فیلم و سریال

ساعت پخش سریال عقرب عاشق از شبکه تماشا

دانلود سریال آفتاب پرست قسمت 1 اول، سریال آفتاب پرست یک سریال ایرانی در ژانر کمدی میباشد به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر برادران برعهده دارد. از جمله بازیگران این سریال پر بازیگر میتوانی به پژمان جمشیدی و حمیدرضا آذرنگ اشاره کرد

برای دانلود سریال آفتاب پرست قسمت 1 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال آفتاب پرست قسمت 1

بازیگران سریال آفتاب پرست

پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، الهام اخوان، حسن زارعی، پیام احمدی نیا، سولماز غنی، شبنم قربانی، با هنرمندی: گوهر خیر اندیش، غلامرضا نیکخواه و آتیلا پسیانی، با حضور: سیاوش چراغی پور، فرهاد بشارتی، جواد خواجوی، عرفان ناصری، علی غریب، حامد وکیلی، سید سعید نعمتی، فروغ قجابگلو، با حضور افتخاری: سید کاظم احمدزاده و فرزین محدث گروه بازیگران «آفتاب پرست» را تشکیل داده اند. آدرنگ

درباره سریال آفتاب پرست

سریال کمدی «آفتاب پرست» به کارگردانی برزو نیک نژاد، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر برادران از دوشنبه ۲۷ تیرماه هر هفته به صورت اختصاصی در فیلم نت منتشر می شود.

سریال پوست شیر یک سریال ایرانی در ژانر درام و اجتماعی میباشد به کارگردانی و نویسندگی سید مسعود اطیابی برعهده دارد و تهیه کنندگی سریال بر عهده ایرج محمدی میباشد. سید مسعود اطیابی که پیش از این سریال های پر مخاطبی را برای تلویزیون در ژانرهای درام، کمدی و اجتماعی ساخته است

برای دانلود قسمت 1 سریال پوست شیر به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال پوست شیر

بازیگران سریال پوست شیر

احمد مهرانفر، جواد رضویان، مریم مومن، نادر سلیمانی، فقیهه سلطانی، نسیم ادبی، رضا ناجی، متین ستوده، احمد ایراندوست، گیتی قاسمی، شهین تسلیمی، شهرزاد کمال‌زاه و… بازیگران این سریال هستند!

درباره سریال پوست شیر

جادوگر سریالی کمدی، اجتماعی با هنرنمایی احمد مهرانفر، جواد رضویان، مریم مومن، نسیم ادبی، فقیه سلطانی، متین ستوده، گیتی قاسمی، شهین تسلیمی، صحرا اسداللهی، عرفان ابراهیمی، میثاق جمشیدی، شهرزاد کمال زاده، سمیه مهری، سحر سلیمانی، جواد پولادی، نادر سلیمانی، رضا ناجی، محمدرضا عقدایی، احمد ایراندوست، رضا توکلی، محمد فیلی و پونه هاشم پور، به کارگردانی سید مسعود اطیابی، نویسندگی مریم تاجیک و حمزه صالحی و تهیه کنندگی ایرج محمدی محصول سال 1400 کشور ایران است

دانلود قسمت 1 آفتاب پرست (قسمت اول سریال آفتاب پرست) با لینک مستقیم و ترافیک نیم رایگان

سریال عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه‌کنندگی رضا محقق در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است فیلمنامه عقرب عاشق، به طور مشترک توسط حامد افضلی و امین محمودی یکتا به نگارش در آمده است. از جمله بازیگران این سریال میتوان به محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی

************************

برای دانلود سریال عقرب عاشق قسمت 1 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال عقرب عاشق

************************

بازیگران سریال عقرب عاشق

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، مهران رنج‌بر، علی صلاحی، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، رویا جاویدنیا، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، (با حضور) آتنه فقیه نصیری و حسین پاکدل و (با هنرمندی) شقایق فراهانی بازیگران «عقرب عاشق» هستند.

داستان سریال عقرب عاشق

بهداد٫ می میرد. او را در سردخانه می گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. مدتی بعد او سر حال و سر زنده در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب….»

کارگردان: حسین سهیلی زاده

تهیه‌کننده: رضا محقق

نویسندگان: حامد افضلی و امین محمودی یکتا

تیزر سریال عقرب عاشق را محسن چاوشی خوانده است و آریا عظیمی‌نژاد موسیقی سریال شبکه نمایش خانگی عقرب عاشق را می‌سازد.

دانلود قسمت 1 آفتاب پرست (قسمت اول سریال آفتاب پرست) با لینک مستقیم و ترافیک نیم رایگان

سریال پدر گواردیولا یک سریال ایرانی در ژانر کمدی میباشد به کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی سریال بر عهده جواد نوروزبیگی میباشد. سعید نعمت الله که پیش از این فیلم ها و سریال های پر مخاطبی را برای تلویزیون در ژانرهای درام، کمدی و اجتماعی ساخته است، این بار با پدر گواردیولا به سراغ قصه ای کمدی رفته است.

برای دانلود سریال پدر گواردیولا به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال پدر گواردیولا

——————————-

بازیگران سریال پدر گواردیولا

حمید فرخ نژاد, ستاره اسکندری, علیرضا خمسه, سیامک صفری, امیر مهدی ژوله, علی اوجی, مریم بوبانی, مرجان گلچین, نسیم ادبی, سارا خوئینی ها, نرگس محمدی, محمد رضا علیمردانی, امیر رضا دلاوری, محمد رضا هاشمی, مصطفی حبیبی منش, جانان نعمت اله, هنگامه قاضیانی پریوش نظریه مهدی سلطانی سروستانی, آرش عدل پرور, مهران مدیری, النا حیدری, مهدی رضا سلطانی, عباس صیاد, ایرج خواجه امیری به همراه ستاره اسکندری و امیرمهدی ژوله به ایفای نقش میپردازند

عوامل سریال عبارتند از:

مجری طرح و سرمایه گذار: محسن حیدری، مدیر فیلمبرداری: سعید براتی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: داود باقری، مدیر تولید: مصطفی سلطانی، طراح صحنه: حسین کرمی، طراح لباس: آزاده قوام، مدیر صدابرداری: میثم کیامرثی، تدوین: عماد خدابخش، طراح چهرپردازی: کامران خلج، آهنگساز: افشین عزیزی، صدا گذار: امیرحسین شریفی، جلوه های کامپیوتری: کامیار شفیعی، جلوه های میدانی: حمید رسولیان، مسئول بدلکاری: امیرحسین خنجری، مدیر تدارکات: محمد محمد نیا، عکاس: سمیرا بختیاری، فیلمبردار پشت صحنه: امیر محمد ترکی، با صدای: سالار عقیلی و آرش عدل پرور

کد خبر 588995


نمایش خانگی یکی از رسانه های مورد توجه و پر مخاطب این روزها است که پای بسیاری از کارگردانان و بازیگران مطرح سینما و تلویزیون به آن باز شده است.

استقبال مردم از سریال های نمایش خانگی، فیلمسازان را تشویق می کند تا سریالهای خود را در این رسانه توزیع کنند.

این روزها که تب ساخت سریالها در شبکه نمایش خانگی بسیار داغ شده است مروری بر جدیدترین های نمایش خانگی در سال جدید داشته ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

سریال های جدید نمایش خانگی

سریال سودا

سودا سریالی جدید به کارگردانی ایمان یزدی و تهیه کنندگی مهرداد فرید در نمایش خانگی است که در نوبت پخش از این شبکه قرار دارد.

این سریال با حضور علیرضا طلیسچی خواننده مطرح موسیقی کشورمان، در ژانر پلیسی اجتماعی ساخته شده و داستانی معمایی را به تصویر کشیده است.

بازیگران سریال سودا

محمدرضا علیمردانی ، بهاره کیان افشار ، سمیرا حسن‌پور ، پرویز فلاحی پور ، بهرنگ علوی ، پیام احمدی نیا ،محمدرضا هدایتی ، بهناز پور فلاح، شبنم فرشادجو ، سید یاسر جعفری و … در سریال سودا به هنرمندی پرداخته اند.

سریال‌های جدید نمایش خانگی که در نوبت پخش هستند

بی گناه

سریال بی‌گناه، به کارگردانی مهران احمدی و تهیه‌کنندگی‌ مصطفی کیایی ، جدیدترین مجموعه در حال ساخت برای پخش از شبکه نمایش خانگی است.

مصطفی کیایی که اولین سریال خود به نام همگناه در نمایش خانگی را منتشر کرد در دومین تجره خود به عنوان تهیه کننده با مهران احمدی همکاری می کند.

سریال بی گناه با قلم عماد رضایی نیک و رضا علی‌پور با سرپرستی محسن کیایی ، به نگارش درآمده است.

در سریال بی گناه حضور محسن کیایی ، شبنم مقدمی ، ماهور الوند ، مسعود رایگان و مهران احمدی قطعی شده و اسامی بازیگران دیگر به زودی معرفی می شوند.

سریال‌های جدید نمایش خانگی که در نوبت پخش هستند

آمستردام

سریال آمستردام به نویسندگی و کارگردانی مسعود قراگزلو، یکی از مجموعه های پربازیگر در شبکه نمایش خانگی است که ساخت آن در سال جاری آغاز شده است. 

آمستردام درامی عاشقانه و اجتماعی است و داستان زندگی چند دوست را روایت می کند که درگیر ماجرایی عاشقانه شده و سرنوشت مسیر متفاوتی برای آنها رقم می زند.

بازیگران سریال آمستردام

شهرام حقیقت دوست ، مهدی سلطانی ، هنگامه قاضیانی ، نسیم ادبی ، مهدی پاکدل ، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده ، ارمیا قاسمی و رویا جاویدنیا در این سریال هنرنمایی کرده اند.

سریال‌های جدید نمایش خانگی که در نوبت پخش هستند

گریم مهدی سلطانی در سریال آمستردام

عقرب عاشق

عقرب عاشق سریالی جدید به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رضا محقق در نمایش خانگی است که مراحل پیش تولید آن از مهر ماه سال 1400 آغاز شده است.

این سریال تخیلی، عاشقانه و اجتماعی به معضلات اجتماعی بسیاری همچون حسد ، دروغ و … می پردازد.

بازیگران سریال عقرب عاشق

آرمان درویش ، محمدرضا فروتن و سیاوش خیرابی بازیگرانی هستند که تاکنون برای حضور در سریال عقرب عاشق به توافق رسیده اند.

سووشون

سووشون به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی یکی از سریال های جدید نمایش خانگی است که وارد مرحله تولید شده است.

سریال سووشون بر اساس رمانی به همین نام، اثر نویسنده ی مطرح ادبیات ایران «سیمین دانشور» ساخته می شود و بهنوش طباطبایی تنها بازیگری است که نام او برای حضور در این مجموعه معرفی شده است.

سریال‌های جدید نمایش خانگی که در نوبت پخش هستند

بهنوش طباطبایی/ عکس از نازی خوش اخلاق

سریال شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی یکی از محصولات شبکه نمایش خانگی در سال 1400 است که در مرحله فیلمبرداری قرار دارد.

داستان این سریال کمدی و تاریخی در ابتدای قرن چهاردهم می گذرد و وقتی شاه متوجه جنبش های نوظهور مربوط به حقوق زنان می شود به یکی از اهالی دربار خوود ماموریت ویژه ای می دهد تا …

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان عبارتند از:

احمد مهرانفر، حمید فرخ نژاد، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، لیلا حاتمی، لیلا زارع و مهدی هاشمی از بازیگران سریال شبکه مخفی زنان هستند.

سریال‌های جدید نمایش خانگی که در نوبت پخش هستند

سریال یاغی

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی یکی از سریال های جدید نمایش خانگی است که در سال 1400 تولید آن آغاز شد.

این سریال در ژانر اجتماعی، جنایی و معمایی با اقتباسی از رمانی به نام سالتو نوشته مهدی افروزمنش ساخته می شود.

بازیگران سریال یاغی عبارتند از:

تاکنون حضور پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی بازیگران گزیده کار کشورمان در سریال یاغی قطعی شده است و اسامی بازیگران دیگر این مجموعه به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

 سریال آهوی من مارال

سریال آهوی من مارال به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی سعید خندق آبادی و بروز خوش رزم یکی دیگر از سریال های درحال ساخت برای نمایش خانگی است که به زندگی ناصرالدین شاه می پردازد.

داستان این سریال که در دوره قاجار می گذرد، عشق های ناصرالدین شاه را در دو فصل روایت می کند.

بازیگران سریال آهوی من مارال عبارتند از:

حسن معجونی، شبنم مقدمی، علیرضا کمالی، الهام کردا، علیرضا آرا، لیلا بلوکات، جواد یحیوی، فریبا کوثری، ترلان پروانه، متین ستوده، روزبه حصاری بازیگران سریال آهوی من مارال را تشکیل می دهند. 

سریال آکتور

سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی، یکی از مجموعه های جدیدی است که برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده می شود.

در این سریال که درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر تئاتر روایت می شود تاکنون نوید محمدزاده به عنوان بازیگر اصلی معرفی شده است.


«عقرب عاشق» جدیدترین ساخته حسین سهیلی زاده پس از مجموعه «ملکه گدایان» در شبکه نمایش خانگی است و به تازگی تصاویری از شقایق فراهانی در این سریال منتشر شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، با پایان بازی شقایق فراهانی در سریال شبکه نمایش خانگی «عقرب عاشق» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی رضا محقق، عکس‌های این بازیگر در این سریال منتشر شد.

فیلم‌برداری سریال «عقرب عاشق» در تهران ادامه دارد.

تصاویر شقایق فراهانی در سریال جدید کارگردان «ملکه گدایان»

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی‌پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، علی صلاحی، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، مهران رنج‌بر، رویا جاویدنیا، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس با حضور آتنه فقیه نصیری و حسین پاکدل دیگر بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان «عقرب عاشق» آمده: «بهداد می میرد. او را در سردخانه می گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. مدتی بعد او سر حال و سرزنده در خیابان‌های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب… .»

فیلمنامه این سریال، به طور مشترک توسط حامد افضلی و امین محمودی یکتا به نگارش در آمده است.

انتهای پیام