تکنولوژی

چگونه مشکل بیپ بیپ یا بوق زدن هدست بلوتوث را حل کنیم؟

استفاده از هدست بلوتوث با توجه به بی سیم بودن آن، ساده تر از هدست معمولی است اما گاهی اوقات مشکلاتی در ارتباط بی سیم اتفاق می افتد و باید مشکل را حل کرد. با توجه به چند نکته و راهکار ساده، معمولاً مشکل هدست بی سیم به سادگی حل می شود. یکی از مشکلاتی که شاید برای شما هم پیش آمده، شنیده شدن صدای بیپ بیپ یا بوقی که قطع و وصل می شود، است.

در این مقاله به چند راهکار ساده برای رفع مشکل بیپ بیپ هدست بلوتوثی که به سیستم ویندوزی متصل شده، می پردازیم. با سیاره ی آی تی همراه شوید.

خاموش و روشن کردن هدست بلوتوث

اولین راهکار این است که هدست را کاملاً خاموش کنید و پس از چند ثانیه، مجدداً روشن کرده و مراحل اتصال به سیستم را انجام دهید. برای خاموش کردن اغلب هدست های بلوتوثی می بایست دکمه ی پاور را فشار دادن و چند ثانیه نگه داشت.

اگه با نگه داشتن کلید پاور، هدست خاموش نمی شود و مرتباً صدای بوق پخش می شود، ابتدا آن را از سیستم ویندوزی جدا کنید. به عبارت دیگر بلوتوث را در ویندوز خاموش کنید. می توانید روی آیکون بلوتوث در Action Center کلیک کنید تا بلوتوث غیرفعال شود.

آشنایی با Action Center ویندوز 10 و تنظیمات آن

اگر از ویندوز 11 استفاده می کنید هم می بایست روی آیکون وای-فای یا ولوم کلیک کنید و سپس روی دکمه ی آبی رنگ Bluetooth کلیک کنید. در صورت خاموش بودن بلوتوث، این دکمه خاکستری است.

استفاده از عیب یابی صدا در ویندوز

یک روش ساده ی دیگر برای حل کردن مشکل هدست بلوتوثی این است که از ابزار عیب یابی خودکار ویندوز استفاده کنید. البته ویندوز چندین ابزار عیب یابی مختلف دارد، منظور ما Windows Audio Troubleshooter یا عیب یاب صدا است. برای استفاده از این عیب یاب به صورت زیر عمل کنید:

کلید میانبر Win + i را بزنید تا اپ تنظیمات باز شود.

روی تب System در ستون کناری کلیک کنید.

سپس روی Troubleshoot در سمت راست کلیک کنید.

گام بعدی کلیک روی Other troubleshooters است.

اکنون روی Playing Audio کلیک کنید و در ادامه روی Run کلیک کنید.

اکنون پنجره ی عیب یابی ظاهر می شود. سیستم بررسی شده و سوالات و پیشنهاداتی ارایه می شود. مراحل را طی کرده و تکمیل کنید.

اگر مشکل حل نشد، می توانید از دیگر گزینه های عیب یابی استفاده کنید. به عنوان مثل می توانید در صفحه ی Other troubleshooters از اپ تنظیمات، روی گزینه ی Bluetooth در پایین صفحه کلیک کنید و سپس روی Run کلیک کنید.

بلندی صدای هدفون و ویندوز را چک کنید

اگر صدای بوق ضعیف است، دقت کنید که بلندی صدا کافی باشد. برای افزایش ولوم یا بلندی صدا، می توانید دکمه ی افزایش بلندی صدا که روی هدست بلوتوث قرار گرفته را فشار دهید. در برخی مدل ها به جای دکمه، کلید چرخان قرار دارد. در برخی مدل ها نیز دکمه ای در کار نیست و می بایست بلندی صدا را از طریق سیستم عامل تنظیم کنید.

در اندروید، آیفون، آیپد، مک او اس و همین طور ویندوز، افزایش بلندی صدا بسیار ساده است. دقت کنید که بلندی صدا گاهی اوقات به اپلیکیشن مولتی مدیاپلیر بستگی دارد. به عنوان مثال می توانید صدا را در VLC کم کنید در حالی که بلندی صدای ویندوز زیاد است.

موانع ضخیم و فلزی را حذف کنید

رنج کاری بلوتوث در حد 10 متر است ولیکن اگر دیوارهای ضخیم و موانع فلزی در محیط اطراف موجود باشد، بلوتوث حتی در فاصله ی 3 متر نیز قطع و وصل می شود! بنابراین بسته به محیط پیرامون، فاصله ی بهینه را رعایت کنید تا در عملکرد هدست بلوتوث مشکل ایجاد نشود.

تداخل الکترومغناطیسی بین وسایل بی سیم و بلوتوث

دقت کنید که گاهی اوقات در محیط پیرامون مانعی وجود ندارد اما به دلیل فعال و روشن بودن وسایلی نظیر مودم یا روتر وایرلس، موس بی سیم، کیبورد بی سیم و غیره، تداخل بین امواج مشکل ساز می شود. در نتیجه ممکن است سرعت اینترنت، عملکرد موس و همین طور عملکرد هدست بلوتوث تحت تأثیر قرار بگیرد.

در این شرایط سعی کنید بین وسایل فاصله ایجاد کنید و همین طور سعی کنید که وسایل متصل به یکدیگر، بین سایر وسایل قرار نگیرند. به عنوان مثال می توانید مودم را پشت لپ تاپ قرار بدهید و موس بی سیم را در سمت راست آن و هدست بلوتوث را روی سر خودتان بگذارید. در این حالت هیچ وسیله ای در خط دید بین دو وسیله ی دیگر قرار ندارد و تداخل الکترومغناطیسی کاهش پیدا می کند.

حذف و اتصال مجدد هدست بلوتوث به سیستم ویندوزی

یک راهکار ساده ی دیگر برای حل کردن مشکلات بلوتوث این است که هدست بلوتوث را در تنظیمات ویندوز حذف کنید و پس از چند ثانیه، اتصال آن را از نو انجام بدهید. برای حذف کردن به صورت زیر عمل کنید:

با کلید میانبر Win + i اپ تنظیمات را اجرا کنید.

در ستون کناری روی Bluetooth & devices کلیک کنید.

در سمت راست روی منوی سه نقطه ای مربوط به هدست بلوتوثی کلیک کنید.

گزینه ی Remove device را انتخاب کنید.

روی Yes کلیک کنید تا حذف دیوایس تأیید شود.

اکنون هدست بلوتوث را خاموش کنید. سپس کلید پاور را به مدت 10 ثانیه یا کمی بیشتر نگه دارید. چراغ دیوایس چشمک زن می شود یا رنگ آن مرتباً از آبی به قرمز و برعکس، تغییر می کند. اکنون هدست بلوتوث آماده ی جفت یا Pair کردن است.

در ویندوز و اپ تنظیمات به بخش Bluetooth & devices مراجعه کنید و روی Add device کلیک کنید. در پنجره ی باز شده گزینه ی Bluetooth را انتخاب کرده و هدست بلوتوث را در لیست وسایل انتخاب کنید. گام آخر وارد کردن پین کد است که معمولاً عدد 0000 است.

ریست کردن هدست بلوتوث به حالت کارخانه

یک روش ساده ی دیگر برای حل کردن مشکل این است که هدست را به حالت کارخانه برگردانید و به اصطلاح ریست فکتوری کنید. البته همه ی هدست ها چنین قابلیتی ندارند. برای اطلاعات دقیق در مورد روش ریست کردن، به راهنمای هدست مراجعه کنید.

روش عمومی به صورت زیر است:

هدست را با نگه داشتن کلید پاور به مدت چند ثانیه و حداکثر 10 ثانیه، خاموش کنید.

کلید پاور را به مدت 10 ثانیه یا کمی بیشتر نگه دارید تا هدست روشن شده و حالت Paring فعال شود. در این حالت چراغ آن چشمک زن می شود.

در حالت Paring کلید پاور را به همراه کلید Play به مدت 5 ثانیه یا بیشتر نگه دارید. رنگ یا حالت چشمک زدن لامپ LED هدست احتمالاً تغییر می کند که به معنی ریست شدن است.

پس از ریست کردن می توانید هدست را مجدداً به سیستم ویندوزی متصل کنید.

آپدیت کردن درایور کارت صدا

در ویندوز نصب کردن درایور صحیح و بدون مشکل، نکته ی بسیار مهمی است. گاهی اوقات آخرین نسخه ی درایور یک قطعه، مشکل کوچکی دارد و در نتیجه اشکالات عجیب و غریب رخ می دهد. دقت کنید که منظور از درایور، نرم افزار راه انداز است.

درایور چیست و آیا نصب کردن درایور سخت افزار و وسایل جانبی ضروری است؟

برای بروزرسانی درایور می توانید از دیوایس منیجر استفاده کنید.

روش اجرا کردن دیوایس منیجر و بروزرسانی درایور کارت صدا به صورت زیر است:

ابتدا کلید میانبر Win + R را بزنید.

دستور devmgmt.msc را تایپ کرده و Enter را فشار دهید.

در پنجره ی Device Manager شاخه ی وسایل صوتی را با دبل کلیک کردن، باز کنید.

روی IDT High Definition Audio CODEC یا Realtek(R) Audio و یا هر موردی که کارت صدای سیستم شماست، راست کلیک کنید.

گزینه ی Update driver را انتخاب کنید.

در پنجره ی باز شده روی Search automatically for drivers کلیک کنید.

اگر درایور جدید با این روش دانلود و نصب شد، نیازی به بروزرسانی دستی نیست ولیکن گاهی اوقات بهتر است به سایت سازنده ی کارت صدا مراجعه کنید و آخرین نسخه ی درایور را دانلود کرده و نصب کنید. البته به مدل دقیق کارت صدا و همین طور نسخه ی ویندوز توجه کنید تا درایور اشتباه دانلود نکنید!

نحوه بروزرسانی درایور کارت صدا برای حل مشکلات بی صدا بودن و … سیستم ویندوزی

هایلو مدل T15، یکی از محبوب ترین هدفون های بی سیم فروشگاه آنلاین دیجی کالا به شمار می رود و در عین حال که قیمت بسیار مناسبی دارد، امکانات خوبی را نیز به کاربران ارائه می دهد. از آنجا که شاید بسیاری از کاربران با مشکلاتی در استفاده از این محصول باکیفیت روبرو شده باشند، در این مطلب قصد داریم به راهنما و نحوه ی استفاده و رفع مشکلات احتمالی هدفون هایلو T15 بپردازیم و به متداول ترین سوالات کاربران درباره ی این محصول پاسخ دهیم. با دیجی کالا مگ همراه باشید.

  • بهترین هدفون های نویز کنسلینگ با قیمت زیر 2 میلیون تومان در دیجی کالا
  • بررسی هدفون بی سیم هایلو مدل T15؛ خوش قیمت با شارژدهی غافلگیرکننده

هدفون بی  سیم هایلو مدل T15

880,000 تومان مشاهده و خرید

نگاهی کوتاه به مشخصات هدفون هایلو T15

مدل T15 هایلو، یک هدفون بی سیم بسیار جمع وجور و کوچک است که وزن هر گوشی آن به 3.7 و وزن کیس آن به 50.4 گرم می رسد. این محصول بسیار راحت درون گوش کاربران قرار می گیرد و به خوبی با طراحی گوش چفت می شود. میکروفون این هدفون  کیفیت خوبی دارد و صدای شفافی را به کاربران ارائه می دهد، اما از قابلیت نویز کنسلینگ فعال بهره نمی برد. در هنگام پخش موسیقی نیز درایور های 6 میلی متری این هدفون صدای تفکیک شده ای را تولید می کنند و کاربران از شنیدن موسیقی لذت خواهند برد.

کیس شارژ این هدفون باتری 2200 میلی آمپر ساعتی دارد که به عنوان یک پاوربانک می توان در مواقع ضروری از آن بهره برد. هایلو T15، با یک بار 4 ساعت پخش موسیقی و مکالمه را ارائه می دهد و به لطف کیس شارژش، می توان تا 13 ساعت از آن استفاده کرد. کیس شارژ این محصول قادر است تا 8 بار به طور کامل این هدفون بی سیم را شارژ کند. شارژر شدن کیس این محصول نیز به حدود 4 ساعت زمان نیاز دارد. این هدفون در برابر پاشش قطرات آب و عرق مقاوم است و از بلوتوث نسخه ی 5.0 بهره می برد.

راهنمای استفاده و اتصال هدفون هایلو T15 به گوشی یا کامپیوتر

گوشی های اندرویدی و iOS

گام اول: هر دو هدفون را از کیس شارژ خارج کنید. آن ها به طور خودکار روشن می شوند. اگر دقت کنید نشانگر LED روی هدفون ها پس از خارج شدن از کیس شروع به چشمک زدن می کنند و این یعنی آن ها آماده متصل شدن به هر گوشی هوشمندی خواهند بود. اگر به طور خودکار روشن نشدند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه لمسی چند کاره هر دو هدفون را به مدت 1 ثانیه فشار داده و نگه دارید. پس از آن یک چراغ سفید روشن می شود و این یعنی هدفون  شما می تواند به گوشی هوشمند مورد نظرتان متصل شود.

گام دوم: به تنظیمات بلوتوث دستگاه بروید.

گام سوم: گزینه ی «Haylo-T15» را انتخاب کنید. در صورت نیاز به رمز عبور، «0000» را تایپ کنید.

گام چهارم: پس از انجام این اقدامات، هدفون بی سیم هایلو به گوشی هوشمند شما متصل خواهد شد.

کامپیوتر ویندوزی

گام اول: بلوتوث کامپیوتر یا لپ تاپ ویندوزی خود را روشن کنید.

گام دوم: به تنظیمات سیستم خود بروید.

گام سوم: به بخش «Bluetooth and other devices» بروید.

گام چهارم: روی گزینه ی «Add device» کلیک کنید.

گام پنجم: روی بلوتوث کلیک کنید.

گام ششم: هر دو هدفون را از کیس شارژ خارج کنید. آن ها به طور خودکار روشن می شوند. نشانگر LED روی هدفون ها پس از خارج شدن از کیس شروع به چشمک زدن می کنند و این یعنی آن ها آماده متصل شدن به سیستم شما خواهند بود. اگر هدفون ها به طور خودکار روشن نشدند، همانند آنچه پیش تر گفته شد تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه ی لمسی چند کاره هر دو هدفون را به مدت 1 ثانیه فشار داده و نگه دارید. پس از آن یک چراغ سفید روشن می شود و این یعنی هدفون  شما می تواند به گوشی هوشمند مورد نظر شما متصل شود.

گام هفتم: گزینه ی «Haylo-T15» را انتخاب کنید. در صورت نیاز به رمز عبور، «0000» را تایپ کنید.

گام هشتم: پس از انجام این اقدامات، هدفون بی سیم هایلو به گوشی هوشمند شما متصل خواهد شد.

چگونه هدفون هایلو T15 را درون گوش قرار دهیم؟

گام اول : هر دو هدفون را از کیس شارژ خارج کنید.

گام دوم: هدفون های مربوط به گوش چپ و راست را شناسایی کنید. روی هدفون مربوط به گوش سمت راست حرف R و هدفون مربوط به گوش سمت چپ حرف L حک شده است.

گام سوم: درون جعبه ی هدفون هایلو T15، چند سری مختلف قرار دارد که می توانید با توجه اندازه ی گوشتان دست به انتخاب بزنید.

گام چهارم: هدفون ها را به آرامی درون گوش خود قرار دهید.

گام پنجم: سپس آن ها را متناسب با گوش خود تنظیم کنید؛ طوری که به طور کامل درون گوش های شما چفت شوند. سپس مطمئن شوید که میکروفون هدفون به سمت دهان شما است.

  • بررسی هدفون بی سیم هایلو مدل W1؛ محبوب، اقتصادی و باکیفیت

چگونه هدفون T15 را خاموش و روشن کنیم؟

روشن کردن

به طور خودکار: هدفون ها را از کیس شارژ خارج کنید. اگر دقت کنید نشانگر LED سفید روی هدفون ها پس از خارج شدن از کیس شروع به چشمک زدن می کنند و این یعنی هدفون ها به طور خودکار روشن شدند.

به طور دستی: برای انجام این کار، دکمه ی لمسی چند کاره هر دو هدفون را به مدت 1 ثانیه فشار داده و نگه دارید. پس از آن یک چراغ سفید روشن می شود. این یعنی هدفون  شما روشن است و می توانید از آن استفاده کنید.

خاموش کردن

به طور خودکار: هدفون ها را درون کیس شارژ قرار دهید. اگر دقت کنید نشانگر LED قرمز روی هدفون ها پس از ورود به کیس حدود 2 ثانیه روشن می ماند و سپس خاموش می شود. این یعنی هدفون ها به طور خودکار خاموش شدند.

به طور دستی: دکمه چند کاره لمسی هر دو هدفون را به مدت 1 ثانیه فشار داده و نگه دارید. پس از آن یک چراغ قرمز به مدت 2 ثانیه روشن و سپس خاموش می گردد. این یعنی هدفون  شما اکنون خاموش شده است.

چگونه عملکرد های مختلف هدفون هایلو T15 را کنترل کنیم؟

 برای پخش یا توقف موسیقی: دکمه لمسی چند کاره روی هر یک از هدفون ها را یک بار فشار دهید.

برای پخش آهنگ بعدی: دکمه لمسی چند کاره روی هدفون سمت راست را دو بار فشار دهید.

برای پخش آهنگ قبلی: دکمه لمسی چند کاره روی هدفون سمت چپ را دو بار فشار دهید.

برای پاسخ به تماس ورودی: دکمه لمسی چند کاره روی هر یک از هدفون ها را یک بار فشار دهید.

برای پایان دادن به تماس ورودی: دکمه لمسی چند کاره روی هر یک از هدفون ها را یک بار فشار دهید.

برای رد تماس ورودی: دکمه لمسی چند کاره روی هر یک از هدفون ها را به مدت یک ثانیه فشار دهید.

برای فعال کردن دستیار صوتی: دکمه لمسی چند کاره روی هر یک از هدفون ها را دو بار فشار دهید.

چگونه حالت گیمینگ هدفون هایلو T15 را فعال یا غیر فعال کنیم؟

برای فعال یا غیرفعال کردن ویژگی حالت گیمینگ در هدفون هایلو T15، کافی است دکمه لمسی چند کاره روی هدفون سمت راست را سه بار فشار دهید.

  • بررسی هدفون هایلو مدل GT6؛ خوش قیمت و راحت با صدای عالی

راهنمای استفاده از هدفون هایلو T15 به صورت تکی

گام اول: هدفون مد نظر خود را از کیس شارژ خارج کنید. آن   هدفون به طور خودکار روشن می شود. اگر دقت کنید نشانگر LED روی هدفون  پس از خارج شدن از کیس شروع به چشمک زدن می کند و این یعنی آن  هدفون آماده متصل شدن به هر دستگاه هوشمندی خواهد بود. اگر به طور خودکار روشن نشد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه چند کاره هدفون را به مدت 1 ثانیه فشار داده و نگه دارید. پس از آن یک چراغ سفید روشن می شود و این یعنی هدفون  شما می تواند به دستگاه هوشمند مورد نظر شما متصل شود.

گام دوم: به تنظیمات بلوتوث دستگاه هوشمند خود بروید.

گام سوم: گزینه ی «Haylo-T15» را انتخاب کنید. در صورت نیاز به رمز عبور، «0000» را تایپ کنید.

گام چهارم: پس از انجام این اقدامات، هدفون بی سیم هایلو به گوشی هوشمند شما متصل خواهد شد.

چگونه هدفون هایلو T15 را شارژ کنیم؟

ایربادز

برای شارژ کردن ایربادزها، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن ها را درون کیس شارژ قرار داده و درب آن را ببندید. هدفون ایربادزها به طور خودکار شروع به شارژ شدن می کنند.

کیس شارژ

برای شارژ کیس شارژ هدفون هایلو T15، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کیس را با کابل USB-A یا USB-C به پورت شارژ USB متصل کنید. با این کار کیس شارژ به طور خودکار شروع به شارژ می کند.

وضعیت نشانگر LED هدفون T15 هایلو

ایربادز

نشانگر سفید LED در حالت چشمک زن قرار دارد: هدفون ها آماده متصل شدن به هر دستگاه هوشمندی هستند.

وقتی درب کیس شارژ باز است، نشانگر LED هدفون روشن می شود: هدفون ها روشن هستند.

چشمک زدن نشانگر LED سفید هنگام قرار گرفتن هدفون در داخل کیس شارژ: هدفون ها در حال شارژ شدن هستند.

وقتی هدفون ها داخل کیس شارژ هستند، نشانگر LED سفید روشن می شود: هدفون ها کاملاً شارژ شده اند.

سه بار چشمک زدن نشانگر قرمز و سفید در هر دو هدفون: هدفون ها در حال ریست شدن هستند.

کیس شارژ

روشن شدن یک چراغ چشمک زن در حین شارژ شدن: کیس هدفون، شارژ بسیار کمی دارد.

روشن شدن دو چراغ چشمک زن در حین شارژ شدن: کیس هدفون، حدود 50 درصد شارژ باتری دارد.

روشن شدن سه چراغ چشمک زن در حین شارژ شدن: کیس هدفون، به طور کامل شارژ شده است.

نشانگر LED سفید کیس به صورت چشمک زن روشن شد: کیس هدفون، شارژ بسیار کمی دارد.

روشن شدن نشانگر LED قرمز رنگ در بخش کناری کیس: کیس هدفون در حال شارژ است.

خاموش شدن نشانگر LED قرمز رنگ در بخش کناری کیس: کیس هدفون به طور کامل شارژ شد.

  • بررسی گلکسی بادز 2 سامسونگ؛ هدفون پیشرفته با قیمتی مناسب

چگونه هدفون T15 را ریست کنیم؟

گام اول: هر دو هدفون را از جعبه شارژ خارج کنید.

گام دوم: هر کدام از هدفون ها را با فشار دادن و نگه داشتن دکمه لمسی چند کاره به مدت 5 ثانیه خاموش کنید. پس از آن، نشانگر چراغ قرمز به مدت 2 ثانیه روشن می شود، سپس هدفون ها خاموش خواهند شد.

گام سوم: دکمه لمسی چند کاره را در هر دو هدفون برای حدود 15 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا زمانی که نشانگر LED قرمز و سفید سه بار در هر دو هدفون چشمک بزند.

گام چهارم: هر دو هدفون را درون کیس شارژ قرار دهید.

گام پنجم: در بخش بلوتوث دستگاه یا گوشی هوشمند خود، کانکشن های قبلی Haylo-T15 را حذف کنید تا مجدداً هدفون را به دستگاه خود متصل نمایید.

گام ششم: بعد از انجام این اقدامات، هدفون هایلو T15 ریست می شود.

مشکلات متداول هنگام استفاده از هدفون هایلو T15

یکی از هدفون های سمت چپ یا راست از کار افتاده است

اگر با چنین مشکلی روبرو شدید، ممکن است به این دلیل باشد که هدفون شارژ کمی دارد یا به درستی به دستگاه هوشمند شما متصل نشده است. برای رفع این مشکل می توانید کارهای زیر را انجام دهید:

راه حل اول: به عنوان اولین روش پیشنهاد می کنیم هدفونی که کار نمی کند را درون کیس شارژ قرار دهید تا شارژ شود.

راه حل دوم: هدفون را ریست فکتوری کنید.

راه حل سوم: بررسی کنید که فاصله هدفون از دستگاه متصل به آن بیش تر از حد نرمال نشده باشد.

راه حل چهارم: اگر روش های پیشنهادی موثر واقع نشد، این یعنی هدفون شما خراب شده است و باید آن را تعویض کنید.

یکی از هدفون های سمت چپ یا راست صدای کمتری نسبت به گوشی دیگری دارد

اگر با چنین مشکلی مواجه شدید، ممکن است به این دلیل باشد که سری هدفون کثیف شده یا ولوم صدا کم است. برای رفع این مشکل می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

راه حل اول: سعی کنید هدفون را با استفاده از یک سواب پنبه ای تمیز کنید. شما می توانید این کار را با یک سنجاق سر نیز انجام دهید، اما در انجام این کار دقت کنید تا آسیبی به هدفون وارد نشود.

راه حل دوم: هدفون را ریست فکتوری کنید.

میکروفون هدفون کار نمی کند

اگر با این مشکل روبرو شده اید، می تواند به این دلیل باشد که میکروفون در حالت بی صدا قرار دارد یا هدفون را به درستی درون گوشی خود قرار نداده اید. برای رفع این مشکل می توانید کارهای زیر را انجام دهید:

اگر میکروفون در حالت بی صدا قرار دارد، آن را از این حالت در بیاورید. بررسی کنید که هدفون به درستی درون گوش شما قرار گرفته و میکروفون به سمت دهان شما باشد. اگر مشکل رفع نشد، این یعنی هدفون نقصی دارد و باید آن را تعویض کنید.

هدفون به گوشی یا کامپیوتر متصل نمی شود

اگر هدفون شما به گوشی، کامپیوتر یا لپ تاپ متصل نمی شود، می تواند به این دلیل باشد که بلوتوث سیستم شما مشکل متصل شدن دارد. برای رفع این مشکل می توانید اقدامات زیر را در نظر بگیرید:

راه حل اول: بلوتوث را از دستگاه های اطراف متصل به آن غیرفعال کنید. سپس حالت متصل شدن هدفون ها را فعال کرده و از بخش Settings >>> Bluetooth & other devices >>> Add a new device، آن را به سیستم خود متصل نمایید.

راه حل دوم: پیشنهاد می کنیم که درایور بلوتوث سیستم خود را حذف و دوباره نصب کرده یا آن را به روزرسانی کنید. شما قادرید از طریق مسیر Manage >>> Device Manager، به بخش مربوط به درایورها بروید. پس از به روزرسانی درایور بلوتوث سیستم، هدفون خود را ریست کرده و مجدداً آن را به سیستم خود متصل کنید.

راه حل سوم: هدفون خود را ریست فکتوری کنید.

  • راهنمای خرید بهترین هندزفری برای مکالمه در دیجی کالا

سخن پایانی

در این مقاله به راهنما و رفع مشکلات احتمالی استفاده از هدفون هایلو T15 پرداختیم و همچنین به متداول ترین سوالات کاربران درباره ی این محصول پاسخ داده ایم. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

نظر شما در مورد هدفون هایلو T15 چیست؟ اگر مشکل دیگری دارید که در مقاله راهنمای استفاده از هدفون هایلو T15 ذکر نشده، حتما آن را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران دیجی کالا مگ به اشتراک بگذارید.

منبع: thephonetalks

هدفون بی  سیم هایلو مدل T15

880,000 تومان مشاهده و خرید

سوالات متداول هدفون هایلو T15

آیا هدفون هایلو T15 ضد آب است؟

بله. این هدفون از گواهی IPX5 پشتیبانی می کند و این یعنی در برابر پاشش قطرات آب و گرد وغبار مقاوم هستند. اما نمی توان آن را در داخل آب غوطه ور کرد.

آیا هدفون هایلو T15 میکروفون دارد؟

بله. این هدفون از یک میکروفون بسیار خوب بهره می برد.

آیا هدفون هایلو T15 حالت low latency دارد؟

خیر. این هدفون از حالت low latency پشتیبانی نمی کند.

چطور بفهمیم که هدفون هایلو T15 به طور کامل شارژ شده است؟

هنگامی که هدفون در حال شارژ شدن است، نشانگر LED آن روشن شود. زمانی که هدفون به طور کامل شارژ شود، نشانگر LED خاموش خواهد شد.