عمومی

کرم شیر برای صورت

درباره خوب بودن شیر برای بدست آوردن جسمی سالم ، پوستی سالم و ذهنی تیزبین بسیار شنیده ایم ، به نظر می رسد که تهیه کرم شیر و مراقبت از پوست با استفاده از شیر ، همچنین می تواند شگفتی هایی برای پوست ایجاد کند ، زیرا غنی از مواد معدنی ، اسید لاکتیک و چربی های سالم است. در اینجا چگونگی استفاده حداکثری از شیر برای پوست آورده شده است …

برای درمان خشکی پوست
برای از بین بردن پوست مات
برای لایه برداری پوست

برای درمان خشکی پوست

هنگامی که پوستی خشک دارید و به دنبال افزایش رطوبت پوست خود هستید ،  بهتر است که از کرم شیر استفاده کنید. یک قاشق غذاخوری آرد گرم را با کمی زردچوبه به خامه اضافه کنید تا خمیر غلیظی ایجاد شود. آن را به صورت و گردن خود بمالید و بعد از سی دقیقه آن را بشویید. این کرم حاوی نرم کننده ها و چربی های سالم است که باعث بهتود پوست خشک و آسیب دیده است.

برای از بین بردن پوست چربی پوست

هنگامی که پوست شما از سلامت کافی برخوردار نیست ، آنچه را که لازم است می توانید با کرم شیر به آن بدهید. مقداری عسل ، خامه، زردچوبه و پودر چوب صندل با هم مخلوط کنید و آن را روی صورت خود بمالیدو بگذارید سی دقیقه روی آن بماند و سپس با آب گرم بشویید. اسید لاکتیک موجود در کرم شیر باعث کاهش تیرگی پوست و درخشندگی طبیعی آن می شود.

طرز تهیه کرم شیر برای لایه برداری پوست

اگر می خواهید از سلولهای مرده پوست خلاص شوید ، کرم شیر برای صورت شما فقط ماده مورد نیاز شماست. ماسک صورت را از شیر و پودر سبوس گندم به نسبت مساوی درست کنید تا خمیری غلیظ ایجاد شود. بسته را به آرامی روی صورت خود بمالید و بگذارید چهل دقیقه بماند تا بعد از آن با آب گرم بشویید. هنگام لایه برداری از صورت ، محتوای ویتامین موجود در شیر باعث می شود که پوست مرطوب بماند و خشک نشود.