ارز دیجیتال

بهترین صرافی ارز دیجیتال از نظر کاربران

به گزارش خبرگزاری موج، چه کسی فکرش را می‌کرد که بعد سالیانِ طولانی که بشر از پول‌های کاغذی و پس‌اندازهای بانکی استفاده کرد، ماهیتِ پول دستخوش تغییری بنیادین شود؟! تغییری آن‌چنان اساسی، که برای فهم و درک این شکل پولی جدید، باید مطالعه کنیم، آگاهی کسب کنیم، سازمان‌های دست‌اندر کار معاملات‌اش را بشناسیم و بعد وارد جریان آن شویم. از همین روست که امروزه، افراد موفق حوزه ارز دیجیتال، به دنبال یافتن مکان‌هایی معتبر برای انجام معاملات‌شان هستند.

چگونه می‌توان ارز دیجیتال خرید؟

حال سوال این است: از آن‌جایی که نحوه کار با این شکل پولی جدید، کاملا متفاوت با شکل سنتی آن است، راهکار ورود به معاملات ارزهای دیجیتال چیست؟ و چگونه می‌توان از این ارزها استفاده کرد؟

پاسخ نزد صرافی‌های ارز دیجیتال است که آسان‌ترین راه خرید و فروش ارز دیجیتال را ارائه می‌دهند و جایی هستند که به مشتریان اجازه می‌دهند که ارزهای دیجیتال را با سایر دارایی‌ها، مانند پول عادی یا سایر ارزهای دیجیتال معامله کنند و حتی بعضی از آن‌ها، در ازای ارزهای دیجیتال، کارت‌های اعتباری، حواله‌های عادی یا سایر اشکال پرداخت را نیز می‌پذیرند.

اما نحوه کار این صرافی‌ها و به طور کل، خرید ارز دیجیتال در ایران چگونه است؟

خرید ارز دیجیتال در ایران

از آن‌جایی که تعاملات مربوط به ارز دیجیتال، نیازمند زیرساختی الکترونیکی است که بصورت عادی در فضای صرافی‌های عادی وجود ندارد، بعد از ظهور ارزهای دیجیتال، صرافی‌هایی هم که به دادوستدهای این نوع ارز می‌پردازند، شکلی نسبتا متفاوت از نوع صرافی‌های سنتی دارند. از طرفی دیگر، نوع تعامل با صرافی‌های ارز دیجیتال، در داخل و خارج ایران، بواسطه شرایط متفاوت کشور و خصوصا حضورِ تحریم‌ها تفاوت زیادی دارد.

غالب صرافی‌های خارجی در شروع کار با کاربران‌شان، مصر به انجام پروسۀ احراز هویت هستند و عموما پاسپورت ایرانی را معتبر نمی‌دانند. برای حل این مشکلات، حضور صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی تا حدود زیادی کارگشا بوده است. یک صرافی‌ ارز دیجیتال ایرانی، به کاربران ایرانی کمک می‌کند تا با استفاده از واحد پولی رسمی کشور اقدام به خرید ارز دیجیتال کند.

ویژگی‌های یک صرافی ارز دیجیتال معتبر

ارز دیجیتال

خدمات آنلاین صرافی‌های ارز دیجیتال، تا حدودی مشابه کارگزاران بورس است و در تعاملی که با کاربران‌شان دارند، ابزارهایی را برای فعالیت‌هایی چون خرید شیبا، بیت کوین، اتریوم و دوج کوین در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

نکاتی هم برای یافتن یک صرافی‌ خوب ارز دیجیتال وجود دارد که توجه به آن‌ها به کاربر کمک می‌کند تا معاملات امن‌تری را تجربه کند. اولین نکته این است که یک صرافی‌ خوب ارز دیجیتال، خرید و فروش ارزهای مورد نظر خود را با کارمزد کم و ویژگی‌های امنیتی قوی انجام ‌می‌دهد.

بحث برداشت ارزهای دیجیتال هم نکته مهم دیگری است که نحوۀ کار آن در صرافی‌ها و کارگزاری‌های مختلف، متفاوت است. برخی از کارگزاری‌ها که بر روی دارایی‌هایی مانند سهام متمرکز هستند، به کاربران اجازه می‌دهند ارزهای دیجیتال را خریداری کنند، اما آن‌ها را از کیف پول‌های ارز دیجیتال خارج نکنند. در مقابل، صرافی‌های اختصاصی ارزهای دیجیتال امکان برداشت ارزهای دیجیتال را می‌دهند.

هنگام انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر، مهم است که به ارزهای پشتیبانی‌شده، قیمت‌گذاری، گزینه‌های برداشت و امنیت توجه داشته باشید. در ادامه این مقاله، توضیحی در رابطه با دو صرافی‌ معتبر داخلی که می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید، ارائه شده است.

کدام صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی، خوش‌نام هستند؟

صرافی تبدیل

صرافی تبدیل یک صرافی آنلاین و امن ایرانی برای خرید و فروش بیت‌کوین و تبادل سایر ارزهای دیجیتال به صورت تخصصی است. در پلتفرم تبدیل، کاربران می‌توانند با ثبت‌نام و احراز هویت، به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند و دارایی خود را در کیف پول اختصاصی خود مدیریت کنند. هدف تبدیل آن است که کاربران ایرانی بتوانند در کمال آسانی و امنیت، بدون واسطه، با یک‌دیگر به معامله بپردازند.

تبدیل با پشتیبانی از بیشترین رمزارز در بازار معاملاتی ایران و ارائه‌کردن ابزارهای معاملاتی حرفه‌ای، آمده‌است که نیاز کاربران ایرانی را مرتفع کند تا از دشواری‌های صرافی‌های خارجی و محدودیت‌ها خلاص شوند و به‌راحتی بتوانند واریز و برداشت تومانی و خرید و فروش ارز دیجیتال داشته‌باشند.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل، بیشترین تنوع ارزی در بین بازار‌های معاملاتی ایران را با بازار‌های ریالی و تتری دارد و فعالیت‌هایی نظیرِ خرید تتر، بیت کوین و شیبا براحتی در آن امکان‌پذیر است.

صرافی تبدیل، پشتیبانی قوی تلفنی و چت آنلاین دارد و همچنین، بخشی از فضای وب‌سایت خود را به امر آموزش کاربران اختصاص داده است (آکادمی و راهنمای تبدیل). بنابراین، برای کاربرانی که به تازگی وارد این عرضه شده‌اند، امکاناتی برای آموزش و یادگیری فراهم شده است و همین امر، تعامل کاربران با این صرافی را به امری آسان و کاربردی تبدیل کرده است.

صرافی نوبیتکس

نوبیتکس در سال ۹۶ توسط تیمی از فارغ التحصیلان دانشگاه شکل گرفت و اکنون بیش از سه سال از فعالیت رسمی آن می‌گذرد. نوبیتکس سعی دارد تا خدمات خود را بدون مشکل به کاربران ارائه داده و امنیت معاملات آن‌ها را تضمین کند.

نوبیتکس محیطی ساده و کاربردی برای کار با رمزارزها داشته و رمزارزهای متنوعی را ارائه می‌دهد. در این صرافی، معامله رمزارزها با تومان امکان‌پذیر بوده و برداشت از کارت‌های بانکی شتاب نیز انجام‌پذیر است.

در نوبیتکس هم شما پس از تکمیل و تأیید حساب کاربری و همچنین شارژ حساب خود، می‌توانید به مبادله بپردازید.

سؤالات متداول

نحوه ورود به فضای معاملاتی صرافی‌ها چگونه است؟

اولین مرحله برای شروع کار با یک صرافی ارز دیجیتال معتبر، ثبت‌نام در وب‌سایتِ صرافی موردنظر و واردکردن شمارهٔ همراه و ایمیل شخصی‌تان برای شروع پروسه احراز هویت است. فرایند احراز هویت به منظورِ ایجاد محیطی امن و جلوگیری از سوء استفاده سارقین کارت‌های بانکی و مدارک جعلی انجام می‌پذیرد. بعد از انجام این کار، می‌توانید به کیف پول خود، تومان واریز کنید و بصورت آنلاین از وب‌سایت صرافی، خرید و فروش‌ کنید.

کیف پول ارز دیجیتال چیست و چگونه می‌توان با آن کار کرد؟

کیف‌پول ارز دیجیتال، راه‌حلی دیجیتالی برای ذخیره و مدیریت امن دارایی‌های بلاک چین و ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این کیف‌پول‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند تا ارزهای دیجیتال خود را خرج، دریافت و معامله کنند.

بعد از پروسه احراز هویت و عضویت در صرافی مورد نظرتان، یک کیف پول اختصاصی و امن به شما اختصاص می‌یابد که بواسطه آن، برای هر ارز، امکان معامله، واریز و برداشت وجود دارد.

پشتیبانی در صرافی‌های ارز دیجیتال چگونه است؟

برای یک صرافی معتبر، امکان پشتیبانی کامل از کاربران، یکی از مهم‌ترین معیارها محسوب می‌شود. امری که به کاربران اطمینان خاطر می‌دهد که در هر زمانی که با سوال و یا مشکلی در سیر کارها مواجه شوند، می‌توانند با صرافی خود وارد گفت‌وگو شده و راهکاری بیابند.

سخن آخر

با وجود محدودیت‌های موجود در فضای معاملات ارز دیجیتال در ایران، پیداکردن صرافی‌های معتبر داخلی که این مشکلات را رفع کنند، اصل مهمی در ورود به دنیای رمزارزها برای کاربران ایرانی است. امکان ارائۀ تعداد زیادی رمرارز و راحتی کار با تومان در معاملات، از نکاتی است که باید حتما در انتخاب صرافی لحاظ کنیم. حضور صرافی‌های معتبر داخلی، راه‌کار ورود هر کاربر ایرانی به معاملات بین‌المللی و تحقق اهداف تجاری است.


در سال‌های اخیر ارزهای دیجیتال در ایران هم مورد توجه قرار گرفته است و کاربران زیادی به خرید و فروش و ترید آن می‌پردازند. پس از اعمال تحریم‌ها به ایران، حساب بسیاری از کاربران ایرانی بلاک شد و این اتفاق باعث شد تا صرافی‌های دیجیتال به سرعت زیاد شوند بر این اساس انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش بسیار مشکل شده است. از میان معیارهای انتخاب برای بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران باید چندین گزینه را مد نظر قرار داد:

بهترین صرافی برای کاربران ایرانی صرافی است که زبان کشورهای قابل پذیرش را ساپورت نماید. سپس صرافی مورد نظر پشتیبانی ریالی داشته باشد و امکان تبدیل پول ایرانی به دیگر رمز ارزها را ساپورت کند. بهتر است قبل از انتخاب صرافی مورد نظر خود مطمئن شوید که از اعتبار و قدمت قابل قبولی برخوردار باشد.

توجه به میزان کارمزد صرافی های ارز دیجیتال یکی دیگر از مهم‌ترین معیارهای انتخاب می‌باشد.

از دیگر مزایای صرافی های ارز دیجیتال معتبر، امکان پیگیری و شکایت قانونی در ایران می‌باشد. چنانچه در خصوص تراکنش‌ها با سایت مورد نظر دچار اختلاف شوید، می‌توانید طبق قانون از آن شکایت نمایید.

در ادامه به معرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران می پردازیم و مزایای هر یک را می شماریم تا کاربران ایرانی با آگاهی بیشتری دست به انتخاب بزنند.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از طریق بهترین صرافی ها

نوبیتکس:

نوبیتکس یکی از صرافی های ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی است که پلی به سوی اقتصاد بین المللی را برای سهولت در مبادلات ارزی بی‌واسطه فراهم کرده است. نوبیتکس با ایجاد فضایی امن برای تبادلات رمز ارزهای جهانی مورد استفاده قرار می گیرد. این پل ارتباطی مطمئن سبب می‌شود تا مبادله ارزی ایرانیان با بازارهای جهانی به صورت عادلانه انجام شود. همچنین مانع از بلوکه شدن اموال کاربران ایرانی در خارج از کشور می شود.

آنچه بیش از همه در نوبیتکس حائز اهمیت است ایجاد بستر ایمن می‌باشد. برای حفظ دارایی‌های مشتریان خود تدابیر تخصصی را برنامه نویسان ماهر و زبده دانشگاه شریف در این استارت آپ به وجود آورده اند. وجود این استارت آپ ها سبب شده تا در زمان تحریم‌ها کاربران ایرانی بتوانند ارتباط مالی خود را با مشتریان بین المللی حفظ نمایند. همچنین بتوانند از فرصت های پیش رو در بازار‌های جهانی بهره‌مند شوند.

نوبیتکس فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است. در این سیستم می‌توان تبدیل چهار ارز رمزنگاری شده مانند: بیت کوین، لایت کوین، تتر و اتریوم را با شتاب لحظه ای انجام داد. نوبیتکس اولین درگاه پرداختی برای رمز ارزها در ایران می‌باشد که با حذف واسطه‌ها، فضایی قابل اطمینان برای واریز و برداشت خودکار 24 ساعته فراهم آورده است. حضور در نمایشگاه جیتکس در سال 2018 و کسب عنوان استارت آپ منتخب از افتخارات نوبیتکس به شمار می‌آید.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس

صرافی های ارز دیجیتال معتبر بهترین گزینه برای معاملات بین المللی هستند

رمزینکس:

اگر بخواهیم یکی دیگر از پلتفرم‌های معتبر در زمینه تبادلات ارز های دیجیتال را معرفی کنیم باید رمزینکس را به این لیست اضافه کنیم.

خرید بیت کوین بدون احراز هویت، خوب یا بد؟
ادامه

در این پلتفرم معتبر خرید و فروش مستقیم و مطمئن برای خریدار و فروشنده فراهم آمده است و بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر را می توان به راحتی منتقل کرد. در رمزینکس نیز ترید و مبادله ارزها بدون حضور واسطه انجام می‌شود و دارای پشتیبانی 24 ساعته است. امنیت در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار حائز اهمیت است به همین جهت بروزترین پروتکل‌های امنیتی را جهت حفظ سرمایه مشتریان خود فراهم کرده است. کاربران می‌توانند با ایجاد کیف پول دیجیتال اختصاصی به نگهداری و تبادل ارزهای دیجیتال بپردازند. در این پلتفرم بستری ایمن برای بیت کوین و دیگر رمز ارزها در دسترس قرار دارد. امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال هم به صورت ریال و هم تتر در آن امکان پذیر می‌باشد و میزان کارمزد نقل و انتقال آن‌ها با حداقل مقدار ممکن برای کاربران فراهم شده است.

صرافی رمزینکس یکی از بزرگترین صرافی‌های فعال می‌باشد که استاندارد های امنیتی بالایی را در تراکنش‌ها در اختیار کاربران گذاشته‌است. در این پلتفرم از شیوه سرد برای ذخیره‌سازی در کیف پول دیجیتال استفاده می‌نماید. استفاده از صرافی رمزینکس هم برای کاربران حرفه‌ای و هم مبتدی به سهولت انجام می‌شود.

ارزجو:

اولین درگاه اینترنتی جهت تبادل امن و راحت کاربران ایرانی در مسیر ورود به کسب و کار بین المللی است. اپلیکیشن ارزجو یکی از کاملترین پلتفرم‌های ایرانی است که می‌توان از قیمت‌های لحظه‌ای ارزهای دیجیتال به طور لحظه‌ای مطلع شد. همچنین امکان خرید و فروش 24 ساعته را فراهم کرده است و از همه مهم‌تر دسترسی به کیف پول دیجیتال اختصاصی از منحصر به فردترین ویژگی‌های آن به حساب می‌آید.

در ارزجو خرید و فروش بیش از 100 رمز ارز امکان‌پذیر می‌باشد.

یکی از معایب ارزجو نداشتن امکان تریدینگ می‌باشد و تنها خرید و فروش با خود صرافی انجام می‌شود.

میزان کارمزد در زمان انتقال رمز ارزها در ارزجو با توجه به نوع رمز ارزها متفاوت است.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس

اپلیکیشن ارزجو ایرانی

بیت برگ:

می خواهیم یکی از محبوب‌ترین سامانه‌های تبادل ارزهای دیجیتال را معرفی کنیم. بیت برگ در ایران بدون هیچ محدودیتی زمینه را برای سرمایه‌گذاری در زمینه رمز ارزها فراهم کرده است. بیت برگ یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال می‌باشد که علاوه بر تتر، اتریوم و بیت کوین امکان تبادل فلامینگو، اتلتیکومادرید فن توکن و آرپاچین را هم در لیست خود دارد و تنوع منحصر به فردی را در آن شاهد هستیم. از مزایای آن می توان به: تبادل بیش از 150 رمز ارز به شکل ریالی اشاره کرد. همچنین می توانید از کاهش و افزایش قیمت رمز ارزها به صورت لحظه‌ای مطلع شوید. همچنین برای فروش رمز ارزها نیازی به احراز هویت نیست.

معرفی ارز دیجیتال ریپل + کیف پول‌های XRP
ادامه

بیت برگ توسط یک تیم دانشجویی برای سر و سامان بخشیدن به بازار ارز آشفته در ایران تاسیس شد. این سامانه توانست در زمان کوتاهی تبدیل به یک مرجع معتبر برای آموزش و اطلاع رسانی شود. مشتریان آن به عنوان یکی از صرافی های ارز دیجیتال در ایران شامل تمام اشخاصی است که به تبادلات مالی بین المللی نیاز دارند. همچنین تریدرها و ماینرها نیز از امکانات آن بهره مند می‌باشند.

یکی از معایبی که در این پلتفرم وجود دارد قیمت های فروش بالای رمز ارزها است.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس

در برخی صرافی های ارز دیجیتال در مقابل خرید مشخصی، از امکان تخفیف نیز برخوردار خواهید شد

والکس:

یکی از مهمترین مسائلی که کاربران در رمز ارزهای دیجیتال با آن روبرو هستند امکان تبادل آنها به صورت بین المللی در بستری امن می‌باشد. تیمی متشکل از دانشجویان خلاق و توانمند دانشگاه شریف و تهران زمینه‌ای را برای دسترسی راحت و عادلانه کاربران ایرانی برای خرید و فروش رمز ارزهای دیجیتال به وجود آورده اند. پلتفرمی امن و تخصصی جهت حفظ منافع و دارایی های ایرانیان در معاملات ارزی بین المللی که امکان سرقت اطلاعات کاربران را به صفر رسانده است.

در این پلتفرم کلیه اطلاعات کاربران بر روی سرور اختصاصی متشکل از دیواره‌های آتش چندلایه ذخیره شده و از اطلاعات بک آپ گرفته می‌شود. تمامی دسترسی‌های کاربران طی دو مرحله انجام می‌شود و کلیه‌ی اقدامات کاربران به صورت ایمیل و پیامک اطلاع رسانی شده تا از هرگونه دسترسی غیرمجاز جلوگیری به عمل آید. برای بهره بردن از پلتفرم والکس لازم است تا کاربران ابتدا ثبت نام کرده و حساب کاربری اختصاصی خود را فعال نمایند.

در والکس تمامی ارزهای دیجیتال در دسترس نمی باشد اما امکان خرید و فروش بیت کوین، لایت کوین و اتریوم به صورت رقابتی در آن فراهم است. همچنین در این پلتفرم خرید و فروش مدت دار نیز برنامه ریزی شده است.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس

یکی از معیارهای یک صرافی معتبر ارز دیجیتال ایرانی، پشتیبانی ریالی می باشد

بیت 24:

رشد سریع و روزافزون رمز ارزها در ایران باعث شده تا نیاز به ایجاد صرافی های ارز دیجیتال نیز بیشتر از قبل احساس شود. کارشناسان این حوزه پیش بینی کرده اند که چشم انداز روشنی در برابر ارزهای دیجیتال وجود دارد. بازار صرافی های ارز دیجیتال در حال گسترش است تا تبادل های بین المللی کاربران ایرانی را راحت‌تر نماید و بتوانند در یک بستر ریسک پذیر و عادلانه به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند. اگر به دنبال تجربه‌ای جدید برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمز ارزها هستید بیت 24 این بستر را فراهم آورده است.

راه‌های کسب درآمد ارزی با بازی
ادامه

خرید و فروش ایمن، قیمت‌های عادلانه، انتقال سریع در کمترین زمان ممکن همراه با سیستم تمام اتوماتیک از مزایای صرافی بیت 24 می باشد. سایت 24 هزینه اضافی به عنوان کارمزد دریافت نمی‌کند و حداکثر میزان خرید برای هر بار معادل 50 میلیون تومان می‌باشد. در این سایت امکان نگهداری رمز ارزها در کیف پول دیجیتال فراهم نشده است. کاربران می‌توانند از سایت بیت 24 قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال را دریافت نمایند و همچنین ابزارهایی را برای تحلیل قیمت ارزهای مختلف فراهم کرده است.

یکی از امکاناتی که برای کاربران ایجاد شده است فروش ارزهای دیجیتال به خود سایت می‌باشد. همچنین می‌توانید تمام ارزهای دیجیتال را به هم تبدیل کنید. چنانچه از طریق لینک مخصوص شما، کاربر جدیدی به بیت 24 معرفی شود، می‌توانید از تخفیف‌های آن استفاده کنید و سطح کاربری خود را ارتقا دهید و از اشتراک‌های VIP هر سطح بهره‌مند شوید و از این راه درآمدزایی نمایید.

صرافی های ارز دیجیتال:

در بالا به 6 صرافی ارز دیجیتال معتبر اشاره شد و به امکانات هر یک به طور مختصر پرداختیم. کاربران ایرانی می‌توانند با توجه به موارد ذکر شده از هر یک از صرافی های ارز دیجیتال که امکانات مورد نظر را داشته باشند، متصل شده و به خرید و فروش رمز ارزها اقدام نمایند.

اگر قصد دارید که وارد این حوزه بشوید و فعالیت خود را شروع کنید باید در ابتدا با صورت کامل به آموزش‌های گفته شده بپردازید و در واقع مهارت کافی را به دست بیاورید تا بتوانید فعالیت کنید. آموزش ارز دیجیتال در مشهد از طریق مجموعه پارسیان بورس می‌تواند به شما کمک کند تا بتواند به راحتی به درآمد از ارزهای دیجیتال بپردازید.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس

آکادمی پارسیان بورس

پیشنهاد

  • ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار ارزهای دیجیتال و برگزاری کلاس‌های آموزش ارز دیجیتال در مشهد به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال، اولین گام‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال را بردارید، برای اطلاع بیشتر و ثبت نام به صفحه‌ی ارز دیجیتال مشهد مراجعه کنید.
  • امیدواریم که حداکثر استفاده ممکن از این مقاله آموزشی را برده باشید، در صورت تمایل می‌توانید برای ثبت‌نام دوره‌های حضوری، از دوره آموزش ارز دیجیتال مشهد پارسیان بورس استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید در دوره‌های غیر حضوری ما، مثل آموزش ارز دیجیتال در رشت استفاده کنید.
  • آکادمی تخصصی پارسیان بورس – مرکز برگزاری کلاس ارز دیجیتال در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید