فیلم و سریال

ساعت پخش سریال ملاقات خصوصی از شبکه تماشا

 

به گزارش ایسنا، مجموعهٔ طنز تلویزیونی «ساختمان پزشکان» به کارگردانی سروش صحت قرار بود از (۱۸ اردیبهشت ماه) ساعت ۲۰ هر شب از شبکه تماشا پخش شود اما پخش آن منتفی شد.

این سریال با بازی بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، شقایق دهقان، هومن برق‌نورد، سیروس ابراهیم‌زاده، مونا فرجاد، محمد شیری، فرناز رهنما و … در سال ۱۳۹۰ به کارگردانی سروش صحت تولید و از شبکه سوم سیما پخش شد.

روابط عمومی شبکه تماشا اعلام کرده است: سریال دردسرهای شیرین هر شب ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش خواهد شد و تکرار آن در ساعت های 2، 8 و ۱۴ روز بعد خواهد بود.

سریال تلویزیونی «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه‌کنندگی سید علی اکبر محمودی مهریزی از امشب روی آنتن شبکه تماشا می‌رود.

«دردسرهای شیرین» روایت‌گر قصه زوج جوانی است که در زندگی با چالش‌هایی جدی روبه‌رو می‌شوند. در کشاکش این چالش‌ها حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنان رخ می‌دهد که گاه زمین می‌خورند و گاه برمی‌خیزند، اما کسی نمی‌داند سرنوشت برای آنان چه رقم زده است.

پوریا پورسرخ، مریم مومن، افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی، سمیرا حسینی، رضا توکلی، رسول توکلی، شهین تسلیمی و مرتضی کاظمی در این سریال بازی کرده اند.


سریال دختران حوا از شبکه آی فیلم + ساعت دقیق پخش و تکرار، خلاصه داستان، اسامی باریگران

سریال دختران حوا از جمله ساخته های حسین سهیلی ‌زاده است که داستانی معماگونه و رازآلود دارد و بسیار جذاب و تماشایی است. می توانید این سریال را از شبکه آی فیلم دنبال کنید.

سریال  دختران حوا  از شبکه آی فیلم

وقایع روز ـ سرویس هنر و ادبیات؛

سریال دختران حوا داستان زنی به نام ثریا است که 25 سال قبل در جوانی به عنوان پرستار در یک زایشگاه مشغول به کار بود اما رییس بیمارستان او را اخراج کرد و ثریا هم تصمیم گرفت انتقام بگیرد. او اسامی سه نوزاد را که روی دستهای آن‌ها برچسب زده شده را هنگام تولد در بیمارستان، عوض می‌کند که یکی از آن‌ها دختر رئیس بیمارستان است.

ثریا حالا که روزهای پایانی عمرش را در زندان می گذراند از کاری که در جوانی کرده پیشمان شده و از یک مدد کار اجتماعی به نام شیوا که خود نیز به اتهام قتل همسرش دانیال با او هم بند بوده و حالا آزاد شده، می‌خواهد که آن سه دختر را پیدا کند و نزد او بیاورد. آن سه دختر نیز که خود از طبقات مختلف جامعه می‌باشند و حالا بزرگ شده‌اند، به زندگی خود مشغول هستند، نیکی دختر رئیس بیمارستان که خود دختری به نام نیلو دارد و بعد از فهمیدن عوض شدن نوزادان میترسد همسرش او را رها کند، گیلدا دختری که عقده پولدار شدن دارد و وقتی متوجه راز جابه جایی نوزادان می‌شود آرزو می‌کند کاش دختر رئیس بیمارستان باشد او که با پسرخاله و مادر خود زندگی می‌کند بیشتر از دو دختر دیگر خواهان مشخص شدن واقعیت است و مژگان کارمند بانک که همراه خانواده خود روزگار را سپری می‌کند و زندگی خود را خیلی دوست دارد. این سه دختر با یکدیگر دوست شده و در تلاش برای یافتن حقیقت هستند و شیوا نیز به آن‌ها کمک می‌کند. از طرفی شیوا همسایه‌ای مخوف دارد که در آخر داستان به اتهام قتل دستگیر می‌شود.


بیشتر بخوانید:

مینی سریال نامه آخر از شبکه یک + ساعت دقیق پخش و تکرار ، خلاصه داستان، اسامی بازیگران


سریال دختران حوا چند قسمت است

این سریال در 34 قسمت 30 دقیقه ای تهیه شده اما در نهایت با تغییر زمان هر قسمت در 30 قسمت روی آنتن رفت.

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

دختران حوا هر روز ساعت 5 بعد از ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و اگر خواستید تکرار آن را تماشا کنید می توانید برای ساعت های یک بامداد و 9 صبح روز بعد برنامه ریزی کنید.

بازیگران سریال دختران حوا

در این سریال یکتا ناصر در نقش شیوا ، پوریا پورسرخ در نقش بهزاد ، امیر حسین رستمی در نقش مسعود آزاد، نیما شاهرخ شاهی در نقش کامران ، گوهر خیر اندیش در نقش ثریا و ایرج راد در نقش دکتر شمس بازی می کنند.

تینا آخوندتبار، مینا وحید، مریم سرمدی، نازنین کریمی، لیدا عباسی، ساغر شکوری، ملیکا پارسا و آیلار نوشهری دیگر بازیگران سریال دختران حوا هستند.

 


سینمادیلی: علیرغم اطلاع رسانی گسترده برای پخش سریال ساختمان پزشکان از شبکه تماشا، پخش این سریال به کارگردانی سروش صحت منتفی شد و طبق زیرنویس شبکه تماشا سریال دردسرهای شیرین جایگزین آن شده است.

هنوز دلیل این تغییر اعلام نشده اما منتفی شدن پخش سریال سروش صحت بعد از کنار گذاشته شدنش از اجرای برنامه «کتاب باز» شائبه ادامه مشکلات مدیران تازه سازمان صدا و سیما با او را تقویت کرده.