لوازم خانگیکسب و کار ایرانی

تابلو فرش ماشینی با بهترین کیفیت از فرشخونه خرید کنید

تابلو فرش ماشینی فرشخونه جزو معتبرترین فروشگاه تابلو فرش همراه با قیمت و خرید در کاشان می باشد. اگر شما هم دغدغه خرید تابلو فرش ماشینی با کیفیت را دارید و نمی دانید چطور کیفیت خرید آنلاین تابلو فرش را تشخیص بدهید، باید بدانید عواملی وجود دارد، که بررسی آن ها می تواند راهنمای خریدی اطمینان بخش برای شما به همراه داشته باشد.

تابلو فرش جدید‬‎ | تابلو فرش جدید ۱۴۰۰‬‎

کدام عوامل بر کیفیت تابلو فرش ماشینی موثر است؟

برای اینکه بتوانید کیفیت تابلو فرش ماشینی را تشخیص دهید باید اطلاعات بیشتری درمورد آن داشته باشید. در ادامه برخی از عواملی که به شما در تشخیص کیفیت تابلو فرش ماشینی کمک می کند معرفی می کنیم.

  • جنس نخ تابلو فرش ماشینی
  • روش تولید تابلو فرش ماشینی
  • شانه و تراکم تابلو فرش
  • سایز یا اندازه تابلو فرش

جنس نخ تابلو فرش ماشینی: مهم ترین عاملی که روی کیفیت تابلو فرش ماشینی تاثیر می گذارد نوع نخ بکار رفته است. تفاوت فرش و تابلو فرش ماشینی این است که فرش قرار است سال ها پا بخورد، به همین دلیل علاوه بر زیبایی، دوام و استحکام فرش بسیار مهم است. این در حالی است که تابلو فرش تنها کاربرد نمایشی و تزیینی دارد و باید رنگ های بسیار زیبایی داشته باشد. از این رو نخی را برای تولید تابلو فرش ماشینی انتخاب می کنند که بالاترین رنگ پذیری را در کنار دوام آن داشته باشد.

در نتیجه نیازی به استفاده از الیاف درجه یک مثل اکریلیک و صرف هزینه بالایی نیست. شما می توانید تابلو فرش ماشینی با نخ پلی استر را با بالاترین کیفیت و دوام مطلوب خریداری کنید و سال ها از زیبایی آن لذت ببرید.

روش تولید تابلو فرش ماشینی: تابلو فرش ماشینی به دو صورت تولید می شود: تمام بافت یا چاپی. تابلو فرش بافت با نخ های رنگی بافته می شود و در یک مرحله تولید و سپس پرداخت می شود. اما تابلو فرش چاپی را ابتدا سفید بافته می شود، سپس مرحله اصلی یعنی چاپ طرح روی تابلو فرش سفید با رنگ های ثابت و باکیفیت انجام می شود.

تابلو فرش بافت در گذشته بیشتر رایج بود اما به دلیل کیفیت فوق العاده تابلو فرش چاپی و معایبی که در تصاویر تابلو فرش بافت مثل نقطه نقطه شدن طرح وجود دارد تابلو فرش چاپی در حال فتح بازار و کنار زدن تابلو فرش بافت است.

تابلو فرش چاپی به دو شیوه کلاریس و سابلیمیشن تولید می شود که هر کدام شیوه های رنگرزی و چاپ هستند که بنا بر نیاز تولید، انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرند. فروشگاه فرشخونه برای ارائه محصول با کیفیت عالی تابلو فرش چاپی با بهترین کیفیت را عرضه می کند. بنابراین با خرید تابلو فرش درجه یک و زیبا از فرشخونه زیبایی را به خانه خود می آورید.

تابلو فرش جدید‬‎ | تابلو فرش جدید ۱۴۰۰‬‎

شانه و تراکم تابلو فرش: شانه و تراکم به معنای تعداد گره هایی است که در تابلو فرش بافته می شود. در تابلو فرش هایی که با نخ های رنگی بافته می شوند و چاپی نیستند تعداد گره ها در کیفیت ظاهری تابلو فرش بسیار اهمیت دارد. اما در تابلو فرش چاپی اهمیت شانه و تراکم کمتر می شود و کیفیت تصویر اولیه تعیین کننده است.

در تابلو فرش بافت هرچه شانه و تراکم بالاتر باشد تابلو فرش زیباتر است چون گره ها مثل پیکسل های عکس عمل می کنند. همان طور که در عکس های دیجیتال هرچه تعداد پیکسل ها بالاتر باشد کیفیت تصویر بیشتر می شود در تابلو فرش بافت هم هر چه گره ها بیشتر باشد تابلو فرش زیباتر می شود و جزئیات بیشتری را می توان در تابلو فرش پیاده کرد.

اما در تابلو فرش چاپی زیبایی نهایی تابلو فرش تا این حد بسته به تعداد گره های تابلو فرش نیست. پس می توان به جای تابلو فرش 1500 شانه و تحمیل هزینه ای گزاف به مشتری تابلو فرش 1000 شانه تولید کرد و محصولی با زیباترین رنگ ها و بالاترین رزولوشن به مشتری ارائه داد. این در حالی است که تابلو فرش ماشینی چاپی قیمت مناسب تری هم دارد. همچنین شما می توانید برای سفارش تابلو فرش چهره به سایت فرشخونه مراجعه کنید و در عرض پنج دقیقه سفارش تابلو فرش خود را ثبت کنید و در کمتر از یک روز کاری سفارش خود را تحویل بگیرید.

سایز یا اندازه تابلو فرش: باید توجه داشته باشید که هر چه طرح تابلو فرش شما جزئیات بیشتری داشته باشد و پرکارتر باشد در سایزهای متوسط مثل 70×50 و سایزهای بزرگ مثل 100×70 جلوه بهتری خواهد داشت و جزئیات و ریزه کاری های طرح خود را بهتر نشان خواهند داد.

به خصوص طرح هایی مثل تابلو فرش فرانسوی و تابلو فرش چهره که در آن ها تصاویر چهره افراد نیز کار شده و زیبایی و وضوح آن از اهمیت بالایی برخوردار است. البته باید در نظر داشته باشید که نمای تابلو فرش زمانی در دکوراسیون خانه شما چشم نواز خواهد بود که اندازه تابلو فرش با اندازه فضایی که قرار است در آن نصب شود متناسب باشد.

تابلو فرش جدید‬‎ | تابلو فرش جدید ۱۴۰۰‬‎

تشخیص کیفیت خرید تابلو فرش ماشینی

خرید آنلاین تابلو فرش ممکن است برای برخی خریداران چالش برانگیز باشد؛ به ویژه بررسی کیفیت آن. ما در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم تا شما بتوانید با توجه به آن ها از خرید تابلو فرش در سایت فرشخونه اطمینان حاصل کنید.

  • مشاهده عکس های تابلو فرش
  • بررسی ویدیوهای تابلو فرش ها
  • بررسی نظر سایر کاربران سایت فرشخونه

چرا تابلو فرش از فرشخونه بخریم؟

مشاهده عکس های تابلو فرش: برای اطمینان از کیفیت تابلو فرش ماشینی فرشخونه می توانید تصاویر موجود روی وب سایت را ملاحظه کنید. کیفیت تابلو فرش ماشینی فرشخونه مطابق با تصاویری است که در صفحه هر محصول ملاحظه می کنید.

بررسی ویدیوهای تابلو فرش ها: راه دیگری که می توانید کیفیت محصول را پیش از خرید ارزیابی کنید ملاحظه ویدیو هایی است که فروشگاه فرشخونه از محصولات تهیه کرده است. طرح های مختلف با رنگ بندی متنوع را می توانید در این ویدیوها با تمرکز بر جزئیات و نوع بافت تابلو فرش مشاهده نمایید.

بررسی نظر سایر کاربران سایت فرشخونه: بسیاری از خریداران و کاربران پس از خرید تابلو فرش فرشخونه  نظر خود را در مورد تجربه خرید خود در صفحه محصول  نوشته اند. شما می توانید پیش از خرید تابلو فرش ماشینی به بررسی نظرات خریداران قبلی بپردازید.

اعتبار و سابقه فروشگاه فرشخونه: فرشخونه بزرگترین مجموعه تابلو فرش ماشینی در ایران است که در میان خریداران فرش و تابلو فرش کاملا شناخته شده و معتبر است. شما می توانید با اطمینان خاطر از این فروشگاه که بیش از 20 سال سابقه دارد خرید تابلو فرش ماشینی را انجام دهید و از خدمات و پاسخگویی حرفه ای این فروشگاه برخوردار شوید.

منبع: تابلو فرش فرشخونه (https://farshkhooneh.com)