تکنولوژی

آموزش نصب و استفاده از افزونه چت با پیام رسان واتس اپ در وردپرس

چت آنلاین در وردپرس یکی از راه های پشتیبانی کاربران در وردپرس قبل از خرید و استفاده از خدمات یک وبسایت هست که امکان پرسش و پاسخ قبل از خرید را به مشتریان خواهد داد. پشتیبانی کاربران در هنگام خرید محصول یا استفاده از خدمات یک سایت شامل دو مرحله قبل از خرید و بعد از خرید هست که در مرحله اول، یعنی قبل از خرید لازمه تا با استفاده از ابزاری مثل چت آنلاین در وردپرس که توسط افزونه گفتگو و پشتیبانی آنلاین زنده در وردپرس امکان پذیر هست رو فراهم کنید. اما در مرحله دوم که بعد از خرید هست، کافیه از روش هایی مثل ارسال تیکت در وردپرس استفاده کنید که در مقالات آتی به معرفی چنین ابزارهایی هم می پردازم.

در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا قصد معرفی افزونه چت آنلاین وردپرس رو دارم که با استفاده از این افزونه به راحتی میتونید امکان گفتگوی آنلاین در وردپرس را در سایت با بازدیدکنندگان خودتون فراهم کنید. پیش از این هم به معرفی افزونه چت آنلاین crisp در وردپرس پرداختم که همین امکان را به سایت وردپرسی شما خواهد داد.

آموزش راه اندازی چت آنلاین در وردپرس و پشتیبانی کاربران

افزونه چت آنلاین وردپرس که برای پشتیبانی کاربران در وردپرس قصد دارم معرفی کنم با نام Tidio Live Chat در مخزن وردپرس به ثبت رسیده که امکان گفتگوی آنلاین در وردپرس را به بازدیدکنندگان سایت شما خواهد داد و با استفاده از این افزونه میتونید سوالاتی که مشتریان قبل از خرید و استفاده از خدمات را دارند پاسخ داده و با یک دید روشن امکان مارکتینگ و فروش را در کسب و کارتون فراهم کنید. این افزونه تا به امروز موفق شده تا بیش از 30.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.9 را ازآن خودش بکنه. برای استفاده از این افزونه در وردپرس ابتدا روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شده و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال کردن افزونه در وردپرس بکنید.

دانلود افزونه Tidio Live Chat

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با نام Tidio Chat در پیشخوان سایت وردپرسی شما اضافه میشه که با رفتن به این منو میتونید تنظیمات افزونه را برای راه اندازی سیستم چت آنلاین در وردپرس سفارشی سازی کنید.

همونطور که در تصویر می بینید برای استفاده از افزونه چت آنلاین وردپرس باید ابتدا یک اکانت در سایت سازنده افزونه داشته باشید. بنابراین اگر قبلا اکانتی داخل سایت Tidio دارید از فرم سمت چپ نام کاربری و رمز خودتون را برای ورود وارد کنید. در غیر این صورت روی دکمه Create New Account کلیک کنید و چند لحظه ای با صرف یک لیوان قهوه ☕️ منتظر بمونید تا صفحه جدید لود بشه.

راه اندازی چت آنلاین در وردپرس و پشتیبانی کاربران با افزونه چت آنلاین وردپرس

همونطور که می بینید سایت شما آماده استفاده از افزونه خواهد بود. حالا کافیه در این مرحله روی دکمه Go to Panel کلیک کنید تا به مرحله بعدی هدایت بشید. تو این مرحله داخل پنجره جدید به وبسایت tidiochat.com هدایت خواهید شد که باید نوع استفاده خودتونو از افزونه چت آنلاین وردپرس مشخص کنید.

راه اندازی چت آنلاین در وردپرس و پشتیبانی کاربران با افزونه چت آنلاین وردپرس

تو این مرحله گزینه Live chat را انتخاب کرده و روی دکمه Continue کلیک کنید تا به مرحله بعدی هدایت بشید.

راه اندازی چت آنلاین در وردپرس و پشتیبانی کاربران با افزونه چت آنلاین وردپرس

توی این مرحله هم میتونید استایل رنگ، تصویر پشتیبان و زبان مورد نظر برای افزونه چت آنلاین فارسی وردپرس انتخاب کنید. ابتدا از بخش pick a color رنگ دلخواه برای پنجره چت آنلاین وردپرس را انتخاب کنید. سپس از قسمت choose youre avatar یک تصویر دلخواه برای سیستم پشتیبانی در وردپرس انتخاب کنید یا اینکه با استفاده از گزینه سفارشی عکس دلخواه خودتون را برای آواتار انتخاب کنید. سپس از بخش select chat language زبان دلخواه برای پشتیبانی کاربران در وردپرس را انتخاب کرده و در نهایت روی دکمه Continue کلیک کنید تا به مرحله بعدی هدایت بشید.

راه اندازی چت آنلاین در وردپرس و پشتیبانی کاربران با افزونه چت آنلاین وردپرس

Your name: تو این فیلد نام دلخواه خودتون رو به عنوان نام نمایشی پشتیبان در وردپرس انتخاب کنید.

Website address: این گزینه هم مربوط به آدرس دامنه و سایت هست که چون ما از افزونه برای انجام ثبت نام استفاده کردیم به صورت خودکار خودش انتخاب میشه، اما اگر خالی بود کافیه آدرس دامنه ای که اقدام به نصب وردپرس کردید یا آدرس ساب دامین وردپرس را وارد کنید.

Country: با استفاده از این گزینه هم میتونید کشور خودتون رو انتخاب کنید.

Industry: این گزینه هم مربوط به دسته بندی کسب و کار شماست که باید از بین دسته بندی های موجود یکی از اونها را برای موضع فعالیت کسب و کار خودتون انتخاب کنید. در نهایت روی دکمه Continue کلیک کنید تا مراحل ثبت سایت و تنظیمات به اتمام رسیده و به بخش ادمین برای پشتیبانی آنلاین کاربران در وردپرس هدایت بشید.

حالا همونطور که در تصویر می بینید به پنل کاربری هدایت شده و میتونید تنظیمات دلخواه را اعمال کنید. برای شروع کار ابتدا به منوی CHANNELS مراجعه کرده و از یک استایل مناسب برای پنجره پشتیبانی آنلاین در وردپرس استفاده کنید. در حالت پیش فرض از حالت ساده استفاده میشه، اما برای اینکه جلوه بهتری به پنجره چت بدین میتونید از دو تم Business theme یا New theme استفاده کنید.

Background Color: انتخاب رنگ پس زمینه برای چت آنلاین وردپرس

Offline Message: پیغام دلخواه برای زمانی که آفلاین هستید

Offline Bar: عنوان دلخواه برای سربرگ در حالت آفلاین بودن اپراتور

Online Bar: داخل این فیلد پیغام دلخواه برای سربرگ در حالت آنلاین بودن اپراتور را وارد کنید.

Widget Position: از این بخش موقعیت نمایش پنجره چت آنلاین در وردپرس که میتونید در سمت راست یا چپ باشه را انتخاب کنید.

Display: با استفاده از این گزینه میتونید مشخص کنید که چت آنلاین در وردپرس در چه نمایشگرهایی نشون داده بشه که در اینجا 4 گزینه برای نمایش همیشگی، فقط در دسکتاپ، فقط در موبایل و حالت سفارشی را دارید.

Hide the Chat When You’re Offline: با فعال کردن این گزینه در صورتی که آفلاین باشید پنجره چت آنلاین در وردپرس نمایش داده نخواهد شد.

Status: با استفاده از این گزینه میتونید متن دلخواه برای استاتوس خودتون را انتخاب کنید.

Message: با استفاده از این فیلد میتونید پیغام دلخواهی که به صورت پیشفرض قبل از شروع چت نشون داده میشه را وارد کنید.

Background: با فعال کردن این گزینه امکان استفاده از تصویر پس زمینه برای پنجره چت آنلاین در وردپرس فراهم خواهد شد.

Pre-chat Survey: در صورت فعال کردن این بخش، یعنی انتخاب گزینه Display گزینه هایی نمایش داده میشه که میتونید در اون فیلد دلخواه مثل نام، ایمیل، شماره تماس و… را مشخص کنید که قبل از شروع چت از کاربران درخواست بشه.

Multilanguage: با استفاده از این گزینه هم میتونید حالت چند زبان را انتخاب کرده و زبان های دلخواه را برای نمایش دادن انتخاب کنید. در این صورت بر اساس موقعیت مکانی کاربر زبان مورد نظر انتخاب شده و پنجره چت آنلاین وردپرس با زبان انتخابی نمایش داده خواهد شد. برای اضافه کردن هر زبان کافیه با استفاده از لیست گزینه ای زبان دلخواه را انتخاب کرده و سپس روی دکمه ADD که مقابلش قرار داره کلیک کنید. در این صورت بعد از اینکه زبان های دلخواه را وارد کردید میتونید با انتخاب گزینه Current زبان پیشفرض را انتخاب کنید.

در نهایت روی دکمه Save کلیک کنید تا تنظیمات برای پنجره چت آنلاین وردپرس ذخیره شده و با استایل و تنظیماتی که به صورت سفارشی وارد کردید نمایش داده بشه که با رفتن به سایت میتونید به صورت زیر اونو ببینید.

یکی از قابلیت های این سایت این هست که میتونید امکان پشتیبانی کاربران در وردپرس را با استفاده از مسنجر فیسبوک و ایمیل هم دنبال کنید. برای این کار کافیه در پنل مدیریتی به منوی CHANNELS مراجعه کرده و سپس از تب Messenger و Email کارهای اتصال اکانت فیسبوک و پیکربندی ایمیل برای پشتیبانی کاربران در وردپرس را دنبال کنید.

حالا هر بار که قصد پشتیبانی و شروع پاسخگویی به کاربران در وردپرس را داشتید کافیه روی منوی Tidio Chat که در پیشخوان وردپرس اضافه شده کلیک کنید تا به پنل کاربری هدایت بشید. همچنین امکان استفاده از این سایت در نسخه اندروید، IOS، ویندوز، مک و لینوکس هم فراهم هست که میتونید با دانلود و نصب برنامه مخصوص به این سایت کار پشتیبانی آنلاین در وردپرس را با استفاده از نرم افزارها دنبال کنید.

4.3/5 – (18 امتیاز)


آیا به دنبال نصب افزونه واتساپ در وردپرس برای تعامل بهتر با کاربران هستید؟ واتس اپ با بیش از 1.5 میلیارد کاربر فعال ماهانه، محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان در جهان است و استفاده از آن در فروشگاه های اینترنتی ایده بسیار خوبی است. در این مقاله پس از توضیحاتی کوتاه 5 بهترین افزونه وردپرس واتساپ رایگان را معرفی می کنیم.

 افزونه وردپرس واتساپ

 افزونه وردپرس واتساپ

چرا از افزونه وردپرس واتساپ استفاده کنیم؟

امروزه کاربران آنلاین خرید می کنند زیرا سریع و آسان است. آنها وقتی سوالی دارند سریع پاسخ می خواهند و با روش هایی مانند تکمیل کردن فرم تماس با ما نمی خواهند ساعت ها یا حتی روزها منتظر بمانند. شما با افزونه پشتیبانی واتساپ وردپرس می توانید حداکثر استفاده از حضور کاربران در سایت خود را ببرید و با پاسخ های فوری نرخ تبدیل را در سایت خود افزایش دهید.

بنابراین، اگر می خواهید تجربه مشتری خود را بهبود ببخشید و فروش خود را افزایش دهید، افزونه های چت WhatsApp بهترین انتخاب شما هستند! ابزارهای خوب زیادی وجود دارد. اما در این پست، مواردی را به شما نشان خواهیم داد که یک قدم جلوتر از بقیه هستند.

5 بهترین افزونه واتساپ وردپرس

در ادامه 5 افزونه رایگان واتساپ وردپرس را معرفی می کنیم و به دلخواه و با توجه به نیازهای خود می توانید مناسب ترین گزینه را برای سایت وردپرسی خود دانلود کنید.

1. افزونه Click to Chat

افزونه Click to Chat

افزونه Click to Chat

Click to Chat یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس چت واتساپ در مخزن وردپرس است. با کمک این افزونه وردپرس می توانید امکانی فراهم کنید تا بازدیدگنندگان سایت از طریق “WhatsApp”، “WhatsApp Business” با یک کلیک با شما تماس بگیرند.

برخی از ویژگی های افزونه Click to Chat:

  • دکمه واتساپ را در هر نقطه از وب سایت بدون محدودیت موقعیت قرار دهید
  • صفحات سایت را به اشتراک بگذارید
  • کدهای کوتاه برای ساده کردن تنظیمات مانند استایل ها، شماره، موقعیت، شناسه گروه، فراخوانی برای اقدام، متن از پیش پر شده و بسیاری موارد دیگر
  • گپ، چت گروهی، گزینه های اشتراک گذاری
  • پیام های از پیش آماده شده با URL و عنوان محصول
  • بدون محدودیت در تعداد آیکون های مورد استفاده
  • 8 استایل قابل تنظیم و نمایش آیکون WhatsApp
  • نمایش آیکون مطابق با موضوع سایت
  • نمایش/پنهان کردن بر اساس نوع پست، صفحه و دسته

2. افزونه Cresta Help Chat

افزونه Cresta Help Chat

Cresta Help Chat یک افزونه تماس با ما واتس اپ رایگان دیگر است که با کمک آن می توانید به کاربران یا مشتریان خود اجازه دهید به سادگی با کلیک کردن بر روی یک دکمه از طریق WhatsApp با شما تماس بگیرند. مشتریان می توانند در پیام های خصوصی در واتس اپ با نمایندگان سایت تماس بگیرند و گفتگو را در دسکتاپ یا موبایل ادامه دهند.

برخی از ویژگی های افزونه Cresta Help Chat:

  • آیکون واتس اپ در سمت راست پایین سایت خود نمایش دهید
  • کد کوتاه برای افزودن نماد واتساپ در پست ها، صفحات، ابزارک ها، یا پست های سفارشی سایت وردپرس شما
  • صفحات را برای نمایش دکمه واتساپ انتخاب کنید
  • سازگار با موبایل

3. افزونه Social Chat

افزونه رایگان واتس اپ Social Chat به مشتریان شما این امکان را می دهد که مکالمه ای را از وب سایت شما مستقیماً به شماره تلفن واتساپ شما باز کنند. این افزونه شامل دکمه ای است که در آن می توانید یک پیام از پیش تنظیم شده را اضافه کنید که به صورت خودکار اولین پیام در مکالمه خواهد بود.

برخی از ویژگی های افزونه Social Chat:

  • آیکون و جعبه نمایش واتساپ قابل تغییر رنگ
  • دو سبک نمایش حاشیه آیکون در مربع یا دایره
  • می توان در دو موقعیت در وب سایت قرار داد
  • متن روی آیکون قابل تنظیم است
  • پیام کاربر قابل تنظیم است

4. افزونه Add Chat App Button

Add Chat App Button یک افزونه برای اضافه کردن دکمه واتساپ به وردپرس به صورت رایگان است. این ابزارهای مفید بسیاری دارد و به سمت گرفتن چشم های بیشتر حرکت می کند. دو گزینه سبک نمایش در این افزونه در دسترس است.

برخی از ویژگی های افزونه Add Chat App Button:

  • افزونه چت واتساپ را با یک بررسی ساده در صفحه تنظیمات فعال کنید
  • صفحات انحصاری برای تنظیمات عمومی و تب طراحی دکمه با قابلیت های انحصاری
  • گزینه هایی مانند محدود کردن دکمه برای نمایش
  • شامل تنظیمات رنگ آیکون، رنگ برچسب متن، نوع آیکون و غیره است
  • سازگار با موبایل
  • تلفن همراه یا دسکتاپ را شناسایی می کند و پیوندهای انحصاری را برای هر یک از آنها ارائه می دهد

5. افزونه Join.chat

Join.chat یک افزونه وردپرس واتساپ محبوب دیگر است که دکمه چت واتس اپ را به سایت شما اضافه می کند. این افزونه به چندین زبان از جمله زبان فارسی موجود است.

برخی از ویژگی های افزونه Join.chat:

  • نمایش اعلان
  • راهنمای ابزار برای جلب توجه کاربران
  • صفحات محصول CTA های تعریف شده و پیام های سفارشی دریافت می کنند
  • گوگل آنالیتیکس
  • امکان استفاده از چندین شماره تلفن


افزونه چت واتساپ | پلاگین WhatsApp Chat Ultimate WhatsApp Chat

درود به شما کاربران گرامی با معرفی بهترین افزونه چت و پشتیبانی در خدمت شما هستیم تا بتوانید به راحتی و با سرعت هرچه بیشتر یک پشتیبای راحت و بی نظیر را به کاربران خود ارائه دهید. با ما همراه باشید با معرفی افزونه چت و پشتیبانی واتس اپ ultimate whatsappchat

 

معرفی افزونه چت واتساپ 

شاید خیلی از دغدغه های مدیران سایت این باشد که بتوانند پشتیبانی هرچه بهتری را به مشتریان خود ارائه بدهند زیرا اینکار هم باعث افزایش فروش و اعتماد کاربر به وب سایتی که پشتیبانی بهتری دارد می شود و هم مشتری را از هر جهت راضی و خشنود نگه می دارد. افزونه های که قصد معرفی آن را داریم به شما کمک میکند تا در عین حال سادگی و سرعت زیاد دیگر نگران افزایش فشار بر روی سرور خود توسط دیگر افزونه های چت نباشید و به راحتی به توانید با اتصال حساب واتس اپ خود به سایت با مشتریان خود گفتگو کنید و به آن ها پشتیبانی ارائه دهید.

امکانات پلاگین WhatsApp Chat

این افزونه شامل امکانات بسیار زیادی می باشد که زمانی که شروع به کار کردن با آن کردید متوجه شگفتی و قدرت آن خواهید شد اما ما در این قسمت برخی از ویژگی های مهم این افزونه را برای شما شرح خواهیم داد و این افزونه را با سایر افزونه های مشابه مقایسه خواهیم کرد. 

دیگر امکانات افزونه چت واتساپ :

  • امکان افزودن بی نهایت کارشناس پشتیبانی ( واتساپ – تلگرام – اینستاگرام و تماس تلفنی )
  • شخصی سازی پیام مکالمه اولیه ( واتساپ )
  • شخصی سازی متن دکمه پشتیبانی (  واتساپ – تلگرام – اینستاگرام و تماس تلفنی )
  • تعیین زمانبندی برای کارشناس های پشتیبانی (  واتساپ – تلگرام – اینستاگرام و تماس تلفنی )
  • همیشه در دسترس
  • نمایش خودکار در صفحه محصولات ووکامرس با فیلترهای زیر (  واتساپ – تلگرام – اینستاگرام و تماس تلفنی )
    • قبل از قیمت محصول
    • قبل از دکمه افزودن به سبد خرید
    • قبل از متا دیتا های محصول
    • قبل از عنوان محصول
  • فیلتر برگه های محصولات ووکامرس با فیلترهای زیر:
    • تمام محصولات ووکامرس
    • محصولی خاص در ووکامرس
    • سفارشی سازی رنگبندی و قالب های افزونه
  • ویژگی های ابزارک شناور:
    • افزودن ابزارک شناور با تعداد دلخواه
  • سفارشی سازی نمایش ابزارک:
    • فعال / غیرفعال کردن نمایش در موبایل
    • فعال / غیرفعال کردن نمایش در دسکتاپ
    • معیارهای نمایش سفارشی. شامل بودن / نبودن نوع خاصی از محتوا
  • ایجاد شرط برای مشاهده حساب پشتیبانی در صورت خرید محصول توسط کاربر
  • و امکانات بسیار زیاد دیگر…

 

 نکته مهم : 

در صورتی که با خطای The file is corrupted مواجه شدید با شرکت هاست تماس بگیرید و از فعال بودن ماژول ionCube در هاست اطمینان حاصل کنید.

برخی از فایل های این افزونه با ionCube کدگذاری شده اند که لازمه آن فعال بودن Ioncube Loader در هاست میباشد. لازم به توضیح میباشد تمام سرورهای استاندارد امروزی این قابلیت ها را دارا میباشند.

ورژن ioncube 11 و php 7.2 تا 7.4

 

تغییرات:

 

  • آپدیت اختصاصی ( نسخه 4.3 )
  • افزوده شد : امکان نمایش ابزارک در دسته خاص ( نوشته ها و محصولات )
  • تغییر یافت : انتقال بخش ارسال جزییات سفارشات به واتساپ از صفحه امکانات ویژه به صفحه هر سفارش
  • برطرف شد : باز و بسته شدن ویجت در صورت عدم نمایش متن دکمه ویجت
  • برطرف شد : مشکلات گزارش شده
  • برطرف شد : رفع مشکلات css
  • نکته مهم : حتما بعد بروزرسانی کش سایت و مرورگر خود را پاک کنید

 

  • آپدیت اختصاصی ( نسخه 4.2 )
  • افزوده شد : امکان جا به جایی ابزارک در حالت موبایل
  • افزوده شد : استایل جدید ابزارک شناور
  • افزوده شد : تنظیم زمان تاخیر برای باز شدن خودکار ابزارک
  • افزوده شد : اضافه شدن بخش انیمیشن ابزارک با تنظیمات سرعت و تاخیر و تعداد تکرار
  • افزوده شد :بستن ابزارک با دکمه بازشونده
  • برطرف شد : مشکلات گزارش شده
  • برطرف شد : رفع مشکلات css
  • نکته مهم : حتما بعد بروزرسانی کش سایت و مرورگر خود را پاک کنید
  • نکته مهم : اگر با آپدیت تنظیمات جدید اعمال نشد فقط یکبار پلاگین را غیر فعال و فعال کنید

 

  • آپدیت اختصاصی ( نسخه 4.1 )
  • برطرف شد : رفع خطا هنگام نصب و آپدیت
  • برطرف شد : رفع مشکلات css
  • برطرف شد : رفع اتصال به واتساپ مشتری در بخش امکانات ویژه css

 

  • آپدیت اختصاصی ( نسخه 4.0 )
  • بازنویسی کامل افزونه در نسخه 4.0
  • افزوده شد : بهینه سازی کامل و افزایش بارگزاری سرعت لود ابزارک
  • افزوده شد : سازگاری با المنتور و امکان ساخت ابزارک شناور و حساب با المنتور ( بدون محدودیت )
  • افزوده شد : امکان ایجاد محدودیت برای نمایش حساب پشتیبانی در صورت خرید محصول
  • افزوده شد : امکان سفارشی سازی متن جزییات پیام های ارسالی به مشتریان ووکامرس
  • افزوده شد : امکان تنظیم ساعت پشتیبانی بدون محدودیت با تایم دلخواه
  • افزوده شد : تغییرات ظاهری در ui ابزارک و حساب های پشتیبانی
  • افزوده شد : 3 استایل زیبا طبق سلیقه کاربران ایرانی برای ابزارک
  • افزوده شده : امکان تایپ متن دلخواه در ابزارک پشتیبانی توسط کاربر و ارسال برای مدیریت
  • افزوده شد : امکان نمایش اکانت های پشتیبانی در ابزارک به صورت رندوم
  • نکته مهم : حتما بعد بروزرسانی کش سایت و مرورگر خود را پاک کنید

نمایش بیشتر