فیلم و سریال

ترسناک ترین فیلم جهان دوبله فارسی

فیلم های جنی وحشتناک و یا ترسناک ترین فیلم جنی جهان طرفداران بسیاری دارند و همواره مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرند. اگر به دنبال لیست برترین فیلم های جنی ترسناک سری به فضای وب زده‌اید از شما دعوت می‌کنیم در ادامه این مطلب با فهرستی از بهترین فیلم فوق ترسناک جنی جهان ما را همراهی کنید.

ژانر وحشت و ترسناک (Horror) از ژانرهای محبوب و جذاب سینمایی است که طرفداران بسیاری دارد و مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد. اکثر فیلم‌های ترسناک با استفاده از حضور موجودات ناشناخته و وحشتناکی مانند جن، ارواح و شیاطین حس ترس و دلهره را در مخاطب به وجود می‌آورند. با اینکه همه ما می‌دانیم این داستان‌ها و موجودات غیرواقعی هستند، اما باز هم تحت تاثیر آنها قرار می‌گیریم و حس ترس و دلهره در وجودمان بیدار می‌شود.

احضار و تسخیر جن و ارواح موضوع اصلی فیلم ترسناک جنی را تشکیل می‌دهند که هریک با خط داستانی متفاوتی روایت می‌شوند. این فیلم‌ها با وجود اینکه کاملا غیرواقعی هستند، اما در عین حال طرفداران بسیاری داشته و فروش خوبی در گیشه دارند. البته فیلم های جنی بر اساس واقعیت را نیز نباید فراموش کنیم. به همین بهانه در ادامه این مقاله از پلازا با معرفی ترسناک ترین فیلم های جنی با شما همراه خواهیم بود.

آنچه در ادامه می‌خوانیم

بهترین و ترسناک ترین فیلم های جنی

در این بخش ترسناک ترین فیلم های جن و روح را به شما معرفی کرده و هریک را به صورت مختصر مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم. اگر برای ترس و وحشت آماده هستید، برترین فیلم های جنی ترسناک که در ادامه معرفی می‌کنیم را حتما تماشا کنید. با معرفی فیلم های جنی ترسناک و ترسناک ترین فیلم های ماورالطبیعه همراه ما باشید.

1. فیلم بچه رزماری – Rosemary’s Baby

  • سال ساخت: 1968
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8/10
  • کارگردان: رومن پولانسکی (Roman Polanski)
  • بازیگران: میا فارو، جاش کاساوتیس، روث گوردون و…

فیلم بچه رزماری از فهرست ترسناک ترین فیلم جنی جهان درباره زنی جوان و باردار است که به همسایه‌های مسنشان مشکوک شده و فکر می‌کند آنها عضو فرقه‌ای شیطانی هستند. رزماری معتقد است که آنها منتظرند تا بچه‌اش به دنیا بیاید و از او برای مراسم‌های آیینی‌شان استفاده کنند. تماشای این فیلم فوق ترسناک جنی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

2. فیلم سینمایی جن گیر – The Exorcist ؛ ترسناک ترین فیلم جنی جهان

فیلم سینمایی ترسناک جنی - فیلم سینمایی جن گیر - The Exorcist

  • سال ساخت: 1973
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8/10
  • کارگردان: ویلیام فریدکین (William Friedkin)
  • بازیگران: الن برستین، ماکس فون سیدو، جیسون میلر و لی جی کاب

فیلم جن‌گیر همانطور که از نام آن پیداست یک فیلم ترسناک درباره جن و شیطان و یکی از بهترین فیلم های جنی ترسناک است که در ژانر فراطبیعی ساخته شده و در زمان اکران فروش خوبی در گیشه داشت. این فیلم فوق ترسناک جنی بر اساسی رمانی با همین نام ساخته شده و یکی از موفق‌ترین و ترسناک ترین فیلم های جن و روح محسوب می‌شود که 2 جایزه اسکار دریافت کرده است.

داستان این فیلم ترسناک جنگیری درباره دختری کوچک به نام «ریگن» است که چند وقتی است دچار تشنج شده و بسیار ناآرام است. حتی پزشکان هم نمی‌توانند علت بی قراری و تشویش او را پیدا کنند. روزی مادر ریگن برای درمان دخترش سراغ یک کشیش جوان به نام «پدر کاراس» می‌رود و از او کمک می‌خواهد. در ادامه این فیلم سینمایی درباره جن گیری، پدر کاراس متوجه می‌شود که شیاطین بدن ریگن را تسخیر کرده‌اند و به همین دلیل تصمیم می‌گیرد در یک مراسم جن‌گیری، این مشکل را برطرف کند. اما همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش نمی‌رود و مراسم جن‌گیری ریگن با چالش‌های زیادی مواجه می‌شود. اگر به دنبال دانلود فیلم ترسناک جنی دوبله فارسی هستید، دانلود فیلم ترسناک جن گیر را فراموش نکنید.

3. فیلم فوق ترسناک جنی مرده شریر 2 – Evil Dead II

برترین فیلم های جنی ترسناک -  مرده شریر 2 - Evil Dead II

  • سال ساخت: 1987
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.7/10
  • کارگردان: سم ریمی (Sam Raimi)
  • بازیگران: بروس کمپبل، سارا بری، دن هیکس و…

یکی از عناوینی که در فهرست ترسناک ترین فیلم جنی جهان قرار می‌گیرد، فیلم مرده شریر 2 است که در ادامه فیلم The Evil Dead محصول سال 1981 ساخته شده است. داستان این فیلم خیلی خیلی ترسناک درباره مردی به نام اش ویلیامز است که برای تعطیلات با دوست دخترش به منطقه‌ای دورافتاده می‌روند. او در آنجا نواری ضبط شده از متن‌های باستانی پیدا می‌کند که وقتی پخش می‌شود، موجوداتی شیطانی آزاد شده و به آنها هجوم می‌آورند.

4. فیلم سینمایی دیگران – The Others

ترسناک ترین فیلم های جن و روح - دیگران - The Others

  • سال ساخت: 2001
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.6/10
  • کارگردان: آلخاندور آمنابار (Alejandro Amenábar)
  • بازیگران: نیکول کیدمن، فیونولا فلانگان، کریستوفر اکلستون و الین کاسیدی

فیلم سینمایی دیگران نیز یکی از ترسناک ترین فیلم های جن و روح در این فهرست است که محصول مشترک آمریکا و اسپانیا بوده و برنده 8 جایزه گویا (جایزه ملی سینمای اسپانیا) شده است. این فیلم سینمایی جن و ارواح در سراسر دنیا فروش چشمگیری داشت و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

فیلم دیگران در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم روایت می‌شود و درباره زنی به نام «گریس» و دو فرزند کوچکش است که در یک خانه بزرگ و دور از شهر زندگی می‌کنند. روزی سه خدمتکار برای کار به این خانه می‌آیند و با ورود آنها همه چیز دستخوش تغییر قرار می‌گیرد. گریس پس از مدتی متوجه می‌شود که افراد دیگری در این خانه حضور دارند و در حال اذیت کردن دخترش هستند. تماشای این فیلم سینمایی ترسناک ارواح که در فهرست برترین فیلم های جنی ترسناک قرار گرفته است را از دست ندهید.

5. فیلم مرده شیطانی – The Evil Dead

فیلم ترسناک جن گیری - فیلم مرده شیطانی - The Evil Dead

  • سال ساخت: 1981
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.5/10
  • کارگردان: سم ریمی (Sam Raimi)
  • بازیگران: بروس کمپبل، الن سندوایس، بتسی بیکر و ماگدا کونوپکا

فیلم سینمایی مرده شیطانی یکی دیگر از برترین فیلم های جنی ترسناک است که در زمان اکران با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. این فیلم سینمایی جنی دلهره آور در سراسر دنیا 29.4 میلیون دلار فروش داشت و به موفقیت تجاری دست پیدا کرد. به دنبال استقبال گسترده مخاطبان از این فیلم ترسناک درباره روح و جن، سه سری دیگر از آن با مضامین جن و ارواح ساخته شد که همه آنها از ترسناک ترین فیلم های جن و روح هستند.

فیلم مرده شیطانی روایتگر داستان 2 مرد و 3 زن است که برای گذراندن تعطیلات به یک کلبه جنگلی می‌روند و آنجا ساکن می‌شوند. آنها در زیرزمین این کلبه یک ضبط صوت عجیب پیدا می‌کنند و پس از گوش دادن به نوار درون آن نوعی نیروی شیطانی در کلبه آزاد می‌شود. این نیروی شیطانی در جسم این پنج نفر رخنه کرده و آنها را به موجوداتی ترسناک تبدیل می‌کند. دانلود فیلم ترسناک جنی The Evil Dead را نیز در نظر داشته باشید.

6. فیلم فوق ترسناک جنی احضار – The Conjuring

در ویدیوی بالا می‌توانید «تریلر فیلم The Conjuring با زیرنویس فارسی» را تماشا کنید.

  • سال ساخت: 2013
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.5/10
  • کارگردان: جیمز وان
  • بازیگران: پاتریک ویلسون، ورا فارمیگا و ران لیوینگستون

فیلم احضار نیز یکی از بهترین فیلمهای جنی و تسخیر است که در ژانر فراطبیعی و ترسناک ساخته شده است. در معرفی فیلم ترسناک ماورایی کانجورینگ باید بگوییم که در زمان انتشار با بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبه‌رو شد و در بخش‌های مختلفی چون کارگردانی، فیلمنامه، موسیقی و اجرا مورد تحسین قرار گرفت. فیلم احضار پس از فیلم جن‌گیر، ترسناک‌ترین فیلم‌ تاریخ سینما و وحشتناک ترین فیلم جنی دنیا محسوب می‌شود. این فیلم سینمایی خیلی ترسناک جنی برخلاف فیلم‌های ترسناک دیگر، هیچگونه صحنه خشونت‌آمیزی ندارد. قسمت دوم این فیلم در سال 2016 و قسمت سوم آن نیز در سال 2021 اکران شد.

داستان فیلم ترسناک جنی The Conjuring درباره خانواده «پرون» است که به تازگی به خانه‌ای بزرگ و قدیمی اسباب‌کشی کرده‌اند. این خانواده پس از مدتی متوجه بروز اتفاقات عجیب و غریبی در این خانه می‌شوند. آن‌ها برای کشف راز این خانه مخوف از دو متخصص کمک می‌گیرند که در کشف رازهای این خانه به آن‌ها کمک کنند. تماشای این اثر که در لیست برترین فیلم های جنی ترسناک قرار گرفته است را از دست ندهید.

7. فیلم احضار 2 – The Conjuring 2 ؛ ترسناک ترین فیلم جنی جهان

فیلم فوق ترسناک جنی - احضار 2 - The Conjuring 2

  • سال ساخت: 2016
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.3/10
  • کارگردان: جیمز وان
  • بازیگران: پاتریک ویلسون، ورا فارمیگا، فرانسیس اوکانر و…

فیلم احضار 2 همانطور که از نامش مشخص است در ادامه فیلم The Conjuring ساخته شده و سومین فیلم در جهان سینمایی کانجورینگ محسوب می‌شود. در این فیلم ترسناک ارواح این بار خانواده وارن‌ها به انگلستان می‌روند تا به خانواده‌ای که حوادث ناگوار و عجیبی در خانه‌شان رخ می‌دهد کمک کنند. این عنوان نیز می‌تواند در فهرست ترسناک ترین فیلم جنی جهان قرا بگیرد.

8. فیلم موروثی – Hereditary

ترسناک ترین فیلم جنی جهان - موروثی - Hereditary

  • سال ساخت: 2018
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.3/10
  • کارگردان: آری استر (Ari Aster)
  • بازیگران: تونی کولت، الکس وولف، میلی شاپیرو و…

عنوان بعدی در فهرست ترسناک ترین فیلم جنی جهان فیلم Hereditary محسوب می‌شود که اولین فیلم سینمایی آری استر است. داستان این فیلم جن و روح درباره خانواده‌ای است که بعد از مرگ مادر بزرگشان، با حوادثی رمزآلود و عجیب مواجه می‌شوند. این عنوان برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد و سپس توسط کمپانی A24 به عرضه عمومی رسید. اگر به دنبال دانلود فیلم ترسناک جنی امریکایی هستید، فیلم موروثی را از دست ندهید.

9. فیلم فوق ترسناک جنی حلقه – The Ring

بهترین فیلم های جنی ترسناک -  حلقه - The Ring

  • سال ساخت: 2002
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1/10
  • کارگردان: گور وربینسکی (Gore Verbinski)
  • بازیگران: نائومی واتس، مارتین هندرسون، برایان کاکس و دیوی چیس

فیلم سینمایی حلقه نیز یکی از ترسناک ترین فیلم های جنی جهان و وحشتناک ترین فیلم جنی دنیا بوده که نسخه بازسازی شده از یک فیلم ژاپنی ترسناک با همین نام است. این فیلم ترسناک روحی توانست 249 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد و یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های بازسازی شده دنیا محسوب می‌شود. در سال 2005 قسمت دوم این فیلم سینمایی جنی با نام The Ring Two و به دنبال آن نیز در سال 2017 قسمت سوم آن با نام Rings ساخته شد.

داستان فیلم حلقه درباره مرگ دختری به نام «کیتی» است که هفت روز بعد از تماشای یک فیلم مرده است. مادر کیتی نیز با کمک یک روزنامه‌نگار تلاش می‌کند تا راز این فیلم ترسناک و نفرین شده را کشف کند. تماشای این عنوان در فهرست ترسناک ترین فیلم های جن و روح را از دست ندهید.

10. فیلم کنستانتین – Constantine

بهترین فیلم ترسناک جنی - کنستانتین - Constantine

  • سال ساخت: 2005
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7/10
  • کارگردان: فرانسیس لارنس (Francis Lawrence)
  • بازیگران: کیانو ریوز، ریچل وایس، شایا لباف و تیلدا سوینتن

فیلم کنستانتین نیز یکی از بهترین فیلم های ترسناک جنی قدیمی و وحشتناک ترین فیلم جنی دنیا است که در ژانر فراطبیعی ساخته شده و در زمان اکران فروش قابل توجهی در گیشه داشت. این عنوان از بهترین فیلم های جنی دنیا با هنرنمایی کیانو ریوز (Keanu Reeves) توانست توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و اکنون پس از سال‌ها وقفه سری دوم آن نیز در حال ساخت است.

داستان فیلم ترسناک جنی کنستانتین درباره یک کارآگاه جن‌گیر به نام «جان کنستانتین» است. به دنبال کشف راز و علت خودکشی ایزابلا دودسون، خواهر دوقلوی او نزد کنستانتین می‌رود و متوجه می‌شوند که مأمون برای ورود به این دنیا به خون خدا نیاز دارد و این خون را می‌تواند از روی لکه‌های خون موجود بر روی نیزه سرنوشت بدست بیاورد. اما مأمون باید در بدن خواهر دوقلو خود ورود کند و با نیزه سرنوشت کشته شود تا دوباره بتواند به دنیا بازگردد. اما کنستانتین خودکشی می‌کند تا خود لوسیفر به دنبال او بیاید و دریابد پسرش از او پیشی گرفته است. کنستانتین از لوسیفر می‌خواهد تا در مقابل از مرگ خواهر دوقلو جلوگیری کند. فیلم کنستانتین می‌تواند عنوان ترسناکترین فیلم جنی را بگیرد.

11. فیلم جادوگر – The Witch

دانلود فیلم ترسناک جنی - جادوگر - The Witch

  • سال ساخت: 2015
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.9/10
  • کارگردان: رابرت اگرز (Robert Eggers)
  • بازیگران: آنیا تیلور جوی، رالف اینسون، کیت دیکی و…

فیلم The Witch نیز در میان برترین فیلم های جنی ترسناک قرار می‌گیرد. این فیلم سینمایی وحشتناک جنی اولین اثر رابرت اگرز در مقام کارگردان است و داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که با نیروهایی شیطانی در جنگلی که پشت مزرعه‌شان قرار دارد روبرو می‌شوند. این فیلم ترسناک ژانر ارواح و جن برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد و سپس توسط کمپانی A24 عرضه شد.

12. فیلم ترسناک ماورالطبیعه زیر سایه – Under the Shadow

برترین فیلم های جنی ترسناک - زیر سایه - Under the Shadow

  • سال ساخت: 2016
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.9/10
  • کارگردان: بابک انوری
  • بازیگران: نرگس رشیدی، آوین منشادی، بابی نادری و ری هراتیان

عنوان بعدی در فهرست بهترین فیلمهای ترسناک جن و روح، فیلم زیر سایه به کارگردانی یک فیلمساز ایرانی است. داستان این فیلم ترسناک ژانر ارواح در دوران جنگ ایران و عراق می‌گذرد و درباره مادر و دختری است که گرفتار اذیت و آزارهای ارواحی شیطانی یا جن‌هایی که به اصطلاح با باد حرکت می‌کنند، می‌شوند. تماشای این عنوان از برترین فیلمهای ترسناک ژانر ارواح را از دست ندهید. این فیلم ترسناک جن گیری محصول مشترک بریتانیا، قطر و اردن است و برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد.

13. فیلم سینمایی توطئه آمیز – Insidious

فیلم سینمایی ترسناک جنی - توطئه آمیز - Insidious

  • سال ساخت: 2010
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.8/10
  • کارگردان: جیمز وان (James Wan)
  • بازیگران: پاتریک ویلسون، رز بیرن و باربارا هرشی

فیلم توطئه آمیز نیز یکی از بهترین فیلمهای ترسناک جن و روح است که در ژانر فراطبیعی ساخته شده و محصول کشور آمریکا است. این فیلم در زمان اکران توانست توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و به دنبال این استقبال، سه سری دیگر از آن ساخته شد که آنها هم از ترسناک ترین فیلم های جنی و روح محسوب می‌شوند.

داستان این فیلم جنی ترسناک درباره خانواده‌ای است که به تازگی به خانه‌ای جدید نقل مکان کرده‌اند. دالتون پسر کوچک این خانواده در خانه جدید صداهای عجیبی می‌شنود و آنها را دنبال می‌کند، اما بر اثر یک اتفاق به کما می‌رود. پس از آن، صداها و اتفاقات عجیب گریبان‌گیر مادر دالتون می‌شود و ماجراهای ترسناکی برای این خانواده رخ می‌دهد. تعویض خانه نیز راه به جایی نمی‌برد و آنها همچنان توسط نیروهای خارجی مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند تا اینکه تصمیم می‌گیرند با یک محقق ماورالطبیعه مشورت کنند.

14. فیلم سینمایی شوم – Sinister ؛ بهترین فیلم های ترسناک ماورایی

ترسناک ترین فیلم های جن و روح - شوم - Sinister

  • سال ساخت: 2012
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.8/10
  • کارگردان: اسکات دریکسون
  • بازیگران: ایتن هاک، ژولیت ریلنس و جیمز رانسون

عنوان بعدی در فهرست برترین فیلم های جنی ترسناک، فیلم سینمایی شوم است. در معرفی فیلم ترسناک جنی شوم باید بگوییم که این اثر در زمان خود نقدها و بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و توانست نظر مخاطبان گسترده‌ای را به خود جلب کند. فیلم شوم در بخش‌های مختلفی چون موسیقی متن، اجرا و کارگردانی نیز مورد تحسین قرار گرفت و توانست در گیشه 87.7 میلیون دلار فروش داشته باشد. به دنبال محبوبیت و استقبال گسترده مخاطبان از این فیلم، قسمت دوم آن با نام Sinister 2 در سال 2015 ساخته شد.

داستان فیلم شوم درباره نویسنده‌ای به نام «اسوالد آلیسون» است که راجع به جرم و جنایت مطالب واقعی می‌نویسد. اسوالد روزی برای نوشتن یک داستان جرم و جنایت واقعی دیگر به همراه خانواده‌اش به خانه‌ای که در آن جنایت اتفاق افتاده است، نقل مکان می‌کند. در این خانه رازآلود، اتفاقات جالب و ترسناکی برای این خانواده رخ می‌دهد.

15. فیلم جن گیری امیلی رز – The Exorcism of Emily Rose

فیلم فوق ترسناک جنی - جن گیری امیلی رز - The Exorcism of Emily Rose

  • سال ساخت: 2005
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.7/10
  • کارگردان: اسکات دریکسون (Scott Derrickson)
  • بازیگران: لوار لینی، جنیفر کارپنتر، تام ویلکینسون و کلم فیور

فیلم سینمایی جن‌گیری امیلی رز نیز یکی دیگر از ترسناک ترین فیلم های جنی است که در ژانر فراطبیعی، ترسناک و جنایی ساخته شده است. این فیلم سینمایی ترسناک تسخیر جن نیز با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و به عنوان یکی از بهترین فیلم های درباره تسخیر شناخته می‌شود.

داستان فیلم جن‌گیری امیلی رز درباره ماجرای مرگ دختر 19 ساله‌ای به نام امیلی رز است. کشیشی به نام «مور» به اتهام دست داشتن در قتل امیلی محکوم شده است؛ زیرا این دختر پس از مراسم جن‌گیری توسط کشیش مور می‌میرد. حال یک وکیل زن مسئول دفاع از این کشیش و اثبات بی گناهی او در ماجرای قتل امیلی رز است، اما…

16. فیلم دابه: نفرین جن – Dabbe: Curse of the Jinn

معرفی ترسناک ترین فیلم های جنی - دابه: نفرین جن - Dabbe: Curse of the Jinn

  • سال ساخت: 2013
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.7/10
  • کارگردان: حسن کاراجاداغ (Hasan Karacadağ)
  • بازیگران: ایرماک اورنک، جانسو کورگان، علی مرات اوزگن و الچین آتامگوچ

فیلمی که می‌تواند عنوان وحشتناک ترین فیلم جنی دنیا را بگیرد، یک اثر ترکیه‌ای به نام Dabbe: Curse of the Jinn است که از سری فیلم‌های معروف دابه و چهارمین عنوان در این سری فیلم محسوب می‌شود. داستان این فیلم خیلی ترسناک جنی و تسخیر درباره دختری به نام کبری است که برای مراسم عروسی‌اش آماده می‌شود، اما قبل از ازدواجش توسط شیاطینی ناشناخته تسخیر می‌شود. در ادامه این فیلم جنی خیلی ترسناک می‌بینیم که روانپزشکی به نام ابرو برای کمک به کبری به خانه آنها می‌آید. ابرو در واقع دوست قدیمی کبری نیز هست. اما هرچه بیشتر جلو می‌روند، اوضاع وحشتناک‌تر و بدتر می‌شود. اگر به دنبال بهترین فیلم ترسناک جنی جهان هستید، این فیلم ترسناک درباره جن گیری را حتما تماشا کنید.

17. فیلم تایلندی واسطه – The Medium

دانلود فیلم ترسناک جنی دوبله فارسی بدون سانسور - واسطه - The Medium

  • سال ساخت: 2021
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.7/10
  • کارگردان: بانجونگ پیسانتاناکون (Banjong Pisanthanakun)
  • بازیگران: ناریلیا گولمونگکولپک، ساوانی اوتوما، سیرانی یانکیتیکان و…

فیلم The Medium اثری در ژانر ترسناک و مستندنماست. این فیلم به عنوان نماینده تایلند به اسکار 2022 معرفی شده بود، اما رد شد. داستان این فیلم در تایلند می‌گذرد و به صورت مستند ساخته شده و درباره یک واسطه محلی به نام ایسان و زندگی روزمره اوست. اما یکی از اقوام ایسان توسط نیرویی شیطانی تسخیر می‌شود و همه چیز رفته رفته وحشتناک‌تر می‌شود.

18. فیلم فوق ترسناک جنی جن گیر 3 – The Exorcist III

دانلود فیلم ترسناک جنی دوبله فارسی - جن گیر 3 - The Exorcist III

  • سال ساخت: 1990
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.5/10
  • کارگردان: ویلیام پیتر بلتی (William Peter Blatty)
  • بازیگران: جرج سی. اسکات، اد فلاندر، جیسون میلر و…

اگر به دنبال فیلم ترسناک تسخیر جن هستید، فیلم جن گیر 3 نیز برای شما مناسب است. این فیلم سومین قسمت در سری فیلم‌های جن گیر و اقتباسی از رمان Legion نوشته ویلیام پیتر بلتی محسوب می‌شود. داستان فیلم فوق ترسناک جنی 17 سال بعد از فیلم اصلی اتفاق می‌افتد و ارتباطی به اتفاقات فیلم قبلی‌اش، یعنی Exorcist II: The Heretic ندارد.

19. فیلم مرا به دوزخ بکشان – Drag Me to Hell ؛ ترسناک ترین فیلم جنی جهان

فیلم ترسناک جنی - مرا به دوزخ بکشان - Drag Me to Hell

  • سال ساخت: 2009
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.5/10
  • کارگردان: سم ریمی
  • بازیگران: الیسون لومن، جاستین لانگ، لرنا ریور و…

فیلم Drag Me to Hell هم در فهرست ترسناک ترین فیلم جنی جهان قرار می‌گیرد و درباره یک کارمند بیمه است که می‌خواهد به رئیسش ثابت کند که استحقاق ترفیع را دارد. به همین دلیل تصمیم می‌گیرد تا به زنی پیر برای از دست دادن خانه‌اش کمک نکند و این پیرزن نفرینی سخت را روی زن قرار می‌دهد که فقط سه روز وقت دارد آن را باطل کند.

20. فیلم سینمایی آنابل: آفرینش – Annabelle: Creation

معرفی فیلم ترسناک ماورایی - آنابل: آفرینش - Annabelle: Creation

  • سال ساخت: 2017
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.5/10
  • کارگردان: دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg)
  • بازیگران: استفانی سیگمن، تالیثا بیتمن، لولو ویلسون و آنتونی لاپالیا

فیلم سینمایی آنابل: آفرینش در فهرست جدیدترین فیلم ترسناک جنی قرار می‌گیرد که محصول کشور آمریکا بوده و در ژانر فراطبیعی ساخته شده است. این فیلم در واقع پیش درآمدی از فیلم آنابل (2014) و همچنین چهارمین سری از مجموعه فیلم‌های احضار است. این عنوان در زمان اکران بازخوردهای مثبتی از سوی مخاطبان و منتقدان دریافت کرد و مورد استقبال قرار گرفت.

داستان فیلم آنابل: آفرینش درباره یک عروسک‌ساز و همسرش است که چندین سال پس از مرگ تلخ دختر کوچکشان به یک کشیش و چندین یتیم همراه او پناه می‌دهند. با ورود این افراد به خانه آنها همه چیز خیلی زود تغییر پیدا کرد و اتفاقات عجیب و غریبی برای اهل این خانه اتفاق افتاد. در نهایت، شیطان به کالبد یکی از بچه‌ها به نام «جنیس» نفوذ کرده و او را به آنابل تبدیل می‌کند. فیلم Annabelle: Creation شاید وحشتناک ترین فیلم جنی دنیا نباشد، اما قطعا یکی از بهترین‌های این فهرست است.

21. فیلم خانه او – His House

ترسناک ترین فیلم های جن و روح - خانه او - His House

  • سال ساخت: 2020
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.5/10
  • کارگردان: رمی ویکز (Remi Weekes)
  • بازیگران: وونمی موساکو، سوپ دیریسو، مت اسمیت و خاویر بوتت

فیلم His House نیز در فهرست برترین و بهترین فیلم های ترسناک ماورایی  قرار می‌گیرد. داستان این فیلم ترسناک جنی ۲۰۲۰ درباره یک زوج مهاجر است که از سودان جنوبی به انگلستان می‌آیند و سعی دارند در شهری انگلیسی با زندگی جدیدشان کنار بیایند. اما در این شهر موجودی شیطانی وجود دارد. فیلم خانه او برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد و سپس در نتفلیکس عرضه شد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت. اگر به دنبال دانلود فیلم ترسناک جنی 2020 و دانلود فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ 2020 هستید، این فیلم انتخاب خوبی است.

22. فیلم فعالیت فراطبیعی – Paranormal Activity

بهترین فیلم ترسناک جنی - فعالیت فراطبیعی - Paranormal Activity

  • سال ساخت: 2007
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.3/10
  • کارگردان: اورن پلی (Oren Peli)
  • بازیگران: کیتی فدرستن، میکا اسلوات، مارک فردریش و…

یکی دیگر از برترین فیلم های جنی ترسناک فیلم فعالیت فراطبیعی است که اولین قسمت در سری فیلم‌های Paranormal Activity محسوب می‌شود. داستان این فیلم فوق ترسناک جنی درباره زوج جوانی است که موجودی فراطبیعی در خانه‌شان حضور دارد و آنها برای ضبط همه اتفاقات عجیب و غریبی که رخ می‌دهد، در کل خانه دوربین‌هایی را کار می‌گذارند. این فیلم هم می‌تواند عنوان ترسناک ترین فیلم جنی جهان را بگیرد.

23. فیلم ترسناک تسخیر – The Possession ؛ ترسناک ترین فیلم جنی جهان

برترین فیلم های جنی ترسناک - تسخیر - The Possession

  • سال ساخت: 2012
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 5.9/10
  • کارگردان: اوله بورندال (Ole Bornedal)
  • بازیگران: جفری دین مورگان، کیرا سجویک، مدیسون دونپورت و…

اگر به دنبال یک فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی می‌گردید، فیلم The Possession را به شما معرفی می‌کنیم. این فیلم فوق ترسناک جنی درباره یک جعبه دیباک افسانه‌ای است که توسط شیاطینی تسخیر شده است. اوله بورندال، کارگردان فیلم، فیلم‌هایی چون The Exorcist را منبع الهامش برای ساخت فیلم تسخیر می‌داند و زیرکی و ظرافت آن فیلم‌ها را می‌ستاید. دانلود و تماشای این فیلم ترسناک روح و جن را از دست ندهید.

24. فیلم راهبه – The Nun

فیلم فوق ترسناک جنی - راهبه - The Nun

  • سال ساخت: 2018
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 5.3/10
  • کارگردان: کورین هاردی (Corin Hardy)
  • بازیگران: دمیان بیچیر، تایسا فارمیگا، یوناس بلوکت و…

فیلم راهبه اسپین آف و پیش درآمدی بر فیلم The Conjuring 2 محسوب می‌شود و پنجمین اثر در جهان سینمایی کانجورینگ است. داستان این فیلم فوق ترسناک جنی درباره کشیشی کاتولیک و یک راهبه است که در صومعه‌ای در رومانی از رازی مهیب پرده برمی‌دارند. اگر به دنبال دانلود فیلم ترسناک جنی دوبله فارسی بدون سانسور هستید، فیلم The Nun را نیز در لیست خود قرار دهید.

25. فیلم سینمایی جن – The Djinn ؛ ترسناک ترین فیلم جنی جهان

برترین فیلم های جنی ترسناک - جن - The Djinn

  • سال ساخت: 2021
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 4.7/10
  • کارگردانان: دیوید چاربونیر (David Charbonier) و جاستین پاول (Justin Powell)
  • بازیگران: ازرا دوی، توی پوئه، راب براینشتین و جان اریکسون

یکی از ترسناک ترین فیلم های جنی قطعا فیلم سینمایی خیلی ترسناک جن محصول سال 2021 محسوب می‌شود. این فیلم سینمایی ترسناک ماورالطبیعه با نقدهایی مثبت خصوصا به خاطر بازی ازرا دوی (Ezra Dewey) مواجه شد. داستان این عنوان در فهرست بهترین فیلم ترسناک جنی جهان درباره پسری جوان است که بعد از اینکه آرزوی قلبی‌اش را به زبان می‌آورد، در آپارتمانش با یک هیولای شیطانی گیر می‌افتد و باید خودش را نجات دهد. دانلود فیلم ترسناک جنی جدید The Djinn را از دست ندهید.

سوالات متداول

1. بهترین فیلم ترسناک جنی کدام عنوان است؟

فیلم سینمایی جن گیر را می‌توانیم بهترین فیلم ترسناک جنی بنامیم.

2. بهترین فیلم ترسناک جنی جدید کدام عناوین هستند؟

فیلم‌های زیر سایه، آنابل: آفرینش، خانه او و جن از جدیدترین فیلم های جنی هستند.

کلام آخر

ما در این مقاله دلهره‌آورترین و ترسناک ترین فیلم های جن و روح و 25 فیلم فوق ترسناک جنی را به شما معرفی کرده و هریک را به طور مختصر مورد نقد و بررسی قرار دادیم. فیلم جن‌گیر به عنوان ترسناک‌ترین و بهترین فیلم ترسناک جنی دنیا شناخته می‌شود و پس از آن نیز فیلم سینمایی احضار در جایگاه دوم برترین فیلم های جنی ترسناک قرار دارد. شما تا کنون کدامیک از فیلم های معرفی شده در این فهرست را تماشا کردید؟ به نظر شما کدام فیلم می‌تواند عنوان بهترین فیلم سینمایی ترسناک جنی جهان را بگیرد؟ لطفا نظرات خود را در بخش ارسال دیدگاه با پلازا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید