تکنولوژی

آموزش تصویری تغییر اسم در اینستاگرام

تغییر نام در اینستاگرام فارسی بسیار ساده است اما در عین حال محدودیت‌هایی نیز وجود دارد. در اندروید، آیفون و حتی کامپیوتر می‌توانید نام خود را در اینستاگرام تغییر بدهید و محدودیت و مشکل تغییر نام در اینستاگرام در سیستم عامل خاصی وجود ندارد. محدودیتی که از آن صحبت می‌کنیم، تغییر نام پیاپی است که امکان‌پذیر نیست و می‌بایست کمی صبر کنید.

در ادمه به اموزش تصویری تغییر اسم در اینستاگرام می‌پردازیم. با ما باشید.

جستجو در سایت:

رفع محدودیت تغییر نام در اینستاگرام

جستجو در سایت:

تغییر نام اینستاگرام ۱۴ روز

جستجو در سایت:

تغییر نام در اینستاگرام فارسی

چرا نام کاربری در دسترس نیست؟

قبل از هر چیز دقت کنید که در مرحله‌ی ساخت حساب کاربری، بعضی از کاربران نام کاربری یا Username تکراری انتخاب می‌کنند که طبعاً مجاز نیست. لذا اگر برایتان سوال شده که چرا نام کاربری در دسترس نیست ، توجه کنید که نمی‌توانید نامی که قبلاً شخصی دیگر انتخاب کرده را به عنوان نام کاربری انتخاب کنید. اما اگر هدف شما تغییر نام یا Name باشد، می‌توانید نام تکراری انتخاب کنید. به عبارت دیگر می‌توانید با تغییر مشخصات در اینستاگرام، حتی نام شخص دیگری را وارد کنید که البته به لحاظ اخلاقی کار خوبی نیست!

جستجو در سایت:

چرا نمیشه بیو اینستا رو تغییر داد

جستجو در سایت:

مشکل تغییر نام در اینستاگرام

در سایت اینستاگرام، چگونه نام کاربری اینستا را پیدا کنیم؟

برای تغییر نام و نام کاربری می‌توانید از نسخه تحت وب اینستاگرام یا به عبارت دیگر سایت اینستاگرام استفاده کنید که در کامپیوتر، گوشی و تبلت و خلاصه هر سیستم عاملی در دسترس است.

پس از مراجعه به سایت اینستاگرام، با وارد کردن نام کاربری و پسورد، لاگین کنید. سپس در گوشه‌ی بالا روی آیکون پروفایل کلیک کرده و گزینه‌ی Profile را وارد کنید. در ادامه روی Edit PRofile در بالای صفحه کلیک کنید. صفحه ویرایش پروفایل باز می‌شود. البته باز کردن صفحه‌ی  تغییر مشخصات در اینستاگرام به صورت مستقیم نیز امکان‌پذیر است که آدرس آن به صورت زیر است:

https://www.instagram.com/accounts/edit/

در این صفحه می‌توانید نام و نام کاربری موردنظر را در کادر Name و Username تایپ کنید. در پایان روی Submit یا ثبت کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود.

جستجو در سایت:

اموزش تصویری تغییر اسم در اینستاگرام

جستجو در سایت:

نام کاربری برای اینستا

مشکل تغییر نام در اینستاگرام

برای تغییر نام مجدد، پس از تغییر نام اینستاگرام ۱۴ روز صبر کنید! در این بازه زمانی امکان تغییر نام مجدد وجود ندارد. اما یک مشکل تغییر نام در اینستاگرام که شاید آن را تجربه کرده باشید: ممکن است در این بازه زمانی 2 هفته‌ای، شخص دیگری نام کاربری شما را انتخاب کند! در این صورت نمی‌توانید نام کاربری سابق را انتخاب کنید، حتی پس از ۱۴ روز. البته اگر مشکل تغییر نام، بحث زمانی نباشد، رفع محدودیت تغییر نام در اینستاگرام امکان‌پذیر است. به عنوان مثال می‌توانید از شخصی که نام شما را انتخاب کرده، خواهش کنید که نام دیگری انتخاب کند و مجدداً نام کاربری سابق خودتان را استفاده کنید.

جستجو در سایت:

چگونه نام کاربری اینستا را پیدا کنیم

جستجو در سایت:

تغییر مشخصات در اینستاگرام

تغییر نام کاربری اینستاگرام در گوشی

در اندروید و آیفون معمولاً کاربران از برنامه اینستاگرام استفاده می‌کنند و نه وب‌سایت اینستاگرام. تغییر نام اینستا در اندروید و آیفون نیز بسیار ساده است. پس از اجرا کردن برنامه اینستاگرام و لاگین کردن، روی آیکون پروفایل در گوشه‌ی پایین صفحه تپ کنید و در صفحه پروفایل نیز روی Edit Profile تپ کنید. اکنون می‌توانید نام کاربری برای اینستا را تغییر بدهید. اگر به دنبال اموزش تصویری تغییر اسم در اینستاگرام هستید، به تصویر زیر توجه کنید که همین مراحل را توصیف می‌کند:

در پایان فراموش نکنید که روی Done تپ کنید تا تغییرات ذخیره شود.

جستجو در سایت:

چرا نام کاربری در دسترس نیست


آموزش تصویری تغییر ایمیل و شماره اینستاگرام


کاربران اینستاگرام هر زمان که تمایل داشته باشند می‌توانند از طریق اپلیکیشن اینستاگرام یا حتی نسخه تحت وب آن نسبت به تغییر ایمیل و شماره اینستاگرام خود وارد عمل شوند. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه تغییر ایمیل و شماره اینستاگرام بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با تغییر ایمیل و شماره اینستاگرام

اینستاگرام هم اکنون یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی موجود به شمار می‌رود که دائما در حال به روز رسانی و بهبود کیفیت است. شما می‌توانید برای اکانت اینستاگرام خود یک شماره تلفن و یک ایمیل را به ثبت برسانید یا حتی بعد از ثبت بنا به هر دلیل آن ها را تغییر دهید. انجام این کار هم از طریق برنامه اینستاگرام و هم از طریق سایت اینستاگرام امکانپذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

در ادامه این مطلب قصد داریم به آموزش نحوه تغییر ایمیل و شماره اینستاگرام با استفاده از هر دو روش مذکور بپردازیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش های شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

تغییر ایمیل و شماره اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

به منظور تغییر ایمیل و شماره اینستاگرام خود از طریق اپلیکیشن این شبکه اجتماعی کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

آموزش تصویری تغییر ایمیل و شماره اینستاگرام

  • برنامه اینستاگرام را اجرا و به بخش پروفایل بروید.
  • گزینه Edit Your Profile را انتخاب کنید.

آموزش تصویری تغییر ایمیل و شماره اینستاگرام

  • در فیلیدی که در عکس فوق با کادر قرمز نمایش داده شده‌اند به ترتیب مربوط به ایمیل و شماره اینستاگرام می‌شوند. پس ایمیل و شماره مورد نظرتان را در این دو فیلد وارد کنید.
  • بعد از اتمام کار باید گزینه Done را لمس کنید تا تغییرات اعمال شده ذخیره شوند.

اما با استفاده از نسخه تحت وب اینستاگرام یا همان سایت اینستاگرام هم قادر به تغییر ایمیل و شماره اکانت خود خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

تغییر ایمیل و شماره اینستاگرام از طریق سایت اینستاگرام

به منظور تغییر ایمیل و شماره اینستاگرام از طریق سایت به شرح زیر عمل کنید:

آموزش تصویری تغییر ایمیل و شماره اینستاگرام

  • با کلیک بر روی این قسمت به سایت اینستاگرام مراجعه کنید.
  • وارد اکانت خود شوید.
  • بر روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید.
  • گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.

آموزش تصویری تغییر ایمیل و شماره اینستاگرام

  • در کنار گزینه Email آدرس ایمیل مورد نظرتان را وارد کنید.
  • در کنار گزینه Phone Number شماره تلفن خود را وارد کنید.
  • بر روی گزینه Submit کلیک کنید تا تغییرات اعمال شده ذخیره شوند.

پس تغییر دادن شماره و ایمیل اینستاگرام از طریق سایت این شبکه اجتماعی هم امکانپذیر است.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تغییر ایمیل و شماره اینستاگرام پرداختیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش های شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت شیشه iPhone 8

قیمت ال سی دی سامسونگ A10

Samsung A42 5G قطعات گوشی

 


نام کانال یوتیوب در جذب مخاطب بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر اسم مناسبی برای کانال یوتیوب انتخاب شود ، بالطبع مخاطبین بیشتری به آن سوق پیدا می کنند. در این مطلب شیوه تغییر نام کانال یوتیوب را فرا خواهید گرفت.

شیوه تغییر نام کانال یوتیوب

یوتیوب یکی از بزرگترین پلتفرم های میزبانی ویدیو می باشد که توانسته لقب محبوب ترین شبکه اجتماعی امریکا را در میان گروه های سنی بزرگسال و جوان به خود اختصاص دهد. گزارشات حاکی از آن است که بیشتر از یک سوم کاربران شبکه یوتیوب در شبانه روز بیش از یک بار به آن مراجعه می کنند.



در این بین انتخاب یک نام مناسب برای کانال یوتیوب بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر اسم مناسبی را برای کانال انتخاب شود، بالطبع مخاطبان بیشتری به آن جذب می شوند. در ضمن کاربران مایلند در کانال هایی که اسامی مشابه دارند هم عضو شوند. از این رو در این مطلب نحوه تغییر نام کانال یوتیوب ارائه می شود.

تغییر نام کانال یوتیوب

قابل ذکر است که یوتیوب به یکی از درخواست های اصلی کاربران پاسخ داد. این شرکت اکنون به تولید کنندگان محتوا اجازه می دهد بدون ایجاد تغییر در نام و تصویر حساب کاربری گوگل بتواند اسم و تصویر پروفایل کانال خود را تغییر دهند. تا قبل از این افراد برای تغییر نام و تصویر کانال یوتیوب باید اطلاعات اکانت گوگل خود را کاملا تغییر می دادند.

از این رو حتی در هنگام ارسال ایمیل، پیغام های آن ها با اسم کانال یوتیوب ارسال می شد که از لحاظ تجاری آنچنان جذاب و حرفه ای به نظر نمی رسید. قابلیت جدید اکنون انعطاف پذیری بیشتری  را برای تولید کنندگان محتوا ایجاد کرده است و این امکان را فراهم می آورد تا فعالیت های حساب گوگل و یوتیوب خود را از یکدیگر جدا نمایند.



ناگفته نماند این قابلیت تنها به تولید کنندگان محتوا محدود نشده و اکانت های شخصی نیز می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند. یه گفته یوتیوب قابلیت تغییر نام یکی از مواردی می باشد که کاربران بیشترین درخواست را برای آن به ثبت رسانده بودند و در دسترس قرار می گیرد.

البته این کار سبب از دست رفتن علامت تاییدیه این پلتفرم اشتراک ویدیو شده و برای دریافت مجدد آن باید با اسم جدید کانال اقدام شود. به جز این مورد، تغییر اسم روی آدرس سفارشی کانال تاثیری نمی گذارد. همه صاحبان کانال یوتیوب لازم است که شیوه تغییر اسم کانال را یاد داشته باشند.

یوتیوب برای کاربرانی که در این پلتفرم ؛ دارای کانال می باشد یک داشبورد جداگانه به عنوان YouTube Studio در نظر گرفته است. به این ترتیب می توانید با مراجعه به YouTube Studio ، اطلاعات مرتبط با کانال یوتیوب خود را ویرایش نمایید. بنابراین مراحل زیر را طی کنید.

1. برای شروع کار ، مرورگر دلخواه خود را اجرا کرده و به وب سایت رسمی یوتیوب وارد شوید. در ادامه با ورود به حساب یوتیوب خود، در گوشه بالا سمت راست صفحه روی تصویر پروفایل خود کلیک نمایید.

2. در این مرحله از منوی کشویی روی گزینه YouTube Studio  کلیک کنید.

3. حالا در نوار کناری موجود در سمت چپ به پایین اسکرول نموده و روی گزینه customization کلیک کرده و در چنل customization  روی  Basic Info کلیک کنید. در ادامه روی آیکون مداد کوچک سمت راست که اسم کانال شما حضور دارد کلیک نمایید.

4. در این مرحله نام جدید کانال خود را وارد نموده و برای ذخیره تغییرات اعمال شده روی گزینه publish کلیک نمایید.

دقت کنید که اگر با استفاده از مراحل بالا ، اسم کانال یوتیوب خود را تغییر دادید، اسم حساب گوگل شما هم تغییر می کند. در صورتی که بخواهید بدون تغییر نام اکانت گوگل، اسم کانال یوتیوب را عوض کنید، باید یک حساب Brand  بسازید.

برای آشنایی با نحوه ساخت اکانت یوتیوب و  درآمد زایی از یوتیوب روی لینک ها کلیک نمایید.

منبع : آرگا