تکنولوژی

آشنایی با کشوی اپ ها یا App Drawer  اندروید و روش استفاده از آن

یکی از مهم ترین بخش های اندروید، App Drawer یا کشوی اپلیکیشن ها است که در آن لیستی از تمام اپ های نصب شده نمایش داده می شود. کشوی اپ ها یکی از بخش های Launcher است و در واقع اگر لانچر جدیدی نصب کنید، ظاهر آن و امکانات آن تغییر می کند.
در این مقاله به معرفی کشوی اپ های اندروید و قابلیت های آن و روش کار با آن می پردازیم.

کشوی اپ ها یا App Drawer اندروید چیست؟

کشوی اپلیکیشن ها در اندروید، بخشی است که لیستی از تمام اپلیکیشن های نصب شده را نمایش می دهد. اگر قبلاً با آیفون کار کرده باشید، ممکن است فکر کنید که کشوی اپ ها در اندروید درست مثل صفحه خانه در آیفون است اما در حقیقت تفاوت هایی بین این دو وجود دارد.
در اندروید Home Screen یا صفحات خانه با کشوی اپلیکیشن ها متفاوت است. به عنوان مثال صفحه خانه گوشی شما می تواند بسیار ساده و صرفاً شامل آیکون چند اپ و ویجت تقویم و ساعت باشد در حالی که کشوی اپ ها شامل آیکون تمام اپ های نصب شده است. دقت کنید که آیکون سرویس ها و اپ های سیستمی اندروید معمولاً در این بخش نمایش داده نمی شود.

زمانی که اپ جدیدی نصب می کنید، آیکون آن در کشوی اپلیکیشن ها اضافه می شود. بسته به لانچر و تنظیمات آن، ممکن است آیکون اپلیکیشن در صفحه ی خانه هم اضافه شود. اگر اینگونه نباشد می توانید به صورت دستی آیکون هر برنامه ای که زیاد استفاده می کنید را روی صفحه ی خانه قرار بدهید.
فراموش نکنید که کشوی اپلیکیشن ها و صفحه ی خانه، دو بخش از Launcher محسوب می شود. بنابراین اگر لانچر جدیدی روی اندروید نصب کنید و آن را فعال کنید، کشوی اپ ها نیز تغییر می کند.
در برخی لانچرها قابلیت مخفی کردن اپ ها در App Drawer وجود دارد اما اغلب لانچرها چنین قابلیتی ندارند.

چگونه اپ های اندروید را مخفی کنیم؟

آموزش تنظیمات کاربردی Action Launcher اندروید برای مخفی سازی اپ ها، نوار وضعیت و …

چگونه کشوی اپ ها اندروید را باز کنیم؟

برای باز کردن کشوی اپلیکیشن ها می بایست از طریق صفحه ی خانه اقدام کنید و روش کار بسته به لانچری که نصب کرده اید و تنظیمات آن، متفاوت است.
معمولاً با حرکت جاروبی از پایین صفحه به بالا می توانید کشوی اپ ها را ببینید. روش دیگر این است که روی آیکون کشوی اپلیکیشن ها در داک پایین صفحه تپ کنید.

دقت کنید که آیکون کشوی اپلیکیشن ها بسته به لانچر و تنظیمات آیکون های لانچر، متفاوت است اما معمولاً شبیه موارد زیر است:

در برخی گوشی ها در پایین صفحه آیکون کشوی اپ ها موجود نیست و به جای آن آیکونی شبیه فلش ساده قرار گرفته که با حرکت جاروبی به سمت بالا، App Drawer را باز می کند.

تغییر ظاهر کشوی اپلیکیشن ها

ظاهر کشوی اپ ها شبیه به صفحه ی خانه است با این تفاوت که در آن ویجت وجود ندارد. در نسخه های اخیر اندروید و در لانچرهای جدید، کادر جستجو در بالای صفحه ی کشوی اپ ها وجود دارد.

برخی از لانچرها کشوی اپ ها را به شکل چند صفحه ای نمایش می دهند و برخی دیگر به صورت یک صفحه طولانی که قابلیت اسکرول دارد، اپ ها را لیست می کنند. در برخی لانچر ها، صفحه ی کشوی اپلیکیشن ها به صورت خودکار اپ ها را بر حسب نوع یا با توجه به حرف اول نامشان دسته بندی می کند و در برخی دیگر دسته بندی خاصی وجود ندارد.
در اغلب لانچرهای مدرن می توانید تعداد ردیف ها و تعداد ستون های صفحه کشوی اپلیکیشن ها را کم و زیاد کنید و موارد دیگر مثل تصویر پس زمینه را به دلخواه تغییر دهید. حتی ژست حرکتی که کشوی اپ ها را باز می کند هم قابلیت سفارشی کردن دارد. اما این تنظیمات در هر لانچری موجود نیست.

مرتب کردن اپ ها در App Drawer

در کشوی اپ ها معمولاً ترتیب اپلیکیشن ها بر اساس تاریخ نصب است. به عبارت دیگر اپ هایی که اخیراً نصب کرده اید در انتهای لیست یا در آخرین صفحات قرار می گیرند. در برخی لانچرها، ترتیب اپ ها در کشوی اپلیکیشن ها بر اساس نام است.
در برخی از لانچرها می توانید اپلیکیشن ها را در App Drawer را بر اساس نام، زمان نصب، میزان استفاده و موارد دیگر مرتب کنید. تنظیمات مربوطه در صفحه ی تنظیمات لانچر موجود است اما بد نیست روی منوی سه نقطه در گوشه ی بالای صفحه ی کشوی اپ ها تپ کنید و بررسی کنید که گزینه ای مثل Sort Mode در آن موجود است یا خیر. در صورت وجود چنین گزینه ای، تغییر دادن ترتیب ساده تر می شود..

فولدر در کشوی اپ ها

در برخی لانچرها می توانید هم در صفحه ی خانه و هم در کشوی اپلیکیشن ها، فولدر بسازید و آیکون چند اپلیکیشن را در آن قرار بدهید. این قابلیت برای مرتب کردن اپ ها به منظور دسترسی سریع تر، مفید است. در لانچر پیش فرض محصولات سامسونگ و لانچرهایی مثل Nova Launcher  و Microsoft Launcher این قابلیت وجود دارد.

در Nova Launcher یک ویژگی جالب دیگر هم وجود دارد: می توانید تب هایی در کشوی اپ ها ایجاد کنید! البته این قابلیت در نسخه ی پریمیوم این لانچر موجود است.

چگونه آیکون اپی را از کشوی اپ ها روی صفحه ی خانه قرار دهیم؟

انتقال آیکون اپی که در کشوی اپلیکیشن ها موجود است روی صفحه ی خانه بسیار ساده است و البته آیکون ها از کشوی اپ ها حذف نمی شود.
دقت کنید که در تنظیمات لانچر گزینه ی قفل کردن صفحه ی خانه را فعال نکرده باشید. این گزینه در برخی لانچرها وجود دارد و در اغلب لانچرها موجود نیست. در برخی لانچرها نام تنظیم موردبحث، چیزی شبیه به Add apps to home screen یا قابلیت اضافه کردن اپ ها به صفحه ی خانه و در برخی دیگر نام آن Lock Home Screen یا Lock Desktop است.
روش انتقال به این صورت است: کشوی اپ ها را باز کنید و روی آیکون برنامه ی موردنظر تپ و مکث کنید و سپس انگشت خود را حرکت بدهید. کشوی اپ ها مخفی می شود در حالی که آیکون اپ همچنان زیر انگشت شماست. می توانید انگشت خود را به موقعیت دلخواهی از صفحه ی خانه ببرید و سپس آن را از صفحه نمایش جدا کنید تا آیکون اپلیکیشن در جایگاه موردنظر قرار بگیرد.

حذف کردن اپ ها به کمک App Drawer

برای حذف یا Uninstall کردن اپ هایی بلااستفاده، می توانید از کشوی اپ ها استفاده کنید. یک روش مرسوم در لانچرهای امروزی، تپ و مکث و سپس انتخاب کردن گزینه ی Uninstall یا حذف نصب است. در ادامه حذف اپ را تأیید کنید.
روش دوم این است که آیکون اپلیکیشن را با روش تپ و مکث بگیرید و روی آیکون سطل زباله در کنار یا بالای صفحه رها کنید و در ادامه روی گزینه ی تأیید تپ کنید.
guidingtechسیاره ی  آی تی

منوی مخفی Developer options در اپ Settings اندروید، حاوی گزینه ها و تنظیمات مختلفی است که در درجه ی اول برای برنامه نویسان و تعمیرکاران و کاربران حرفه ای مفید است. اما برخی گزینه های این منو حتی برای کاربر مبتدی هم مفید واقع می شود.
در این مقاله به روش ظاهر کردن منوی مخفی Developer options یا گزینه های توسعه دهندگان در اندروید پرداخته و با تعدادی از گزینه های مهم و کاربردی آن آشنا می شویم.

نحوه دسترسی به منوی Developer ptions اندروید

اگر روی شماره ساخت یا Build number اندروید در اپلیکیشن تنظیمات، 7 بار پشت سر هم تپ کنید، منوی مخفی موردبحث از حالت مخفی خارج می شود. اما مسیر دسترسی به گزینه ی Build number و همین طور منوی مخفی Developer options در گوشی ها و تبلت های مختلف، یکسان نیست. 

معمولاً روش کار به این صورت است که باید نوار وضعیت را پایین بکشید و روی آیکون چرخدنده تپ کنید تا صفحه ی تنظیمات اندروید باز شود. روش دیگر استفاده از کشوی اپلیکیشن ها است که آیکون اپ ستینگس را در کنار آیکون سایر اپ ها نمایش می دهد.

آشنایی با کشوی اپ ها یا App Drawer  اندروید و روش استفاده از آن

پس از باز کردن تنظیمات، روی گزینه ی About phone یا درباره گوشی تپ کنید که البته در تبلت ها نام آن About tablet است. در برخی رام های اندروید، می بایست ابتدا روی یکی از گزینه های اصلی منوی تنظیمات مثل System تپ کنید و سپس در صفحه ی بعدی روی About phone تپ کنید.
آشنایی با گزینه های مفید منوی Developer options اندروید
در صفحه ی About phone اگر گزینه ای شبیه به Software information یا اطلاعات نرم افزاری وجود دارد، روی آن تپ کنید و در صفحه ی بعدی گزینه ی Build number را پیدا خواهید کرد. البته ممکن است این گزینه مستقیماً در صفحه ی About phone موجود باشد.
آشنایی با گزینه های مفید منوی Developer options اندروید
در نهایت 7 بار پشت سر هم روی Build number تپ کنید تا پیامی روی صفحه ظاهر شود و منوی مخفی Developer options از حالت مخفی خارج شود.
آشنایی با گزینه های مفید منوی Developer options اندروید

توجه داشته باشید که در نسخه های اخیر اندروید، قابلیت جستجو به اپ Settings اضافه شده است. لذا برای یافتن Build number می توانید از کادر جستجو استفاده کنید و سریعاً این مورد را پیدا کنید.

در ادامه به معرفی مهم ترین گزینه ها و تنظیمات در منوی Developer options می پردازیم.

USB Debugging و کاربردهای بسیار زیاد آن

قابلیت دیباگ کردن از طریق USB، مهم ترین گزینه ای است که در این منو رویت می کنید. با فعال کردن این گزینه، می توانید دستورات مختلفی را از طریق سیستم ویندوزی یا مک او اس و لینوکس که به کمک کابل USB به گوشی یا تبلت متصل شده، به دیوایس بفرستید و اجرا کنید.
دستوراتی که از این طریق اجرا می شود، محدود است اما کاربردها بسیار گسترده است. ممکن است برای روت کردن بخواهید از طریق کامپیوتر اقدام کنید یا اپلیکیشن ها را از طریق کامپیوتر نصب کنید و همین طور از صفحه نمایش اندروید فیلم بگیرید یا اشکالات نرم افزاری اپ ها را بررسی و حل کنید.
آشنایی با گزینه های مفید منوی Developer options اندروید
پس از فعال کردن گزینه ی USB debugging زمانی که گوشی یا تبلت را به کامپیوتر متصل می کنید، پیام تأیید دسترسی نمایش داده می شود. می بایست دسترسی را تأیید کنید تا اجرا کردن دستورات امکان پذیر شود. بدیهی است که نباید دسترسی کامپیوتر افراد ناشناس از طریق USB debugging تأیید شود! برای اطلاعات بیشتر در مورد ADB و برخی کاربردهای آن، به مقالات زیر توجه کنید:

آموزش نصب رام و ریکاوری از طریق ADB و Fastboot و دستورات مهم ADB و Fastboot

روش مجاز کردن USB Debugging و حل مشکل ADB Device Unauthorized در اندروید

کنترل پیشرفته اندروید با 6 اپ جالب و دستورات ADB و بدون روت کردن

چگونه اپ های سیستمی اندروید را با روت کردن و استفاده از Magisk حذف کنیم؟

البته می توانید دستورات ADB را به صورت وایرلس هم اجرا کنید که روال کار کمی پیچیده تر است:

آموزش استفاده از ADB به صورت وایرلس در اندروید

تغییر سرعت انیمیشن ها در اندروید

اندروید هم مثل اغلب سیستم عامل ها، صفحه ها و پنجره هایی که باز و بسته می شود را با انیمیشن های مختلف نمایش می دهد و مخفی می کند. برخی افراد دوست دارند که انیمیشن سریع تر نمایش داده شود و برخی دیگر ترجیح می دهند که حرکات آهسته تر باشد. برای تغییر دادن سرعت انیمیشن می توانید از گزینه های Transition animation scale و Window animation scale و Animator duration scale استفاده کنید.
با تپ روی این گزینه ها، پنجره ای برای انتخاب مقیاس نمایان می شود. مقیاس حالت پیش فرض، عدد 1 است و برای سریع تر شدن می توانید عدد کوچک هر مثل 0.5x  را انتخاب کنید. برای کندتر شدن انیمیشن ها هم می توانید اعداد بزرگ تر از 1 را انتخاب کنید. گزینه ی Animation off موجب غیرفعال شدن انیمیشن می شود و در واقع با انتخاب این حالت، تغییرات ناگهانی رخ می دهد که مطلوب نیست. انتخاب کردن مقیاسی مثل 5x و 10x هم انیمیشن ها را بسیار آهسته می کند که مطلوب نیست.

فعال کردن حالت شب یا Night Mode

حالت شب یا تم مشکی اندروید، یکی از جاذبه های جدید دنیای گوشی و تبلت است که البته در لپ تاپ های ویندوز و مک بوک و آی مک ها نیز محبوب شده است! در واقع بهتر است در محیط تاریک از این حالت استفاده کنید که خستگی چشم کمتر شود و مصرف باتری نیز کاهش پیدا کند. برای فعال کردن خالت شب در اندروید می توانید از منوی مخفی Developer options استفاده کنید. حالت On و Off و حالت خودکار یا Automatic که به تناسب ساعت، تم مشکی را فعال می کند، سه گزینه ی موجود است.

دقت کنید که حالت شب در Android Pie و نسخه های جدیدتر اندروید موجود است.

مانیتور کردن استفاده از رم

گزینه ی Running services در حقیقت تاسک منیجر اندروید است و مثل Task Manager ویندوز و سایر سیستم عامل ها، لیستی از اپ ها به همراه میزان استفاده از حافظه ی RAM را نمایش می دهد. البته گزینه ای برای بستن اجباری اپ نیز در اختیار کاربر می گذارد.

با تپ روی Memory در منوی گزینه های توسعه دهندگان، می توانید آمار متوسط یا در واقع متوسط مصرف حافظه در بازه های زمانی اخیر مثل 3 ساعت اخیر را چک کنید.

موقعیت جغرافیایی تقلبی!

ممکن است در برخی بازی های آنلاین و برخی پیام رسان ها بخواهید موقعیت جغرافیایی خودتان را جعل کنید و در واقع به صورت دستی موقعیت را انتخاب کنید. گزینه ی Select mock location app برای همین مورد طراحی شده است و البته باید اپلیکیشنی برای تنظیم دستی موقعیت مکانی نصب کرده باشید که نمونه ی معروف آن، Fake GPS است. پس از نصب کردن اپ، به منوی Developer options مراجعه کنید و از گزینه ی Select mock location app برای انتخاب کردن اپ استفاده کنید.

از این پس اپلیکیشن انتخاب شده مجاز است که موقعیت مکانی فیک یا جعلی را اعمال کند.

اجباری کردن نیم صفحه کردن پنجره ی اپ ها

بیشتر اپ های اندروید قابلیت نمایش به صورت نیم صفحه دارند و در واقع می توانید از حالت Split Screen برای کار با اغلب اپ ها استفاده کنید اما این حالت در تمام اپ ها پشتیبانی نمی شود! در این صورت می توانید از منوی گزینه های توسعه دهندگان، گزینه ی Force activities to be resizable را فعال کنید تا حالت نیم صفحه اجباراً فعال شود. البته برخی از اپلیکیشن ها با فعال شدن این گزینه هم در حالت Split Screen عملکرد صحیح و عادی ندارند.

بهینه سازی رنگ ها برای افراد کوررنگ

تقریباً 8 درصد آقایان و 0.5 درصد خانم ها، نوعی کوررنگی دارند! به همین جهت در سیستم عامل های مدرن امروزی، گزینه ای برای بهینه سازی و تغییر رنگ ها در نظر گرفته شده تا این افراد بتوانند از وسایل به خوبی سایرین استفاده کنند. گزینه ی Simulate color space در منوی Developer options با ارایه کردن چند گزینه، مشکل افراد کوررنگ را تا حدی برطرف می کند.

در گوشی ها و تبلت هایی که نمایشگر از نوع AMOLED است، می توانید حالت تک رنگ را فعال کنید که کمی در کاهش مصرف باتری موثر است.

نمایش محل لمس یا Show taps/pointer location

توسعه دهندگان اپ در صورت نیاز می توانند محل لمس کردن صفحه نمایش را به صورت گرافیکی ببینند و با این روش متوجه شوند که لمس کردن کدام بخش های صفحه در یک اپ، مشکل ساز است یا کار خاصی انجام می شود و به این ترتیب اپ ها را بهینه کرده و مشکلات را ریشه یابی کنند. تعمیرکاران هم برای تست و بررسی تاچ اسکرین می توانند نمایش محل تاچ را فعال کنند.
برای نمایش محل لمس، Show tap را فعال کنید و برای نمایش محل لمس، گزینه ی Pointer location را فعال کنید.

روشن نگه داشتن گوشی یا تبلت

اگر سوییچ Stay wake را فعال کنید، گوشی یا تبلت حین شارژ، بیدار و در واقع روشن باقی می ماند و صفحه ی قفل نمایان نمی شود.

دقت کنید که روشن باقی ماندن صفحه نمایش، سرعت شارژ شدن باتری را کاهش می دهد و اصولاً قابلیت مفیدی نیست. اما ممکن است بخواهید در شرایط خاصی، صفحه ی گوشی یا تبلت روشن باقی بماند. در این صورت موقتاً این سوییچ را فعال کنید.

سوییچ کردن سریع بین وای-فای و اینترنت سیم کارت

اگر برای دسترسی به اینترنت هم از اینترنت شبکه ی Wi-Fi و هم از Mobile Data یا اینترنت سیم کارت استفاده می کنید، اندروید در درجه ی اول از وای-فای استفاده می کند و زمانی که اینترنت وای-فای بسیار ضعیف باشد، از دیتای سیم کارت استفاده می کند. در منوی مخفی Developer options  برخی گوشی ها و تبلت ها، گزینه ای به اسم Aggressive Wi-Fi to Cellular Handover یا Mobile data always active یا چیزی شبیه به این موارد وجود دارد که با فعال کردن آن، سوییچ کردن از وای-فای به اینترنت سیم کارت سریع تر انجام می شود.

دقت کنید که این کار موجب افزایش هزینه ی ترافیک مصرفی اینترنت موبایل می شود. بهترین روش این است که به صورت دستی منبع تأمین اینترنت را انتخاب کنید یا به عبارت دیگر وای-فای و دیتا را به صورت دستی خاموش و روشن کنید.

سایر گزینه های مفید در منوی Developer options

اگر از ADB برای بکاپ گرفتن از گوشی یا تبلت در کامپیوتر استفاده می کنید، می توانید از گزینه ی Desktop backup password برای رمزگذاری بکاپ استفاده کنید تا کسی نتواند بدون داشتن رمز، به فایل های شخصی شما که در بکاپ موجود است، دسترسی پیدا کند.

زمانی که گوشی را به کامپیوتر متصل می کنید، نوتیفیکیشن انتخاب عملکرد ظاهر می شود. حالت پیش فرض معمولاً شارژ کردن گوشی است اما اگر همواره گوشی را برای انتقال فایل یا استفاده از اینترنت موبایل به کامپیوتر متصل می کنید، می توانید عملکرد پیش فرض را انتخاب کنید. برای این کار روی گزینه ی Select USB configuration تپ کنید و یکی از حالت ها مثل File Transfer یا USB Tethering را انتخاب کنید.

دقت کنید که گزینه ی USB Tethering برای به اشتراک گذاری اینترنت کاربرد دارد.

آموزش اتصال به اینترنت سیم کارت گوشی از طریق USB و بلوتوث و وای-فای

گزینه ی Standby apps امکان معلق کردن اپ ها را فراهم می کند. در واقع اگر بخواهید از فعالیت یک اپلیکیشن در پس زمینه و ارسال و دریافت داده جلوگیری کنید، می توانید آن را معلق کنید. در این صورت مصرف اینترنت و مصرف باتری کاهش پیدا می کند.

گزینه ی Force 4x MSAA برای بازی خورها کاربرد دارد و کار آن این است که در بازی ها، آنتی-الیاسینگ با نمونه برداری 4 برابری و الگوریتم MSAA را به صورت اجباری فعال می کند. نتیجه این است که میزان شکستگی و دنده دنده شدن خطوط و لبه های صاف کمتر می شود. البته فعال کردن این گزینه در گوشی های رده پایین که پردازنده ی گرافیکی قدرتمند نیست، توصیه نمی شود. به علاوه مصرف باتری را بیشتر می کند. لذا اگر واقعاً کیفیت تصویر در بازی ها مطلوب نیست، فعال و غیرفعال کردن آن را تست و مقایسه کنید.

maketecheasierسیاره ی  آی تی

در این مطلب می خواهیم برای شما توضیح دهیم که لانچر اندروید چیست؟ بهترین لانچر های اندروید کدام ها هستند؟ نصب و حذف لانچر اندروید چگونه است؟ برای انتخاب لانچر گوشی برای اندروید به چه مواردی باید توجه کرد؟ و در نهایت لینک مستقیم برای دانلود چند لانچر کاربردی اندروید از گوگل پلی که صورت رایگان هم هستند را برای شما جمع آوری کردیم. پس با سایت الکامکو تا آخر این مقاله همراه باشید.

لانچر اندروید چیست ؟

معنی لانچر (Launcher) یعنی راه انداز و این نام به بخشی از رابط کاربری سیستم عامل گوشی های اندروید گفته می شود که به شما امکان این را می دهد که صفحه اصلی گوشی خود را شخصی سازی کنید و عملکردهای دیگری که مطابق با سلیقه شماست به صفحه خود اضافه کنید. در واقع شما با نصب لانچر اندروید یک راه انداز به سیستم عامل خود اضافه می کنید.
پس اگر دوست دارید محیط گوشی یا تبلت اندرویدی خود را سفارشی سازی کنید حتما این مطلب را تا آخر بخوانید.

چرا باید از لانچر اندروید برای گوشی تان استفاده کنید؟ 

چون هر روز در حال استفاده از گوشی های هوشمند خود هستید، کار کردن با آن برای شما عادی شده و اکثرا همین کارهای روزمره را با ان انجام می دهید و زیاد به این فکر که چطوری می توانیم یکاری کنیم که خاص تر و بهینه تر از آن استفاده کنیم نیستید.
ولی اگر شما هم کسی هستید که یک گوشی اندرویدی دارید می توانید با لانچر اندروید تلفن همراه خود را به یک دستیار شخصی تبدیل کنید یا مثلا صفحه اصلی خود را براساس نیازهای خود کاربردی و شخصی سازی کنید!
یکی از بهترین ویژگی هایی که سیستم عامل اندروید دارد این است که می توانید طراحی یا رابط گرافیکی گوشی را تغییر دهید. در حالی که این تغییرات در گوشی های آیفون به این سادگی نیست. شخصی سازی اندروید با لانچر های اندروید آسان است و این می تواند گوشی شما را به گوشی هوشمند کارامدتر تبدیل کند.
لانچر های اندروید، همچنین به عنوان جایگزینی برای صفحه اصلی هم شناخته می شوند، در واقع به بیانی ساده بخواهیم بگوییم برنامه ای است که بدون ایجاد تغییرات عمقی، طراحی نرم افزار و ویژگی های سیستم عامل گوشی شما را تغییر می دهد.

لانچر اندروید ها از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟ 

  1. App Drawer (کشوی اپلیکیشن): در این بخش می توانید لیست تمام برنامه های نصب شده در گوشی را ببینید. وقتی اپلیکیشن جدیدی در گوشی خود نصب می کنید، آیکون آن در این کشوی اپلیکیشن  ها اضافه می شود.
    بسته به لانچر و تنظیمات آن، ممکن است آیکون اپلیکیشن نصب شده در صفحه ی اصلی هم اضافه شود. اگر اینگونه نباشد می  توانید به صورت دستی آیکون هر برنامه  ای که زیاد استفاده می  کنید را روی صفحه  ی خانه قرار بدهید.
    فراموش نکنید که کشوی اپلیکیشن ها و صفحه ی اصلی ، دو بخش از Launcher محسوب می شود. بنابراین اگر لانچر جدیدی روی اندروید نصب کنید و آن را فعال کنید، کشوی اپ ها نیز تغییر می کند.
  2. Home screen (صفحه اصلی گوشی یا هوم اسکرین): همان نمایی از صفحه است که وقتی قفل گوشی خود را باز می کنید (اگر قفل نیست که هیچی) آن را به صورت پیشفرض می بینید. صفحه اصلی محلی برای نگهداری آیکن های برنامه ها، ابزارک ها و میانبرها برای دسترسی به برنامه ها و قابلیت های آنها است.
    حالا شاید برای شما این سوال پیش بیاد که فرق App Drawer و Home screen چیه؟ صفحه اصلی گوشی شما می تواند بسیار ساده و صرفاً شامل آیکون چند اپ و ویجت تقویم و ساعت باشد در حالی که کشوی اپ ها شامل لیست اپلیکیشن هایی که در گوشی شما نصب شده می باشد.
  3. App Dock (داک اپلیکیشن): این قسمت برنامه های مورد علاقه شما را در خود نگه می دارد و می توانید برنامه ای را از این قسمت معمولا با درگ حذف یا اضافه کنید، به علاوه به قسمت App Drawer هم دسترسی دارید که این قسمت در تمام صفحه های گوشی نمایش داده می شود.

لانچر در اندروید چیست ؟ آموزش برنامه نویسی اندروید الکامکو
این قسمت ها از گوشی جزء لانچر محسوب نمی شوند : 

  • نوار اعلانات (Notification Bar): این بخش به صورت پیش فرض در بالای صفحه گوشی شما نمایش داده می شود. یک نوار باریک است که آیکن های سیستم (WiFi ، Data ، BlueTooth ، Alarm و غیره) در این قسمت مشاهده می شوند.
  • نوار پیمایش (Navigation Bar): این نوار در پایین صفحه گوشی شما نمایش داده می شود و دارای سه آیکن سفید (از چپ به راست): برگشت به صفحه قبل، برگشت به صفحه اصلی و برنامه های اخیر باز شده است.
  • سایه اعلان (Notification Shade): با کشیدن انگشت به سمت پایین روی نوار اعلان صفحه ای ظاهر می شود که به شما امکان می دهد اعلان هایی که آمده را مشاهده کنید.
  • تنظیمات عمومی (Global Settings): جایی است که می توانید تمام تنظیمات مربوط به گوشی خود را تنظیم کنید.
  • این قسمتها جزء لانچر برای اندروید نیست - آموزش برنامه نویسی اندروید الکامکو

    آموزش نصب لانچر اندروید در گوشی 

    1. نصب لانچر در اندروید مانند نصب سایر اپلیکیشن های اندرویدی است. برای اینکار کافی است وارد Google Play شوید و یکی از لانچرهای موجود را انتخاب کنید.
    2. آن را دانلود کرده و سپس نصب نمایید.
    3. بعد از نصب آن را باز کنید.
    4. وارد تنظیمات آن شوید.
    5. آن را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنید.
    6. تم های لانچر را می توانید از Google Play دانلود کنید.

    چطوری دوباره گوشی خود را به حالت قبل از نصب لانچر اندروید برگردانم؟ 

    نگران نباشید زیرا این تغییرات می تواند با توجه به سلیقه شما موقتی باشد. اگر می خواهید اقدام به خذف لانچر اندرویدی نمایید و دوباره به لانچر پیش فرض اندروید برگردید، می توانید لانچر نصب شده را مثل اپلیکیشن های دیگر حذف کنید.

    اکنون ، مواردی وجود دارد که هنگام انتخاب بهترین لانچر های اندروید باید به خاطر بسپارید :

    1- مطمئن شوید که ROM نیست

    برای اینکه این موضع را خوب درک کنید بهتر است فرق بین لانچر با کاستوم رام (Rom) را بدانید:
    رام ها با لانچرهای اندروید متفاوت هستند چون آنها دائمی هستند ولی لانچر ها موقتی هستند و با حذف برنامه پاک می شوند. در صورتیکه نمی خواهید تغییرات زیادی در رابط کاربری گوشی خودتان بدون روت کردن ایجاد کنید لانچر ها برای اندروید مناسب هستند. در واقع دانلود، نصب و کارکردن با لانچرهای اندرویدی آسان هستند و برای لذت بردن و تجربه بهتر داشتن از گوشی اندرویدی خود نیازی به روت کردن دستگاه ندارید.
    اگر می خواهید تجربه جدیدی از کار کردن با سیستم عامل اندروید بدست آورید و دانش کافی درباره روت کردن گوشی برای اعمال تغییرات اساسی ندارید پیشنهاد می کنیم سراغ  Rom نروید چون ممکن است برای همیشه با گوشی خود خداحافظی کنید و بهتر است از همین لانچرها استفاده کنید.
    اگر دوست دارید بیشتر با تفاوت این دو آشنا شوید ویژگی های زیر را بررسی کنید:
    تفاوت های کاستوم رام ها و لانچرها:
    لانچرها معمولا ویژگی های زیر را به کاربران ارائه می دهند:

  •     دارای تم های جدیدهستند
  •      امکان تغییر آیکون ها و حالت های گرافیکی سیستم عامل آندروید وجود دارد
  •     طرح بندی های مختلف برای نمایش منو در دسترس است
  •     پشتیبانی از ژست های حرکتی “Gestures”
  •     ارائه ویجت هایی با قابلیت شخصی سازی
  • کاستوم رام ها نیز، می توانند ویژگی های بهتری را به سیستم عامل اندروید اضافه سازند:

  •     بهبود سرعت گوشی، پایدار و با دوام کردن طول عمر باتری
  •     نصب کرنل های سفارشی ( با پشتیبانی از اورکلاکینگ)
  •     ویژگی های جدید نرم افزاری
  •     ارائه جدید ترین نسخه از سیستم عامل آندروید گوگل به شما، بدون در نظر گرفتن آخرین نسخه ای که شرکت سازنده برای دیوایس هوشمند شما منتشر ساخته است!
  •     در هنگام روت شدن گوشی، برنامه های بیشتری از قبیل: برنامه های قفل شکسته، کرک شده، غیر رسمی و … برای دیوایس شما در دسترس خواهد بود.
  • 2- کدام نوع از Android Launcher را انتخاب کنم؟

    از خود بپرسید آیا ظاهر لانچر برای شما مهم است یا عملکرد آن روی گوشی؟ پس بیاید انواع لانچر گوشی برای اندروید را با هم بررسی کنیم.

  • در اصل دو نوع لانچر وجود دارد: لانچر طراحی و لانچر هوشمند
  • اگرچه ممکن است بعضی از لانچرها ترکیبی باشند اما در ریشه هر لانچری یک یا ترکیبی از این دو نوع است. لانچرهای طراحی بیشتر روی طرح گرافیکی گوشی اندرویدی شما تمرکز می کنند ولی لانچرهای هوشمند قابلیت تنظیم کردن سیستم عامل اندروید گوشی شما را دارند.
    لانچرهای هوشمند (Smart launchers): لانچرهای هوشمند در هسته سازگار هستند. آنها به دنبال گرفتن برنامه ها و اطلاعات مورد نیاز شما هستند و آنها را برای دسترسی سریع در صفحه اصلی دارند.
    اگر از لانچر هوشمند استفاده کنید، بیشتر متوجه این تغییرات خواهید شد. هدف کلی این مدل لانچرها این است که چیزی که نیاز دارید را بر اساس زمانی که به آن نیاز دارید داشته باشید. هر یک از آنها دارای سطح متفاوتی از “هوشمندی” هستند.
    مثلا بعضی از لانچرهای پیشرفته هوشمند مکان کار و خانه را از شما می خواهند تا بتوانند نیازهای شما را براساس موقعیت مکانی و همچنین روز هفته و زمان روز پیش بینی کنند.
    به عنوان مثال، جمعه ممکن است در خانه باشید و صفحه اصلی گوشی شما دارای برنامه های واتساپ، تلگرام، اینستاگرام باشد ولی شنبه در محل کار باشید و در صفحه اول گوشی خود برنامه های ایمیل، تقویم، مخاطبین و خبرخوان ها را ببینید!
    لانچرهای طراحی (Design launchers): لانچرهای طراحی روشی آسان برای تغییر ظاهر گرافیکی صفحه اصلی شما هستند. پایه و اساس آنها یک چهارچوب ساده است و سپس گزینه هایی مانند بسته های آیکون، تصاویر پس زمینه و ابزارک ها را برای کمک به تزئین و شخصی سازی این چهارچوب ساده در اختیار شما قرار می دهد.
    این مدل به هوشمندی لانچرهای هوشمند نیستند، اما چیزی که از آنها دریافت می کنید گزینه های بسیار بیشتری برای تغییر شکل و ظاهر گوشی شماست تا آن را از سایرین متفاوت کند.
    علاوه بر شخصی سازی ظاهری صفحه گوشی، گزینه های بیشتری برای طرح بندی ها ارائه می دهند. برای کسانی که ایده شهودی را دوست ندارند اما هنوز هم می خواهند راهی برای طراحی ظاهری مجدد گوشی برای بالابردن کارایی آن پیدا کنند مناسب است.

    3- لانچر رایگان یا پولی؟ 

    ما به شما توصیه می کنیم از نسخه های رایگان لانچر ها استفاده کنید و فقط در صورتی که خیلی از آن راضی بودید و کار کردن آن برای شما آسان بود، نسخه پولی آن را دریافت کنید.

    بهترین لانچر های اندروید کدام ها هستند؟ 

    تعداد خیلی زیادی از لانچرهای اندرویدی در فروشگاه Google Play موجود است. هر یک از این لانچرها ویژگی های منحصر فرد خود را دارند که باعث می شود دستگاه شما جدید و تازه به نظر برسد. پس بیایید به لیست راه اندازهای Android سری بزنیم و هر کدام را دوست داشتید انتخاب کنید. در نتیجه دانلود بهترین لانچر های اندروید پای سلیقه شما!
    همچنین بخوانید : برای داشتن شغل برنامه نویسی اندروید چه مهارتهایی باید داشته باشید؟

    دانلود بهترین لانچر های اندرویدی از نوع طراحی و هوشمند

    ما سعی کردیم در این لیست بعضی از لانچرهای کاربردی اندرویدی را همراه با ویژگی های منحصر بفردی که دارند و همچنین دانلود لانچر اندروید با لینک مستقیم را برای شما جمع آوری کنیم :

    1- معرفی ایوی لانچر (Evie Launcher)

    ایوی لانچر (Evie Launcher) که توسط شرکت Evie Labs Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است، از طریق سادگی و رابط کاربری (UI) خوب و حجم کمی که دارد می تواند بهترین نتیجه را برای شخصی سازی گوِشی به شما ارائه دهد.
    همچنین سریعترین لانچر اندروید هم محسوب می شود و می توانید نسخه پشتیبانی از نحوه شخصی سازی خود در این برنامه به وسیله گوگل درایو داشته باشید. بیشتر کاربران این لانچر اندروید خوب را به دلیل تجربه ای که از کارایی آن بدست می آوردند دوست دارند. پس با طراحی رابط کاربری این لانچر اندروید ساده و شیک از دستگاه اندرویدی خود لذت ببرید.
    دانلود ایوی لانچر اندروید Evie Launcher - لانچر فارسی برای اندروید
    برخی از ویژگی های ای وی لانچر اندروید (Evie Launcher)

  • امکان سرچ پیشرفته
  • امکان پیمایش سریع به برنامه های مختلف از طریق منوی اپلیکیشن های الفبایی ونوار جستجو در بالای آن وجود دارد
  • می توانید میانبرها را سفارشی کنید
  • قابلیت سفارشی سازی اندازه آیکن ها و اندازه قلم، پوشه ها
  • امکان دسترسی به موتور های جستجو (بینگ ، DuckDuckGo ، گوگل)
  • امکان قفل آیکن های برنامه
  • امکان داشتن صفحه اصلی زیبا
  • دسترسی به تمامی نرم افزار ها تنها با سوایپ صفحه
  • دارای میانبر های سریع و سفارشی
  • پشتیبانی از آیکون پک های گوناگون
  • امکان پوشه بندی تمامی برنامه های خود
  • و…
  • لینک دانلود ایوی لانچر اندروید (Evie Launcher) از گوگل پلی – رایگان

    2- معرفی لانچر اندروید نیاگارا (Niagara Launcher)

    لانچر نیاگارا یک لانچر جدید برای اندروید است که کارایی ارگونومیک را به شما ارائه می دهد و نامزد یکی از بهترین لانچر ها برای اندروید در سال 2019 از سوی لایف وایر، تامز گاید و اندروید پی آی تی شده است. با نصب این لانچر اندروید زیبا می توانید صفحه هوم گوشی خود را زیباتر کنید و لیست کامل اپلیکیشن  هایی که در گوشی شما نصب است را در نمایی کاربرپسند مشاهده کرده و با ترتیب حروف الفبای آن  ها، با سرعت آیتم مورد نظر خود را پیدا کنید. در پاراگراف بعدی لینک دانلود برنامه niagara launcher را برای شما گذاشتیم. 
    دانلود لانچر اندروید نیاگارا (Niagara Launcher) - لانچر در اندروید چیست
    لینک دانلود لانچر نیاگارا (Niagara Launcher) از گوگل پلی – رایگان
    برخی از ویژگی های لانچر اندروید نیاگارا (Niagara Launcher)

  • تمامی اپلیکیشن ها در یک لیست قرار داده شده اند و با یک حرکت دست به سمت چپ یا راست قابل مشاهده اند.
  • قابلیت تعامل خوب با نوتیفیکیشن ها
  • لانچری سریع و سبک است و فقط چند مگابایت فضا را اشغال می کند.
  • قابلیت استفاده از تم های مختلف تاریک و روشن
  • پشتیبانی از بسته های آیکن
  • قابلیت مخفی کردن برنامه های از پیش نصب شده
  • داشتن انحمن های زیاد برای حل مشکلات
  • و…
  • 3- معرفی اپوس لانچر اندروید (APUS Launcher) 

    لانچر اپوس برای اندروید از سال 2014 جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین لانچر ها برای اندروید در فروشگاه Google Play ثابت کرده است.  لانچر APUS یکی از بهترین و سریع ترین لانچر برای اندروید است. حتی می توانید افکت های حرکتی آن را تنظیم کرده و عملکرد آن را تنظیم کنید تا سریعتر شود.
    پس وقتی از APUS Launcher به عنوان لانچر پیش فرض خود استفاده می کنید، می توانید هم از آن لذت ببرید و هم آن را به سلیقه خود تغییر دهید.
    بهترین لانچر اندروید - دانلود لانچر اپوس برای اندروید (APUS Launcher)
    برخی از ویژگی های اپوس لانچر اندروید (APUS Launcher)

  • افزایش عملکرد گوشی اندرویدی شما
  • دارای تصاویر پس زمینه HD
  • حالت صرفه جویی در باتری دارد
  • قابلیت پنهان کردن و قفل برنامه ها
  • برای 19 زبان دنیا قابل استفاده است
  • صرفه جویی در باتری دستگاه اندرویدی و همچنین تقویت آن
  • لینک دانلود لانچر اپوس برای اندروید (APUS Launcher) از گوگل پلی – رایگان

    4- معرفی لانچر مایکروسافت اندروید (Microsoft Launcher) 

    مایکروسافت لانچر چیست؟ لانچر مایکروسافت برای اندروید یک صفحه اصلی تر و تمیز را همراه یک App Drawer (کشوی اپلیکیشن) برای شما فراهم می کند که می توانید به راحتی برنامه های پرکابرد خود را در آن پیمایش کنید. این لانچر عناصر و ویژگی های UI خوبی را برای گوشی شما فراهم می کند که می توانید به برنامه ها و خدمات مایکروسافت دسترسی داشته باشید.
    همچنین دارای یک سیستم جستجو است که از جستجوی بصری پشتیبانی می کند. شما می توانید از چیزی که به دنبال آن هستید عکس بگیرید و آن را سرچ کنید تا به نتایج خوبی دست یابید. با ویندوز 10 روی دسک تاپ هم سازگار است.
    علاوه بر این ، می توانید از طریق حساب Microsoft خود به تقویم ، فعالیت های اخیر و اسناد خود دسترسی پیدا کنید. با Microsoft Launcher همه چیز را راحت تر کنید و بهره وری کنید.

    برخی از ویژگی های لانچر مایکروسافت اندروید (Microsoft Launcher) 

  • می توانید ویجت ها را هم شخصی سازی کنید
  • امکان سفارشی سازی بمنظور انتخاب رنگ برای تم و تغییر آیکون ها را دارد
  • جستجوی تصویری
  • آپدیت های منظمی با ویژگی های جدید دریافت می کند
  • این لانچر می تواند مخاطبین مهم را شناسایی کند و آنها را در کمترین زمان ممکن در دسترس شما قرار می دهد.
  • تنظیم کردن ژست های حرکتی مختلف مانند دو بار ضربه برای قفل کردن صفحه، کشیدن انگشت به سمت بالا برای دسترسی به برنامه ها و …
  • Performance Mode برای عملکرد بهتر در گوشی هایی با سخت افزار ضعیف
  • و…
  • دانلود برنامه لانچر مایکروسافت اندروید (Microsoft Launcher) از گوگل پلی – رایگان

    5- معرفی نوا لانچر اندروید (Nova Launcher)

    نوا لانچر چیست؟ نوا لانچر اندروید یک لانچر حرفه ای اندروید و همچنین یکی از لانچرهای قدیمی اندروید است که استودیوی TeslaCoil Software سالهاست که مدیریت آن را بر عهده دارد. در انتخاب Nova Launcher اشتباه نخواهید کرد زیرا یک لانچر اندروید ساده و شیک است. تا الان به عنوان یک لانچر خوب برای اندروید خود را ثابت کرده است. همه کاربران اندروید معمولا این لانچر را می شناسند و با ان کار کرده اند. چون در عین سادگی می توانید راحت با ان کار کنید و آن را شخصی سازی کنید. برای دانلود برنامه نوا لانچر اندروید ادامه متن را بخوانید.

    ویژگی های نوا لانچر برای اندروید (Nova Launcher) 

  • دارای تم های حالت تاریک و شب
  • قابلیت سفارشی سازی کشوی برنامه ها
  • قابلیت بازیابی و پشتیبان گیری
  • قابلیت پنهان کردن برنامه ها و آیکن ها از لیست بدون حذف آنها
  • بازیابی و پشتیبان گیری
  • نگه داشتن تمام برنامه های مورد علاقه خود بر dock
  • تنظیم تعداد آیکون ها در طول و عرض صفحه
  • افزودن هر تعداد ویجت دلخواه به dock
  • دارای افکت های متنوع برای جابجایی بین صفحات هوم اسکرین
  • تعیین میزان شفافیت صفحات منو
  • و…
  • لینک دانلود نوا لانچر برای اندروید (Nova Launcher) از گوگل پلی – رایگان

    6- معرفی لانچر گوگل نو اندروید (Google Now Launcher) 

    همینطور که از اسم این لانچر کاملا مشخص است، لانچر Google now توسط گوگل ساخته شده است و به صورت رایگان در دسترس شما در گوگل پلی قرار دارد. این لانچر در کنار امکانات یک لانچر مجهز به سرویس Google Now نیز می باشد که می توانید به صورت ترکیبی و همزمان از آن استفاده نمایید.
    تنها عیب این لانچر اندرویدی این است که نمی توانید ویژگی های صفحه خود را شخصی سازی کنید و دارای حداقل تنظیمات برای آن می باشد ولی کار کردن با آن آسان است. اگر می خواهید پس زمینه گوشی خود را تغییر دهید باید از یکسری سفارشی سازی های آماده خودش استفاده کنید.

    ویژگی های لانچر گوگل نو برای اندروید (Google Now Launcher)

  • سریع است و کار کردن با آن آسان است.
  • با گفتن “Ok Google” می توانید خیلی از کارها مثل پلی کردن اهنگ، ارسال پیام متنی و… را انجام دهید.
  • امکان پیدا کردن برنامه های گوشی را از طریق لیست A-Z به شما می دهد.
  • دارای آیکن های بزرگ
  • دارای قابلیت پوشه بندی نرم افزارها
  • توانایی شخصی سازی مناسب
  • امکان پشتیبان گیری از تنضیمات کلی لانچر
  • لینک دانلود لانچر گوگل نو برای اندروید (Google Now Launcher) از گوگل پلی – رایگان

    7- لانچر اندروید برای ویندوز Win X Launcher

    Win X Launcher اسم یک لانچر اندروید کامپیوتری است. یعنی چی؟ یعنی اینکه با نصب این لانچر ویندوز برای اندروید رابط کاربری ویندوز 10 را در موبایل اندرویدی خودتان تجربه می کنید. این لانچر اندروید برای ویندوز است یعنی ویندوز را برای شما شبیه سازی می کند و گوشی اندرویدی شما را تبدیل به ویندوز 10 می کند!

    ویژگی های لانچر ویندوز برای اندروید (Win X Launcher)

  • ظاهر زیبا و مدرن ویندوز در اندروید، پشتیبانی از مدیریت فایل
  • قابلیت های سفارشی سازی فراوان
  • پشتیبانی از ویجت های مختلف و کاربردی
  • امکان ایجاد پوشه برای دسکتاپ
  • قرار دادن فایل ها در سطل زباله و حذف کردن آنها در زمان دیگر به سبک ویندوز
  • پشتیبانی از استخراج و ساخت فایل ZIP/RAR
  • دارای اکشن سنتر و نوتیفیکیشن سنتر به سبک ویندوز و …
  • لینک دانلود لانچر ویندوز برای اندروید از گوگل پلی – رایگان

    راستی، آیا لانچرها برای اندروید ایمن هستند؟

    بله هیچ ضرری به گوشی شما وارد نمی کنند. آنها فقط یک لایه نرم افزاری برای تلفن شما هستند و موقع حذف لانچر اندروید، هیچ یک از اطلاعات شخصی شما را پاک نمی کنند.

    نتیجه گیری ما از لانچر اندروید چیست؟ 

    نصب لانچر اندروید می تواند حال و هوای شما از کار کردن با گوشی اندرویدی را متفاوت تر و همچنین لذت بخش تر کند و باعث می شود طراحی رابط کاربری بهتری را تجربه کنید. پس ما هم سعی کردیم در این مقاله تعدادی از راه اندازهای اندروید یا همان لانچر ها را همراه با لینک مستقیم از گوگل پلی را به شما معرفی کنیم. همچنین آموزش نصب لانچر در اندروید و حذف لانچر اندروید را به شما آموزش دادیم و همچنین یاد دادیم که برای انتخاب بهترین لانچر اندروید برای گوشی خود چه مواردی را باید در نظر داشته باشید.
    امیدواریم که شما چیزی راجع به لانچر های اندروید یاد گرفته باشید. اگر فکر می کنید این مقاله مفید است، آن را برای دوستان، خانواده و همکاران خود به اشتراک بگذارید. اگر فکر می کنید راه اندازهای اندروید خوبی وجود دارند ولی ما اسم آنها را معرفی نکردیم برای ما کامنت بگذارید.
    مشاهده همه مطالب در رابطه با آموزش های فناوری اطلاعات | مشاهده همه مطالب در رابطه با آموزش های فناوری و موبایل

    می خواهید برنامه نویسی اندروید یاد بگیرید؟ 

    الکامکو می تواند به شما در یادگیری دوره های آموزش برنامه نویسی اندروید کمک کند تا شما را به یک برنامه نویس اندروید حرفه ای تبدیل کند.
    اگر ایده خوبی دارید، اما مهارت برنامه نویسی ندارید، به راحتی می توانید با دوره ای که در این زیر به شما معرفی کردیم به این مهارت دست پیدا کنید و کسب درآمد کنید.
    در صورتیکه می خواهید یک اپلیکیشن اندرویدی برای کسب و کار خودتان یا مشتریان خود درست کنید پکیج آموزش برنامه نویسی اندروید با Android Studio  که در زیر میبینید را به شما پیشنهاد می کنیم.

    پیشنهادات ویژه برای شمادوره آموزش برنامه نویسی اندروید برای ورود به بازار کار
    برای اینکه شما عزیزان بتوانید برنامه نویسی اندروید را از صفر تا صد و پروژه محوری یاد بگیرید، این دوره حرفه ای را برای شما آماده کردیم که بتوانید با مشاهده این فیلم های آموزشی که هزینه خیلی کمی را نسبت به کلاس رفتن و وقت گرفتن از شما می گیرد، به یک برنامه نویس حرفه ای اندروید تبدیل شوید و بتوانید هر اپلیکیشن موبایل اندرویدی را بسازید و از انها کسب درآمد کنید و وارد بازار کار اندروید شوید.
    قبل از خرید ارزیابی کنید، تعدادی از جلسات آن را به صورت رایگان برای شما در اینجا قرار دادیم تا بتوانید دانلود کنید.
    شک نکنید بعد از دیدن این جلسات رایگان و کلا خرید این دوره، حتما دوره های دیگر ما را نیز خریداری خواهید کرد. چون مدرس این دوره، با حرفه ای ترین و جدیدترین روش ها، کاملترین مجموعه ساخت اپلیکیشن اندروید را برای شما تهیه کرده است و تجربه همکاری با شرکت گوگل را داشته است پس شکی در نحوه تدریس و کامل بودن پکیج نکنید و دوره را همین حالا خریداری کنید. 
    خرید دوره آموزش برنامه نویسی اندروید