عمومی

سرم طلا برای جای جوش

سرم پوست یکی از بهترین محصولات موجود در بازار برای مراقبت و رسیدگی به پوست صورت است. سرم های پوستی فرمالوسیونی بر پایه ی آب دارند و بسیار سریع  و عمیق  جذب پوست می شوند و می توانند مشکلات پوستی را با استفاده منظم کاهش دهند. برای این که بهترین سرم پوست را برای خودتان پیدا کنید ابتدا لازم است نوع مشکلات پوستی را بدانید و همچنین نوع پوستتان را بشناسید. در این مطلب 10 مورد از پرفروش ترین و محبوب ترین سرم های پوستی در دیجی کالا را معرفی کرده ایم. با توجه به نوع پوست و هم چنین نوع مشکل پوستی تان می توانید از بین این سرم های محبوب و پرفروش، بهترین سرم های پوست را برای خودتان انتخاب کنید.

1. سرم پوست بایو آکوا مدل ویتامین C؛ بهترین سرم پوست روشن کننده ی پوست

سرم پوست ویتامین سی بایو آکوا یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین سرم های پوست در فروشگاه دیجی کالا است. برند چینی بایوآکوا یکی از محبوب ترین برندهای تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست در ایران است و کیفیت مناسب و همچنین قیمت اقتصادی و به صرفه محصولات این برند باعث شده به یکی از پرفروش ترین برندهای تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست تبدیل شود.

سرم ویتامین سی یکی از بهترین و محبوب ترین سرم های پوست در جهان است. ویتامین سی فواید بسیاری برای پوست و بدن دارد و استفاده از سرم  یک راه  مؤثر برای بهره مندی از فواید ویتامین C است. ویتامین C موضعی ضریب ایمنی بالایی دارد و اکثر افراد بدون بروز هیچ واکنشی می توانند از آن برای مدت طولانی استفاده کنند. استفاده از سرم ویتامین سی می تواند پوستتان را آبرسانی کرده و آن را درخشان و روشن کند. این سرم همچنین می تواند التهاب و قرمزی پوست، لکه های تیره پوست و سیاهی و تیرگی زیر چشم را کاهش دهد.

تولید کلاژن، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، بهبود آفتاب سوختگی و کمک به بهبود زخم از دیگر فواید این سرم پوست کاربردی و مفید است. سرم ویتامین سی برای انواع پوست مناسب است اما بهترین سرم ویتامین سی برای پوست چرب، سرمی با غلظت بالا است و بهترین سرم ویتامین سی برای پوست خشک با توجه به حساس بودن این نوع پوست ها سرمی با غلظت ویتامین سی پایین  است.

سرم پوست بایو آکوا مدل ویتامین C حجم 100 میلی لیتر 56 % 100,000 43,700 تومان مشاهده و خرید

2. سرم پوست ویتالیر مدل رتینول

سرم پوست رتینول از برند ویتالیر یکی از دیگر سرم های پوست محبوب و پرفروش در بازار است. برند ویتالیر یک برند ایرانی است که از سال 1395 تحت نظر شرکت سایا طب مانا به ساخت محصولات بهداشتی و فرآورده های دارویی می پردازد. ویتالیر فعالیت اصلی خود را بر تولید محصولات مراقبت از پوست متمرکز کرده است و برای ساخت و تولید محصولاتش از دانش متخصصان، تکنولوژی روز و استانداردهای جهانی کمک می گیرد و در بازار محصولات مراقبت از پوست جایگاه ویژه ای برای خود یافته است.

رتینول یکی از مشتقات ویتامین A است که به عنوان یکی از شناخته  شده ترین ترکیبات مراقبت از پوست در بازار شهرت دارد. این ماده ی مفید با قرار گرفتن در لایه میانی پوست به خنثی کردن رادیکال های آزاد کمک کرده و این فرآیند منجر به تولید الاستین و کلاژن می شود. کلاژن و الاستین می توانند خطوط ریز، چین و چروک و همچنین اندازه منافذ باز صورت را کاهش دهند؛ بنابراین استفاده از سرم رتینول می تواند برای درمان و پیشگیری از چروک صورت، خطوط ظریف صورت، بافت ناهموار پوست و همچنین جای جوش مورد استفاده قرار گیرد. رتینوئیدها می توانند پوست را نسبت به اشعه ی ماوراء بنفش حساس تر کنند، بنابراین باید حتما در طول دوران استفاده از این محصول، از ضد آفتاب هایی با spf 30 به بالا استفاده کنید.

سرم پوست ویتالیر مدل رتینول حجم 30 میلی لیتر 25 % 404,100 303,080 تومان مشاهده و خرید

  • همه چیز درباره ی رتینول و فواید مصرف آن برای پوست

3. سرم پوست بایو آکوا مدل Rice Raw Pulp Hyaluronic Acid؛ معجزه ی جوانه برنج

سرم برنج سفید و هیالورونیک اسید یکی دیگر از محصولات محبوب و پرفروش برند بایو آکو است. اسانس جوانه ی برنج موجود در این سرم، برای کمک به تغذیه و بازسازی سلول های پوست مورد استفاده قرار می گیرد و با دارا بودن خاصیت مرطوب کنندگی و براق کنندگی، پوست را نرم می کند. هیالورونیک اسید یکی از دیگر ترکیبات موجود در این سرم است که تاثیر فوق العاده ای در حفظ رطوبت و همچنین پیشگیری از چین و چروک دارد. این سرم را باید به صورت روزانه صبح و شب مصرف کنید.

سرم پوست بایو آکوا مدل Rice Raw Pulp Hyaluronic Acid حجم 15 میلی لیتر 57 % 90,000 39,000 تومان مشاهده و خرید

  • هرآنچه باید درباره ی سرم پوست و انواع آن بدانید

4. سرم پوست ویتالیر مدل هیالورونیک؛ بهترین سرم پوست آبرسان

این سرم پوست هم دیگر محصول برند ویتالیر است که در لیست پرفروش ترین و بهترین سرم های پوستی دیجی کالا جای می گیرد. هیالورونیک اسید ماده ای است که به طور طبیعی در نقاط مختلف بدن مانند چشم ها، پوست و مفاصل یافت می شود. هیالورونیک اسید می تواند تا 1000 برابر وزن خود به مولکول های آب متصل شود. به  عبارت  دیگر این مولکول می تواند مانند یک جذب کننده ی رطوبت (هومکتانت) عمل کند و مولکول های آب را در سطح پوست نگه دارد تا از این طریق پوست را هیدراته و شفاف نماید. به همین دلیل محصولات و به وِیژه سرم های حاوی هیالورونیک اسید می توانند برای آبرسانی به پوست فوق العاده باشند. همچنین این ماده ی طبیعی تاثیر قابل توجهی در افزایش قوام و قابلیت کشسانی پوست داشته و می تواند اثرات ضد پیری قابل توجهی داشته باشد.

بافت سرم پوست ویتالیر مدل هیالورونیک بسیار سبک و فاقد چربی است و زود جذب شده و باعث ایجاد جوش نمی شود. این سرم برای انواع پوست مناسب است اما به دلیل خاصیت  آبرسانی عمیق بهترین سرم آبرسان پوست خشک محسوب شده و باعث لطافت و رفع کم آبی پوست می شود.

سرم پوست ویتالیر مدل هیالورونیک حجم 30 میلی لیتر 438,000 تومان مشاهده و خرید

  • هیالورونیک اسید چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

5. سرم پوست وزه مدل سالیسیلیک اسید؛ بهترین سرم صورت برای مبارزه با آکنه

این سرم محبوب و پرفروش از برند وزه دارای عصاره ی چای سبز و سالیسیلیک اسید است. برند وزه که با نام تجاری ونزن هم شناخته می شود یک برند چینی است که به تولید محصولات مراقبت از پوست می پردازد و با توجه به کیفیت مناسب و همچنین قیمت اقتصادی محصولاتش توانسته در بازار فروش محصولات مراقبت از پوست جایگاه مناسبی داشته باشد.

عصاره چای سبز موجود در این سرم چربی سطح پوست را به حالت تعادل می رساند و برطرف کننده جای لک و آکنه است. سالیسیلیک اسید هم یکی از ترکیباتی است که در درمان جوش و آکنه و همچنین جای جوش موثر است. هنگامی که منافذ پوست با سلول های مرده، چربی و یا مواد آرایشی باقیمانده روی پوست مسدود می شوند جوش های سر سفید، جوش های سرسیاه و آکنه ها روی پوست پدیدار می شوند. سالیسیلیک اسید به پوست نفوذ می کند و سلول های مرده ی پوست که باعث ایجاد جوش و آکنه می شوند را در خود حل می کند. به این ترتیب با پاکسازی منافذ جوش ها زودتر بهبود می یابند و از بروز جوش های جدید هم جلوگیری می شود. این سرم ضد جوش خاصیت آبرسانی هم دارد و برای انواع پوست موثر است.

سرم پوست وزه مدل سالیسیلیک اسید حجم 30 میلی لیتر 81,040 تومان مشاهده و خرید

6. سرم پوست دی اوردینری مدل نیاسینامید؛ بهترین سرم ضد جوش برای پوست چرب

بسیاری از متخصصان پوست معتقدند برند اوردینری بهترین سرم های مراقبت از پوست را در جهان تولید می کند و این محصولات در ایران هم بسیار مورد توجه و پرطرفدار هستند. سرم نیاسینامید اوردینری هم در ایران و هم در بازارهای جهانی یکی از پرفروش ترین سرم های پوستی است و می توان آن را بهترین سرم پوست خارجی موجود در بازار ایران دسته بندی کرد. سرم ضد جوش اوردینری مدل نیاسینامید 10 درصد و زینک 1 درصد، دارای دو ماده زینک و نیاسینامید برای از بین بردن انواع جوش و آکنه و همچنین پیشگیری از آن ها طراحی شده است.

نیاسینامید که نیکوتینامید نیز نامیده می شود شکلی از ویتامین B3 است که می تواند ضمن کنترل سبوم و جلوگیری از آکنه، منافذ باز پوست را کوچک تر کرده، مقاومت پوست را افزایش داده و به آبرسانی پوست هم کمک کند. سرم پوستی حاوی نیاسینامید را می توان به دلیل کارکرد خاصش در کنترل سبوم بهترین سرم پوست چرب دانست.

سرم پوست دی اوردینری مدل نیاسینامید حجم 30 میلی لیتر مشاهده کالا

  • بررسی سرم پوست دی اوردینری مدل نیاسینامید؛ کنترل چربی پوست

7. سرم پوست وزه مدل طلا و حلزون؛ بهترین سرم جوانسازی پوست

سرم پوست وزه مدل طلا و حلزون هم یکی از دیگر محصولات پرطرفدار و پرفروش برند وزه است. این سرم که حاوی عصاره طبیعی حلزون و طلای 24 عیار است یک محلول ضد پیری است که با تحریک کلاژن و الاستین، به تشکیل لایه های صاف، روشن و یکنواخت پوست کمک می کند. درمان لکه، زخم و آکنه های پوستی و همچنین لیفتینگ قوی و درمان افتادگی پوست از دیگر خواص این سرم فوق العاده است. سرم پوست وزه مدل طلا و حلزون برای تمامی انواع پوست مناسب است به خصوص برای کسانی که می خواهند اثرات پیری و افتادگی پوست را بهبود دهند.

سرم پوست وزه مدل طلا و حلزون حجم 100 میلی لیتر 110,000 تومان مشاهده و خرید

8. سرم پوست مورینگا امو مدل SR00؛ یک سرم با فرمول انحصاری

این سرم پوست از برند ایرانی مورینگا امو هم یکی از سرم های پوستی محبوب و پرفروش در بازار است. فرمول این سرم که یک فرمول انحصاری محسوب می شود از روغن های گیاهی مورینگا، آرگان، هسته ی انگور، انار و دانه ی آفتاب گردان و همچنین ویتامین های A و E تهیه شده است. این سرم محبوب و پرفروش که برای انواع پوست مناسب است به  واسطه ی خاصیت آبرسانی و تحریک تولید کلاژن، موجب افزایش استحکام، نرمی، شفافیت و همچنین یک دست شدن بافت پوست می شود. این محصول همچنین حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان فراوانی است که از پیری زودرس پوست پیشگیری می کند.

سرم مراقبت از صورت مورینگا اِمو مدل انواع پوست 55 میلی لیتر 32 % 292,850 200,000 تومان مشاهده و خرید

9. سرم پوست بایو آکوا مدل کوچک کننده ی منافذ؛ بهترین سرم جمع کننده ی منافذ پوست

سرم پوست بایو آکوا مدل کوچک کننده ی منافذ یکی از دیگر سرم های محبوب و پرفروش برند با آکوا است. این سرم با استفاده از عصاره ی گیاه دارویی آب بشقابی یا Centella asiatica ساخته شده است. این گیاه دارویی فراموش شده که در طب باستانی شرقی بسیار پرکاربرد بوده در درمان زخم و جای زخم، ترک های پوستی و همچنین افزایش تولید کلاژن در پوست می تواند بسیار مفید باشد. به همین جهت این نوع سرم می تواند در کوچک کردن منافذ باز صورت بسیار تاثیرگذار باشد. علاوه بر این، سرم خاصیت ضد آکنه و ضد التهاب هم دارد.

سرم پوست بایو آکوا مدل کوچک کننده منافذ حجم 30 میلی لیتر 119,200 تومان مشاهده و خرید

10. سرم پوست ژنوبایوتیک مدل moisturizing؛ یک سرم آبرسان فوق العاده

سرم پوست ژنوبایوتیک مدل moisturizing یکی از بهترین محصولات برند ایرانی ژنوبایوتیک برای آبرسانی و مرطوب کردن پوست است. این سرم پوستی حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین سی و همچنین عصاره ی مروارید است. این ترکیبات در کنار هم علاوه بر آبرسانی کامل و عمیق به پوست، از ایجاد چروک های پوستی نیز جلوگیری می کنند و مانع از پیری زودرس پوست می گردند. همچنین عصاره ی مروارید موجود در فرمولاسیون این سرم آبرسان، حاوی مواد معدنی است که پوست برای رشد سلولی به آن ها نیاز دارد.

سرم پوست ژنوبایوتیک مدل moisturizing حجم 50 میلی لیتر 330,100 تومان مشاهده و خرید

و در آخر

سرم های پوست خواص و ترکیبات فوق العاده ای دارند که پوست شما را به طرز معجزه آسایی بازسازی و زیباتر می کنند فقط به خاطر داشته باشید که شناسایی مشکلات پوستی و همچنین نوع پوستتان باعث می شود بتوانید بهترین سرم پوست را برای خودتان انتخاب کنید. نکته ی دیگری که اهمیت دارد طرز استفاده درست از سرم های پوستی است؛ بیش ازحد از سرم پوست استفاده نکنید و سعی کنید شب ها از این محصولات استفاده کنید تا اثر بهتری داشته باشند. برای استفاده از سرم پوست مراحل ذیل را انجام دهید:

  • در ابتدا و قبل از انجام هر کاری بهتر است صورتتان را خوب بشویید و توسط پاک کننده ها به خوبی غبارها و آلودگی ها را از آن پاک کنید تا سرم بهتر جذب پوستتان شود.
  • بعد از اینکه خوب صورتتان را شستید دو یا سه قطره از سرم را روی دستتان بریزید و آرام آن ها را روی پوست صورت خود بمالید. دقت کنید که نباید سرم را روی دو دست خود بمالید.
  • بعد از استفاده از سرم  پوست می توانید از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید زیرا کرم های مرطوب کننده منافذ پوست را می بندند و از همین رو اثر بخشی سرم های پوستی بیشتر خواهد شد.

سرم پوست ویتالیر مدل نیاسینامید حجم 30 میلی لیتر

394,200

315,360

تومان

سرم پوست برایت مکس مدل نیاسینامید تن حجم 30 میلی لیتر

419,000

353,000

تومان

خرید انواع سرم پوست
مشاهده همه