تکنولوژی

ترفندهای کاربردی فتوشاپ برای افراد تازه کار که مشکلات وقت گیر را حل می کند

گاهی اوقات آدم دوست دارد یکجوری علایقش را نشان دهد و جالب تر اینکه شروع کند به یاد دادن چیزهایی که به آن ها علاقه دارد و از دلایل دل باختن اش بگوید. افراد بیشتری را با دنیایی که دوستش دارد آشنا کند.

از وقتی که با دنیای اپن سورس آشنا شدم و مهم تر از آن فلسفۀ آزادی که پشتش بود، دیگر کامپیوتر برایم صرفا کار کردن نبود. تبدیل شد به یک سرگرمی بزرگ. گاهی از بیرون که می آیم، هنوز لباس عوض نکرده، کدی اجرا می کنم و چیزی را درونش می بینم تا آن حس “خلق کردن” برایم تازه بماند و بعد به زندگی روزمره ام می رسم.

در همین فکرها بودم که این pdf را نوشتم. چند باری هم هوس تدریس به سرم زد اما فکر کردم نوشتنش کمک می کند بیشتر به گوش دیگران برسد؛ و هم چنین اگر قرار باشد روزی به کسی یادش دهم ، دیگر تکرار مکررات نباشد و تکمیل کننده همین pdf باشد.

با اینکه در ترم های پایانی دانشگاه به سر می برم اما اعداد و درس هایی مثل ژئودزی خواندن، و آن متن خشک کتاب های درسی و جزوات، حوصلۀ ذوقم را سر می برند. برای همین Dance with Linux را طوری نوشتم که بیشتر با آن کیف می کنم و سعی کردم این کیف بردن را هم به کسی که می خواندش منتقل کنم. از این رو اگر شوخی یا دیالوگی درونش دیدید که به مذاق تان خوش نیامد، بر منِ عاشقِ دنیایِ لینوکس و کامپیوتر را ببخشایید.

درونش سعی نکردم خیلی فارسی ترجمه کنم. یعنی ترجمه کردم ولی لغت اصلی آن را هم آوردم و در ادامه اش از همان لغت اصلی استفاده کردم. دلیلش هم اینکه کلمه “تبلت” را بخوانی “رایانک مالشی”، قضیه چندش تر از این حرف ها می شود.

کلمۀ Dance هم به خاطر علاقه ام به رقص بود، همینقدر لوس!

امیدوارم با خواندنش شما هم بتوانید به این دنیای هیجان انگیز گذری کنید. مطمئنا دوستان کامنت های با ارزشی می گذارند که بارها گفته ام من بیشتر از کامنت های شما یاد می گیرم. برای همین در هر آپدیت این pdf ، در همین پست خواهم نوشت که چه شده درونش تا نظرات شما گم نشود.

من هم در کنار شما در حال یادگیری ام. اگر مطلبی برایتان جالب آمد، بفرستید. یا اگر ایده ای، انتقادی برای بهبودش داشتید ممنون می شم مطرح کنید.

برای دانلود کلیک کنید

اگر هم ایمیلتون رو ثبت کنین آپدیت هارو براتون ایمیل می کنم 🙂

فرستادیم 🙂

ایمیلتون رو چک کنین. اگر پیداش نکردین پوشه اسپم رو هم یه نگاه بندازین

STARKVILLE, MS

PHONE: 662-323-6094
100 Fellowship Street
Starkville, MS

Open Monday – Saturday
11:30am – 9:00pm

Open Sunday
10:30-2:00 Pm