عمومی

بهترین برند برای فیشیال صورت

اگر قصد خرید بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی را دارید، این مقاله را از دست ندهید. بسیاری از محصولات مراقبت پوستی معروف دنیا در ایران نیز به فروش می رسد. اما در میان این برندهایی که روزبه روز به تعدادشان افزوده می شود، کدام یک برای پوست شما بهتر و مفید تر است؟ در این مقاله به بررسی برندهای کرم آبرسان خارجی معروف و موجود در ایران می پردازیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید.

برای داشتن پوستی سالم، احتیاج به یک روتین پوستی متناسب با نوع و نیاز پوستی خود دارید. یکی از محصولاتی که در هر روتین پوستی باید وجود داشته باشد، کرم آبرسان است. شما می توانید ابتدا با بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی آشنا شوید. تفاوتی ندارد که چه نوع پوستی دارید. هر نوع پوستی برای جوان و سالم ماندن به آبرسانی و رطوبت مداوم نیاز دارد.

آبرسانی پوست صورت باعث روشن تر شدن پوست می شود و به از بین رفتن لک صورت نیز کمک می  کند. از این جهت در صورتی که آبرسانی را در روتین پوستی خود قرار دهید، پوست کمتر دچار جوش، جای جوش و لک می شود.

چربی برای پوست نیاز است. اما در صورتی که میزان چربی پوست زیاد شود، میزان آلودگی و باکتری پوست نیز بیشتر می شود. به همین دلیل پوست دچار التهاب، جوش و آکنه می گردد. آبرسانی به پوست کمک می کند تا میزان ترشح چربی صورت کنترل و تنظیم شود.

از دیگر فواید آبرسانی می توان به کاهش نشانه های پیری پوست اشاره کرد. پوست به مرور زمان و به دلیل خشکی، دچار چین و چروک می گردد. در صورتی که میزان رطوبت و آبرسانی پوست کافی باشد، پوست جوان و شاداب باقی خواهد ماند.

پوستی که آبرسانی نشده باشد، صورت شما را کدر و خسته نشان خواهد داد. برای شادابی و سرزندگی صورت خود کرم آبرسان صورت را فراموش نکنید.

فواید آبرسانی پوست صورت بیش از آنچه که گفته شد، است. از این جهت در میان این همه تنوع، کدام برند کرم آبرسان صورت خارجی تاثیر بهتری برای پوست صورت دارد؟ توصیه می کنیم برای آشنایی و بررسی بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی، حتما به ادامه مقاله توجه کنید.

همینطور می توانید به صفحه هرکدام از آبرسان ها در سایت موتن رو سر بزنید و با آنها آشنا شوید. آبرسان نیتروژنا، آبرسان ژوت، آبرسان پریم و آبرسان الارو برخی از این نام ها هستند. می توانید با محصولات متنوع هر شرکت در حوزه آبرسان، از طریق لینک های بالا آشنا شود.

اگر می خواهید بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی را تهیه کنید، خرید کرم آبرسان صورت بادی شاپ را به شما توصیه می  کنیم. کرم آبرسان صورت بادی شاپ در دنیا نیز طرفداران بسیاری به همراه دارد.

برند بادی شاپ، یکی از برندهای مطرح دنیا در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. این محصولات شامل انواع کرم آبرسان برای دست و صورت هم می شود. با این حال یکی از بهترین کرم آبرسان بادی شاپ با روغن درخت چای تهیه شده است. روغن درخت چای نه تنها پوست را آبرسانی می کند، بلکه باعث روشن شدن پوست نیز می شود.

در صورتی که پوستتان چرب و مستعد بروز لک صورت است، کرم آبرسان بادی شاپ، به کنترل چربی پوست و از بین بردن لک صورت کمک بسزایی می کند. از مزایای دیگر این کرم آبرسان صورت، جذب 24 ساعته است.

به بیان دیگر، این کرم مرطوب کننده و آبرسان به مدت 24 ساعت پوستتان را مرطوب نگه می دارد و یک آبرسان قوی محسوب می شود. علاوه بر این، کرم آبرسان صورت روغن درخت چای بادی شاپ، پوست را صاف و درخشان می کند و میزان منافذ باز پوست را کاهش می دهد.

کرم آبرسان صورت کوکوگرم حاوی شیر است. تفاوتی ندارد که نوع پوست شما چگونه است. چرا که این کرم مرطوب کننده برای انواع پوست مناسب خواهد بود. کرم آبرسان کوکوگرم حاوی ویتامین A و ویتامین E است. این دو ویتامین برای سلامت پوست بسیار اهمیت دارند.

این کرم مرطوب کننده آبرسان خارجی، نه تنها باعث تغذیه و رطوبت پوست می شود، بلکه به جوان سازی پوست نیز کمک می  کند. از مزایای دیگر این کرم آبرسان خارجی می توان به رایحه دلنشین شیر و نارگیل اشاره کرد. همچنین این کرم دست و صورت جذب بالا و سریعی دارد.

مشخصات کرم آبرسان کوکوگرم حاوی شیر به اختصار به شرح زیر است:

  • مناسب انواع پوست
  • حاوی ویتامین A و E
  • تغذیه کننده و مرطوب کننده
  • دارای رایحه دلنشین شیر و نارگیل
  • جذب سریع
  • برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

    برند نیوا نیازی به معرفی ندارد، چرا که اکثر کسانی که به مراقبت پوست و موی خود اهمیت می دهند با این برند معروف آشنا هستند. کرم آبرسان صورت نیوا از محصولات جدید این برند خارجی است. کرم آبرسان نیوا برای رطوبت رسانی انواع پوست مفید و مناسب است. از مزایای ویژه این کرم آبرسان صورت خارجی می توان مرطوب کردن 72 ساعته پوست اشاره کرد.

    زمان نگهداری بالای رطوبت و آبرسانی این کرم مرطوب کننده خارجی باعث شاداب و درخشان شدن پوست صورت می شود. با این حال کرم آبرسان نیوا احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی کند، چرا که فاقد چربی است. همچنین کرم آبرسان دست و صورت نیوا حاوی هیالورونیک اسید است که به صاف و شفاف شدن پوست کمک می کند.

     این کرم با داشتن هیالورونیک اسید می تواند تا 1000 برابر وزن خود را در آب نگه دارد و رطوبت را در خود به دام بیاندازد تا هرگاه در طول روز پوست شما احتیاج با آبرسانی داشت؛ رطوبت ذخیره شده را به پوست شما برگرداند. این کرم می تواند پوست شما را به مدت 48 ساعت مرطوب و نرم نگه دارد. این کرم انعطاف پذیری پوست شما را افزایش می دهد و همچنین فاقد الکل است در نتیجه اصلا پوست شما را خشک نمی کند. همچنین منافذ پوست شما را مسدود نمی کند و به تنفس پوست شما کمک می کند.

    مشخصات ژل کرم آبرسان صورت نوتروژینا مدل Hydra Boost:

  • آبرسانی عمیق پوست
  • افزایش نرمی و لطافت پوست
  • مناسب برای انواع پوست ها (به جز چرب)
  • حاوی هیالورونیک اسید
  • بسیار سبک
  • برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

    کرم آبرسان صورت ایمجز یک آبرسان قوی برای از بین بردن چین و چروک صورت است. این کرم مرطوب کننده حاوی روغن گوسفند بوده که پوست را نرم و مرطوب می کند. کرم آبرسان صورت ایمجز بافت سبک و قدرت جذب بالایی دارد.

    مشخصات کرم مرطوب کننده صورت ایمجز مدل Skin Care:

  • مرطوب کننده
  • مناسب پوست معمولی
  • آبرسان و نرم کننده
  • مناسب مصرف روزانه
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
  • بازیابی خاصیت ارتجاعی پوست
  • برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

    کرم آبرسان صورت ایوروشه باعث تنظیم چربی پوست می شود و پوست را رطوبت رسانی می کند. کرم آبرسان ایوروشه باعث درمان و پیشگیری از بروز جوش و آکنه می گردد. چرا که این آبرسان، باعث پاکسازی پوست می شود.

    کرم آبرسان صورت ایوروشه، منافذ باز پوست را می بندد. در این صورت باکتری و آلودگی در منافذ پوست جمع نمی شوند و پوست آسیب کمتری می بیند. از دیگر مزایای کرم آبرسان ایوروشه، جذب سریع و ماندگاری بالای آن است.

    کرم آبرسان صورت کلینیک مدل Moisture Surge مناسب انواع پوست است. از این جهت در صورتی که پوست چرب، خشک، مختلط یا معمولی دارید، می توانید از این کرم آبرسان بهره مند شوید تا پوستتان جوان و شاداب باقی بماند.

    برند کلینیک، در گروه بهترین مارک آبرسان صورت خارجی قرار دارد. این برند نه تنها در ایران، بلکه در دنیا فروش بسیار بالایی به همراه دارد. چرا که کرم آبرسان کلینیک تا 100 ساعت پوست را نرم، مرطوب و آبرسانی می کند.

    این کرم مرطوب کننده آبرسان حاوی ویتامین C است. ویتامین C به روشن شدن پوست صورت کمک می کند. همچنین وجود عصاره آلوئه ورا در کرم آبرسان کلینیک باعث شادابی، تغذیه و تسکین پوست صورت می شود.

    اگر به مبحث مراقبت از پوست علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم تا مقاله دیگری به نام خواص آلوئه ورا برای پوست که معجزه می کند را در زمینه مراقبت از پوست بخوانید. قطعا بعد از خواندن این مطلب اطلاعات بیشتری خواهید داشت.

    کرم آبرسان صورت گارنیه حاوی عصاره انگور است. این کرم آبرسان صورت گارنیه برای پوست معمولی و مختلط مناسب است. این کرم مرطوب کننده پوست را آبرسانی و تغذیه می کند. چرا که شامل ویتامین B و ویتامین E است.

    هر دو ویتامین برای سلامت پوست دست و صورت اهمیت دارند. علاوه بر این، کرم آبرسان صورت گارنیه حاوی روغن امگا3 است. این روغن مفید میزان چربی پوست را تنظیم می کند و به پوست طراوت و شادابی می بخشد.

    کرم ثمین یکی از برندهایی است که در زمینه نرم کنندگی و روشن کنندگی پوست تاثیرگذار است. شناخت بیشتر این برند می تواند باعث شود انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید. پس روی لینک کلیک کنید تا با محصولات این برند آشنا شوید.

    استفاده از کرم آبرسان صورت، آسان ترین لطفی است که می توانید برای سلامت پوست خود انجام دهید. آبرسانی پوست به قدری مهم است که عدم به وجود آمدن بسیاری از مشکلات پوستی مثل خشکی، خارش، چین وچروک، جوش و آکنه درگرو استفاده از کرم آبرسان صورت است. ما در این مطلب به معرفی بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی پرداختیم تا انتخاب را برای شما آسان تر کنیم. ممنون از این که همراه ما بودید. شما در مورد استفاده از کرم آبرسان صورت چه نظری دارید؟ تجربیات و نظرات خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

    داشتتن پوست سالم و شفاف باعث زیباتر شدن ظاهر ما می شود. برای داشتن پوست سالم باید به فکر مراقبت از آن باشیم. محصولات مراقبت از پوست شامل کرم ها، لوسیون ها، مرطوب کننده ها، ژل های شستشو، ماسک های صورت و … می شوند. برندهای مختلفی این محصولات را تولید می کنند. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین ماسک صورت 2021 و برندهای برتر ماسک صورت آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

    پوست صورت یکی از حساس ترین بخش های بدن است که هر روز در برابر خطرات زیادی از جمله آلودگی ها قرار می گیرد. مراقبت نکردن از پوست باعث ایجاد مشکلات پوستی مثل چین و چروک، جوش و آکنه، تیرگی پوست، خشکی و … می شود. برای جلوگیری از این مشکلات باید از محصولات مراقبت از پوست استفاده کرد. محصولات مراقبت از پوست انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز پوستتان باید آنها را تهیه کنید. یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست، ماسک صورت است.

    بسیاری از افراد استفاده از ماسک صورت را ضروری نمی دانند و فکر می کنند که ماسک های صورت به اندازه بقیه محصولات مراقبت از پوست کارایی ندارند. اما اینطور نیست و ماسک صورت خواص فراوانی برای پوست صورت به همراه دارد. از مهم ترین خواص ماسک صورت می توان به آبرسانی و رطوبت رسانی عمیق، کنترل چربی پوست، کاهش چین و چروک و خطوط صورت و روشن کردن و شفافیت پوست اشاره کرد. اگر می خواهید بیشتر با ماسک های صورت آشنا شوید و بهترین ماسک های صورت را بشناسید به لینک زیر مراجعه کنید.

    بایوآکوا برند چینی تولید کننده محصولات مراقبت از پوست است که در 13 سال فعالیت خود توانسته طرفداران زیادی بدست آورد. این برند محصولات متنوعی در زمینه مراقبت از پوست دارد و از نظر کیفیت قابل مقایسه با برترین برندها در این زمینه است. محصولات بایوآکوا در بازار جهانی عرضه می شوند و به دلیل کیفیت بالا و قیمت پایینی که دارند در میان مردم بسیار محبوب هستند. بایوآکوا بهترین برند تولید کننده ماسک صورت در سال 2021 است.

    برای داشتن پوستی شاداب و شفاف باید از محصولات مراقبت از پوست استفاده کرد. ماسک صورت یکی از بهترین محصولات برای مراقبت از پوست است که با آبرسانی عمیق به پوست باعث شادابی و درخشندگی پوست شما می شود. ماسک صورت نقابی بایوآکوا مدل Honey حاوی عصاره خالص عسل است که خاصیت آبرسانی و روشن کنندگی را برای پوست به همراه دارد. علاوه بر این، این محصول باعث جوانسازی، رفع چین و چروک، رطوبت رسانی و سفت شدن پوست می شود. این ماسک بایوآکوا یکی از بهترین ماسک صورت ها در سال 2021 است.

    ویژگی های این محصول:

  • مرطوب کننده و آبرسان صورت
  • درمان آکنه و ضد پیری
  • کنترل چربی پوست و ترمیم کننده
  • سفید کننده و بازسازی کننده پوست
  • کوچک کننده منافذ پوست
  • روشن و شفاف کننده صورت
  • عصاره آلوئه ورا خواص زیادی برای پوست دارد. از مهم ترین خواص آن می توان به ترمیم کنندگی و آبرسانی آن اشاره کرد. ماسک صورت بایوآکوا حاوی عصاره خالص آلوئه ورا است که به بافت پوست نفوذ کرده و آن را به صورت عمیق آبرسانی می کند. از دیگر ویژگی های این محصول خاصیت ضد چین و چروک و جوانسازی آن است که بعد از مدتی استفاده، تاثیر آن را مشاهده خواهید کرد. اگر پوست شما لک و تیرگی دارد، این ماسک گزینه بسیار مناسبی برای شماست.

    ویژگی های این ماسک:

  • حاوی عصاره آلوئه ورا
  • مناسب انواع پوست
  • مناسب صورت
  • آبرسان و نرم کننده
  • ضد حساسیت
  • از بین برنده خشکی و لک پوست
  • ماسک نقابی صورت بایوآکوا برای انواع پوست به ویژه پوست های دارای لک آقایان و خانم ها مناسب است. این ماسک به دلیل داشتن ویتامین C فراوان، باعث جوانسازی و روشن کنندگی پوست شده و با خاصیت آبرسانی قوی ویتامین سی، پوست را مرطوب می کند. اگر پوست شما لک دار و یا خشک است، این ماسک گزینه مناسبی برای شماست.

    ویژگی های این ماسک صورت:

  • ترمیم و باز سازی کننده پوست
  • کوچک کننده منافذ باز پوست
  • نفوذ سریع مواد و آبرسانی قوی
  • سفت کننده پوست و نرم کننده
  • لایه برداری ملایم و پاکسازی عمیق
  • رفع تیرگی و روشن کننده قوی
  • آنیپک برند کره ای تولید کننده محصولات آرایشی بهداشتی است. این برند زیرمجموعه شرکت جینکاستک است و به طور تخصصی در زمینه تولید ماسک صورت فعالیت می کند. محصولات این برند از مواد اولیه طبیعی تشکیل شده اند و همین امر باعث محبوبیت این برند شده است. آنیپک یکی از بهترین برند های ماسک صورت 2021 است.

    ماسک نقابی آنیپک مدل مروارید برای انواع پوست مناسب بوده و با ویتامین ها و مواد معدنی که در ترکیبات خود دارد خاصیت سفت کنندگی و تغذیه کنندگی پوست را به همراه دارد. علاوه بر این، این ماسک حاوی کلاژن و ویتامین E است که خاصیت ضد چروک و ترمیم کنندگی را برای پوست ایجاد می کنند. ماسک آنیپک مدل مروارید با آبرسانی عمیق از خشکی پوست جلوگیری کرده و موجب حفظ رطوبت پوست می شود.

    ویژگی های این ماسک صورت:

  • دارای ویتامین E
  • مخصوص پوست صورت
  • مناسب برای آقایان و خانم ها
  • مناسب برای انواع پوست به خصوص پوست چرب
  • ماسک لیفتینگ صورت آنیپک مدل Crystal Season حاوی ترکیبات آبرسانی است که موجب جوانسازی و شادابی پوست می شوند. این ماسک حاوی عصاره نعناع، رزماری و بابونه است که تولید کلاژن در پوست را افزایش داده و باعث لیفت و رفع افتادگی پوست می شوند. علاوه بر این، این ماسک موجب رفع آکنه های پوستی، کنترل ترشحات و تسکین پوست می شود.

    ویژگی های این محصول:

  • مناسب برای انواع پوست
  • ماسک ضد لک، ضد چروک
  • از بین برنده آکنه های پوستی
  • حاوی عصاره نعنا، رز ماری و بابونه
  • کنترل ترشحات پوستی
  • مناسب برای پوست صورت و بدن
  • وارمی برند ایرانی است که به صورت تخصصی در زمینه تولید ماسک صورت فعالیت می کند. این برند با استفاده از مواد اولیه، تکنولوژی روز دنیا و فرمولاسیون آلمانی، محصولات با کیفیت خود را تولید می کند. اگر به دنبال ماسک صورت خوب و با کیفیت هستید، می توانید محصولات وارمی را با قیمتی مناسب تهیه کنید. وارمی یکی از بهترین مارک های تولید کننده ماسک صورت 2021 است.

    ماسک صورت وارمی حاوی ترکیباتی از کانی های دریایی است که پوست را تقویت کرده و موجب آرامش آن می شود. خاک رس موجود در ترکیبات این محصول، منافذ پوست را پاکسازی کرده و لایه سطحی پوست را لایه برداری می کند. لایه برداری سطحی این ماسک صورت موجب از بین بردن جوش های سر سیاه و لطافت پوست می شود.

    ویژگی های این ماسک:

  • مناسب انواع پوست
  • حاوی ترکیباتی از کف دریا
  • حاوی خاک رس
  • آرام بخش پوست
  • آنتی باکتریال و پاکسازی کننده پوست
  • رفع التهابات و خستگی
  • ماسک و اسکراب وارمی حاوی زغال و شکر سیاه برای انواع پوست، حتی پوست های خشک و حساس مناسب است. شکر سیاه موجود در این ماسک صورت حاوی پتاسیم، منیزیم و کلسیم است که خواص بسیاری برای پوست دارند. این ماسک یک محصول دوکاره است که با آبرسانی و لایه برداری از پوست موجب جوانسازی و شادبی آن می شود. از مهم ترین خواص این ماسک می توان به این مورد اشاره کرد که خاصیت لایه برداری آن، موجب رفع تمام تیرگی ها و جوش های صورت می شود.

    ویژگی های این محصول:

  • ماسک و اسکراب
  • حاوی شکر دانه ای
  • پاک کننده عمیق منافذ پوست
  • لایه بردار
  • آنتی باکتریال
  • پوست صورت یکی از حساس ترین بخش های بدن است که هر روز در برابر آلودگی ها قرار می گیرد. مراقبت نکردن از پوست باعث ایجاد مشکلات پوستی مثل چین و چروک، جوش و آکنه، تیرگی پوست، خشکی و … می شود. برای جلوگیری از این مشکلات باید از محصولات مراقبت از پوست استفاده کرد. محصولات مراقبت از پوست انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز پوستتان باید آنها را تهیه کنید. یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست، ماسک صورت است. ماسک های صورت انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع آنها خواص آنها هم متفاوت است، اما به طور کلی ماسک صورت به صورت عمیق پوست را آبرسانی کرده و از چین و چروک جلوگیری می کند. برای آشنایی بیشتر با خواص ماسک صورت، خواندن مطلب خواص انواع ماسک صورت را به شما پیشنهاد می کنیم.

    ماسک صورت چه خواصی دارد؟ آبرسانی و رطوبت رسانی عمیق، کنترل چربی پوست، کاهش چین و چروک و خطوط صورت و روشن کردن و شفافیت پوست بهترین برندهای ماسک صورت 2021 کدامند؟ بایوآکوا، وارمی و آنیپک استفاده از ماسک صورت از چه مشکلات پوستی جلوگیری می کند؟ چین و چروک، جوش و آکنه، تیرگی پوست، خشکی و … برند بایوآکوا محصول کدام کشور است؟ برند بایوآکوا محصول کشور چین است.