی همچون لیارین در عصاره سنبل الطیب، گاما آمینو اسید بوتیریک به میزان بیشتری از پایانه های عصبیِ فعال در مغز آزاد می شود. این ماده نوعی انتقال دهنده عصبی و کنترل کننده استرس به شمار رفته و به واسطه وجود مقدار کافی از آن در این عصاره، به مرور زمان تمایل فرد نسبت به خواب بیشتر می شود.

بادرنجبویه

بادرنجبویه نیز به واسطه خواص آنتی اکسیدانی خود، نقش موثری در کاهش استرس جاری در مغز داشته و در نتیجه، به بهبود کیفیت خواب فرد کمک بسیاری می کند. هرچند این گیاه به عنوان نوعی گیاه موثر در محافظت از قلب و کبد معروف نیز شناخته می شود. بنابراین به واسطه خواص این گیاه، بی نظمیِ موجود در تپش قلب به کاهش رسیده و در همین راستا، خلق و خوی فرد نیز بهبود می یابد.

خرید قرص نوراگل گلدارو

قرص ملاتومکس

قرص ملاتومکس جزو بهترین قرص خواب آور سریع محسوب شده و از آنجایی که به واسطه مواد موثر خود، به خوبی بر روی سیستم عصبی مرکزی تاثیر می گذارد، به بهبود کیفیت خواب فرد نیز کمک بسیاری می کند. بنابراین در صورت انتخاب و خریداری این دارو، شاهد اثربخشی بالای آن در سریع ترین زمان ممکن نیز خواهید بود. از جمله ترکیبات به کار رفته در این قرص خواب آور سریع می توان به اسطوخودس اشاره کرد که در بسیاری از مواقع به واسطه اثرات ضد افسردگی، آرامبخشی و همچنین خواب آور خود شناخته و معرفی می شود.

بابونه نیز یکی از گیاهان موثری ست که همچون اسطوخودس به رفع مشکلات موجود در سیستم عصبی فرد کمک بسیاری کرده و وجود آن در این قرص خواب آور سریع، به رفع اختلالات خواب نیز کمک بسیاری می کند. قرص خواب آور سریع ملاتونین به کار رفته در این قرص به آن دسته از افرادی که به اختلالات خواب دچار شده اند، کمک بسیاری می کند. معمولا هم یکی از دلایل اصلی بروز این قبیل مشکلات در بدن، کاهش سطح ملاتونین است. بنابراین مصرف این قرص خواب آور سریع در غلبه به مشکلات مربوط به خواب کمک بسیاری می کند. ( ملاتونین نوعی نوع هورمون طبیعی در بدن است که معمولا قبل از به خواب رفتنِ ما تولید می شود. )

خرید کپسول ملاتونین ملاتومکس

نوراگل فورت

قرص نوراگل فورت گل دارو یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی به آن دسته از افرادی ست که از معظل بی خوابی رنج می برند! وجود عصاره خشک ریشه گیاه سنبل الطبیب و برگ بادرنجبویه در این قرص خواب آور سریع، موجب  اثرگذاری بالای آن در رفع مشکلات مربوط به بی خوابی و استرس شده است. بنابراین به واسطه مصرف آن، قادر به مبارزه با مشکلات این چنینی خواهید بود! یکی از بارز ترین ویژگی های این قرص خواب آور سریع که در بسیاری از مواقع، توجه خریداران را به خود جلب می کند، گیاهی بودن آن است! بنابراین با مصرف آن به مبارزه با تمامی مشکلات مرتبط با خواب رفته و تجربه یک خواب راحت و بدون دغدغه را نیز پشت سر خواهید گذاشت.

ترکیبات قرص نوراگل فورت

سنبل الطیب یکی از مهم ترین ترکیبات موجود در قرص خواب آور سریع نوراگل فورت به شمار رفته و از آنجایی که در رفع مشکل بی خوابی موثر است، به همین دلیل در زمینه ساخت داروهای مرتبط با از بین بردن مشکلات خواب، به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. تحقیقات انجام شده در این زمینه اثبات می کنند که سنبل الطیب، زمان به خواب رفتنِ فرد را در حدود 15 الی 20 دقیقه کاهش می دهد.

بنابراین ترکیب آن با گیاه بادرنجبویه، موجب اثرگذاری هر چه بیشترش خواهد شد. بنابراین اگر مصرف این قرص خواب آور سریع را در برنامه خود قرار داده  و همچنین به رعایت اعتدال و نظم در این باره پایبند باشد، شاهد اثرات شگفت انگیز آن در طول زمان خواهید بود. با خرید این دارو با یک تیر چند نشان خواهید زد! یعنی علاوه بر خلاصی از مشکلات مربوط به خواب، استرس و اضطرابی که به این دلیل در وجودتان جریان یافته را از بین خواهید برد. بنابراین از این دارو می توان به عنوان یک داروی ضد استرس و خواب آورِ گیاهی قوی نام برد.

خرید قرص نورا گل فورت

در استفاده از قرص های خواب آور محتاط باشید!

داروهای خواب آور اغلب جهت تسکین اضطراب، خستگی، استرس و بهبود کیفیت خواب مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین در صورتی که بروز مشکلات این چنینی، موجب کاهش کیفیت زندگی تان گشته است، می توانید بدون در دست داشتنِ نسخه پزشک معالج نیز اقدام به استفاده از آنان نمایید. در این صورت، موفق به برطرف سازی مشکلات مرتبط با خواب خود شده و در طول زمان، شاهد بروز تاثیرات مثبت آن بر روی روحیه و خلق و خوی خود خواهید بود. اما به یاد داشته باشید که استفاده بلند مدت از آنان، ممکن است باعث وابستگی تان شده و در این صورت، احتمال بروز اثرات جانبی نامطلوب مانند خواب آلودگی بیش از حد، افزایش ساعت خواب در طول روز، سردرد و خشکی دهان و… نیز افزایش خواهند یافت. بنابراین، بهتر است در مصرف شان محتاط بوده و نسبت به رعایت اعتدال در این زمینه پایبند باشید.