عمومی

اسکراب برای کک و مک

ماسک اسکراب صورت و بدن توت فرنگی لاکچری کوین

ماسک اسکراب صورت و بدن توت فرنگی لاکچری کوین در حجم 300 گرم یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات مراقبت از پوست در بازار است. استفاده از عصاره توت فرنگی در تهیه این اسکراب، زمینه ساز یک آنتی اکسیدان قوی و روشن کننده پوست شده است.

علاوه بر این، مقدار بالای فیبر موجود در توت فرنگی به دفع سموم از بدن کمک می کند و در نتیجه از بروز جوش ها جلوگیری می کند. اسید فولیک موجود در این میوه در بازسازی و احیای سلول ها و جوان نگه داشتن پوست موثر است. آنتی اکسیدان ها و اسیدهای توت یک محافظ قوی در برابر این اشعه UV برای پوست هستند. محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش نیز باعث کاهش چین و چروک روی پوست می شود.

ماسک ارگانیک تهیه شده از مواد طبیعی، با پاکسازی سلول های مرده از سطح پوست و آبرسانی عمیق، پوست صورت و بدن را تمیز، سبک و لطیف می کند، موهای زیر پوستی و جوش های ناشی از آنها را از بین می برد و همچنین تأثیر استفاده از کرم ها و سرم های مراقبتی را به صورت چشمگیری افزایش می دهد.

اسکرا‎ب توت فرنگی لاکچری کوین برای چه نوع پوستی مناسب‎ است؟

این اسکراب برای انواع پوست مناسب است. اگرچه برخی از اسکراب ها را نمی توان برای پوست های حساس استفاده کرد، اما عصاره توت فرنگی موجود در اسکراب توت فرنگی Luxury Coin به افراد دارای پوست حساس این امکان را می دهد که به راحتی از آن استفاده کنند و علاوه بر تقویت پوست، طراوت و پاکسازی را نیز به ارمغان می آورد. زیرا این اسکراب حاوی مواد حساسیت زا و لایه بردار مضر برای پوست نیست.

از جمله خواص اسکراب توت فرنگی لاکچری کوین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن کنندگی سریع و قوی
  • ضد جوش و آکنه و آبرسان پوست
  • لایه برداری قوی و جوان کننده طبیعی پوست
  • کاهش چین و چروک
  • افزایش خون رسانی به پوست
  • حاوی توت فرنگی
  • آنتی اکسیدان قوی
  • پاکسازی پوست از جوش سر سیاه
  • درمان انواع لک و جای جوش و کک و مک

طرز استفاده اسکراب توت فرنگی لاکچری کوین

پوست را با آب و شوینده مخصوص پوست کاملا تمیز کنید، لایه نازکی از ماسک را روی پوست پخش کنید و به آرامی ماساژ دهید، 3 تا 5 دقیقه صبر کنید، سپس لایه خشک شده ماسک را روی پوست با آب بشویید و خشک کنید از سرم ها و کرم مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید.

قیمت و خرید اسکراب توت فرنگی لاکچری کوین

شما میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی تریبا اسکراب توت فرنگی لاکچری کوین با حجم 300 گرم را بدونه واسطه از خود شرکت لاکچری کوین با تضمین اصالت و تاریخ تولید به روز باقیمت 375,000 تومان خریداری کنید.